Tomb Raider:Definitive Edition بر روی PS4 به صورت 60FPS اجرا خواهد شد

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
jpg


Scot Amos, طی مصاحبه ای با Eurogamer تایید کرده بود که TR:DE برروی PS4 و XO به صورت 1080p/30FPS اجرا میشود.در صورتی که Crystal Dynamics ماه گذشته اعلام کرده بود که انها قصد دارند بهترین کارایی و بازده رو برروی هردو کنسول داشته باشند که باعث شد همه به فکر 60FPS بودن بازی بیوفتند.در صورتی که طبق تاییدیه ی Amos بازی به صورت 1080p Native و 30FPS بر روی هردو کنسول اجرا میشود.
ولی از طرفی هم برخی منابع(1 , 2) اعلام کردند که نسخه ی PS4 به صورت 60FPS و نسخه ی XO به صورت 30FPS در اغلب مواقع اجرا می شوند.
افکت ها در هردو نسخه یکسان است گرچه برخی تفاوت های کوچک ممکن هست وجود داشته باشه.ولی بازده ها در دو کنسول(فریم ریت) متفاوت هست و همچنین متغییر.در XO گاهی اوقات تا 45 بالا میرود .ولی این فریم ریت برای زمانی از بازی هست که در محیطی ساده تر باشید.وقتی در صحنه های اکشن و پرجزییات تر قرار بگیرید فریم ریت حدود 30 میشود.و در PS4 تا 60 فریم بر ثانیه.که در سکانس های شلوغ تر و اکشن تر ،فریم ریت اندکی کاهش پیدا میکنه.
و این چیزی هست که ما براساس تجربمون بیان کردیم،و تا اعلام کردن این قضیه به صورت کلی از جانب همه فقط یک هفته باقی مونده.
-
خب خود Scot هم 60 فریم بودن نسخه PS4 رو تایید کرد.
 
Last edited by a moderator:
دو حالته
یا هنوز با معماری ایکس باکس وان آشنا نیستند یا ایکس باکس ضعیفتره که مورد دومی بیشتر صدق میکنه :d
و در اخر اینکه فریم رو قفل نکردن باعث ضربه خوردن به بازی میشه

مهدی از تو واقعا بعید بودا! موضوع اولی که بهش اشاره کردی مگه میشه کلا کسی استودیویی شرکتی نباشه که با معماری وان آشنا نباشه و نتونن 60 فریم بگیرن ازش؟:دی
 
این که دیگه به یه استاندارد تبدیل شده دیگه اعلام کردن داره:دی یادش بخیر نسل پیش چقدر برا یکم کنتراست رنگ بیشتر میکوبیدن به در دیوار بعضی ها حالا کجان همونا:دی شاید امواج بعدی اونا رو بکشونه بیرون
اختلاف 30 فریم روی کنسول شوخی نیست بخدا
فریم متغییر واقعا روی اعصابه ادمه قفل کنن رو 45 یا 30 ثابت خیلی بهتره
 
اون دوستانی که میگن این همون نسخه PC هست و بس یه نگاهی به ویدیو اخری که مقایسه ps3 و Ps4 بود بندازید. توی ویدیو واضح هست texture ها و خوده لارا و نورپردازی محیط وچند چیزه دیگه مثل particle افکتها اینا کلا اپگرید شده . به نظره من که از نسخه PC بهترم هست

اختلافه این 30 فریم و 60 فریم هم به نظره من خیلی زیاده ....یا اینا با one اشنایی ندارن یا رسما نمیخواستم از رزولیشن بازی بزنن برای همین اوردنش روی 30 فریم و 1080 رو نگه داشتن. کلا توی نسخه pc هم همین فعال کردن گزینه TressFX کلی بازی رو سنگین میکرد.
 
خب مثل اینکه Developer بازی برای ورژن PS4 و XO متفاوت بوده.رو ورژن PS4 شرکت "Nixxes Software " و برای XO شرکت "United From Games " کار میکردن.
ویژگی های نسخه ی PS4:
Light Bar (پشت DS4) در حین بازی بسته به شرایط رنگ عوض میکنه.مثلا تیر بزنین ،لایت بار فلش میزنه.از مشعل استفاده کنین قرمز و نارنجی میشه.
ویژگی های نسخه XO:
شما میتونین از کینکت برای تغییر اسلحه ها یا گردش در منو (از طریق صدا) یا چرخش و بررسی گنج ها(جمع کردنی ها) از طریق حرکت دست بهره ببرین.
 
Faceـش چون کلا redesign شده نمی شه مقایسه کرد با نسخه ی PC, TressFX هم که حسابی روش کار شده
ولی کلا توی DE از رنگ های گرمتری استفاده شده نسبت به قبل

70768874178563652426.gif
 
آخرین ویرایش:
افکت TressFXیه افکت خیلی سنگینه برای اینکه دوستان متوجه تفاوت اون تو همین تصویر بالایی از ps4 و pc بشن یه چند تا عکس از بنچمارک خود بازی گرفتم بعد رو تصویر زوم کردم و با ابزار snipping tool برش دادم و براتون قرار دادم.





در نسخه پی سی تک تک موهای Lara به نرمی و زیبایی تکون میخوره حتی همه موهای Lara سایه دارند.aa و af و تسلیشن هم که دیگه بیش از پیش فریم بازی رو نوازش میده.پس زیاد نمیشه روی این 60 فریم بودن حساب باز کرد چون معلومه حسابی از سر و ته گرافیک بازی زندند و حالا نهایتش برای اینکه یه تفاوتی نشون بدن یه دستی به قیافه لارا و نورپردازی بازی کشیدند.اون تصویری هم که دوستان از نسخه پی سی گذاشتند یه عکس بی کیفیت gifبا وضوح خیلی پایینه زیاد مناسب برای مقایسه نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or