The Lord of the Rings: Conquest

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
من فعلا فقط trainig بازي كردم بد نيست !!!
همون برا سرگرمي خوبه !!!
بايد بريم ببينيم داستان داره يا نه !!!
ولي قدرت هاي characterهاي ما خيلي زياده!!!
و اينكه هر كيم كه ميكشي ازش Health Orb ميريزه !!!
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
سلام اقا این بازیه چطوره؟ارزش خریدن داره؟
چطوریه مثله قبلیاشه یا......؟
من بازی فردا میرسه دستم ولی به نظر من اگه سری Lord Of The Ring رو دوست داری حتما امتحانش کن. من فکر می کنم با چیزی که امیر و نوید گفتن بازی در حد متوسط هست.;) 4000-5000 تومن دیگه این حرفا رو نداره:biggrin1:
 

POW3R

کاربر سایت
Oct 11, 2007
2,483
نام
کیان
بازی به شدت افتضاح هست معلوم نیست رو چه حسابی اسم اینو گذاشتن بازی در حد تیم ملی افتضاح اگه میخوای اچیومنت بگیری بخر چون فرتو فرت مرحله رو میتونی رد کنی در کل افتضاح من جایه شما پولمو میذاشتم یه بازی دیگه میخریدم یه بازیم یه بازیه
 

dante360360

کاربر سایت
Sep 20, 2007
350
نام
داریوش
من بازی فردا میرسه دستم ولی به نظر من اگه سری Lord Of The Ring رو دوست داری حتما امتحانش کن. من فکر می کنم با چیزی که امیر و نوید گفتن بازی در حد متوسط هست.;) 4000-5000 تومن دیگه این حرفا رو نداره:biggrin1:

شایو باورتون نشه اما من نمیخوام وقتم تلف بشه اگه میشه بعد انکه بازیو بازی کردین نظرتون رو بگین
منکه گیم پلیش رو دیدم به نظرم جالب نیومد
 

Saba47

کاربر سایت
Mar 12, 2008
181
در رابطه با این بازی خیلی مهمه که چه انتظاری داشته باشین، اگر دنبال نوآوری و یه گیم پلی خیلی درست و سطح بالا هستید، اصلا از این بازی خوشتون نمیاد، چون Combat System ش ساده س و بیشتر Button Mashing است، Level Design ش ضعف داره (مخصوصا Single Player ) ، درجه سختی بازی درست تنظیم نیست و ... .

اما اگر از طرفدارای درست و حسابی Lord Of The Rings هستید، همین که بتونید توی محیط هایی مثل Helm's Deep و Minas Tirith مبارزه کنید هم کافیه که این بازی رو امتحان کنید، و در این صورت شک نکنید که حداقل از بعضی بخش های بازی خوشتون میاد. در ضمن اگر بازی رو Co-Op برید خیلی بهتر می شه.

در حالت کلی این یه بازی متوسطه، اما همون طور که گفتم اگر با دید یه Fan ارباب حلقه ها بهش نگاه کنین نکات مثبتی هم داره. واقعا جای تاسف داره که بجز چند استثنا روی مراحل به اندازه ی کافی کار نکردن و بعضی اشتباهات بارها و بارها تکرار شدن، در حالی که این بازی می تونست خیلی زیباتر باشه.
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
البته نباید از این نکته گذشت که بازی یه کپی برابر اصل StarWars BattleFront هست که به جای اسلحه های لیزری شمشیر توش گذاشتند.یعنی حداقل اندازه سر سوزن نو اوری نسبت به SWBF توش دیده نمیشه.از نظر یه فن LOTR هم داستان پردازی مناسبی نداره منظورم اینه که بعضی اتفاقات درست پشت سر هم نیستند و بعضی موقع ها کلا یه تیکه از داستان که برای اوایل فیلم هست وسط بازی دیده میشه(مثلا).
اوج افتضاح در زمینه داستانی زمانی که خط داستانی در اصل Bad(dark) بازی رو انجام بدید این افتضاح رو توی Spoiler میزارم
در مرحله اول شما میتونید با Witch King بازی کنید تو این مرحله فرودو رو میکشید.
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
من هم بالاخره این بازی رو گرفتم. اون قدر هم که دوستان می گفتن داغون نیست. ولی عالی هم نیست. به نظر من خوبه و در حد متوسط رو به بالا هست.;)
 

3epehr

کاربر سایت
Apr 16, 2008
64
منم نسخه کامل بازی را امروز گرفتم و در عرض 3-4 ساعت با درجه سختی Heroic بازی را تموم کردم(البته من خیلی بد رفتم و خیلی سریع تر از این هم می شه تموم کرد!).

یه سری از مشکلاتش را تو پست صفحه قبل گفتم ولی کلا این بازی چیزی که زیاد داره, مشکل و عیبه و هرچی بیشتر فکر می کنم بیشتر به این نتیجه می رسم که تنها هدف از تولید این بازی سوء استفاده از موفقیت مجموعه کتاب ها و فیلم های ارباب حلقه هاست. دلایل:

1. از نظر فنی و برنامه نویسی که هیچ کاری انجام نشده و می شه با اطمینان کامل گفت که طراحان این بازی اول کل فایل های Starwars را کپی پیست کردن و بعد شروع کردن به ساختن map های جدید و ایجاد چند تا شخصیت جدید! یعنی اگه می خواستن و از نظر مالی و اعتباری براشون سود داشت به جای ارائه یک بازی جدید خیلی راحت می تونستن یه DLC تو Live بذارن که Starwars را تبدیل می کرد به Lord Of The Rings

2. مراحل بازی هیچ هدف خاصی دنبال نمی کنن و تو خیلی از مرحله ها شما فقط دارین برای خودتون هرکسی که پیدا می کنین را می کشین و تموم شدن مرحله به کاری که شما انجام دادین هیچ ربطی نداره. مثلا:
تو اولین مرحله میناس تریت شما دارین به طور مداوم عقب نشینی می کنین و فقط منتظرین که یه زمانی طی شه و بازی به شما بگه که باز برین عقب تر و بعد از یه مدت که دیگه جای دیگه ای برای عقب رفتن نیست یه دفعه بازی تموم می شه و به شما می گه که یه گروه دیگه از روهان و از یک طرف دیگه ه کمک شما اومدن و شما این مرحله را بردین و در واقع اگه شما اول این مرحله هم مرده بودین باز فرق چندانی در داستان ایجاد نمی شد! در حالی که اگر سازندگان بازی یکم به ارزش کارش توجه داشتن می تونستن این مرحله را طوری بسازن که شما از نیرهای روهان باشین و باید ظرف یه مدت زمان مشخص به میناس تریت برسین تا این شهر را از دست ندین!

3. شخصیت ها و اتفاقات بازی اصلا با کتاب مطابقت ندارن. مثلا شما در مرحله training که همون قسمت آموزشی بازی هست می تونین با یک شمشیر باز, تیر انداز یا هر کس دیگه ای سائرون را نابود کنید و این با کل داستان و فلسفه ارباب حلقه ها در تناقضه و حتی خود ایزیلدور هم اونقدر قوی نبود که بتونه به تنهایی سائرون مغلوب کنه و در داستان اصلی به نوعی شانس میاره و در موقعیت خاصی قرار می گیره که می تونه حلقه را از دست سائرون در بیاره و اونو نابود کنه! تو مراحل دیگه هم همینطوره و اصلا هیچ اهمیتی نداره که شما کدوم شخصیت را انتخاب می کنید و تمام قهرمانان طرف مقابل را می تونین با هر شخصیتی که خواستین نابود کنید!
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
من تا الان 610تا GS ازش گرفتم !!!
يكيش هست كه ميگه با Gimly 20 نفرو بكش
توي Team Death Match ولي اصلا Gimly اونجا نيست كه بشه انتخابش كرد !!!
چرااااا ؟؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر