Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
اپدیت : پرفورمنس تعطیله. افت فریم و استاتر و باگ میباره :D روی پی سی های ضعیف تر از های اند(4080/4090)، عملا به مشکل می خوریم هممون:D

بازی نیاز به پولیش داره . متاسفانه باید دیلی میزدن که نزدن. اما احتمالا بودجه کم آوردن چون انیمشن ها هم خشک از آب در اومدن به نظرم.
آخرین باری که بازی پولیش شده اومده بیرون یادم نمیاد کی بود بجز بالدرز گیت :))
لعنتیا یه گندی زدن همه بازیا رو پیسی پرفورمنس داغون میدن
نسل پاسکال 1000 یادمه بازیای سنگین و خفن مثل ویچر یا خیلی بازیای دیگه ملت رو 4K پلی میدادن الان رو 1080پی فریم نمیدن سیستم های مید-های اند :D
 
این Umbral World بازی خیلی خوب با دنیا اصلی مچ شده، یه جورایی منو یاد اون ماموریت سفر در زمان Dishonored 2 میندازه که یه مسیری تو یه تایملاین بسته بود و باید میرفتی توی اون یکی تایملاین تا بتونی مسیر رو ادامه بدی یا حتی از طریق گذشته تغییری در آینده اعمال کنی! با این تفاوت که اینجا تو تموم طول بازی این قضیه هست.
 
مبارزاتش واقعا خیلی تو دیواره اینا باید قبلش یه کلاس میرفتن شرکت فرام سافتور راجبه Combat آموزش میدیدن
گرافیک محیطی عالی هستش ولی مبارزاتش جالب در نیومده
نه.
اتفاقا به نظر اکثر یوتیوبرا ، مبارزات بازی واقعا خوبه.
صرفا نیومدن مثل بقیه سولز لایک ها سیستم مبارزات بازیای میازاکی را کپی مستقیم کنن و یه چیز نسبتا متفاوت کار کردند . که از قضا وقتی بهش عادت می کنید، انگار بهتر و روون تر هم هست.
 
فکر کنم فقط من اینجام که از نمایشای بازی لذت بردم و صرف نظر از متای بازی میخوام بشنین کلی لذت ببرم از بازی اولین سولز لایکمم هستش :D
قطعا این بازی ساخته شده برای جذب سولز اولیها.
حالا درسته از کامبتش ایراد گرفته میشه ولی همین سیستم مبارزه نکات مثبت خودش رو هم داره.
اینکه مثل سولزها خیلی ریسپانسیوه و سوییچ بین انیمیشنها تایم کمی داره و احساس بهتری میده به نسبت سولزلایکهای دیگه.
مقایسه کنین با lies of p که یک جاهایی باید کلا دسته رو ول کنی و فقط کمبوی دشمن رو تماشا کنی.

سولز لایک یک ویژگی خاص و تنها شامل یک سیستم مثل بخش مبارزه نیست.
یک سبد میوه‌ست که چندین ویژگی در خودش میزبانی میکنه.
اتمسفر ، لول دیزاین ، باس فایت ، بالانس سختی ، سیستم پیشرفت ، نوع داستان گویی و... هم کنار سیستم مبارزه وجود دارن.

البته نداریم سولزلایکی که همه اینهارو باهم بخوبی پیاده کرده باشه.
ولی تو یک بازی اگه تنها یکی دو تا از اون ویژگیها در سطح متوسط رو به خوب هم حتی پیاده بشن تازه منجر میشه به اینکه بخش مبارزه هم خودش رو بهتر نشون بده (مثال نزدیک همین Lies of P)
در مقابل اگه شما نهایت سیستم مبارزه رو هم بسازید ولی اون ویژگیها درش لنگ بزنن ، با صرف اینکه کسی بازی رو رغبت کنه تا انتها بره ولی نهایتا بازی یکبار مصرفه.
دیگه میدونین منظورم کدوم بازیه :D

نه.
اتفاقا به نظر اکثر یوتیوبرا ، مبارزات بازی واقعا خوبه.
صرفا نیومدن مثل بقیه سولز لایک ها سیستم مبارزات بازیای میازاکی را کپی مستقیم کنن و یه چیز نسبتا متفاوت کار کردند . که از قضا وقتی بهش عادت می کنید، انگار بهتر و روون تر هم هست.
یا مثل همین P برای کرکتر هندیکپ بزارن که بگن بازی سختی ساختیم.
البته تهش مبارزه رو خوب ساختن یا نه ، این جای طرفداری نداره و چند روز دیگه عملا همه متوجه میشیم که تو چه سطحیه.
ولی همونطور که گفتی اینکه راه خودشون رو رفتن و کپی نکردن با ارزشه.
 
آخرین ویرایش:
قطعا این بازی ساخته شده برای جذب سولز اولیها.
حالا درسته از کامبتش ایراد گرفته میشه ولی همین سیستم مبارزه نکات مثبت خودش رو هم داره.
اینکه مثل سولزها خیلی ریسپانسیوه و سوییچ بین انیمیشنها تایم کمی داره و احساس بهتری میده به نسبت سولزلایکهای دیگه.
مقایسه کنین با lies of p که یک جاهایی باید کلا دسته رو ول کنی و فقط کمبوی دشمن رو تماشا کنی.

سولز لایک یک ویژگی خاص و تنها شامل یک سیستم مثل بخش مبارزه نیست.
یک سبد میوه‌ست که چندین ویژگی در خودش میزبانی میکنه.
اتمسفر ، لول دیزاین ، باس فایت ، بالانس سختی ، سیستم پیشرفت ، نوع داستان گویی و... هم کنار سیستم مبارزه وجود دارن.

البته نداریم سولزلایکی که همه اینهارو باهم بخوبی پیاده کرده باشه.
ولی تو یک بازی اگه تنها یکی دو تا از اون ویژگیها در سطح متوسط رو به خوب هم حتی پیاده بشن تازه منجر میشه به اینکه بخش مبارزه هم خودش رو بهتر نشون بده (مثال نزدیک همین Lies of P)
در مقابل اگه شما نهایت سیستم مبارزه رو هم بسازید ولی اون ویژگیها درش لنگ بزنن ، با صرف اینکه کسی بازی رو رغبت کنه تا انتها بره ولی نهایتا بازی یکبار مصرفه.
دیگه میدونین منظورم کدوم بازیه :D
یکی از دلایلی که اومدم بازیو خریدم توی همین تاپیک سوال پرسیدم چون دو به شک بودم بازیو بگیرم با اینکه گیمپلی و اینا راضی بودم و شما خودت کسی بودی بازیو پیشنهاد دادی و ازت ممنونم حالا الان از بازی راضی نیستین دو حالت داره یا با تمام تریلراش (تریلرای اول بازی)مخاطب و شما که سولز لایک بازی گول زده و یا اینکه بازی صرفا خوب و بقول شما یکبار مصرفی حالا چه خوب یا بد من قراره بشینم پای بازی چون شاید حداقلش من اینطوریم بعضی از بازی ها (اغلب ناشناس)وقتی تریلرشو میبینم اگر خوشم نیاد و گیرا نباشه اصلا سمت اخبار تریلرا دیگش نمیرم ولی این بازی بازم میگم من از تریلرش خوشم اومد و پلیش میدم برعکس با Lies of p اون ارتباط نگرفتم و بنظرم این بازی شروع خوبیه برای من واسه پلی دادن توی ژانر سولز لایکه:D
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
قطعا این بازی ساخته شده برای جذب سولز اولیها.
حالا درسته از کامبتش ایراد گرفته میشه ولی همین سیستم مبارزه نکات مثبت خودش رو هم داره.
اینکه مثل سولزها خیلی ریسپانسیوه و سوییچ بین انیمیشنها تایم کمی داره و احساس بهتری میده به نسبت سولزلایکهای دیگه.
مقایسه کنین با lies of p که یک جاهایی باید کلا دسته رو ول کنی و فقط کمبوی دشمن رو تماشا کنی.

سولز لایک یک ویژگی خاص و تنها شامل یک سیستم مثل بخش مبارزه نیست.
یک سبد میوه‌ست که چندین ویژگی در خودش میزبانی میکنه.
اتمسفر ، لول دیزاین ، باس فایت ، بالانس سختی ، سیستم پیشرفت ، نوع داستان گویی و... هم کنار سیستم مبارزه وجود دارن.

البته نداریم سولزلایکی که همه اینهارو باهم بخوبی پیاده کرده باشه.
ولی تو یک بازی اگه تنها یکی دو تا از اون ویژگیها در سطح متوسط رو به خوب هم حتی پیاده بشن تازه منجر میشه به اینکه بخش مبارزه هم خودش رو بهتر نشون بده (مثال نزدیک همین Lies of P)
در مقابل اگه شما نهایت سیستم مبارزه رو هم بسازید ولی اون ویژگیها درش لنگ بزنن ، با صرف اینکه کسی بازی رو رغبت کنه تا انتها بره ولی نهایتا بازی یکبار مصرفه.
دیگه میدونین منظورم کدوم بازیه :D


یا مثل همین P برای کرکتر هندیکپ بزارن که بگن بازی سختی ساختیم.
البته تهش مبارزه رو خوب ساختن یا نه ، این جای طرفداری نداره و چند روز دیگه عملا همه متوجه میشیم که تو چه سطحیه.
ولی همونطور که گفتی اینکه راه خودشون رو رفتن و کپی نکردن با ارزشه.
منظورت wo long هست آقا😁.اسمش میاد یادت میوفتم.
 
در مقابل اگه شما نهایت سیستم مبارزه رو هم بسازید ولی اون ویژگیها درش لنگ بزنن ، با صرف اینکه کسی بازی رو رغبت کنه تا انتها بره ولی نهایتا بازی یکبار مصرفه.
دیگه میدونین منظورم کدوم بازیه :D
شنیدم در dlc جدید wo long قراره به عنوان باس آخر بازی باشی😁
من با نمایش های بازی به شدت ارتباط برقرار کردم، فقط کاش اون آرمور های فوق خفن بازی اصلی رو هم داشته باشه
چقد ابهت داشت آرمور ها و اسلحه های بازی
 
نه.
اتفاقا به نظر اکثر یوتیوبرا ، مبارزات بازی واقعا خوبه.
صرفا نیومدن مثل بقیه سولز لایک ها سیستم مبارزات بازیای میازاکی را کپی مستقیم کنن و یه چیز نسبتا متفاوت کار کردند . که از قضا وقتی بهش عادت می کنید، انگار بهتر و روون تر هم هست.
یوتبرا پول میگیرن که تعریف کنن از بازی
به نظر من مبارزاتش خیلی کند هستش انگار یه شمشیر 100 کیلویی دستشه طرف به نظر من یخورده ریتمش رو سریعتر کنن احتمالا خیلی بهتر بشه
حالا بازم وقتی بازی کامل اومدش دوستان نظر میدن
 
  • Poker Face
Reactions: Oakenshield
یکی از دلایلی که اومدم بازیو خریدم توی همین تاپیک سوال پرسیدم چون دو به شک بودم بازیو بگیرم با اینکه گیمپلی و اینا راضی بودم و شما خودت کسی بودی بازیو پیشنهاد دادی و ازت ممنونم حالا الان از بازی راضی نیستین دو حالت داره یا با تمام تریلراش (تریلرای اول بازی)مخاطب و شما که سولز لایک بازی گول زده و یا اینکه بازی صرفا خوب و بقول شما یکبار مصرفی حالا چه خوب یا بد من قراره بشینم پای بازی چون شاید حداقلش من اینطوریم بعضی از بازی ها (اغلب ناشناس)وقتی تریلرشو میبینم اگر خوشم نیاد و گیرا نباشه اصلا سمت اخبار تریلرا دیگش نمیرم ولی این بازی بازم میگم من از تریلرش خوشم اومد و پلیش میدم برعکس با Lies of p اون ارتباط نگرفتم و بنظرم این بازی شروع خوبیه برای من واسه پلی دادن توی ژانر سولز لایکه:D
نه آقا منظورم از یکبار مصرف بازی دیگه ای بود :D
من هنوزم منتظر بازیم.
اگه از سیستم مبارزش میگیم چون بالاخره تو انجمن باید در موردش حرف زد.
این مورد از روی تریلر اول گیم پلی هم مشخص بود.
بازی اینقدری نکات مثبت داره که بخوایم براش هیجان داشته باشیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or