The Medium

بازی The Medium جدیدترین ساخته استدیو لهستانی Bloober است. استدیو مذکور که در سالهای اخیر تمرکز ویژه ای بر روی بازیهای ترسناک روانشناختی داشته، حال د مدیوم عنوان در همین ژانر توسعه یافته است.

این اثر در تعطیلات 2020 برای PC و کنسول نسل بعدی Xbox Series X منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass دردسترس است.

TheMedium-KeyArt-HD.jpg

اطلاعاتی از بازی:
  • همزمان دو تا دنیای مختلف در حال رندر شدن در بازی هستند و تفاوت مهم با بازیهای Spilt Screen که تو نسل‌های گذشته ساختشون ممکن بود این مور است.
  • ایده اصلی بازی به سال 2012 برمیگردد که بازی برای X360 و PS3 در نظر گرفته شده بود ولیکن مراحل توسعه از اواخر نسل هشتم اغاز شده است.
  • برعکس اثار قبلی استودیو بلوبر، The Medium یه بازی AAA خواهد بود و خیلی بیشتر روی بازی هزینه شده. بودجه بازی نزدیک به 8 میلیون یورو میباشد.
  • آنها میخواهند یک بازی بسازند که تمام علاقه‌مندان سبک ترسناک رو به خودش جذب کنه و بلعکس عناوین قبلیشون فقط بر روی مخاطبان خاصی تمرکز ندارند.
  • Medium اولین بازی از روند جدیدی که استودیو پیش گرفته خواهد بود و همچنین سازنده‌هاش ازش به عنوان یه نامه‌ی عاشقانه برای طرفداران سایلنت هیل یاد میکنند.
  • مثل عناوین کلاسیک کپکام و کونامی، دوربین بازی فیکس خواهد بود و مثل بازیای سوم شخص جدید از روی شونه کاراکتر بازیو دنبال نمیکنیم.
  • شما میتونید از محیط اطرافتون انرژی دریافت کنید و یه چیزی مثل سیستم مانا خواهد بود و ازش برای قدرت‌های مختلف کاراکتر استفاده میشه.
  • مکانیک‌های به کار رفته در Medium از تمام بازی‌های قبلی استودیو روی هم بیشتر خواهد بود و راه‌های مختلفی برای حل پازل‌ها دارید مثل جدا کردن روح شخصیت اول از جسمش که البته محدودیت زمانی داره.
  • دو مدل ساندترک مختلف برای دو دنیای مختلف بازی ساخته شده. (ساندترک دنیای واقعی توسط یکی از اعضای استودیو و ساندترک دنیای ارواح توسط آکیرا یامااوکا)
  • همچنین حضور تروی بوکر صداپیشه مشهور صنعت گیم در بازی تایید شده است.
تریلر معرفی و گیمپلی بازی:
TheMedium-KeyArt-HD.jpg TheMedium_bastille_Pool_logo.jpg TheMedium_bastille_Sadness_logo.jpg TheMedium_bastille_SpiritNiwa_logo.jpg
 
Last edited by a moderator:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
حالا AAA هم نیست آنچنان?ولی میتونه بازی خوبی باشه. پتانسیلش رو داره
زیر 10m فک کنم کاملا از استاندارد AAA دور هست!
اما خوب AA پرفکت هم خیلی خوبه
با فرست پارتی شدنشون امیدوارم با بودجه و موفقیت بیشتری رو پروژه هاشون کار کنن
 

a.messi10

کاربر سایت
Jul 27, 2014
983
بخشی از مصاحبه ceo بلوبر تیم:
What does it look like from bloober team? You decided to have a joint interview, which is the relationship you wanted to emphasize. Is this the beginning of a "beautiful friendship", or a one-off event?
Piotr Babieno : For years, we were a developer who created games rather at lower budgets. We have been watching Platige productions for a long time, but at that time we did not yet have the adequate financial resources to cooperate. Our studio started to grow and undertake more and more production, the natural turn of things was that we wanted to create an AAA game.
The "Medium" project is big and we wanted to hire the best,so we turned to Platige. Not only do we gain from the business side, but we also receive creative support. Platige has experience when it comes to the film site. We also have such experience, but as part of this cooperation we get not only the material that makes this project look very good, but also a lot of substantive input, which we think will enable Medium to become the hottest game of the year.
Medium has patent protection in the USA for two worlds in the game.
In developing this technology, we got some funding and they helped us put the budget together. It is important from the starting point that we do not have to recover stocks, because a large part of it is the grant funds.
What budgets do your new productions have?
Piotr Babieno : In the case of Medium, it will be more than PLN 30 million, and the Observer System Redux - we will be in the amount of less than PLN 10 million.
همینکه بودجه بازی نسبت به observer سه برابر شده و پتنت دوجهانه بودن بازی ثبت شده و هدفشون ساخت یه بازی AAA بوده بنظرم امیدوار کنندست.
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
بودجه این بازی و کی داده؟ ناشرش مایکروسافت هست؟
تو خود سایت xbox زده Bloober Team SA
من فکر نکنم کل هزینه ساخت بازی رو مایکرو داده باشه ولی برای انحصاری کردن بازی احتمالش هست از طریق GSP یا ID@Xbox کمکشون کرده باشند.
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
یکم تریلر امشب مشکوک بود اولش نوشت console launch exclusive یعنی احتمالا بعد از ۶ تا ۱۲ ماه برای ps هم بیاد .بازیهای قبلی استدیو هم همشون برای کنسول سونی هم اومده بودن.امیدوارم همینجور باشه یکی از بهترین بازی ها تو ۲ تا نمایش اخیر مایکرو بوده
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,355
نام
مــاکــان
گیم پلی بازی :

این هیچیش به سایلنت هیل نمیخوره، حداقل بخش حل معما که خیلی آبکی بود.
بیخود جو درست کردن که جایگزین سایلنت هیل هست
مخصوصا با اون حالت Sense خواهر عزیزمون که جای همه چی معلوم میشه.

اما بخش ترسناک بودنِ بازی وقتی منتشر شد مشخص میشه.
جدای از این واقعا میتونه بازی خیلی خوبی باشه.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
من کلا خیلی اونقدر جذب بازی نشده بودم. مخصوصا که خیلی فن بازیای ترسناک نیستم. ولی این تریلر گیمپلی چقدر خوب بود :| خیلی خوشم اومد. فقط کاشکی یکم حل معماش چلنجینگ تر باشه اونجوری بهتر میشه :D ازوناست که اگر سری ایکس بگیرم (جیبم بزاره) با گیمپس تجربش میکنم حتما :D
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
این هیچیش به سایلنت هیل نمیخوره، حداقل بخش حل معما که خیلی آبکی بود.
بیخود جو درست کردن که جایگزین سایلنت هیل هست
مخصوصا با اون حالت Sense خواهر عزیزمون که جای همه چی معلوم میشه.

این medium sense معمایی رو که میتونست جالب باشه رو کاملا lame کرده بود.
اصلا نیازی بهش نبود چون با استفاده از اون ساعت توی دنیای موازی گذرگاه رو میبینه و پلیر میتونه با تعامل با اشیا معما رو حل کنه.
اما انگار بدون dumb down کردن بازی با یه چنین مکانیکی دلشون خنک نمیشد:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر