The Last of Us Part II

کدام نسخه را ترجیح می دهید؟

  • The Last of Us

  • The Last of Us Part II


Results are only viewable after voting.

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
16,177
نام
امیر حسین
WARNING

لطفا به موارد زیر دقت کنید
هر گونه توضیح در مورد داستان، کرکترها، تعداد چپتر ها، تعداد فصول باید داخل اسپویلر قرار بگیره و حتما تگ اسپویلر هم توضیح داشته باشه.
سورپرایزهای گیمپلی هم اسپویل محسوب میشه و باید مورد بالا رعایت بشه.
احساسات خودتون در مورد داستان بازی رو کنترل کنید که باعث نشه نکته ای رو اسپویل کنید.

استفاده از ایموجی در توضیح قسمتی از بازی هم میتونه منجر به اسپویل بشه در نتیجه این مورد هم کنترل کنید.





بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.


















آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017




10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 

American Idiot

کاربر سایت
May 16, 2012
597
نام
Shayan
فقط این نیست. فرش ایرانی هم من دیدم:



قطعا یکی یا چندتا از اعضای ناتی‌داگ پارسی هستند :D
یجا خونده بودم انتونی نیومن مادرش ایرانیه حالا تا چه حد درسته این حرف نمیدونم :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
13,735
نام
ماکان
قطعا یکی یا چندتا از اعضای ناتی‌داگ پارسی هستند :D
آنتونی نیومن کارگردان بازی دور رگه است دیگه! مامانش ایرانیه:D البته خودش گفته اون تابلو شاهنامه کار ایشون نبوده و یکی دیگه گذاشته:D
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
3,012
نام
سینا
آنتونی نیومن کارگردان بازی دور رگه است دیگه! مامانش ایرانیه:D البته خودش گفته اون تابلو شاهنامه کار ایشون نبوده و یکی دیگه گذاشته:D
Ali Daghighi نامی هست که environment artist هستش .
یکی هم بود Bobby Afshar یا Farhadi یا یه چیز دیگه که اون هم ایرانی بود
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
715
خیلی سخت بود یادگرفتنش، ولی بالاخره پس از چند روز تلاش تونستم حرفه ای کار کنم باهاش، امیدوارم لذت ببرید، قطعه غمگینیه.. اسپویلی که اسپویل شده دیگه اسپویل گذاشتن نداره! خواه ناخواه این اسپویلو همه ازش خبر دارن! راحت باشید!












من خودم نوازنده گیتار فلامنکو هستم برام خیلی جالب بود که چجوری صفحه تاچ پلی رو بصورت سیمهای گیتار در آوردن یعنی هم میتونی تک سیم بزنی هم چند تایی هم از بالا به پایین هم از پایین به بالا اون زمان که این دسته رو طراحی کردن و ساختن اصلا همچین تصوری نداشتن ازش
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
715
دیگه بیخودی بازی رو طول بدی بیمزه میشه
من خودم عاشق گشتم گذارم تو محیط ولی دیگه خیلی هم طولش نمیدم.
بیخودی که قطعن نیست قصد کلی لذت بردن از بازیه یکی ازاینکه سریعتر ادامه داستان براش روشن بشه لذت میبره یکی هم از گشتن تو شهرهای ویران شده و فضاهای سبز و جنگلی که تمام تمدن انسان رو داره می بلعه!!!
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
13,735
نام
ماکان
Ali Daghighi نامی هست که environment artist هستش .
یکی هم بود Bobby Afshar یا Farhadi یا یه چیز دیگه که اون هم ایرانی بود
قبلا بهروز روزبه تو ND بود که تکسچرهارو کار میکرد و رفت، آدم خفنی بود و قبلا روی FF ها، بخصوص IX هم کار کرده بود، اون بابا هم بابک رفیعی بود که باب رفیعی مینوشت و کرکتر دیزاینر بود، اگه اشتباه نکنم نیت رو ایشون طراحی کرده و ایضا رفتن از استدیو.

ولی مامان آنتونی نیومن ایرانیه، تو توییت یه رضا نامی ازش پرسید آنتونی کار تو بوده؟ اونم گفت نه Reza Jan:D این جانش رو فارسی نوشت:D البته فینگیلیش
 

THELASTOFUS_IRAN

کاربر سایت
Jun 16, 2019
278
گرافیک گرافیک و باز هم گرافیک

20200627_155043.jpg 20200627_155023.jpg 20200627_154949.jpg 20200627_155006.jpg 20200627_154938.jpg 20200627_154854.jpg 20200627_154907.jpg 20200627_154920.jpg 20200627_155104.jpg

بعضیا دارن اینجوری سر بازیو میبرن :Arrowd::Arrowd:
20200627_155134.jpg

انقدر فیلم از داج دادن و لحظه های باحال دارم مخصوصا هوش مصنوعی
ولی هر چی میفرستم اینجا روش خط میکشه نشون نمیده:D
خلاصه شانستون‌ گرفت وگرنه با فیلمام اینجارو آباد میکردم:D

اینم‌ واسه اون رفیقی که میگفت رد کفش خونی نمیشه . (همین الان یهویی :D)
20200625_225003.jpg
 
Last edited by a moderator:

mdtnt

کاربر سایت
Jul 10, 2013
382
نام
ممد کندی
برای من یکی قسمت سالن تئاتر که باید با ابی بر علیه الی بجنگیم سخت و خیلی نارحت کننده بود که قشنگ چند بار هر چقدر به خودم فشار می آوردم که ضربه به الی بزنم دستم روی دکمه فشار نمی آورد چند بار قشنگ ایستادم تا الی بکشم در اون صحنه که ابی الی رو زد زمین در حدی از ابی نفرت پیدا کرده بودم که یادم نمیاد توی بازی انقدر از شخصیتی تنفر پیدا کرده باشم قشنگ دراکمن با این کارش حس تنفر رو در گیمر تا آخرین حد خودش بالا میبره یکی هم قسمت رقص که جوئل برای محافظت از الی میاد جلو ست در میاد و الی اون رفتار رو باهاش میکنه حرف های که الی به جوئل زد برام از صحنه مرگ جوئل هم درد بیشتری داشت
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,400
نام
عرفان
دیدم چند نفری از pacing بازی ایراد گرفتن. به نظرم مشکل اصلی این که اکثرا گیمر ها به بازی با ضرب آهنگ تند مثل سه تا آنچارتد اولی عادت کردن در حالی که این بازی اتفاقا خیلی حرفه ای ضرب آهنگ کنترل میکنه و اتفاقا اولین چیزی که نظر من جلب کرد این بود چقدر عالی بین کاتسین و گشت و گذار و ست پیس و بخش اکشن بالانس برقرار شده. من تا آخرین ساعتی که بازی میکردم ذره ای خستگی احساس نکردم و اتفاقا دوست داشتم تموم نشه.
کسی که از داستان طولانی ایراد میگیره باید بیاد با دلیل بگه اینجای داستان اضافی و اگه نباشه به داستان ضربه ای نمیخوره والا این که شما دوست داشتی speedrun بری داستان بفهمی و طولانی بودن بازی جلوتون گرفته این به این معنی نیست که تو pacing اشکالی وجود داره.
 
آخرین ویرایش:

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,594
نام
مهدی
هر چی بیشتر از تموم شدن بازی می‌گذره به تصویر یک دست‌تری از داستانش دست پیدا می‌کنم. همین الان یادم اومد:

ما تو کات-سین آخر بازی، می‌فهیم الی درست شب قبل مرگ جول، بهش می‌گه "فکر نمی‌کنم هیچ وقت بتونم بخاطر کاری که کردی ببخشمت، اما دوست دارم تلاشمو بکنم."

از فردای اون روز، از لحظه‌ای که جول جلوی چشماش سلاخی می‌شه، تا لحظه‌ای که داره ابی رو خفه می‌کنه، بدون اینکه خودش بفهمه، داره مسیری رو می‌ره که تهش به بخشیدن جول ختم می‌شه. بعد اون همه شکنجه کردن و آدم کشتن و سختی کشیدن، درست وقتی که ابی رو داره خفه می‌کنه تصویر جول میاد جلوی چشماش و خودشو تو جایگاه جول می‌بینه. تو پارت یک، علاقه‌ی جول نسبت به الی چشماشو کور کرده بود و باعث شده بود هیچ کس غیر از خودشو نبینه، و تو پارت دو علاقه‌ی الی به جول دقیقا همون کارو با خود الی کرد. نقطه‌ای که هیچ درکی ازش نداشت و باعث شده بود از جول بدش بیاد، حالا نقطه‌ای بود که خود الی بهش تعلق داشت.

در واقع کل مسیری که الی طی می‌کنه برای بخشیدن ابی نیست، چون واقعا بنظرم الی ابی رو نبخشید. الی ابی رو رها کرد چون بعد درک کردن خودخواهی جول هدفش انتقام گرفتن نبود. تمام اون رنج‌ها و از دست دادن‌ها و بی‌رحمی‌ها منتهی شد به بخشیدن جول. الی (در واقع ما به عنوان پلیر) کل این مسیر سخت رو گذروندیم تا بتونیم به عنوان شخصیت الی، جول رو ببخشیم.

خیلیا می‌گن این بازی راجب چرخه‌ی خشونت و عواقب انتقامه، خود نیل هم می‌گه بنظرش بازی درست مثل نسخه‌ی اول راجب "دوست داشتنه"، اما بنظر من در کنار همه‌ی اینا، راجب تفاوت زاویه‌ی دید آدما در مقایسه با همدیگه‌س. راجب اینه که هیچ تعریف مطلقی برای "خوب" و "بد" وجود نداره و این نگاه ما آدماست که به زندگی و اتفاقاتش مفهوم خوب و بد می‌ده. راجب سخت بودن مسیر گذشت کردن و درک کردن آدمای متفاوت با نگاه‌های متفاوته.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 5)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟