Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
Lore و داستان بازی مشخصه تو چه سطحیه؟ عمیق هست به اندازه کافی؟ یعنی نسخه قبلش چطور بوده
قبلی که از این لحاظ نوار خالی بود.
اما این بازی رو یک استودیوی جدید میسازه.

بر اساس تریلرها بنظر نحوه روایت سرراست و سینمایی طوری داره.
اینکه عمقی در حد بازیهای FS داشته باشه که قطعا نیست.

ولی خب حداقل امیدواریم.
 
قبلی که از این لحاظ نوار خالی بود.
اما این بازی رو یک استودیوی جدید میسازه.

بر اساس تریلرها بنظر نحوه روایت سرراست و سینمایی طوری داره.
اینکه عمقی در حد بازیهای FS داشته باشه که قطعا نیست.

ولی خب حداقل امیدواریم.

ماکان من مشکل دارم و یا واقعا بازی Aesthetic و دنیای بازی و لور و گرافیک هنری و طراحی هنریش بسیار Forced هست ؟ یجورایی انگار داره فیلم بازی میکنه !!
من مشکلم با LoP هم همینه خیلی فیلم بازی میکنن و انگار Genuine نیستن تو طراحی هنری...
مثلا سری Nioh و یا Wo Long این مشکل رو ندارن...
چه بسا LoP هم کمی اصالت داره ولی TLoF خیلی نچسپه برام...
 
  • Sad
Reactions: Oakenshield
ولی TLoF خیلی نچسپه برام...
دیگه چیکار باید بکنن خب؟
اثر دارک/های فانتزی همیشه همینه. مگه اینکه شما بیای یه تغییر قابل توجه تو ستینگ و لور بدی.

حرف شما عین این میمونه که بگی بعد ارباب حلقه ها کلا همه آثار های فانتزی تکرار مکرراتن.
 
دیگه چیکار باید بکنن خب؟
اثر دارک/های فانتزی همیشه همینه. مگه اینکه شما بیای یه تغییر قابل توجه تو ستینگ و لور بدی.

حرف شما عین این میمونه که بگی بعد ارباب حلقه ها کلا همه آثار های فانتزی تکرار مکرراتن.

همممم...
شاید واقعا حق باهات باشه داداش گلم...
ولی من بیشتر حسم رو گفتم...
میدونی بعد از ارباب حلقه ها بی نهایت آثار فانتزی اومدن که خیلی هاشون شکست خوردن و تعداد اندکی اون Essene رو دارا بودن...
مثلا مانگای Berserk و یا بازی دارک سولز و یا حتی همین FF16 که اومد- اگر بتونن اون شناسنامه ی خودشون رو توی این چارچوب داشته باشن- چرا که نه...
بسیار موفق و دوست داشتنی خواهند بود...

من صرفا منظورم همین بازی TLoF هست- واقعا بنظرم باید معجزه ای باشه که بتونن اون حس Genuine بودن رو القا کنن...
خیلی بنظرم داره زور میزنه که یک چیزی رو قایم کنه بازی...
دمو نداده که نشانه ی خارق العاده بدیه برای این سبک و اینکه دو دنیا کردن بازی...
هممم- لقمه ی بزرگی خواهد بود و یا نبود رو تا نیاد مشخص نمیشه ولی بنظرم نیازی نبود دو دنیا بکننن...
همون یک دنیارو خوب در میاوردن- نیازی نبود به این...

یک چیزی تو بازی کمه که حتی خودمم نمیدونم...
از لحاظ هنری و دیزاین نداره اون X Factor رو...
 
همممم...
شاید واقعا حق باهات باشه داداش گلم...
ولی من بیشتر حسم رو گفتم...
میدونی بعد از ارباب حلقه ها بی نهایت آثار فانتزی اومدن که خیلی هاشون شکست خوردن و تعداد اندکی اون Essene رو دارا بودن...
مثلا مانگای Berserk و یا بازی دارک سولز و یا حتی همین FF16 که اومد- اگر بتونن اون شناسنامه ی خودشون رو توی این چارچوب داشته باشن- چرا که نه...
بسیار موفق و دوست داشتنی خواهند بود...

من صرفا منظورم همین بازی TLoF هست- واقعا بنظرم باید معجزه ای باشه که بتونن اون حس Genuine بودن رو القا کنن...
خیلی بنظرم داره زور میزنه که یک چیزی رو قایم کنه بازی...
دمو نداده که نشانه ی خارق العاده بدیه برای این سبک و اینکه دو دنیا کردن بازی...
هممم- لقمه ی بزرگی خواهد بود و یا نبود رو تا نیاد مشخص نمیشه ولی بنظرم نیازی نبود دو دنیا بکننن...
همون یک دنیارو خوب در میاوردن- نیازی نبود به این...

یک چیزی تو بازی کمه که حتی خودمم نمیدونم...
از لحاظ هنری و دیزاین نداره اون X Factor رو...
خب قرار نیست واقعا یه چیز متفاوت باشه.
Lotf را اولین بازی استدیو سازنده اش هست.
قرار نیست بیاد تو لیگ بزرگان. کسی انتظاری نداره.
همینکه به اندازه کافی خوب باشه ، این برای همه کافیه به نظرم.

این دو دنیا بودن هم واقعا ایده جالبیه.
از میراث کین به اینور نداشتیم اصلا. و الا اگه نمی‌خواستن یه چیز جدید داشته باشن ، که خب این مثلا با دارک سولز ۳ فرق خاصی نمی کرد.

اینکه بازی چطوری خواهد بود در نهایت ؟ نمیشه گفت . به خصوص اینکه اولین بازی سازنده ها هست.
اما چیزی که من دنبال کردم تا الان، اگرچه ایراد داره، اما بازی بدی به نظر نمیرسه اصلا.
 
همممم...
شاید واقعا حق باهات باشه داداش گلم...
ولی من بیشتر حسم رو گفتم...
میدونی بعد از ارباب حلقه ها بی نهایت آثار فانتزی اومدن که خیلی هاشون شکست خوردن و تعداد اندکی اون Essene رو دارا بودن...
مثلا مانگای Berserk و یا بازی دارک سولز و یا حتی همین FF16 که اومد- اگر بتونن اون شناسنامه ی خودشون رو توی این چارچوب داشته باشن- چرا که نه...
بسیار موفق و دوست داشتنی خواهند بود...

من صرفا منظورم همین بازی TLoF هست- واقعا بنظرم باید معجزه ای باشه که بتونن اون حس Genuine بودن رو القا کنن...
خیلی بنظرم داره زور میزنه که یک چیزی رو قایم کنه بازی...
دمو نداده که نشانه ی خارق العاده بدیه برای این سبک و اینکه دو دنیا کردن بازی...
هممم- لقمه ی بزرگی خواهد بود و یا نبود رو تا نیاد مشخص نمیشه ولی بنظرم نیازی نبود دو دنیا بکننن...
همون یک دنیارو خوب در میاوردن- نیازی نبود به این...

یک چیزی تو بازی کمه که حتی خودمم نمیدونم...
از لحاظ هنری و دیزاین نداره اون X Factor رو...
در مورد دودنیا کردن بازی من هدف رو جذب پلیرهای جدیدتر میدونم.
البته که بر اساس طراحی بوده ولی با اینکار خواستن هم ویژگی جدیدی به این سبک اضافه کنن و هم چون دنیای اول دشمنهای ساده‌تری داره خب راه رو برای پلیرهایی که تا حالا این سبک رو تجربه نکردن هموارتر میکنه.
خودمون تو این انجمن کلی از این پلیرها داریم که اصلا اسم سولز میاد تاپیکهارو تا ابد ترک میکنن.

یک همچین کاری رو تیم نینجا با Wo long کرد و راه رو برای ورود پلیرها هموارتر کرد ، همینجا دیدیم که چندتایی اولین بازی سولز بورنشون همین بازی بود.

وخب از اونطرف دنیای دوم رو گذاشته که پلیرهای حرفه ای تر هم بتونن خودشون رو به چالش بکشن.

در مورد اینکه بازی امضای خودش رو نداره یا ویژگی دارک فانتزی بازی بطور مصنوعی یا به اجبار درش دمیده شده همونطور که گفتی بعد انتشار بازی میشه بهتر نظر داد.
ولی خب انتظار خیلی بالایی هم نباید داشت اینها خودشون تو مصاحبه ها بارها از دارک سولز اسم بردن ، فضای فانتزی تاریکی هم که میخوان ارائه بدن نهایتا به همون سمت میل میکنه.

انتظار چیز منحصر بفردی نباید داشت اونقدرها.
حالا چقدر موفق میشن باید دید.

فقط این نباید یادمون بره که LOTF چه از لحاظ بودجه و چه تیم ساخت پشتش اصلا قابل مقایسه باخروجیهای فرام سافتور نیست.
کمی باید در مورد حد انتظاراتمون از بازی واقع بین تر باشیم.

لااقل میشه گفت اون بخشهایی که تیم نینجا با بازیهاش درش لنگ میزنه رو تونستن به حد خوبی از کار در بیارن.
بطبع و مخصوصا تو بخش مبارزه نسبت به اون بازیها ضعف دارن.
اما بنظرم اینقدر ویژگیهای خوب دیگه داره که بتونه پلیر رو راضی نگه داره.

همونطور که محمد گفت برای بازی اول استودیو خیلی جای امیدواری داره.
 
منی که از نسخه اول tlof لذت برم، از بازی thymesia لذت برم، از بازی های the surge 1,2 لذت بردم، با بازی nioh و wo long و همه ی سولز بورن ها لذت بردم، ( شاهکار های میازاکی هم که نگو)،
میدونم قطعا از این هم لذت خواهم برد،
هر چی باشه که ضعیف تر از surge ها و thymesia ونسخه اصلی tlof نخواهد بود، انتظاراتم رو کم کردم تا بتونم لذت ببرم
کلا عاشق شبک سولز بورن هستم و این هم لنگه کفشی در بیابانهست

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
خب قرار نیست واقعا یه چیز متفاوت باشه.
Lotf را اولین بازی استدیو سازنده اش هست.
قرار نیست بیاد تو لیگ بزرگان. کسی انتظاری نداره.
همینکه به اندازه کافی خوب باشه ، این برای همه کافیه به نظرم.

این دو دنیا بودن هم واقعا ایده جالبیه.
از میراث کین به اینور نداشتیم اصلا. و الا اگه نمی‌خواستن یه چیز جدید داشته باشن ، که خب این مثلا با دارک سولز ۳ فرق خاصی نمی کرد.

اینکه بازی چطوری خواهد بود در نهایت ؟ نمیشه گفت . به خصوص اینکه اولین بازی سازنده ها هست.
اما چیزی که من دنبال کردم تا الان، اگرچه ایراد داره، اما بازی بدی به نظر نمیرسه اصلا.

موافقم باهات ولی جدی نمی‌دونستم سازنده همون سازنده ی LoF نیست.
در مورد دودنیا کردن بازی من هدف رو جذب پلیرهای جدیدتر میدونم.
البته که بر اساس طراحی بوده ولی با اینکار خواستن هم ویژگی جدیدی به این سبک اضافه کنن و هم چون دنیای اول دشمنهای ساده‌تری داره خب راه رو برای پلیرهایی که تا حالا این سبک رو تجربه نکردن هموارتر میکنه.
خودمون تو این انجمن کلی از این پلیرها داریم که اصلا اسم سولز میاد تاپیکهارو تا ابد ترک میکنن.

یک همچین کاری رو تیم نینجا با Wo long کرد و راه رو برای ورود پلیرها هموارتر کرد ، همینجا دیدیم که چندتایی اولین بازی سولز بورنشون همین بازی بود.

وخب از اونطرف دنیای دوم رو گذاشته که پلیرهای حرفه ای تر هم بتونن خودشون رو به چالش بکشن.

در مورد اینکه بازی امضای خودش رو نداره یا ویژگی دارک فانتزی بازی بطور مصنوعی یا به اجبار درش دمیده شده همونطور که گفتی بعد انتشار بازی میشه بهتر نظر داد.
ولی خب انتظار خیلی بالایی هم نباید داشت اینها خودشون تو مصاحبه ها بارها از دارک سولز اسم بردن ، فضای فانتزی تاریکی هم که میخوان ارائه بدن نهایتا به همون سمت میل میکنه.

انتظار چیز منحصر بفردی نباید داشت اونقدرها.
حالا چقدر موفق میشن باید دید.

فقط این نباید یادمون بره که LOTF چه از لحاظ بودجه و چه تیم ساخت پشتش اصلا قابل مقایسه باخروجیهای فرام سافتور نیست.
کمی باید در مورد حد انتظاراتمون از بازی واقع بین تر باشیم.

لااقل میشه گفت اون بخشهایی که تیم نینجا با بازیهاش درش لنگ میزنه رو تونستن به حد خوبی از کار در بیارن.
بطبع و مخصوصا تو بخش مبارزه نسبت به اون بازیها ضعف دارن.
اما بنظرم اینقدر ویژگیهای خوب دیگه داره که بتونه پلیر رو راضی نگه داره.

همونطور که محمد گفت برای بازی اول استودیو خیلی جای امیدواری داره.

ماکان این دنیای دیگ رو گمونم Nioh 2 محدود تر انجام داده بود ولی با کلیت حرفات موافقم جز اینکه هنوز گیم پلی Floatyش برام نچسپه.
 
موافقم باهات ولی جدی نمی‌دونستم سازنده همون سازنده ی LoF نیست.


.

بازی اصلی رو (دِک13) ساخته بود سازده بازی های the surge
بازی اصلی هم بازی خوبی بود، گیم پلی خوب و سنگینی داشت،
اینم که تاحالا خیلی خوب به نظر میاد

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
درود بر همه.
من یکی دو تا از پیش نمایش های بازی را دیدم و چیزی که گفتن را به صورت خلاصه میگم.
دید یکی از پیش نمایش ها مثبت بود (FextraLife) و اون یکی(که دو تا سولز پلیر حرفه ای بودن و زیادی ریز شدن تو همه چیز) منفی.
به طور کلی از Exploration بازی فوق العاده تعریف کردن. و همچنین لول دیزاین. این ایده دو تا دنیا و سوییچ بینشون را عالی پیاده سازی کردن. کلی آیتم و چیزای مختلف و مکان مخفی تو بازی هست برای پیدا کردن.
خود مپ بازی هم خوب بهم کانکت شده و شورت کات ها کاملا مناسبن.
کامبت و ساند دیزاین بازی عملا مشکل داره. دقیقا همین چیزی که ماکان و بردیا صفحات قبل گفتن. جدا از اون میزان برد داج بازی زیاده و باعث میشه با داج کردن از دشمن و مبارزه یکم زیادی فاصله بگیرید و disengage کنید از مبارزه. Flowضربات هم زیاد مناسب نیست و پشت هم حمله کردن یه delay نچسب داره انگار :دی
تنوع ضربات بازی به طور کلی و همچنین برای هر سلاح بالاست و FL که به این موضوع اشاره کرده بود، واقعا راضی بود.
در مورد صداگذاری هم عملا اولین AAA نسل خواهد بود که عین بازیای نسل 7، کیفیت صداگذاری ها و ساند دیزاینش متغیره.
یه سری کاراکترها خوب صداگذاری شدن. یه سری نه.
بازی باگ و اینا هم یکم داره.
در مورد پرفورمنس PC: بازی روی 3080 و QHD، حدود 100-120 فریم میده. اما FL گفت ما هر چی بیشتر بازی کردیم پرفورمنس افت پیدا می کرد. ریستارت می کردیم اوکی میشد :D

_________________________________________________________

حقیقتا انتظارم را یکم آوردم پایین الان. 78 اینا اوکیه. هر دو تا پیش نمایش گفتن بازیه خوبیه در کل. اما دومی خیلی ریز شده بود و ایرادات بدی گرفت از بازی. به تعداد متعدد 6-7 اینجوری احتمالا براش ردیف می کنن. مگه اینکه طرف اگزجره کرده باشه.

به شخصه ولی از چیزی که تو نمایش ها دیدم ، در کل راضیم.
4-5 ماهی هم هست دلوکس ادیشن را پیش خرید کردم :دی اولین جایی هم که بعد نصب بازی میرم، Model Viewer هست برای دیدن آرمورهای بازی . در این حد مهمه برام :| :دی
بازی جمعه بعدی عرضه میشه (جمعه 13 ام :دی)
 
خب، با نزدیک شدن به تاریخ انشار بازی، اطلاعات دارن لیک میشن. موارد داستانی را که بیخیال :دی اما چیزایی که مربوط به گیمپلی و پرفورمنس میشن را میذارم.

اول از همه، کامبت بازی انگار مشکل نداره:|
صرفا با ساخته های میازاکی فرق داره و روان تر هم هست. یعنی عملا سیستم کامبت خودشون را طراحی کردن و کپی برابر اصل ندادن بیرون. این خوبه به نظرم. ایراداتی هم که ملت میگیرن احتمالا از همین جا نشات میگیره.

یکی از استریمرها اینو گفته در رابطه با سیستم مبارزات بازی:

on combat in comparisson to Dark Souls: “much better, its faster, smoother”

به شخصه میگم باید صبر کرد و بعد تجربه نظر داد.

موقع تجربه بازی، Screen Shake را خاموش کنید. تجربه سیستم مبارزات و حرکت بازی خیلی بهتر میشه. :|

موشن بلور را هم خاموش کنید، بازم اونم تاثیرگذاره.


بازی مشکل پرفرمنس داره. روی 3070 ، بازی 60 فریم را میده اما بعضی جاها افت فریم داره (بلا به دور).

ورژن پلی استیشن 5 بازی، در حالت پرفورمنس روان اجرا میشه.

کیفیت گرافیک بازی روی پایین ترین حالت، واقعا افتضاحه.

_____________________
بازی به طور کلی شبیه دارک سولز 2+3 هست. اما گیمپلی مثل دارک سولز 1 هست (از نظر المان های نقش آفرینی).
سیستم مبارزات با سولز لایکهای دیگه خیلی تفاوت داره.
میشه تا وقتی استامینا دارید، با ترکیب ضربات سنگین و سبک و چارجد، کومبو زد!
برای بالانس بازی از دو تا یوتیوبر خوره دارک سولز (به خصوص بخش مولتی ) کمک گرفتن.
سیستم پری بازی شبیه سکیرو و لایز آف پی هست.
پری تو بازی از LoP خیلی راحت تره. چرا؟ چون ضربات دشمنا مثل سولزها میمونه. اتک های پشت سر هم و متعدد نداریم انگار.
بدون سپر و در حالت Dualwield هم میشه پری کرد. (بله. دو تا سلاح همزمان میشه حمل کرد)

با صرفا ویثر دمیج خوردن (اینو توضیح نمیدم :دی کلی باید بنویسم.) نمیمیرید. حتی اگه کل خط سلامتی را شامل بشه.

کلا صداگذاری و موارد مربوط بهش تو بازی تعطیله. خسته نباشن تو سال 2023 یه ایرادی دارن که دیمن سولز هم نداره. ساند دیزاین کامبت و ضربات و پری و... کلا افتضاحه.

دویدن و داج بازی کلانکی هست. داج آی فریم زیادی داره. ولی داج موقع لاک کردن روی دشمن اوکی هست.
سرعت دویدن تو بازی یکم زیاده.

یه کلاه قیفی مثل کلاه پنیتنت وان (توی بلسفمس)، بین هلمت های بازی هست :دی

تا سه تا جادو را همزمان میشه اساین کرد و مستقیما استفاده کرد.

به نظر میرسه کلاس های ترکیبی، حداقل برای اوایل بازی، بهتر جواب بدن.

تعداد دشمنا به صورت رو اعصابی زیادن، در این حد که بعضا ترجیح میدید کلا ازوسطشون بدوید برید سکشن بعدی یا برید آیتم مورد نظر را بردارید و الفرار :D (یاد فاینال فانتزی 13 افتادم)


اپدیت : پرفورمنس تعطیله. افت فریم و استاتر و باگ میباره :دی روی پی سی های ضعیف تر از های اند(4080/4090)، عملا به مشکل می خوریم هممون:دی

بازی نیاز به پولیش داره . متاسفانه باید دیلی میزدن که نزدن. اما احتمالا بودجه کم آوردن چون انیمشن ها هم خشک از آب در اومدن به نظرم.


پ.ن: بازی کالت کلاسیک میشه. بازی تاپی نیست اما چیز به نسبت جدیدیه و تکرار مکررات صرف نیست.
 
خب، با نزدیک شدن به تاریخ انشار بازی، اطلاعات دارن لیک میشن. موارد داستانی را که بیخیال :D اما چیزایی که مربوط به گیمپلی و پرفورمنس میشن را میذارم.

اول از همه، کامبت بازی انگار مشکل نداره:|
صرفا با ساخته های میازاکی فرق داره و روان تر هم هست. یعنی عملا سیستم کامبت خودشون را طراحی کردن و کپی برابر اصل ندادن بیرون. این خوبه به نظرم. ایراداتی هم که ملت میگیرن احتمالا از همین جا نشات میگیره.

یکی از استریمرها اینو گفته در رابطه با سیستم مبارزات بازی:

on combat in comparisson to Dark Souls: “much better, its faster, smoother”

به شخصه میگم باید صبر کرد و بعد تجربه نظر داد.

موقع تجربه بازی، Screen Shake را خاموش کنید. تجربه سیستم مبارزات و حرکت بازی خیلی بهتر میشه.:|

موشن بلور را هم خاموش کنید، بازم اونم تاثیرگذاره.


بازی مشکل پرفرمنس داره. روی 3070 ، بازی 60 فریم را میده اما بعضی جاها افت فریم داره (بلا به دور).

ورژن پلی استیشن 5 بازی، در حالت پرفورمنس روان اجرا میشه.

کیفیت گرافیک بازی روی پایین ترین حالت، واقعا افتضاحه.

_____________________
بازی به طور کلی شبیه دارک سولز 2+3 هست. اما گیمپلی مثل دارک سولز 1 هست (از نظر المان های نقش آفرینی).
سیستم مبارزات با سولز لایکهای دیگه خیلی تفاوت داره.
میشه تا وقتی استامینا دارید، با ترکیب ضربات سنگین و سبک و چارجد، کومبو زد!
برای بالانس بازی از دو تا یوتیوبر خوره دارک سولز (به خصوص بخش مولتی ) کمک گرفتن.
سیستم پری بازی شبیه سکیرو و لایز آف پی هست.
پری تو بازی از LoP خیلی راحت تره. چرا؟ چون ضربات دشمنا مثل سولزها میمونه. اتک های پشت سر هم و متعدد نداریم انگار.
بدون سپر و در حالت Dualwield هم میشه پری کرد. (بله. دو تا سلاح همزمان میشه حمل کرد)

با صرفا ویثر دمیج خوردن (اینو توضیح نمیدم :D کلی باید بنویسم.) نمیمیرید. حتی اگه کل خط سلامتی را شامل بشه.

کلا صداگذاری و موارد مربوط بهش تو بازی تعطیله. خسته نباشن تو سال 2023 یه ایرادی دارن که دیمن سولز هم نداره. ساند دیزاین کامبت و ضربات و پری و... کلا افتضاحه.

دویدن و داج بازی کلانکی هست. داج آی فریم زیادی داره. ولی داج موقع لاک کردن روی دشمن اوکی هست.
سرعت دویدن تو بازی یکم زیاده.

یه کلاه قیفی مثل کلاه پنیتنت وان (توی بلسفمس)، بین هلمت های بازی هست :D

تا سه تا جادو را همزمان میشه اساین کرد و مستقیما استفاده کرد.

به نظر میرسه کلاس های ترکیبی، حداقل برای اوایل بازی، بهتر جواب بدن.

تعداد دشمنا به صورت رو اعصابی زیادن، در این حد که بعضا ترجیح میدید کلا ازوسطشون بدوید برید سکشن بعدی یا برید آیتم مورد نظر را بردارید و الفرار :D (یاد فاینال فانتزی 13 افتادم)


اپدیت : پرفورمنس تعطیله. افت فریم و استاتر و باگ میباره :D روی پی سی های ضعیف تر از های اند(4080/4090)، عملا به مشکل می خوریم هممون:D

بازی نیاز به پولیش داره . متاسفانه باید دیلی میزدن که نزدن. اما احتمالا بودجه کم آوردن چون انیمشن ها هم خشک از آب در اومدن به نظرم.


پ.ن: بازی کالت کلاسیک میشه. بازی تاپی نیست اما چیز به نسبت جدیدیه و تکرار مکررات صرف نیست.
هر چی میخوام ناامید نباشم که نمیزارین:(

View attachment QoxSrhfQBnnzAfYT.mp4
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or