Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
من تازه گیم پلی رو دیدم:x
در واقع دوبار دیدم.
تا تموم شد زدم از اول و با دقت بیشتری دیدم.

واقعا کیفیت و زحمتی که کشیدن از سر و روی بازی میباره.
گرافیک ، طراحی هنری ، اتمسفر ، انیمیشن ها ، افکتهای اسپل ها و... واقعا خوبه.
باس فایتهای با کیفیتی هم داشت.

گیم پلی هم واقعا جذاب بود.
این سوییچ به دنیاها و اینکه بعد مرگ بطور اتوماتیک وارد دنیای مردگان میشی و این فرصت رو داری که برگردی به بازی...
معماها و مسیرهای پنهانی که با استفاده از این ویژگی به بازی اضافه شده و...
اینها کلا خیلی به تنوع بازی کمک میکنه.
مهمتر اینکه جزو هسته اصلی بازیه و یک مورد اضافه و مصنوعی به نظر نمیرسه.

کلاس های مختلف ، سیستم پیشرفتی که خیلی آشناست و یک UI سر راست و آشناتر :D
نکاتی هستن که از یک سولزلایک خوب انتظار داریم.
چرا یکسری استودیوها میخوان چرخ رو از نو اختراع کنن؟
خب چیزی که جواب داده و امتحانش رو پس داده همون رو کپی کنین.
که اینجا همینطور بوده و من که واقعا راضیم.

البته همونطور که خیلیها جاهای دیگه اشاره کردن صدای روی اسلحه ها ، مخصوصا هنگام برخورد با دشمن ها اگه نگیم ضعیفه ، حداقل در حد باقی ویژگیهای بازی نیست.
اون حس سنگینی ضربات رو نمیرسونه در صورتی که از لحاظ تصویری همینطوره.
ولی غیر اون کلا صداگذاری بازی خیلی با کیفیته.

نکته قابل اشاره هم اینکه حداقل تو این یک ربع گیم پلی بخش موسیقایی بازی خیلی جذاب بنظر نمیرسه.
حداقل از لحاظ موسیقی چیزی نداشت که به یادت بمونه و تو نگاه اول بگی عجب موسیقی داره.

نهایتا اینکه کاملا مشخصه استودیو برای از سر باز کردن یک بازی سفارشی نساخته و واقعا روش وقت گذاشتن و همینطور کلی خرج بازی شده.
این موارد تو خروجی بازی واقعا داره خودش رو نشون میده.

ای کاش قبل انتشار یک دموی یکی دو ساعته بدن که خودمون بهتر تجربش کنیم.
موسیقی های بازی توسط کریس ولاسکو و یه نفر دیگه تهیه میشه.
ولاسکو کارنامه خوبی داره تو گیم. از GOW 3 تا دارک سایدرز 3 و مس افکت تو کارنامش هست. بعید میدونم چیز بدی از اب در بیاد اهنگ های بازی :دی
 
من تازه گیم پلی رو دیدم:x
در واقع دوبار دیدم.
تا تموم شد زدم از اول و با دقت بیشتری دیدم.

واقعا کیفیت و زحمتی که کشیدن از سر و روی بازی میباره.
گرافیک ، طراحی هنری ، اتمسفر ، انیمیشن ها ، افکتهای اسپل ها و... واقعا خوبه.
باس فایتهای با کیفیتی هم داشت.

گیم پلی هم واقعا جذاب بود.
این سوییچ به دنیاها و اینکه بعد مرگ بطور اتوماتیک وارد دنیای مردگان میشی و این فرصت رو داری که برگردی به بازی...
معماها و مسیرهای پنهانی که با استفاده از این ویژگی به بازی اضافه شده و...
اینها کلا خیلی به تنوع بازی کمک میکنه.
مهمتر اینکه جزو هسته اصلی بازیه و یک مورد اضافه و مصنوعی به نظر نمیرسه.

کلاس های مختلف ، سیستم پیشرفتی که خیلی آشناست و یک UI سر راست و آشناتر :D
نکاتی هستن که از یک سولزلایک خوب انتظار داریم.
چرا یکسری استودیوها میخوان چرخ رو از نو اختراع کنن؟
خب چیزی که جواب داده و امتحانش رو پس داده همون رو کپی کنین.
که اینجا همینطور بوده و من که واقعا راضیم.

البته همونطور که خیلیها جاهای دیگه اشاره کردن صدای روی اسلحه ها ، مخصوصا هنگام برخورد با دشمن ها اگه نگیم ضعیفه ، حداقل در حد باقی ویژگیهای بازی نیست.
اون حس سنگینی ضربات رو نمیرسونه در صورتی که از لحاظ تصویری همینطوره.
ولی غیر اون کلا صداگذاری بازی خیلی با کیفیته.

نکته قابل اشاره هم اینکه حداقل تو این یک ربع گیم پلی بخش موسیقایی بازی خیلی جذاب بنظر نمیرسه.
حداقل از لحاظ موسیقی چیزی نداشت که به یادت بمونه و تو نگاه اول بگی عجب موسیقی داره.

نهایتا اینکه کاملا مشخصه استودیو برای از سر باز کردن یک بازی سفارشی نساخته و واقعا روش وقت گذاشتن و همینطور کلی خرج بازی شده.
این موارد تو خروجی بازی واقعا داره خودش رو نشون میده.

ای کاش قبل انتشار یک دموی یکی دو ساعته بدن که خودمون بهتر تجربش کنیم.

ماکان بنظرت مشکل از منه ؟
چون این بازی کنار

نسخه ی اولش
Surge
Code Vein
و مخصوصا Lies of P

انگار ی چیز خیلی اساسی کم دارن

میدونی کلیک نمیکنن تو مغزم
نمیگم کامل متعصبم روی اثار استاد میازاکی
چون nioh ها و wo long هم برام لذت بخش بودن
قطعا بعد از آثار استاد

ولی این بازی کنار بازی هایی ک اول اسم بردن
نمیشینن رو دلم
انگار روح ندارن ب هیچ وجه

اگ مشکل از تعصب منه،
راهنمایی کن منو
 
ماکان بنظرت مشکل از منه ؟
چون این بازی کنار

نسخه ی اولش
Surge
Code Vein
و مخصوصا Lies of P

انگار ی چیز خیلی اساسی کم دارن

میدونی کلیک نمیکنن تو مغزم
نمیگم کامل متعصبم روی اثار استاد میازاکی
چون nioh ها و wo long هم برام لذت بخش بودن
قطعا بعد از آثار استاد

ولی این بازی کنار بازی هایی ک اول اسم بردن
نمیشینن رو دلم
انگار روح ندارن ب هیچ وجه

اگ مشکل از تعصب منه،
راهنمایی کن منو
نه اتفاقا دقیقا همینطوره که میگی.
همین مورد بازی های فرام سافتور رو از بقیه جدا میکنه که واقعا امضای استودیوعه.

بازی های FS رو که بازی میکنی انگاری تو پس زمینه بازی یک موجودی چنگ میندازه تو قلبت و وصلت میکنه به دنیای بازی.
اون نحوه روایت با عمق داستانی که بازی داره + اتمسفر گیرای اون بازیها واقعا نظیر ندارن.

ولی خب در مورد خودم به این بازیهای باقی استودیوها که میرسم سطح انتظارم رو واقعا میارم پایین.
چون میدونم تو بهترین حالت با از اون بازیها تو رده پایینتری قرار میگیرن و خب از اول به قصد مقایسه نمیرم به سمتشون.

در مورد Lies of P/ Code Vein و Surge من واقعا باهات هم عقیدم ، چندتای دیگه هم داریم.
من این Lies of P رو هرچی ازش میبینم هیچ جوره بدلم نمیشینه.
حداقل از روی ویدئوها اینطوره.
===========
در مورد LOTF اگه ملاک رو نمایش قبل انتشار بزاریم واقعا از باقی سولزبورنهای دیگه خیلی باکیفیت تر و با اصالت تر بنظر میرسه.
انتشارش هم که نزدیکه...
برای همین دوست دارم ازش دمو بدن که واقعا خیلی کمک میکنه.
 
آقا فقط منم که با اتمسفر بازیای میازاکی مشکل دارم؟:D
بلادبورن و وحشت کیهانی فوق‌العاده عالی و به جاش به کنار، اعصاب خورد کن ترین سولزبورن ها برای من بازیای میازاکین:|
از همون دارک سولز ۱ که رو ps3 میزدم تا دارک سولز ۳ و حتی تا حدودی سکیرو ، موقع بازی کردن بازیای میازاکی استرس من رو حالت 2X هست.

در این حد که دفعه دوم که پدر گسکوین را زدم، دسته را که گذاشتم زمین دیدم صدای تاپ تاپ داره میاد. یه لحظه به خودم اومدم دیدم قلبم میخواد از سینه ام در بیاد :| :D
اولین و آخرین بار بود که تو زندگیم اونطوری شدم...
 
آقا فقط منم که با اتمسفر بازیای میازاکی مشکل دارم؟:D
بلادبورن و وحشت کیهانی فوق‌العاده عالی و به جاش به کنار، اعصاب خورد کن ترین سولزبورن ها برای من بازیای میازاکین:|
از همون دارک سولز ۱ که رو ps3 میزدم تا دارک سولز ۳ و حتی تا حدودی سکیرو ، موقع بازی کردن بازیای میازاکی استرس من رو حالت 2X هست.

در این حد که دفعه دوم که پدر گسکوین را زدم، دسته را که گذاشتم زمین دیدم صدای تاپ تاپ داره میاد. یه لحظه به خودم اومدم دیدم قلبم میخواد از سینه ام در بیاد :| :D
اولین و آخرین بار بود که تو زندگیم اونطوری شدم...
ما به عنوان فن میازاکی دنبال همین 2X هم هستیم دیگه:D
 
سخه ی اولش
Surge
Code Vein
و مخصوصا Lies of P
من به شخصه code vein رو دوست داشتم و به نظرم بازی خیلی خوبی بود نه به اندازه ی کارهای میازاکی ولی خوب بود ولی مزخرف ترین باس هایی را هم داشت که تا به حال توی یه سولزبورن دیدم . انگار از قصد جوری طراحی شده بودن که نشه تکی شکستشون داد
 
18 دقیقه گیم‌پلی جدید از بازی اومده.
طراحی هنری بازی حرف نداره ولی انیمیشنهاش به نظرم هنوز جای کار داره.
حالت کوآپ هم تایید شد.
سوییچ کردن بین 2 تا دنیا (Umbral و Axiom) هم خیلی خوب و جالبه.

 
آخرین ویرایش:
موسیقی های بازی توسط کریس ولاسکو و یه نفر دیگه تهیه میشه.
ولاسکو کارنامه خوبی داره تو گیم. از GOW 3 تا دارک سایدرز 3 و مس افکت تو کارنامش هست. بعید میدونم چیز بدی از اب در بیاد اهنگ های بازی :D
حق بده بهم که بعد اون دوتا موزیک لایسنس شده روی تریلرهای قبلی \m/ انتظار یک چیز خفن و متفاوت داشته باشم.
امیدوارم همینطور باشه که میگی ، موسیقی متن خوب تو این سبک خیلی زیاد به اتمسفر بازی و ارتباط بیشتر با اون کمک میکنه.
 
ویدیو منتشر شده از یکی از باس های بازی توسط ign
ui بازی خاموشه در طی نبرد اما قبلش نشون داده میشه برای چند لحظه. مشابه با سولز بورن ها هست اما شیک تر :D
مشخص شد که تو موقع ساخت شخصیت کاراکتر مونث هم میشه انتخاب کرد.

 
ویدیو منتشر شده از یکی از باس های بازی توسط ign
ui بازی خاموشه در طی نبرد اما قبلش نشون داده میشه برای چند لحظه. مشابه با سولز بورن ها هست اما شیک تر :D
مشخص شد که تو موقع ساخت شخصیت کاراکتر مونث هم میشه انتخاب کرد.

ez boss :D
چرا حس کردم مووست خاصی نداره و فقط یه ابهت سینماتیک و توخالی داشت.:D
 
  • Like
Reactions: Oakenshield
ez boss :D
چرا حس کردم مووست خاصی نداره و فقط یه ابهت سینماتیک و توخالی داشت.:D
من ویدیو را دوباره دیدم. حداقل تو این ویدیو به نظر حرف شما درسته. بخوام بالفرض قیاس کنم با دارک سولز 3، تو فاز اول باس در قیاس با DragonSlayer Armor و تو فاز دوم در قیاس با Vordt of the Boreal Valley، موو ست باس خیلی محدود تر و خود باس خیلی خیلی آروم تر بود. برای مثال Vordt سه بار پشت هم راش می کرد سمت کاراکتر یا نفسش صرفا یخ نبود. بلکه از زمین هم بلافاصله کریستال میزد بیرون. اینجا باس یه بار راش می کرد و نفسش هم با یه داج ساده می شد ازش گذشت.
 
بازی متوسطی به نظر میاد. اول فیزیک بازی بنظرم ایراد داره سنگینی حرکات شخصیت و ضربات به چشم نمیاد. نکته دوم سیستم مبارزه دشمنا هست که محدوده و پیچیدگی خاصی نداره. همین باسی که نشون دادن چند حرکت قابل پیش‌بینی داشت فقط که خیلی راحت مهار میشد.
در کل بازی از نظر طراحی محیط، گرافیک و طراحی دشمنا خوبه ولی گیم پلی ناقصه.
 
  • Like
Reactions: Wolff

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or