Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
نظر دوستان اینه از lies of p بهتر عمل می کنه یا نه؟
واقعا مشخص نیست.
منی که فکر میکردم P با کله میخوره زمین ولی موفق شد و پلیرها خیلی دوستش داشتن.
اما براساس پیش نمایشهای دو بازی بخوایم قضاوت کنیم LOTF خیلی خیلی بهتر بنظر میرسید.

الان خب دوباره ثابت شد که نباید خیلی به نمایشهای بازی قبل انتشار اتکا کرد.
خیلی وقتها پکیج بازی که بطور کامل منتشر میشه میتونه دقیقا 180 درجه خلاف اونچیزی باشه که فکر میکردی.

در هر صورت با این انتشار نزدیک بعد P فقط امیدوارم پلیرها سولز زده نشده باشن و اگه بازی خوبی از آب در اومد به فروش بیشتر بازی کمک کنن.
 
به نظرم بازی کاملا پتانسیل قرار گرفتن تو رنج 85+ را داره.
اگه کارشون را کاملا درست انجام داده باشن قشنگ ۸۸ اینا را میگیره.
اما در کل چیزی که من الان می‌بینم ، با فرض اینکه مشکل خاصی پیش نیاد و بی تجربگیشون به بازی ضربه نزده باشه، روی ۸۳-۸۴ بسته میشه.
 
واقعا مشخص نیست.
منی که فکر میکردم P با کله میخوره زمین ولی موفق شد و پلیرها خیلی دوستش داشتن.
اما براساس پیش نمایشهای دو بازی بخوایم قضاوت کنیم LOTF خیلی خیلی بهتر بنظر میرسید.

الان خب دوباره ثابت شد که نباید خیلی به نمایشهای بازی قبل انتشار اتکا کرد.
خیلی وقتها پکیج بازی که بطور کامل منتشر میشه میتونه دقیقا 180 درجه خلاف اونچیزی باشه که فکر میکردی.

در هر صورت با این انتشار نزدیک بعد P فقط امیدوارم پلیرها سولز زده نشده باشن و اگه بازی خوبی از آب در اومد به فروش بیشتر بازی کمک کنن.

ماکان با اینکه شخصا LoP رو صرفا دموش رو بازی کردم و بازی اصلی رو نرفتم...
چون کمی متعصبانه سبک Souls رو صرفا در انحصار استاد می‌دونم برای خودم، حالا با استثنا آثار Nioh/Wo Long که اونارو هم بازی کردم و بسیار کامبت پانچی و خوبی دارن.
گیم پلی LoP تو ضرباتش اون حس Punchy بودن رو داره ولی متاسفانه TLoF کماکان همچون LoF و تمام Souls Like های دیگه کاملا کامبت Floaty دارن و اصلا ضربات حس خوبی نمیدن...
 
ماکان با اینکه شخصا LoP رو صرفا دموش رو بازی کردم و بازی اصلی رو نرفتم...
چون کمی متعصبانه سبک Souls رو صرفا در انحصار استاد می‌دونم برای خودم، حالا با استثنا آثار Nioh/Wo Long که اونارو هم بازی کردم و بسیار کامبت پانچی و خوبی دارن.
گیم پلی LoP تو ضرباتش اون حس Punchy بودن رو داره ولی متاسفانه TLoF کماکان همچون LoF و تمام Souls Like های دیگه کاملا کامبت Floaty دارن و اصلا ضربات حس خوبی نمیدن...
دقیقا این از روی نمایشها کاملا مشخصه.
نیازی به بازی کردن نیست که متوجهش بشیم.

ضربات اون فیدبک و احساسی که باید رو ندارن.

کلا فکر نکم بازی به سختی P باشه ولی خب این عامل تعیین کننده نیست.
از اونطرف برای ورود پلیرهای جدید به این سبک گزینه خیلی مناسبیه.
========

خب ما دلمون به دنیاسازی ، اتمسفر دارک و زیباش ، لور ، اکسپلوریشن ، لول دیزاین و دوتا دنیایی که ارائه میده و... خوشه :D
کلاس ها و سیستم پیشرفتش هم که کاملا آشناست:x
باس فایتهاش هم که واقعا جزییات خوبی داره و تعدادش هم کم نیست ، میگن 30تا باس داره.

بازی Coop و کراس پلی بین PC با کنسولها داره. (X و PS با هم ندارن)

باید ببینیم ارزش صبر رو داشته یا نه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: BARDI YA
دقیقا این از روی نمایشها کاملا مشخصه.
نیازی به بازی کردن نیست که متوجهش بشیم.

ضربات اون فیدبک و احساسی که باید رو ندارن.

خوب ماکان جان،
بنظرت نکته ی فاجعه باری نیست برای بازیی در سبکی ک کاملا گیم پلی محور هست ؟
 
دقیقا این از روی نمایشها کاملا مشخصه.
نیازی به بازی کردن نیست که متوجهش بشیم.

ضربات اون فیدبک و احساسی که باید رو ندارن.
حتی من سر این فیدبک عملا نمیتونم DS2 رو برم. گاهی ضربه که بهم میخوره رو حس نمیکنم و صرفا با دیدن HP متوجه اش میشم. از اون ور ضرباتی که میزنم گاهی فکر میکنم نخورده به دشمن. ولی مثلا elden ring که بازی میکنم قشنگ حسش میکنم و ناخودآگاه میدونم چقدر از HP دشمن رو کم کردم. امیدوارم این تجربه توی این بازی دم عرضه یجوری بهتر شه حتی شده افکت صوتی اغراق آمیز باشه هم میشه کنار اومد تا حدی.
 
  • Like
Reactions: BARDI YA
خوب ماکان جان،
بنظرت نکته ی فاجعه باری نیست برای بازیی در سبکی ک کاملا گیم پلی محور هست ؟
پستم رو ادیت کردم .

حقیقتش چرا واقعا نکته مهمیه ولی بنظرم همه چیز نیست.
باز من باید برگردم به Wo long :D
چقدر سیستم مبارزش خوب بود ولی من هر سری باید فکر کنم بازی چه ویژگی خوب دیگه ای داشت و چیزی که ارزش تاکید روش داشته باشه رو پیدا نمیکنم.

امیدوارم اون ویژگیهای دیگش به خوبی پیاده شده باشن که خب واقعا عامل تعیین کننده تو موفقیت یا عدم بازی دارن.
 
پستم رو ادیت کردم .

حقیقتش چرا واقعا نکته مهمیه ولی بنظرم همه چیز نیست.
باز من باید برگردم به Wo long :D
چقدر سیستم مبارزش خوب بود ولی من هر سری باید فکر کنم بازی چه ویژگی خوب دیگه ای داشت و چیزی که ارزش تاکید روش داشته باشه رو پیدا نمیکنم.

امیدوارم اون ویژگیهای دیگش به خوبی پیاده شده باشن که خب واقعا عامل تعیین کننده تو موفقیت یا عدم بازی دارن.

فدات بشم با این توضیحات کاملتر 🥰
ولی ماکان،
بنظرم تو سبک سولزلایک بخاطر سبک روایتی خاص و گیم پلی محور بودن بازی، واقعا کامبت چیزی هست که خیلی باید بهش پرداخته بشه...

ب هرحال بالانسی ک استاد می‌تونه بین این دو المان ایجاد کنه رو‌ نمیشه از کسی انتظار داشت ولی برات مثال شخصی میزنم؛

LoP, Wo Long و Nioh کاملا المان گیم پلی رو کامل تا جایی که تونستن پیاده کردن و واقعا قابل بازی هستن

ولی بنا ب چیزهایی ک دیدیم (با اینکه شخصا اصلا بنظرم گرافیک هنری خاصی نداره بازی TLoF) اگر TLoF المان هنری و عمق داستان رو خوب پیاده کنه، بدون گیم پلی جذاب ب هیچ جایی نمی‌رسه...

یجورایی بنظرم تو این سبک گیم پلی می‌تونه Carry کنه ولی نه برعکس...
Wo Long با گیم پلیش کاملا Carry شد...

شخصا نظرم اینه ک TLoF فیل میشه...

پ.ن: هنوز معتقدم ندادن دمو برای این بازی ک پلیرا تست کنن، نشانه ی بدیه...
 
آخرین ویرایش:
فدات بشم با این توضیحات کاملتر 🥰
ولی ماکان،
بنظرم تو سبک سولزلایک بخاطر سبک روایتی خاص و گیم پلی محور بودن بازی، واقعا کامبت چیزی هست که خیلی باید بهش پرداخته بشه...

ب هرحال بالانسی ک استاد می‌تونه بین این دو المان ایجاد کنه رو‌ نمیشه از کسی انتظار داشت ولی برات مثال شخصی میزنم؛

LoP, Wo Long و Nioh کاملا المان گیم پلی رو کامل تا جایی که تونستن پیاده کردن و واقعا قابل بازی هستن

ولی بنا ب چیزهایی ک دیدیم (با اینکه شخصا اصلا بنظرم گرافیک هنری خاصی نداره بازی TLoF) اگر TLoF المان هنری و عمق داستان رو خوب پیاده کنه، بدون گیم پلی جذاب ب هیچ جایی نمی‌رسه...

یجورایی بنظرم تو این سبک گیم پلی می‌تونه Carry کنه ولی نه برعکس...
Wo Long با گیم پلیش کاملا Carry شد...

شخصا نظرم اینه ک TLoF فیل میشه...

پ.ن: هنوز معتقدم ندادن دمو برای این بازی ک پلیرا تست کنن، نشانه ی بدیه...
حرفت کاملا درسته و واقعا نظر منم همینه.

گیم پلی واقعا مهمه با این نکته که بخش مبارزه جزوی از گیم پلیه و همش نیست.
سیستم پیشرفت.
تنوع اسلحه ها ، آرمور ها و دراپهایی که میگیری.
ست مووها ، انمیشنهای متنوع برای هر اسلحه.
تنوع دشمنها ، باسهای جذاب و پر چالش.
بخش اکتشاف ، لول دیزاین و...

مثلا در مورد LOTF همین سوییچ بین دو دنیا و تغییر درجه سختی بازی مورد جالبیه.

اینها همش جزوی از اون لوپ گیم پلیه که اگه بخوبی پیاده بشه میتونه ضعف بخش مبارزه رو تا حدی پوشش بده.
برای من بشخصه بخش مبارزات سولز بورنها هیچوقت مهمترین ویژگی بازی نبوده.

مثلا برای من مهمترین بخش تنوع بیلدها ، اتمسفر ، لول دیزاین بهمراه لور عمیق بازیها بوده که باعث میشه برگردم یا بیادشون که میارم اون لحظات تو ذهنم نقش میبنده.
بخش مبارزه برای من تو گزینه بعدی قرار میگیره با اینکه میشه گفت اولین موردیه که تو این سبک از بازیها به چشم میاد.
و خب حتما برای هر پلیری این تفاوت میکنه و اولویت رو تو گزینه دیگه ای میبینه.

حداقل در مورد LOTF اگه بخش مبارزات melee اونقدری فیدبک و حس خوبی نمیده ولی از رو نمایشها مبارزات با جادو بنظر خیلی متنوع و جذابه.
حالا بازی باید بیاد ببینیم چیکار میکنه.

ناامید کننده باشه خودم اولین نفر از روش رد میشم:))
پ.ن: هنوز معتقدم ندادن دمو برای این بازی ک پلیرا تست کنن، نشانه ی بدیه...
واقعا منم نا امید شدم وقتی خبرش اومد که دمو نمیدن :(
 
  • Like
Reactions: jdepp and BARDI YA

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or