Tomb Raider:Definitive Edition بر روی PS4 به صورت 60FPS اجرا خواهد شد

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
jpg


Scot Amos, طی مصاحبه ای با Eurogamer تایید کرده بود که TR:DE برروی PS4 و XO به صورت 1080p/30FPS اجرا میشود.در صورتی که Crystal Dynamics ماه گذشته اعلام کرده بود که انها قصد دارند بهترین کارایی و بازده رو برروی هردو کنسول داشته باشند که باعث شد همه به فکر 60FPS بودن بازی بیوفتند.در صورتی که طبق تاییدیه ی Amos بازی به صورت 1080p Native و 30FPS بر روی هردو کنسول اجرا میشود.
ولی از طرفی هم برخی منابع(1 , 2) اعلام کردند که نسخه ی PS4 به صورت 60FPS و نسخه ی XO به صورت 30FPS در اغلب مواقع اجرا می شوند.
افکت ها در هردو نسخه یکسان است گرچه برخی تفاوت های کوچک ممکن هست وجود داشته باشه.ولی بازده ها در دو کنسول(فریم ریت) متفاوت هست و همچنین متغییر.در XO گاهی اوقات تا 45 بالا میرود .ولی این فریم ریت برای زمانی از بازی هست که در محیطی ساده تر باشید.وقتی در صحنه های اکشن و پرجزییات تر قرار بگیرید فریم ریت حدود 30 میشود.و در PS4 تا 60 فریم بر ثانیه.که در سکانس های شلوغ تر و اکشن تر ،فریم ریت اندکی کاهش پیدا میکنه.
و این چیزی هست که ما براساس تجربمون بیان کردیم،و تا اعلام کردن این قضیه به صورت کلی از جانب همه فقط یک هفته باقی مونده.
-
خب خود Scot هم 60 فریم بودن نسخه PS4 رو تایید کرد.
 
Last edited by a moderator:
مگه اینا رسما تایید نکرده بودن که هر دو نسخه 30 هستند ؟! الان چی شد یهو 60 فریم شد ؟!! بعد یعنی PS4 کاملا 60 باشه و X1 هم 30 ؟! من فکر میکنم صبر کنیم بهتره ... چون یکم عجیبه ، الان خوشحالی میکنید امکانش هست Fail بشید :d
این جوری که من فهمیدیم Frame قفل نیست و حداقلش 30 هست!:d
it’s literally, the game was always from the beginning, our absolute requirement was gameplay at 1080p and minimum 30 frames per second.
 
ای کاش اون مقدار از زمان و هزینه ای که سر این نسخه می کردن این زمان و هزینه صرف شماره ی بعدی میشد!
از لحاظ فروش هم فک نکنم موفقیت خاصی کسب کنه مخصوصا اگه قرار باشه این بازی پاییز بیاد و از اون ور آنچارتد هم پاییز بیاد :d
 
Crystal Dynamics Unclear on Tomb Raider: Definitive Edition Frame Rate
Reports are suggesting a frame rate disparity between the Xbox One and PlayStation 4 versions of Tomb Raider: Definitive Edition.Across both platforms the game supports full 1080p resolution. However, while the PS4 version is confirmed as running at 60fps, on Xbox One the developers have been a little more careful about their words.During a GamesRadar livestream last night, Tomb Raider executive producer Scot Amos said, "Looking here, this is the PS4 version running at 60fps, again at 1080p. That’s awesome for that to be able to showcase because when you get your hands on it you can feel it.”However, when asked by Eurogamer whether the same would be true on Xbox One, Amos steered clear of giving a clear confirmation. "The original goal for us, looking at both next-gen consoles... our minimum target was always gameplay front-to-back being 1080p and frame-rate 30fps. That was our target, and I'm very happy to say we've achieved that target on both consoles and anything above that is just gravy."So there’s room for interpretation there. A further report, however, is a lot more specific. “The PlayStation 4 build is, on average, twice the framerate of the Xbox One build,” reads a report by Rocket Chainsaw, which claims to have spoken to “verified sources”.“Both builds are rendering at native 1080p resolution, and generally look the same in graphical effects (though some minor differences may apply). Performance is a different matter. Both feature unlocked framerates, meaning framerate fluctuates between higher and lower values. “The Xbox One build can technically reach around 45 fps, though this performance is generally only achieved during the most empty, simplest environments. For most of your play, and during action scenes, the Xbox One build will sit on around 30 fps. “On the other hand, the PlayStation 4 build will attempt to hit 60 fps as often as possible, and does a pretty good job of doing so, but does have slight dips under 60 fps during certain scenarios.”We're attemtping to get confirmation from Square Enix now.Tomb Raider: Definitive Edition is out on 28th January in North America and 31st January in Europe.
 
از اونجایی که روی یه PC HIGHEND هم اکثر جاها زیر 60 فریم میاد قطعا PS4 هم 60 ثابت نخواهد بود مطمئنا اکثرا زیر 60 هست حالا 2 صحنه ممکنه 60 هم بشه هر چند برای این کار باید VSYNC هم خاموش کنن که برای این بازی فکر نکنم جالب شه
 
از اونجایی که روی یه PC HIGHEND هم اکثر جاها زیر 60 فریم میاد قطعا PS4 هم 60 ثابت نخواهد بود مطمئنا اکثرا زیر 60 هست حالا 2 صحنه ممکنه 60 هم بشه هر چند برای این کار باید VSYNC هم خاموش کنن که برای این بازی فکر نکنم جالب شه

مشکل اصلی TressFX هستش اگه این آپشن نبود جفت کنسولا 120 فریم هم اجرا میکردن
 
این بازی با یه مشت افکتهای پی سی +خیلی از بافتهای نسخه پیش حرف خاصی برای گفتن نداره اینو میتونین از شاتهاش بفهمید به علاوه اینکه بازی فروشی هم نخواهد کرد به خاطر همینه بدون هیچ گونه اپتیمایزی حتی فریم ریت هم قفل نیست 100% ps4هم 60 فریم نیست ممکنه به 60 هم برسه در مخیطهای خلوت .خوش باشید
 
این بازی با یه مشت افکتهای پی سی +خیلی از بافتهای نسخه پیش حرف خاصی برای گفتن نداره اینو میتونین از شاتهاش بفهمید به علاوه اینکه بازی فروشی هم نخواهد کرد به خاطر همینه بدون هیچ گونه اپتیمایزی حتی فریم ریت هم قفل نیست 100% ps4هم 60 فریم نیست ممکنه به 60 هم برسه در مخیطهای خلوت .خوش باشید

 
این بازی با یه مشت افکتهای پی سی +خیلی از بافتهای نسخه پیش حرف خاصی برای گفتن نداره اینو میتونین از شاتهاش بفهمید به علاوه اینکه بازی فروشی هم نخواهد کرد به خاطر همینه بدون هیچ گونه اپتیمایزی حتی فریم ریت هم قفل نیست 100% ps4هم 60 فریم نیست ممکنه به 60 هم برسه در مخیطهای خلوت .خوش باشید
بازی حرفی برای گفتن نداره ،XO نمیتونه 60 فریم اجراش کنه،بعد میشه بگین حرفی برای گفتن داشت چه اتفاقی میوفتاد؟دیگه خود ترولی نکنید حداقل.
100% ps4هم 60 فریم نیست ممکنه به 60 هم برسه در مخیطهای خلوت
متن خبر رو خوب میخونید؟
The Xbox One build can technically reach around 45 fps, though this performance is generally only achieved during the most empty, simplest environments. For most of your play, and during action scenes, the Xbox One build will sit on around 30 fps
the PlayStation 4 build will attempt to hit 60 fps as often as possible, and does a pretty good job of doing so, but does have slight dips under 60 fps during certain scenarios.
کلا فریم ریت نسخه PS4 رو 60 هست و تو محیط های شلوغ کمی پایین میاد!ولی XO حالت کلیش 30 فریم هست مگر تو محیط های خلوت به قول شما که میاد رو 45 اینا!
باز از درپیتی CD و نرسیدن شعورشون به سخت افزار فرابشری XO سخن میگفتید بهتر بود!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or