PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

Nameless King

4:20
کاربر سایت
May 5, 2014
667
نام
امیرحسین
رای من قطعا داستان هست.
نسخه‌ی اول فوق العاده بود، در تمام موارد از گیم‌پلی گرفته تا گرافیک و موسیقی کامل و 10 از 10. اما چیزی که باعث شد برام به یکی از بهترین (شاید بهترین؟) تجربیات عمرم تبدیل بشه صد درصد داستان و شخصیتا بودن. اینکه شب موقع خواب هم داشتم به این فکر میکردم که قراره چه اتفاقی بیوفته و چی سر جول و الی بیاد و داستان قراره چطوری ادامه پیدا کنه (هیچوقت یادم نمیره وقتی تازه به Winter رسیده بودم گفتم بقیشو میذارم برا فردا، ولی مگه خوابم میبرد؟:D هزار جور فکر و تئوری میومد تو ذهنم که البته همشون هم از دم غلط بودن:D)
این حسی بود که تو هیچ بازی، فیلم یا سریال دیگه‌ای تجربه نکرده بودم. اینکه اون شخصیتا انقدر برام مهم شده بودن که تبدیل شدن به بخشی از زندگیم، با تمام وجود درد و مشکلاتشون رو حس میکردم و دلم میخواست کمکشون کنم... امیدوارم داستان این نسخه هم همون حس رو برام تکرار کنه.
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
985
نام
Esmaiel
اولویت برای من شخصا اول - گیمپلی - بعد داستانه ! . شما حسابش رو بکن بهترین داستان و روایت تاریخ هم حتی پیوند بخوره با یه گیمپلی سطحی و کلیشه ای نتیجه چی میشه ؟
گیم از گیمپلی میاد
(البته تک تک عناصر دیگه هم ب خودیه خود خیلی مهم هستن)
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,580
از اون نظرسنجیهاست که نمی شه رای داد :D به هر کدومش هم رای بدی عالیه!! به من بگید توی کدوم موارد ND سرآمد نیست!(نظرشخصیتونو نمی گم :D) هر بازی تاپ دیگه ای بود یک درجه تفاوت بین گزینه ها برای انتخاب پیدا می کردی، ولی اینجا همشونو یک گزینه می بینی! مقصر نیما و گزینه ها نیست:D اگه قرار بود همه موارد باشه از تفکیک نظرات خبری نبود، کلا گذاشتن نظرسنجی برای استودیوهای فرست پارتی سونی کار خیلی سختیه.
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,191
نام
حامد
برای من طراحی مراحل از همه چیز مهم تره :D

در حال حاضر صنعت گیم جوری شده در همه موارد از گرافیک و موسیقی و داستان به یک درجه اشباع و قابل قبولی رسیده شده و اینجا فقط طراحی مراحل هستش که برگ برنده یا بازنده هر بازی هست.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
برای من طراحی مراحل از همه چیز مهم تره :D

در حال حاضر صنعت گیم جوری شده در همه موارد از گرافیک و موسیقی و داستان به یک درجه اشباع و قابل قبولی رسیده شده و اینجا فقط طراحی مراحل هستش که برگ برنده یا بازنده هر بازی هست.
اتفاقا فقط گرافیک فنی و هنری و این قبیل چیزها به درجه اشباع رسیده اند وگرنه داستان در بیشتر بازی ها آبکی هست مثل بازی های اخیر یوبی سافت و ... . داستان پخته در کمتر بازی دیده می شود مثل لست و رد دد و سوما . (تعدادشون کمه)
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,647
نام
سهيل
زیاد حال حوصله ندارم فقط اومدم بگم گرافیک بازی شاهکاره. :|

به خصوص طراحی چهره، واقعی ترین چیزیه که ساخته شده. لحظه لحظه ای که نشون میده حالات چهره الی و کاراکترها متفاوت هست و نسبت به رویدادی که رخ میده باور پذیره.توی باورپذیریه حالت چهره هم چشمها (تغییرات اندازه مردمک و جمع شدن خود چشم و آبی که داخلش جمع میشه و ..) خیلی موثره که با نهایت دقت اینجا ساخته شده. واقعا معلوم نیست نسل بعد اینا میخان چی بسازن. 8-|

بی نظیره یک کلام ... Hands Down
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,402
نام
امین
زیاد حال حوصله ندارم فقط اومدم بگم گرافیک بازی شاهکاره. :|

به خصوص طراحی چهره، واقعی ترین چیزیه که ساخته شده. لحظه لحظه ای که نشون میده حالات چهره الی و کاراکترها متفاوت هست و نسبت به رویدادی که رخ میده باور پذیره.توی باورپذیریه حالت چهره هم چشمها (تغییرات اندازه مردمک و جمع شدن خود چشم و آبی که داخلش جمع میشه و ..) خیلی موثره که با نهایت دقت اینجا ساخته شده. واقعا معلوم نیست نسل بعد اینا میخان چی بسازن. 8-|

بی نظیره یک کلام ... Hands Down
کاری به شخصیت‌های اصلی ندارم که معمولا عمده تمرکز سازنده روی پیاده‌سازی نهایت جزئیات برای این کارکتر‌هاست، من تو کف اینم که برای پیاده سازی انیمیشن مرگ یک Random NPC موقع بریده شدن گلوش توسط الی یک همچین جزئیاتی به‌کار رفته! رسما Next level این!



توجه به جزئیات این قسمت هم باحاله! فرو رفتن نوک چاقو زیر گلو الی و حالت چهره‌ی الی در همون لحظه دقیقا یک بیان غیر ارادی و واقعی از حالت چهره‌ی یک انسان در شرایط مشابه هست!



یا این یکی, حالت صورت الی توی سکانسی که زیر یک‌ ثانیه‌ست و شاید هیچکس متوجه‌اش نشه اصلا!

 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
کاری به شخصیت‌های اصلی ندارم که معمولا عمده تمرکز سازنده روی پیاده‌سازی نهایت جزئیات برای این کارکتر‌هاست، من تو کف اینم که برای پیاده سازی انیمیشن مرگ یک Random NPC موقع بریده شدن گلوش توسط الی یک همچین جزئیاتی به‌کار رفته! رسما Next level این!



توجه به جزئیات این قسمت هم باحاله! فرو رفتن نوک چاقو زیر گلو الی و حالت چهره‌ی الی در همون لحظه دقیقا یک بیان غیر ارادی و واقعی از حالت چهره‌ی یک انسان در شرایط مشابه هست!



یا این یکی, حالت صورت الی توی سکانسی که زیر یک‌ ثانیه‌ست و شاید هیچکس متوجه‌اش نشه اصلا!

فقط اون آخر تریلر که الی با چهره بغض کرده از کنار جول رد میشه میره
این طراحی چهره برای بیان احساسات رو فقط توی بازی L.A Noire دیده بودم که اینطور میتونستی حدس بزنی طرف داره دروغ میگه یا استرس داره یا...
که خب اینجا کیفیت تکسچر اسکین بسیار بالاتر از LA Noire هم هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر