Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:


=======
Fextralife :

  • از آرت استایل بازی تعریف میکنه ، تم دارک فانتزی بازی به خوبی پیاده شده ، همچنین تو طراحی دشمنها و محیط و اینکه خیلی به فضاسازی بازی کمک کرده.

  • در مورد خروجی و بهینه بودن بازی هم راضیه و به مشکلی بر نخورده ولی از بابت بازی نهایی مطمئن نیست چون در دسترسش نبوده .

  • وقتی همه این موارد رو میزاره کنار هم بنظرش LOTF بهترین گرافیک بین بازیهای ARPG تا به امروز داره (حتی اشاره ای هم به ریمیک دیمن سولز نکرد!)
    این مورد رو در مورد جزئیات طراحی محیط مثل بکگراندها و... هم میگه که واقعا زیبا و چشم نوازن.

  • سیستم مبارزه خیلی خوبه و ازش تعریف میکنه ولی به این هم اشاره میکنه که بخش مبارزات بازی در حد و اندازه بازیهای فرام سافتور نیست.
    (برای من ضعفش از روی ویدئوها اینه که ضربات به خوبی رو دشمن ها نمیشینن و فیدبک مورد نظر رو نداره)

  • سیستم استفاده از جادوی بازی خیلی جذابه حتی بهتر از بازیهای فرام سافتور ، چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ نوآوری و تنوع.

  • در مورد باس فایت از طراحی اونها و همینطور مکانیکهاش تعریف میکنه و هم اینکه فکر میکنه بین بازیهای سولز بورن که فرام سافتور نساخته به یاد موندنی ترین باس فایتها رو داره. (البته کلا یک باس رو تجربه کرده)

  • در مورد سوییچ بین دو دنیا با استفاده از فانوس میگه که خیلی جذابه و به تنوع بازی کمک میکنه ، همینطور لذت گشتن و اکتشاف تو بازی رو بیشتر میکنه ولی اونقدری نتونسته بازی کنه که به این برسه که این مورد واقعا جزو هسته اصلی گیم پلی بازیه و بازیکن قطعا باید ازش استفاده کنه یا یک ویژگی زورچپون شده تو بازیه که در ظاهر عمق بیشتری به بازی بده.

  • در مورد خود دنیای دوم (Unbral Realm) میگه که تو این بخش بازی واقعا خیلی سخته و چالش خیلی زیادی داره ، بالطبع پاداش بیشتری هم میده تو این دنیا بازی کردن.
    (خودم فکر کنم بازیکنهایی که دنبال چالش بیشتر باشن دوست دارن همش سوییچ کنن به اون دنیا و خب این خودش بنوعی میتونه جایگزین سطح سختی بازی باشه که اگه چالش کمتری میخواید تو دنیای معمولی بمونید و سراغ دنیای مردگان نرید)

  • در مورد مدت زمان بازی میگه که بازی براساس شکل بازی شما میتونه چیزی بین 50 تا 100 ساعت گیم پلی داشته باشه و اینکه این اولین بازی این سبکه که در سطح بازیهای فرام سافتور تو این مورد کم نمیزاره و در سطح اونها پلی تایم داره.
    (این رو بر اساس شنیده ها میگه چون بازی کامل رو تجربه نکرده، ولی بنظرم اگه حداقل 50-40 ساعت گیم پلی داشته باشه واقعا عالی کار کردن ، چیزی که تو بازیهای دیگه سولزبورن کمتر میبینیم)
 


=======
Fextralife :

  • از آرت استایل بازی تعریف میکنه ، تم دارک فانتزی بازی به خوبی پیاده شده ، همچنین تو طراحی دشمنها و محیط و اینکه خیلی به فضاسازی بازی کمک کرده.

  • در مورد خروجی و بهینه بودن بازی هم راضیه و به مشکلی بر نخورده ولی از بابت بازی نهایی مطمئن نیست چون در دسترسش نبوده .

  • وقتی همه این موارد رو میزاره کنار هم بنظرش LOTF بهترین گرافیک بین بازیهای ARPG تا به امروز داره (حتی اشاره ای هم به ریمیک دیمن سولز نکرد!)
    این مورد رو در مورد جزئیات طراحی محیط مثل بکگراندها و... هم میگه که واقعا زیبا و چشم نوازن.

  • سیستم مبارزه خیلی خوبه و ازش تعریف میکنه ولی به این هم اشاره میکنه که بخش مبارزات بازی در حد و اندازه بازیهای فرام سافتور نیست.
    (برای من ضعفش از روی ویدئوها اینه که ضربات به خوبی رو دشمن ها نمیشینن و فیدبک مورد نظر رو نداره)

  • سیستم استفاده از جادوی بازی خیلی جذابه حتی بهتر از بازیهای فرام سافتور ، چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ نوآوری و تنوع.

  • در مورد باس فایت از طراحی اونها و همینطور مکانیکهاش تعریف میکنه و هم اینکه فکر میکنه بین بازیهای سولز بورن که فرام سافتور نساخته به یاد موندنی ترین باس فایتها رو داره. (البته کلا یک باس رو تجربه کرده)

  • در مورد سوییچ بین دو دنیا با استفاده از فانوس میگه که خیلی جذابه و به تنوع بازی کمک میکنه ، همینطور لذت گشتن و اکتشاف تو بازی رو بیشتر میکنه ولی اونقدری نتونسته بازی کنه که به این برسه که این مورد واقعا جزو هسته اصلی گیم پلی بازیه و بازیکن قطعا باید ازش استفاده کنه یا یک ویژگی زورچپون شده تو بازیه که در ظاهر عمق بیشتری به بازی بده.

  • در مورد خود دنیای دوم (Unbral Realm) میگه که تو این بخش بازی واقعا خیلی سخته و چالش خیلی زیادی داره ، بالطبع پاداش بیشتری هم میده تو این دنیا بازی کردن.
    (خودم فکر کنم بازیکنهایی که دنبال چالش بیشتر باشن دوست دارن همش سوییچ کنن به اون دنیا و خب این خودش بنوعی میتونه جایگزین سطح سختی بازی باشه که اگه چالش کمتری میخواید تو دنیای معمولی بمونید و سراغ دنیای مردگان نرید)

  • در مورد مدت زمان بازی میگه که بازی براساس شکل بازی شما میتونه چیزی بین 50 تا 100 ساعت گیم پلی داشته باشه و اینکه این اولین بازی این سبکه که در سطح بازیهای فرام سافتور تو این مورد کم نمیزاره و در سطح اونها پلی تایم داره.
    (این رو بر اساس شنیده ها میگه چون بازی کامل رو تجربه نکرده، ولی بنظرم اگه حداقل 50-40 ساعت گیم پلی داشته باشه واقعا عالی کار کردن ، چیزی که تو بازیهای دیگه سولزبورن کمتر میبینیم)
انگار جدی جدی با یه بازی خیلی خوب طرفیم.:x
بریم برای 85+ یعنی؟
 
انگار جدی جدی با یه بازی خیلی خوب طرفیم.:x
بریم برای 85+ یعنی؟
حاجی Wo long فقط با یک سیستم مبارزه متاش 81 شده~X(
این اگه بتونه بخش اتمسفر و اون لوپ گیم پلی رو در حدخوبی در آورده باشه قطعا از سمت پلیرها بیشتر تحویل گرفته میشه و خب متاش همینطور.
من واقعا امیدوارم.

اینها نمیخوان دمو بدن؟؟!!
 
در مورد مدت زمان بازی میگه که بازی براساس شکل بازی شما میتونه چیزی بین 50 تا 100 ساعت گیم پلی داشته باشه و اینکه این اولین بازی این سبکه که در سطح بازیهای فرام سافتور تو این مورد کم نمیزاره و در سطح اونها پلی تایم داره.
(این رو بر اساس شنیده ها میگه چون بازی کامل رو تجربه نکرده، ولی بنظرم اگه حداقل 50-40 ساعت گیم پلی داشته باشه واقعا عالی کار کردن ، چیزی که تو بازیهای دیگه سولزبورن کمتر میبینیم)
این رو بر اساس اینکه سازنده ها گفتن بازی 5 برابر بازی قبلیه گفت ولی بنظرم اشتباه کرد چون من چک کردم ظاهرا سازنده ها گفتن نقشه بازی 5 برابر بازی قبلیه نه اینکه محتوا 5 برابر باشه. اگر قبلی رو 15 تا 20 ساعت در نظر بگیریم این الان به نزدیکی 75 الی 100 ساعت باید برسه که به شدت غیر واقعی بنظر میرسه و میشه یه چیزی تقریبا به اندازه الدن رینگ که بنظرم غیر ممکنه.
فکر میکنم با نقشه 5 برابر بزرگتر در نهایت چیزی در حدود 30 الی 40 ساعت گیم پلی بده که البته حدسه و کاش همون 5 برابر محتوا که بعیده درست باشه.

در کل پیشنمایش ها نظرم رو نسبت به بازی بهتر کرد و الان جدی تر منتظرم.
 
خب، من الان یوتیوب را باز کردم و دیدم یوتیوبر مورد علاقم (Havok) که 7 سال داره کانتنت فور انر به صورت حرفه ای پوشش میده، تونسته توی یه جلسه حضوری ، LOTF را بازی کنه و نظرش را بگه. اینم بگم که ایشون از سولز باز های قدیمی هست و یه گیمر واقعا حرفه ایه.

توی ویدیو تفاوت های بازی با نسخه اول را به طور خلاصه میگه و همینطور میگه که سازنده ها تونستن بازیو خیلی تمیز و خوب دربیارن و راضی بوده کاملا.
اون مشکل صداگذاری ها را هم دربارش صحبت کرد و گفت که سازنده ها رفعش کردن و بقیه هم راضی بودن.

توی ویدیو هم از گیمپلی خودش نشون میده که دیدنش خالی از لطف نیست صد در صد. (آرت استایل بازیانصافا خداست)

خلاصه اینکه حرکت تخیلیی نزده باشن سازنده ها که کار رو خراب کرده باشه، با همین بازی اولشون میتونن برن جزو استدیو های خوب صنعت گیم (یاد Vigil games خدا بیامرز افتادم :( )

لینک ویدیو :

 
خب، من الان یوتیوب را باز کردم و دیدم یوتیوبر مورد علاقم (Havok) که 7 سال داره کانتنت فور انر به صورت حرفه ای پوشش میده، تونسته توی یه جلسه حضوری ، LOTF را بازی کنه و نظرش را بگه. اینم بگم که ایشون از سولز باز های قدیمی هست و یه گیمر واقعا حرفه ایه.

توی ویدیو تفاوت های بازی با نسخه اول را به طور خلاصه میگه و همینطور میگه که سازنده ها تونستن بازیو خیلی تمیز و خوب دربیارن و راضی بوده کاملا.
اون مشکل صداگذاری ها را هم دربارش صحبت کرد و گفت که سازنده ها رفعش کردن و بقیه هم راضی بودن.

توی ویدیو هم از گیمپلی خودش نشون میده که دیدنش خالی از لطف نیست صد در صد. (آرت استایل بازیانصافا خداست)

خلاصه اینکه حرکت تخیلیی نزده باشن سازنده ها که کار رو خراب کرده باشه، با همین بازی اولشون میتونن برن جزو استدیو های خوب صنعت گیم (یاد Vigil games خدا بیامرز افتادم :( )

لینک ویدیو :

یاد دارک سولز ۲ افتادم.برای من اندازه ds2 هم فان باشه کافیه.
 
خب، من الان یوتیوب را باز کردم و دیدم یوتیوبر مورد علاقم (Havok) که 7 سال داره کانتنت فور انر به صورت حرفه ای پوشش میده، تونسته توی یه جلسه حضوری ، LOTF را بازی کنه و نظرش را بگه. اینم بگم که ایشون از سولز باز های قدیمی هست و یه گیمر واقعا حرفه ایه.

توی ویدیو تفاوت های بازی با نسخه اول را به طور خلاصه میگه و همینطور میگه که سازنده ها تونستن بازیو خیلی تمیز و خوب دربیارن و راضی بوده کاملا.
اون مشکل صداگذاری ها را هم دربارش صحبت کرد و گفت که سازنده ها رفعش کردن و بقیه هم راضی بودن.

توی ویدیو هم از گیمپلی خودش نشون میده که دیدنش خالی از لطف نیست صد در صد. (آرت استایل بازیانصافا خداست)

خلاصه اینکه حرکت تخیلیی نزده باشن سازنده ها که کار رو خراب کرده باشه، با همین بازی اولشون میتونن برن جزو استدیو های خوب صنعت گیم (یاد Vigil games خدا بیامرز افتادم :( )

لینک ویدیو :

هی میخوام هایپ نشم نمیزاری :D
 
:D
بقیه preview ها را تو یوتیوب ندیدی پس:x
دادن دمو صد در صدیه
چرا یه 4-3تایی دیدم و انصافا جز تعریف چیزی نبوده.
ولی تجربه دمو که خودمون تست کنیم یه چیز دیگست.

اگه بدن عالی میشه.
من تا دمو رو نجوم سطح توقعم رو پایین نگه میدارم :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or