The Medium

بازی The Medium جدیدترین ساخته استدیو لهستانی Bloober است. استدیو مذکور که در سالهای اخیر تمرکز ویژه ای بر روی بازیهای ترسناک روانشناختی داشته، حال د مدیوم عنوان در همین ژانر توسعه یافته است.

این اثر در تعطیلات 2020 برای PC و کنسول نسل بعدی Xbox Series X منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass دردسترس است.

TheMedium-KeyArt-HD.jpg

اطلاعاتی از بازی:
  • همزمان دو تا دنیای مختلف در حال رندر شدن در بازی هستند و تفاوت مهم با بازیهای Spilt Screen که تو نسل‌های گذشته ساختشون ممکن بود این مور است.
  • ایده اصلی بازی به سال 2012 برمیگردد که بازی برای X360 و PS3 در نظر گرفته شده بود ولیکن مراحل توسعه از اواخر نسل هشتم اغاز شده است.
  • برعکس اثار قبلی استودیو بلوبر، The Medium یه بازی AAA خواهد بود و خیلی بیشتر روی بازی هزینه شده. بودجه بازی نزدیک به 8 میلیون یورو میباشد.
  • آنها میخواهند یک بازی بسازند که تمام علاقه‌مندان سبک ترسناک رو به خودش جذب کنه و بلعکس عناوین قبلیشون فقط بر روی مخاطبان خاصی تمرکز ندارند.
  • Medium اولین بازی از روند جدیدی که استودیو پیش گرفته خواهد بود و همچنین سازنده‌هاش ازش به عنوان یه نامه‌ی عاشقانه برای طرفداران سایلنت هیل یاد میکنند.
  • مثل عناوین کلاسیک کپکام و کونامی، دوربین بازی فیکس خواهد بود و مثل بازیای سوم شخص جدید از روی شونه کاراکتر بازیو دنبال نمیکنیم.
  • شما میتونید از محیط اطرافتون انرژی دریافت کنید و یه چیزی مثل سیستم مانا خواهد بود و ازش برای قدرت‌های مختلف کاراکتر استفاده میشه.
  • مکانیک‌های به کار رفته در Medium از تمام بازی‌های قبلی استودیو روی هم بیشتر خواهد بود و راه‌های مختلفی برای حل پازل‌ها دارید مثل جدا کردن روح شخصیت اول از جسمش که البته محدودیت زمانی داره.
  • دو مدل ساندترک مختلف برای دو دنیای مختلف بازی ساخته شده. (ساندترک دنیای واقعی توسط یکی از اعضای استودیو و ساندترک دنیای ارواح توسط آکیرا یامااوکا)
  • همچنین حضور تروی بوکر صداپیشه مشهور صنعت گیم در بازی تایید شده است.
تریلر معرفی و گیمپلی بازی:
TheMedium-KeyArt-HD.jpg TheMedium_bastille_Pool_logo.jpg TheMedium_bastille_Sadness_logo.jpg TheMedium_bastille_SpiritNiwa_logo.jpg
 
Last edited by a moderator:
گیم اسپات:
Xbox Console Exclusive The Medium Is Bloober Team's First Cinematic Horror Game
This latest look I had with The Medium showed off a lot of promise. The absence of a new Silent Hill game in recent years has left a massive void in the horror genre that not many games have managed to fill--The Medium's particular approach to psychological horror makes for a tense yet still interesting atmosphere, and I'll be keeping my eye on it. As one of the first big Xbox exclusives of 2021, it can help set the tone for the platform, especially since it's shaping up to be a clever take on the horror experience, and we'll see how far Bloober Team can take its concept for dual storytelling when it launches later this month.
 
البته يه چيزيو نبايد فراموش كرد كه بازي AA حساب ميشه و خيلي معيارها براي منتقدها ديگه مطرح نيست
اگه مشكل تكنيكي و باگ نداشته باشه ميتونه بالاي ٨٠ بشه
ولي براي يكي مثله من همين اسپيليت اسكرين بودن دنياها و دوربين ايزومتريك كافيه كه سمتش نرم :D
 
من بدجور به بازی امیدوارم!
مشکلی هم با امتیاز ندارم! خیلی وقته اینو فهمیدم که مهم خود گیمره! من خیلی ساله بعد home coming این اتمسفر رو تو هیچ بازیی ندیدم!
گس طبیعیه که این بازی کلی بهم حال میده!
 
این گیم پلی 14 دقیقه ای که دادن بیرون یه مقدار تو ذوق من زد چون فک نمی کردم تصویر اسپلیت اسکرین باشه . فک می کردم یه حالتی مثل ایگل ویژن توی اسسین هست که به اقتضای گیم پلی بتونیم سوییچ کنیم روی هر کدوم از دنیا ها ولی خب یه این طور نبود . یه مقدار هم افت فریم داشت که با توجه به بازی های قبلی این استدیو و موتور غیر بهینه ای که دارن قابل پیش بینی بود . دوربین رو هم که ثابت هست و با پیشروی کاراکتر موقعیتش تغییر میکنه ، به شخصه یه حس محدود بودن بهم دست داد ( بااینکه GOD3 هم همین دوربین رو داشت ولی اصلا حس محدود کردن رو به من نمیداد) . در کل با این گیم پلی خیلی انتظاری از بازی ندارم ولی خب چون دی وان روی گیم پس هست مسلما بازی کردنش خالی از لطف نیست .
 
این گیم پلی 14 دقیقه ای که دادن بیرون یه مقدار تو ذوق من زد چون فک نمی کردم تصویر اسپلیت اسکرین باشه . فک می کردم یه حالتی مثل ایگل ویژن توی اسسین هست که به اقتضای گیم پلی بتونیم سوییچ کنیم روی هر کدوم از دنیا ها ولی خب یه این طور نبود . یه مقدار هم افت فریم داشت که با توجه به بازی های قبلی این استدیو و موتور غیر بهینه ای که دارن قابل پیش بینی بود . دوربین رو هم که ثابت هست و با پیشروی کاراکتر موقعیتش تغییر میکنه ، به شخصه یه حس محدود بودن بهم دست داد ( بااینکه GOD3 هم همین دوربین رو داشت ولی اصلا حس محدود کردن رو به من نمیداد) . در کل با این گیم پلی خیلی انتظاری از بازی ندارم ولی خب چون دی وان روی گیم پس هست مسلما بازی کردنش خالی از لطف نیست .
بر خلاف ساخته های قبلیشون اینجا از Unreal Engine استفاده کردن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or