The Last of Us [پست اول حتماً خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کدامیک را بعنوان شاخص ترین مورد در TLOU پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,025
اینم برای اطمینان و راحت کردن خیال همه که everything is real time !
اول از همه خون که به پاشیده شدن خون روی دیوار دقت کنید !
این دمویی که توی E3 اجرا شد :

اینم تریلری که بعداً توی PS store قرار گرفت :

و حالا فیزیک !
این برای دمویی که توی E3 اجرا شد (دقت کنید آباژور کجاست) :

اینم برای تریلری که توی store اومده (حالا توی اینم جای آباژور رو ببینید) :

کلاً گویا شتابی که جول میگیره و طرف رو میکوبه به دیوار متفاوت خواهد بود (منظور اینکه از چه فاصله ای دکمه ی اکشن رو فشار می دهید !)
اینم نور حاصل از شلیک ! با عکس های بالا مقایسه کنید ! علاوه بر گروگان ـه و خود جول زمین و محیط رو هم روشن کرده !!! هم مبل هم کف زمین ! همه جا !

پ.ن :هایپ در حد لالیگا دی
 
اینم برای اطمینان و راحت کردن خیال همه که everything is real time !
اول از همه خون که به پاشیده شدن خون روی دیوار دقت کنید !
این دمویی که توی E3 اجرا شد :

اینم تریلری که بعداً توی PS store قرار گرفت :

و حالا فیزیک !
این برای دمویی که توی E3 اجرا شد (دقت کنید آباژور کجاست) :

اینم برای تریلری که توی store اومده (حالا توی اینم جای آباژور رو ببینید) :

کلاً گویا شتابی که جول میگیره و طرف رو میکوبه به دیوار متفاوت خواهد بود (منظور اینکه از چه فاصله ای دکمه ی اکشن رو فشار می دهید !)
اینم نور حاصل از سلیک ! با عکس های بالا مقایسه کنید ! علاوه بر گروگان ـه و خود جول زمین و محیط رو هم روشن کرده !!! هم مبل هم کف زمین ! همه جا !

پ.ن :هایپ در حد لالیگا دی
به این میگن بازی
 
:-oتا حالا اینقدر هایپ نشده بودم! در واقع کلا اصلا هایپ نشده بودم تا الان
دارم دچار مشکلات روحی میشم هایپ بهم نمیسازه
 
دقت به جزئیات واقعا دیوانه واره! ، حتی انعکاس محیط رو توی خونی که از دهن بنده خدا روی زمین میریزه میشه دید، البته تو عکس خیلی مشخص نیست ولی تو تریلر کاملا واضحه
45854040647483326643.jpg
 
آخرین ویرایش:
عجب جزئيات و گرافيکي!!
واقعا ناتي داگ تکه!:d

البته گرافیک که در نهایت خیلی بهتر از این خواهد شد ، کاملا مشخصه که در مراحل اولیه ست ، مخصوصا Texture ها ، سر Uncharted 3 هم تریلر به تریلر پیشرفت داشت ، اما چیزی که الان بشدت جلب توجه میکنه همین جزییاتی هست که بهش اهمیت دادن ، این واقعا تکه !!
 
اگه این جزییات نبود ، فکر کنم بازی همین پاییز آماده میشد ! :دی
جالبه این فقط یه گیم پلی 6،7 دقیقه ای بوده و بچه ها این چیزا رو توش دیدن ، خدا خود بازی رو بخیر کنه ! :دی به نظرم یه کم زیادی روی جزییات کار میکنن و شاید از بقیه قسمت ها غافل بشن ! :-"
این جمله آخر برای هایپ زدایی بود ! :دی
 
خوبی ND این هست که مثل استودیو های پول پرست نمیره دنبال یک سری المانهایی که فقط باعث جذب مخاطب بشه اینها ایده خودشون رو پیاده میکنن که جای تقدیر داره..

مثلا خیلی راحت میتونستن تو بازی انواع اسلحه های اتوماتیک با خشاب های نا محدود قرار بدن یا یک دونه M4 بدن دست دختره تا زامبی ها رو آبکش کنه و جذابیت و نوب پسندی بازی بالا بره ولی اینها یک سری ایده ناب میخوان به بازی اضافه کنن و از سر کیفیت میخوان فروش کنن نه هایپ کردن گیمر..
ND نمیره سراغ المان های مخاطب جذب کن؟
یعنی Uncharted فکر میکنی کل المان هاش چی بود؟ رفتن به دنبال یه سری طلا و جواهرات و کشت و کشتار و فرار اینا هم المان هایی هستند که همه استفاده می کنند و همینطور دمده ترین المان ها هستند . . .
این مسئله ای هم که الان ND رفته سراغش یکی از کلیشه ای ترین داستان هاست و گیم پلی بازی رو هم خیلیا قبلش سعی کردن . . .
ولی بحث اینجاست ND بلده چیکار کنه، از کلیشه ای ترین جذاب ترین رو میسازه.
 
ND نمیره سراغ المان های مخاطب جذب کن؟
یعنی Uncharted فکر میکنی کل المان هاش چی بود؟ رفتن به دنبال یه سری طلا و جواهرات و کشت و کشتار و فرار اینا هم المان هایی هستند که همه استفاده می کنند و همینطور دمده ترین المان ها هستند . . .
این مسئله ای هم که الان ND رفته سراغش یکی از کلیشه ای ترین داستان هاست و گیم پلی بازی رو هم خیلیا قبلش سعی کردن . . .
ولی بحث اینجاست ND بلده چیکار کنه، از کلیشه ای ترین جذاب ترین رو میسازه.
بستگی داره تعریفت از کلیشه چی باشه
 
بستگی داره تعریفت از کلیشه چی باشه
یعنی خدایی نوید، بیس اصلی داستان Uncharted کلیشه نبود؟ صد بار دیگه تو صد مدل فیلم و بازی ندیده بودیم؟
یا همین الان داستان The Last of Us رو؟ مثلن همین I'm Alive سعی نکرده بود یه جورایی همین باشه؟ یا فیلم I'm Legend ؟

ND واقعن کارش رو بلده، دست رو هرچیزی میزاره اونو طلا میکنه. اما چیز هایی رو که انتخاب میکنه واقعن خاص نیستند، بعد که میوفته دست این استودیو خاص میشند.

داستان یونیک هم مگه داریم این دوره زمونه ؟ مهم Story Telling هست که توی این مورد Naughty Dog حرف اولو میزنه !
من کلن بحثم با محمد امین بود که گفت ND مثل خیلی از استودیو ها نمیاد المان های همه پسند رو برداره اینا گفتم خب ND اتفاقن همین کارو میکنه ولی بلده چیکار کنه.

مثلن من توی Uncharted ها عاشق دیالوگ هایی بودم تو مراحل بازی بین نیت و بقیه کرکتر ها اتفاق میوفتاد.
توی همین تریلر از بازی هم بود :دی.

ND همیشه به جزئیات بازیش توجه میکنه.
 
آخرین ویرایش:
یعنی خدایی نوید، بیس اصلی داستان Uncharted کلیشه نبود؟ صد بار دیگه تو صد مدل فیلم و بازی ندیده بودیم؟
یا همین الان داستان The Last of Us رو؟ مثلن همین I'm Alive سعی نکرده بود یه جورایی همین باشه؟ یا فیلم I'm Legend ؟

ND واقعن کارش رو بلده، دست رو هرچیزی میزاره اونو طلا میکنه. اما چیز هایی رو که انتخاب میکنه واقعن خاص نیستند، بعد که میوفته دست این استودیو خاص میشند.


من کلن بحثم با محمد امین بود که گفت ND مثل خیلی از استودیو ها نمیاد المان های همه پسند رو برداره اینا گفتم خب ND اتفاقن همین کارو میکنه ولی بلده چیکار کنه.

مثلن من توی Uncharted ها عاشق دیالوگ هایی بودم تو مراحل بازی بین نیت و بقیه کرکتر ها اتفاق میوفتاد.
توی همین تریلر از بازی هم بود :دی.

ND همیشه به جزئیات بازیش توجه میکنه.
البته این چند صفحه ی اخیر رو بخونی متوجه میشی چیزی بالغ بر 99% المان های گیم پلی بازی کاملاً نو و یونیک هستن !
البته بحثم روی داستان نیست , چون توی پست قبلیت به کلیشه ای بودن گیم پلی اشاره کردی اینو گفتم (شکلک خنده)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or