Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
مخصوصا افت فریم عجیبی داذه.من گذاشتم بازی کامل بگذره فیکس بشه بعد برم سراغش.
شما روی کنسول چندتا آپدیت گرفتین؟
=========
خب الان دیدم انگاری شما یکی دوتا پچ عقبترین از PC.
همین دیشب باز یک آپدیت دیگه اومد (طبق روال هر روز یک آپدیت، گاهاََ 2تا)
الان روی PC ورژن بازی 1.1.203ست.
شما فکر کنم v.1.1.196 باشین درسته؟

پس صبر کن آپدیت هاتون برسه چون واقعا فرق میکنه.
 
آخرین ویرایش:
شما روی کنسول چندتا آپدیت گرفتین؟
=========
خب الان دیدم انگاری شما یکی دوتا پچ عقبترین از PC.
همین دیشب باز یک آپدیت دیگه اومد (طبق روال هر روز یک آپدیت، گاهاََ 2تا)
الان روی PC ورژن بازی 1.1.203ست.
شما فکر کنم v.1.1.196 باشین درسته؟

پس صبر کن آپدیت هاتون برسه چون واقعا فرق میکنه.
من والا تا الان اپدیتی نزدم ماکان جان.راستش دلیل دیگه ام اینه که دارم دیمون سولز رو تازه تموم میکنم و خرید lords of fallen اشتباه بود فعلا.دوتا سولزلایک همزمان واقعا مزه نمیده 😁
ولی عالیه که با اپدیت بهتر شده.❤️
 
من والا تا الان اپدیتی نزدم ماکان جان.راستش دلیل دیگه ام اینه که دارم دیمون سولز رو تازه تموم میکنم و خرید lords of fallen اشتباه بود فعلا.دوتا سولزلایک همزمان واقعا مزه نمیده 😁
ولی عالیه که با اپدیت بهتر شده.❤️
خب نکن این کارو آقا.
همزمان بودن بازیها به کنار ، بدون آپدیت هم که اصلا معنی نمیده بازی کردنش.

احسنت ، چه زمان خوبی برای DS بازی کردن انتخاب کردی :D
==================

دوستانPC باز درایور جدید انویدیا رو دانلود نکنین.
حداقل این بازی رو استاتری میکنه و مشکلات دیگه پیش میاره.
 
دوستان اگه برای هالووین محتوای ترسناک میخواید جای دیگه نرید.
بیست دقیقه نیم ساعت اول بازی فکر میکردم رزدینت ایول غلط کنه همچین اتمسفر مریضی داشته باشه که دوست نداشته باشی جلوتر بری.

خب این رو تو بازیهای FS خیلی تجربه کردیم.
و اینکه المان ترس و وحشت تو سولزلایکهای بقیه استودیوها حلقه مفقودست یا خیلی کمرنگه.
حداقل تو سولزلایکهایی که AAA هستن من یادم نمیاد همچین اتمسفری.

اما بمرور بازی درصدهای خیلی بالایی از شبیه ساز افسردگی بودن رو هم پرت میکنه تو صورتت.

وحشت/افسردگی/مازوخیزم...
دیگه چی میخواید ؟ :D
 
دوستان اگه برای هالووین محتوای ترسناک میخواید جای دیگه نرید.
بیست دقیقه نیم ساعت اول بازی فکر میکردم رزدینت ایول غلط کنه همچین اتمسفر مریضی داشته باشه که دوست نداشته باشی جلوتر بری.

خب این رو تو بازیهای FS خیلی تجربه کردیم.
و اینکه المان ترس و وحشت تو سولزلایکهای بقیه استودیوها حلقه مفقودست یا خیلی کمرنگه.
حداقل تو سولزلایکهایی که AAA هستن من یادم نمیاد همچین اتمسفری.

اما بمرور بازی درصدهای خیلی بالایی از شبیه ساز افسردگی بودن رو هم پرت میکنه تو صورتت.

وحشت/افسردگی/مازوخیزم...
دیگه چی میخواید ؟ :D

خدا لعنتت ن(کنه) ماکان :D
 
  • Like
Reactions: reza8
دوستان اگه برای هالووین محتوای ترسناک میخواید جای دیگه نرید.
بیست دقیقه نیم ساعت اول بازی فکر میکردم رزدینت ایول غلط کنه همچین اتمسفر مریضی داشته باشه که دوست نداشته باشی جلوتر بری.

خب این رو تو بازیهای FS خیلی تجربه کردیم.
و اینکه المان ترس و وحشت تو سولزلایکهای بقیه استودیوها حلقه مفقودست یا خیلی کمرنگه.
حداقل تو سولزلایکهایی که AAA هستن من یادم نمیاد همچین اتمسفری.

اما بمرور بازی درصدهای خیلی بالایی از شبیه ساز افسردگی بودن رو هم پرت میکنه تو صورتت.

وحشت/افسردگی/مازوخیزم...
دیگه چی میخواید ؟ :D

ماکان چندتا اسکرین بده از کرکترت و بگو بیلدت اینا چیه و ی عکس از Stat ,ها بده... :D
 
خب بازی همین الان! تموم شد. به شدت لذت بردم البته بازی ایرادات بعضا مهمی داره اما در کل این بازی چیزی هست که من بهش میگم Flawed Masterpiece یا به قولی شاهکار ایراددار. تقریبا 40 ساعت طول کشید برای Exploration هم حسابی وقت گذاشتم البته ظاهرا یه سری مناطق بازی رو ندیدم یکی 2 تا شورتکات هم دیدم نمیدونستم چجوری میشه بهشون رسید و به کجا وصلن با اینکه هر محیط رو 3-4 بار رفتم گشتم بعد تموم کردنش برای پیدا کرد چیزهای کشف نشده! لول دیزاین که بنظرم بهترین اثر سولز لایکی هست که مال فرام سافت نیست باسهای اصلی با اینکه به جز 2 تاشون بقیه رو بار اول یا دوم زدم (باس آخر بار سوم زدم تازه یخورده بار اول دوم گیج بازی در آوردم وگرنه شدید آسون بود!:|) ولی از نظر طراحی ظاهری عالی و موو ست خیلی خوب هستن ولی همونطور که برخی دوستان گفتن بازی در کل از نظر طراحی دشمنان محیطی و مینی باسها حسابی میلنگه منطقه آخر بازی که مینی باسها رو به عنوان دشمن عادی ردیف کرده بودن من فقط از بینشون میدویم میرفتم! شدید امیدوارم از نظر مالی موفق عمل کنه بازی تا همین استودیو بتونه روی عنوان بعدی کار کنه مطمئنا خیلی از ایرادات بازی رو میتونن برطرف کنن.
از نگاه منتقدانه بخوام نگاه کنم فکر میکنم 8 نمره مناسبی باشه اما میزان لذتی که بردم بخوام نمره بدم 9.5 از 10. از اون بازیهاست که برای دور دوم و سوم ... برمیگردم سراغش 100%.
 
آخرین ویرایش:
خب بازی همین الان! تموم شد. به شدت لذت بردم البته بازی ایرادات بعضا مهمی داره اما در کل این بازی چیزی هست که من بهش میگم Flawed Masterpiece یا به قولی شاهکار ایراددار. تقریبا 40 ساعت طول کشید برای Exploration هم حسابی وقت گذاشتم البته ظاهرا یه سری مناطق بازی رو ندیدم یکی 2 تا شورتکات هم دیدم نمیدونستم چجوری میشه بهشون رسید و به کجا وصلن با اینکه هر محیط رو 3-4 بار رفتم گشتم بعد تموم کردنش برای پیدا کرد چیزهای کشف نشده! لول دیزاین که بنظرم بهترین اثر سولز لایکی هست که مال فرام سافت نیست باسهای اصلی با اینکه به جز 2 تاشون بقیه رو بار اول یا دوم زدم (باس آخر بار سوم زدم تازه یخورده بار اول دوم گیج بازی در آوردم وگرنه شدید آسون بود!:|) ولی از نظر طراحی ظاهری عالی و موو ست خیلی خوب هستن ولی همونطور که برخی دوستان گفتن بازی در کل از نظر طراحی دشمنان محیطی و مینی باسها حسابی میلنگه منطقه آخر بازی که مینی باسها رو به عنوان دشمن عادی ردیف کرده بودن من فقط از بینشون میدویم میرفتم! شدید امیدوارم از نظر مالی موفق عمل کنه بازی تا همین استودیو بتونه روی عنوان بعدی کار کنه مطمئنا خیلی از ایرادات بازی رو میتونن برطرف کنن.
از نگاه منتقدانه بخوام نگاه کنم فکر میکنم 8 نمره مناسبی باشه اما میزان لذتی که بردم بخوام نمره بدم 9.5 از 10. از اون بازیهاست که برای دور دوم و سوم ... برمیگردم سراغش 100%.
فعلا بزرگترین مشکلی که باهاش دارم تعداد انمی ها و پلیسمنتشونه!
تا آخر همین شکلیه یا یه سری جاها بهتره وضعش؟

تا قبل باس The Congregator of Flesh بد نبود، بعدش که وارد اون منطقه جلوترش میشی افتضاح میشه یه دفعه این قضیه.
6 تا 6 تا انمی از اینور اونور ظاهر میشن، سمی هم هستن بری توش درگیر پویزن میشی دمیج میخوره، از اونطرف باز اون خارپشتا هم دنبالت میکنن، 2-3 تا از اون انمیای تو دریاچه یه سره دارت میزنن.
دیگه خدانکنه تو آمبرال باشی که باز 5-6 تا زامبی هم اضافه میشه به جمع بقیه دوستان :D

قشنگ اینجاش بود به حرف اون منتقده گیم اسپات رسیدم که میگفت فرار کردن منطقی تره، لعنتی نیم ساعت طول میکشه بخوای همشونو بزنی :دی
 
فعلا بزرگترین مشکلی که باهاش دارم تعداد انمی ها و پلیسمنتشونه!
تا آخر همین شکلیه یا یه سری جاها بهتره وضعش؟

تا قبل باس The Congregator of Flesh بد نبود، بعدش که وارد اون منطقه جلوترش میشی افتضاح میشه یه دفعه این قضیه.
6 تا 6 تا انمی از اینور اونور ظاهر میشن، سمی هم هستن بری توش درگیر پویزن میشی دمیج میخوره، از اونطرف باز اون خارپشتا هم دنبالت میکنن، 2-3 تا از اون انمیای تو دریاچه یه سره دارت میزنن.
دیگه خدانکنه تو آمبرال باشی که باز 5-6 تا زامبی هم اضافه میشه به جمع بقیه دوستان :D

قشنگ اینجاش بود به حرف اون منتقده گیم اسپات رسیدم که میگفت فرار کردن منطقی تره، لعنتی نیم ساعت طول میکشه بخوای همشونو بزنی :D
نه دیگه هی بیشتر میشه تعداد دشمنها هم سخت تر.:D منم اون منطقه رو اون تیکه آخرش رو دویدم کلا هر منطقه بازی یه جاهاییش خوبه یه جاهاییش بدجور دشمن ریخته منطقه آخر بازی هم که میرسه به باس نهایی سم خالصه یه 20 تا زامبی دنبالم بودن یه 2-3 تا مینی باس از همه جا گلوله و تیر میریخت رو سرم منم مثل اسب اینور اونور میدویم!:)) تنها ایراد اساسی بازی بنظرم همین هست البته اکثر جاها رو میشه مدیریت کرد ولی بعضی جاها فقط الفراررررررر.:D
 
دوستان برای نسخه پی سی من نسخه دودی رو دانلود کردم ولی با اینکه سیستمم بالاست داخل لودینگ قبل بازی کراش میکنه لطفا اگر کسی راهی بلده راهنمایی کنه
 
  • Like
Reactions: BARDI YA
دوستان برای نسخه پی سی من نسخه دودی رو دانلود کردم ولی با اینکه سیستمم بالاست داخل لودینگ قبل بازی کراش میکنه لطفا اگر کسی راهی بلده راهنمایی کنه
روی فولدر بازی راست کلیک کن و پراپرتیز ، تیک Read Only رو بردار.
 
خب اومدم چندتا عکس ، توضیح و... بزارم دیدم دوباره آپدیت دادن روی PC.
دیروز عملا 4تا آپدیت دادن اونهم فقط تو 24 ساعت:o

من حدود 15 ساعت بازی کردم با لول 35.
کلاسم Dark Crusader و بیلدم رو هم Radiance دارم میرم.
تیکه تیکه بازی تا اینجا رو جویدم ولی هنوز باس دوم رو نخواستم باهاش روبرو بشم.
فعلا بازیو میزارم کنار نه بدلیل بد بودنش.
صرفا برای اینکه دوست دارم بازی رو تو بهترین حالت خودش تجربه کنم.

این 15 ساعت رو هم برای همین سعی کردم عرضی بازی کنم و نخواستم با عجله بازی رو تموم کنم که ببینم چی میشه.
ولی آپدیتها تمومی نداره و همینطور داره سرازیر میشه بطور روزانه.

برای همین تصمیم گرفتم فعلا بزارم کنار تا بازی رو تو بهترین حالتش بازی کنم و بعدا پشیمون نشم که چرا صبر نکردم.
مثل کاری که برای CP2077 کردم و واقعا جواب داد.
مطمئنا اونقدری صبر نمیخواد .
اگه دووم بیارم یک ماه بعد برمیگردم :hide:

===========
البته برای کسی که الان میخواد بازی کنه ، بازی کاملا جذابه و هیچ ویژگی نداره که کار نکنه یا بقولی گیم برکینگ باشه و...
نزارید اون یکی دو ساعت اولیه بازی که بقولی حالت مورتال شلی داره (Mortal shell) گولتون بزنه.
جلوتر که برید متوجه میشید.
براحتی میتونین ساعتها خودتون رو درش غرق کنین و لذت ببرید ، تقریبا کاری که من داشتم میکردم.
اینکه بنظرم بهترین سولزلایکی هست که خالق اصلی نساخته.(هنوز Lies of P بازی نکردم)

ولی بخوام پیشنهاد کنم اینکه عجله نکنین و صبر کنید.
چون خلاصه Q&A رییس استودیو رو دیدم.
هدفشون بعد فیکس کردن پرفورمنس بازی اینه که یکسری ویژگی جدید به بازی اضافه کنن.
یکیش مثلا Stash که آیتمهای اضافه رو درش بزارید و...
اینهم گفت که بعد مرحله بهینه کردن بازی و... به نظرات پلیرها گوش میدیم ، بررسی میکنیم و تغییرات لازم رو انجام میدیم.

بنظرم بازی بیشتر از اینها ارزش داره که بخواید با عجله تمومش کنید.
 
خیلی طراحی عجیبی داره این بازی،
دانه‌هایی که باهاش می‌تونید بان‌فیر بسازید، اصلا به نفع بازیکن نیست. در حالی که وقتی معرفیش می‌کردن همه فکر می‌کردن برای راحت‌تر شدن ران‌بک‌ها است. اما واقعیت امر این نیست. باید بازیکن منابع خرج کنه و بکاره دانه‌ها رو.
اصولا بعد از باس‌فایت‌ها یک بان‌فایر امن در اختیار بازیکن قرار می‌گیره. اما اینجا یا نیست کلا، یا بعضی وقت‌ها چمن‌هایی هست که می‌شه روش دانه کاشت.
کلا فکر می‌کنم دوستانی که بازی رو تجربه کردن، با بنده هم‌نظر باشند که سیستم چک‌پوینت بازی مشکل‌ دارد. یه قانون پایه‌ی لول‌‌دیزاین هم در این بازی رعایت نشده که واقعا عجیبه برام: جایی که بازیکن سیو می‌کنه یا کلا جایی که بازیکن اسپان می‌شه باید در امنیت کامل باشه. اما به طرز عجیبی تو این بازی چند بان‌فایر وجود داره که دقیقا کنار دشمن قرار داره. یعنی اگر بخوای منوی با‌ن‌فایر را باز کنید و لول‌آپ کنید ممکنه یهو دشمن‌ها بیان و بکشنت.
یکی دیگه از شاخصه‌های مهم دیزاین فرام‌سافتور، لول‌دیزان و دنیای به هم متصل هستش. همه‌ی سولز‌لایک‌ها سعی کردن این قضیه رو در بازی‌هاشون داشته باشند. اما در این بازی یکم عجیب کار شده. میان‌بر هایی که بازیکن باز می‌کنه خیلی‌هاشون، واقعا خیلی‌ از اون‌ها، از مسیر اصلی سخت‌تر و وقت‌گیر تر هستند. یا نردبانی رو آزاد می‌کنید که زیر نردبان و برای رسیدن به نردبان، باید ۳-۴ تا دشمن الایت رو شکست بدید، که امکان مرگ خیلی زیاده. از طرف دیگه همون یحث بان‌فایر ها هم خودش این وسط داستان ایجاد کرده. بازی، در جای گذاری اون‌ها اصلا تلاش نکرده و بیشترشو بر عهده‌ی بازیکن گذاشته تا با خرج سول، خودش درست کنه.
مورد قابل بحث دیگه در لردز‌آف‌د‌فالن، باس‌فایت‌ها است. واقعا اینجاست که آدم متوجه می‌شه که فرام‌سافتور چه تبهری توی این موضوع داره. بازه‌های باس‌فایت، در بعضی موارد گونه‌ای هست که بازیکن باید همینجوری بایستد و بی‌کار منتظر باشد تا باس لطف کنه و بهش حمله کنه. حتی در باس‌فایت قدیس مسکوت (Hushed Saint) بسیار پیش‌ می‌آید که کلا باس دنبال بازیکن نمی‌ره. از کنارت رد می‌شه و بعد نیز‌ه‌اش را در هوا فرو می‌کند. :)
در کل بازی بدی نیست. اما شیوه‌ی انتقال روایتش پخته نیست، مشکلاتی داره اما همچنان می‌شه ازش لذت برد. اما بازی‌های سولز باید در محتوا دشوار باشند و بازیکن باید فقط با محتوا کانجار برود، نه اینکه سیستم‌ها و مکانیک‌های بازی دشمن بازیکن باشند. بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نکته‌ی منفی lords of the fallen همین موضوع هست. «با آنریل‌انجین ۱۰ هم که بازی بسازی اگر سیستم‌ها درست طراحی نشده باشند هم بازی می‌تونه خوب نباشه»

نظر شما درباره‌ی این عنوان جالب چیه/؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or