مثل بقیه کامنت هایی که بچه ها گذاشتن بیشتر به گرافیک و صدا و گیم پلی پرداخته.
گفته دمو خیلی کوتاه بوده ولی بهش نشون داده که به عنوان یه پلیر چه چیزایی باید بدونه از بازی. از گرافیک تعریف کرده و گفته این خود گرافیک نیست که مهمه بلکه توجه بسیار زیاد به جزئیات محیط هست که به نظرش عالی کار شده.
بعد اومده درباره ی صداگذاری بازی گفته. از موزیکی که حین بازی اجرا میشه تعریف کرده که به زیبایی های بازی افزوده و همچنین نقش صدا در گیم پلی. از صداگذاری شخصیت ها هم تعریف کرده.
در آخر هم به گیم پلی اشاره کرده و گفته اگه انتظار دارید مثل Uncharted باشه دارید اشتباه میکنید . سیستم شوتینگ بازی تغییر کرده. گفته چیزی که مهمه تفاوت تو نوع بازی کرده شما هست. بعد میگه برخلاف Uncharted دیگه دکمه ی پرشی وجود نداره.در مورد سیستم مبارزات گفته که خیلی طبیعی کار شده. میگه سعی کردم بعضی جاها رو با احتیاط و پنهانی رد کنم چون نمیخواسته گلوله هاش رو از دست بده و اینکه مهمات خیلی سخت بدست میاد تو بازی.
در مورد کلیکر ها گفته که خیلی خطرناک هستن و جک نیستند و دفعه ی اول هم کشته شده و دفعه ی دوم سعی کرده فکر کنه چجوری اون قسمت رو رد کنه و روش خودش رو تغییر بده. در مورد سیستم شنیدن صدای دشمنان و اینکه میشه از پشت دیوار اونها رو دید اشاره کرده و اینکه این بازی فقط یه run 'n gun نیست و نیاز به استراتژی داریم.
در آخر هم اشاره کرده که کلا 15 دقیقه بازی کرده و بازی خیلی خاصی هست و میگه احتمالا GOTY امسال اون باشه و گفته حتما شما هم اونو تجربه کنید.
خیلی خلاصه نوشتم. دیگه شرمنده چون کلا من تو کار ترجمه نیستم و اگه دوستان دیگه توش غلط زیاد دیدن دیگه ببخشن.
نمیدونم کسی از دوستان به این نکته توجه کرده که وقتی شما گزینه normal یا hard رو انتخاب میکنید علاوه بر اینکه هوش مصنوعی خیلی شدید تر میشه و دشمنان خیلی حساستر به حرکات شما میشند و اشیا هم در محیط کم میشه گیم پلی بازی هم یه جورایی تغیر میکنه مثلا دیگه از ریلود خبری نیست یا اینکه دیگه وقتی کلیکری مستقیما به شما حمله میکنه نمیتونید با زدن مثلت جلوی حملشو بگیرید