The Medium

بازی The Medium جدیدترین ساخته استدیو لهستانی Bloober است. استدیو مذکور که در سالهای اخیر تمرکز ویژه ای بر روی بازیهای ترسناک روانشناختی داشته، حال د مدیوم عنوان در همین ژانر توسعه یافته است.

این اثر در تعطیلات 2020 برای PC و کنسول نسل بعدی Xbox Series X منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass دردسترس است.

TheMedium-KeyArt-HD.jpg

اطلاعاتی از بازی:
  • همزمان دو تا دنیای مختلف در حال رندر شدن در بازی هستند و تفاوت مهم با بازیهای Spilt Screen که تو نسل‌های گذشته ساختشون ممکن بود این مور است.
  • ایده اصلی بازی به سال 2012 برمیگردد که بازی برای X360 و PS3 در نظر گرفته شده بود ولیکن مراحل توسعه از اواخر نسل هشتم اغاز شده است.
  • برعکس اثار قبلی استودیو بلوبر، The Medium یه بازی AAA خواهد بود و خیلی بیشتر روی بازی هزینه شده. بودجه بازی نزدیک به 8 میلیون یورو میباشد.
  • آنها میخواهند یک بازی بسازند که تمام علاقه‌مندان سبک ترسناک رو به خودش جذب کنه و بلعکس عناوین قبلیشون فقط بر روی مخاطبان خاصی تمرکز ندارند.
  • Medium اولین بازی از روند جدیدی که استودیو پیش گرفته خواهد بود و همچنین سازنده‌هاش ازش به عنوان یه نامه‌ی عاشقانه برای طرفداران سایلنت هیل یاد میکنند.
  • مثل عناوین کلاسیک کپکام و کونامی، دوربین بازی فیکس خواهد بود و مثل بازیای سوم شخص جدید از روی شونه کاراکتر بازیو دنبال نمیکنیم.
  • شما میتونید از محیط اطرافتون انرژی دریافت کنید و یه چیزی مثل سیستم مانا خواهد بود و ازش برای قدرت‌های مختلف کاراکتر استفاده میشه.
  • مکانیک‌های به کار رفته در Medium از تمام بازی‌های قبلی استودیو روی هم بیشتر خواهد بود و راه‌های مختلفی برای حل پازل‌ها دارید مثل جدا کردن روح شخصیت اول از جسمش که البته محدودیت زمانی داره.
  • دو مدل ساندترک مختلف برای دو دنیای مختلف بازی ساخته شده. (ساندترک دنیای واقعی توسط یکی از اعضای استودیو و ساندترک دنیای ارواح توسط آکیرا یامااوکا)
  • همچنین حضور تروی بوکر صداپیشه مشهور صنعت گیم در بازی تایید شده است.
تریلر معرفی و گیمپلی بازی:
TheMedium-KeyArt-HD.jpg TheMedium_bastille_Pool_logo.jpg TheMedium_bastille_Sadness_logo.jpg TheMedium_bastille_SpiritNiwa_logo.jpg
 
Last edited by a moderator:
نمیدونم بازی Blair witch رو رفتید یا نه، اونجا یه همچین چیزی شبیه همین حرکت ساعت داشت. اینکه اجسام به صورت لایو تغییر میکنن توی خیلی از بازی ها دیده شده. بعید میدونم این سوییچ بین دو دنیاها نیازی به SSD داشته باشه. بوی مارکتینگ میده. به محضی که بازی ریلیز شد مشخصب میشه که تو خالیه یا نه.
 
  • Like
Reactions: Ali Venom
سازنده گفته دو تا دنیا همزمان نمایش داده میشه اگه بخونید Announcementاشو. این با صحبت قبلیشون مبنی بر رندر همزمان تو دنیا و سوییچ بینشون کاملا در تنافضه.
________
حتی روی کنسولای نسله هفتم هم بازی با ایده سوییچ بین دو دنیا داشتیم و نیازی به SSD نبوده!
توضیحات صفحه استیم بازی :

BECOME A MEDIUM
Wield unique psychic abilities reserved for those with the gift. Travel between the realities or explore them both at the very same time. Use the Out of Body experience to investigate places where your real-world self can’t go. Create energy shields and deliver powerful spirit blasts to survive the spirit world and its otherworldly dangers.

اینجا یـ بحثی که هست سازنده هیچ وقت اشاره نکرده سویئچ کردن بین دنیا ها شامل گیم پلی بازی هم میشه یا نه بحث SSD خواستن یا نخواستن بازی هم ربطی به این قضیه نداره چون مسلما بازی بین دو نیا به صورت ریل تایم سوئیچ میکنه بعدم بله این کانسبت سویچ کردن بین دو دنیا چیز جدیدی نیست ولی مسئله ای که هست الان یـ سازنده AA ساز میتونه با SSD رو نسل 9 ازش استفاده کنه اونم با تکسچر های 4K اونم با ری تریسنیگی که تو رزولویشن بالاتر مثل وحشی رم گرافیک رو میبلعه در کل قبلا فقط یـ سری سازنده AAA ساز میتونستن ازش استفاده کنن ولی الان بقال سر کوچه هم به لطف تکنلوژی سخت افزاری قوی تر میتونه ازش استفاده کنه مثال ساده ترش میشه این که سازنده AA ساز با UE4 و تکسچر های فوق ریالیستیک میتونه یـ گرافیک بده در حد بازی های AAA خوب معلومه که این شدنیه چون تکنولوژی پیشرفت کرده الانم مصرف SSD صرفا این کانسپت پیش پا افتاده نیست همه هم قرار نیست از این کانسپت استفاده کنن هیشکی هم انتظار نداره یـ استدیو AA مصرف نهایی SSD رو نشون بده همون Ratchet & Clank: Rift Apart که الان اومده کانسپت پیچیده تر و پیشرفت تره این قضیه رو نشون داده صرفا اومده لودینگ سوپر سریع SSD استفاده کرده که یـ چیز بسیک و پایه ای ـه بعدن قطعا تاثیر این قضیه تو جاهای دیگه هم مشخص میشه فعلا زوده واسه این قضیه
 
آخرین ویرایش:
توضیحات صفحه استیم بازی :

BECOME A MEDIUM
Wield unique psychic abilities reserved for those with the gift. Travel between the realities or explore them both at the very same time. Use the Out of Body experience to investigate places where your real-world self can’t go. Create energy shields and deliver powerful spirit blasts to survive the spirit world and its otherworldly dangers.

اینجا یـ بحثی که هست سازنده هیچ وقت اشاره نکرده سویئچ کردن بین دنیا ها شامل گیم پلی بازی هم میشه یا نه بحث SSD خواستن یا نخواستن بازی هم ربطی به این قضیه نداره چون مسلما بازی بین دو نیا به صورت ریل تایم سوئیچ میکنه بعدم بله این کانسبت سویچ کردن بین دو دنیا چیز جدیدی نیست ولی مسئله ای که هست الان یـ سازنده AA ساز میتونه با SSD رو نسل 9 ازش استفاده کنه اونم با تکسچر های 4K اونم با ری تریسنیگی که تو رزولویشن بالاتر مثل وحشی رم گرافیک رو میبلعه در کل قبلا فقط یـ سری سازنده AAA ساز میتونستن ازش استفاده کنن ولی الان بقال سر کوچه هم به لطف تکنلوژی سخت افزاری قوی تر میتونه ازش استفاده کنه مثال ساده ترش میشه این که سازنده AA ساز با UE4 و تکسچر های فوق ریالیستیک میتونه یـ گرافیک بده در حد بازی های AAA خوب معلومه که این شدنیه چون تکنولوژی پیشرفت کرده الانم مصرف SSD صرفا این کانسپت پیش پا افتاده نیست همه هم قرار نیست از این کانسپت استفاده کنن هیشکی هم انتظار نداره یـ استدیو AA مصرف نهایی SSD رو نشون بده همون Ratchet & Clank: Rift Apart که الان اومده کانسپت پیچیده تر و پیشرفت تره این قضیه رو نشون داده صرفا اومده لودینگ سوپر سریع SSD استفاده کرده که یـ چیز بسیک و پایه ای ـه بعدن قطعا تاثیر این قضیه تو جاهای دیگه هم مشخص میشه فعلا زوده واسه این قضیه
آقا من وقتی به این قدرت SSD نسل بعد فکر میکنم یاد Forza Horizon 4 میفتم و تغییر فصل هاش ... به نظرم خفن ترین اتفاق فنی بوده که افتاده تا حالا ... چیزی که از مدیوم و R&C دیدم خیلی هم خفن تر از FH4 نبودن ،...
من انتظار قدرت نمایی واقعی نسل 9 رو تا بعد 3-4 سال ندارم ( مگه اینکه کرایتک با Ryse 2 ورود کنه :D )
 
آقا من وقتی به این قدرت SSD نسل بعد فکر میکنم یاد Forza Horizon 4 میفتم و تغییر فصل هاش ... به نظرم خفن ترین اتفاق فنی بوده که افتاده تا حالا ... چیزی که از مدیوم و R&C دیدم خیلی هم خفن تر از FH4 نبودن ،...
من انتظار قدرت نمایی واقعی نسل 9 رو تا بعد 3-4 سال ندارم ( مگه اینکه کرایتک با Ryse 2 ورود کنه :D )
تغییر فصل توی FH4 کجاش دست اورد فنی بود ؟ بیشتر دست اورد هنری بود وگرنه تغییر فصل بازی هفتگی بود وحتی نمیشد دستی تغیرش داد به صورت همگانی برا همه اتفاق میوفتاد واسه این قضیه هم لودینگ داشت SSD قطعا این قدرت رو میده که در آینده به صورت آنی تغییر فصل ها رو ببینیم
 
تغییر فصل توی FH4 کجاش دست اورد فنی بود ؟ بیشتر دست اورد هنری بود وگرنه تغییر فصل بازی هفتگی بود وحتی نمیشد دستی تغیرش داد به صورت همگانی برا همه اتفاق میوفتاد واسه این قضیه هم لودینگ داشت SSD قطعا این قدرت رو میده که در آینده به صورت آنی تغییر فصل ها رو ببینیم

تو هرایزن میشد دستی تغییر داد فصل ها رو!

لطفا از دادن اطلاعات غلط اجتناب کنید
 
جالبه من صبح تو استور xbox دیدم بازیهایی که زده بود coming soon این medium جزو بازیها بود و زده بود برای pc و xbox one.جریان چیه؟اشتباه شده یا واقعا قراره بیاد؟؟آخه سازنده ها گفتن xbox one نمیتونه بازیو اجرا کنه.:blink:
 
از اونجایی که بازی قبلی Bloober یعنی Observer داره ریمستر میشه تاپیک هم نداره تریلر جدیدش با مضمون تغیرات گرافیکیش رو میزارم اینجا :



قشنگ معلومه تیم فنی خوبی دارن حداقل میان واسه یـ ریمستر اینجوری سنگ تموم میزارن
 
از اونجایی که بازی قبلی Bloober یعنی Observer داره ریمستر میشه تاپیک هم نداره تریلر جدیدش با مضمون تغیرات گرافیکیش رو میزارم اینجا :



قشنگ معلومه تیم فنی خوبی دارن حداقل میان واسه یـ ریمستر اینجوری سنگ تموم میزارن

بلوبر؟! تیم فنی خوب ؟

جیزز کرایست

به تجربه بلیر ویچ و لایرز فیر فکرمیکنم تن و بدنم میلرزه
 
از اونجایی که بازی قبلی Bloober یعنی Observer داره ریمستر میشه تاپیک هم نداره تریلر جدیدش با مضمون تغیرات گرافیکیش رو میزارم اینجا :



قشنگ معلومه تیم فنی خوبی دارن حداقل میان واسه یـ ریمستر اینجوری سنگ تموم میزارن
این خیلی خوب بود واقعا مدل سازی اون شخصیت تو نسخه نسل قبلی و این نسل بعدی یک مورد کاملا متفاوت بود همه چیز از متریال نورپردازی و.. دچار تغییرات عالی شده
 
  • Angry
  • Like
Reactions: IMANOKA and g4mer
اولین تریلر گیم پلی بازی نسل بعدی واقعی از انحصاری های مایکرو
+البته قدیمی هست ولی بهتر از هیچه

د مدیوم به نظر من نوید بازی خیلی خوبی میده ولی امیدوارم زیره فشار انحصاری بودن Xbox Series X له نشه! توقعاتی که فن ها و رسانه و رقبا از هیلو میخواستند براورده بشه، به دوش مدیوم نیافته
 
د مدیوم به نظر من نوید بازی خیلی خوبی میده ولی امیدوارم زیره فشار انحصاری بودن Xbox Series X له نشه! توقعاتی که فن ها و رسانه و رقبا از هیلو میخواستند براورده بشه، به دوش مدیوم نیافته
از نظر داستان که واقعا بلوبر اوکی بوده ( کلا استودیو های لهستانی استوری تلر های خوبی هستن) و از نظر امکانات فنی هم عالی هستن ...
تنها نگرانی من گیم پلی ( تو بلر ویچ خیلی این بخش لنگ میزد) و بهینه سازی و مایکروسافت هست ...
 
اولین تریلر گیم پلی بازی نسل بعدی واقعی از انحصاری های مایکرو
+البته قدیمی هست ولی بهتر از هیچه
نکته اش اینجاست که بازی عملا قابل اجرا روی کنسول های نسل 8 نیست، چون دو تا محیط بطور همزمان داره رندر میشه. هم به قدرت خیلی بالای سخت افزاری نیاز داره و هم احتمالا SSD. ولی این همه هم هیاهو و سر و صدا نکردن براش:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or