Tomb Raider:Definitive Edition بر روی PS4 به صورت 60FPS اجرا خواهد شد

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
jpg


Scot Amos, طی مصاحبه ای با Eurogamer تایید کرده بود که TR:DE برروی PS4 و XO به صورت 1080p/30FPS اجرا میشود.در صورتی که Crystal Dynamics ماه گذشته اعلام کرده بود که انها قصد دارند بهترین کارایی و بازده رو برروی هردو کنسول داشته باشند که باعث شد همه به فکر 60FPS بودن بازی بیوفتند.در صورتی که طبق تاییدیه ی Amos بازی به صورت 1080p Native و 30FPS بر روی هردو کنسول اجرا میشود.
ولی از طرفی هم برخی منابع(1 , 2) اعلام کردند که نسخه ی PS4 به صورت 60FPS و نسخه ی XO به صورت 30FPS در اغلب مواقع اجرا می شوند.
افکت ها در هردو نسخه یکسان است گرچه برخی تفاوت های کوچک ممکن هست وجود داشته باشه.ولی بازده ها در دو کنسول(فریم ریت) متفاوت هست و همچنین متغییر.در XO گاهی اوقات تا 45 بالا میرود .ولی این فریم ریت برای زمانی از بازی هست که در محیطی ساده تر باشید.وقتی در صحنه های اکشن و پرجزییات تر قرار بگیرید فریم ریت حدود 30 میشود.و در PS4 تا 60 فریم بر ثانیه.که در سکانس های شلوغ تر و اکشن تر ،فریم ریت اندکی کاهش پیدا میکنه.
و این چیزی هست که ما براساس تجربمون بیان کردیم،و تا اعلام کردن این قضیه به صورت کلی از جانب همه فقط یک هفته باقی مونده.
-
خب خود Scot هم 60 فریم بودن نسخه PS4 رو تایید کرد.
 
Last edited by a moderator:
COD GHOST که از نظر future_های dx11 که کلا تعطیله!!
ولی طبق تجربه ای که من شخصا از بازیهای pc داشتم بعد از crysis 3 ( خدای تسلیشن در سطح بالا )،همین tomb raider بود که از فاکتور تسلیشن(مخصوصا چهره ها و کف زمین و صخره ها) در حد زیادی ازش استفاده شده بود...
++
ضمنا محض اطلاع دوستان این رو هم بگم که بچه ها زیاد به این tech demo_ها که از شرکتهای سازنده بازیها و گرافیک ارائه میشه توجه نکنند،به عنوان مثال اگه یادتون باشه چند سال پیش بود که nvidia یه tech demo جهت نشون دادن قدرت پردازشی DX 9.0C(کارتهای سری 6000FX) ارائه داد که به قول یکی از بچه ها بعد 6-5 سال بازیها از نظر کیفیت ساخت هنوز نتونستند به پای اون برسند!!!
 
من نفگتم tessellation نداره
منتها دوستان یک تیکه درخت رو بریده بودن میگفتن Tessellation نداره !
بد پرسیدم Tessellation اینجا مشخص کنید نکردن

Tessellation توی این بازی به منظور کم کردن چند ضلعی استفاده شده نه مثل اونی که توی UniEngine هست که به منظوره دادن حجم ( مثل CrysSIs) استفاده شده . مثلا شونه لارا توی PC خیلی زیبا هست با TEssellation کاملا گرد هست اما خب چند ضلعی بودنش توی کنسول مشخص هست .


این رو اون دوستمون هم نگفت . فقط گفت Tessellation و 4K اینا شما به من نگو tessellation یعنی چی و ... !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or