The Last of Us [پست اول حتماً خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کدامیک را بعنوان شاخص ترین مورد در TLOU پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,025
کاتسینهای ND هیچکدوم Real Time نیست ، همش Pre render ه ، اما به این معنی نیست که مثلا اختلاف خاصی بین کاتسینها و خود بازی وجود داره ، در واقع اختلاف خیلی خیلی کمه و کاملا از جنس بازیه ، دلیلش هم اینه که مثلا آنچارتد در بین بازی Loading نداشت و بازی پشت نمایش کاتسینها لود میشه .
درسته ولی TLoU تائید شده که Real-Time هست کات سین هاش . چیزی که ناتی داگ گفته مثلاً درجهت القا حس تنش بیشتر با کنترل دوربین توی سینماتیک ها .
 
به نظرم بیشتر اختلاف بین کات سین و خود بازی بیشتر به انیمیشن ها بر میگرده و خیلی هم از نظر دیتیلز با هم فرقی نمی کنن . این هم مث آنچارتد همین طوره ...
 
به نظرم اینا دیگه زیادی روی گرافیک مانور میدن.
آخه کدوم**** میاد به رگ های چشم طرف نگاه کنه؟:d
به جای این کارا یه مولتی32 نفره بزارن تو بازی که ادم بعد از 10 ساعت تموم شدن بازی نزنه تو سر خودش که چرا 100 هزار تومن پول اینو دادم.:d
 
برای دوستانی که میگن فیزیک ضعیفه یه نکته رو بگم :

این ماشین ها مثل پراید نیستن که با کوچکترین تصادف تا صندوق جمع بشن :دی باید بگم در عین ناباوری اون میزان خسارت کاملا طبیعیه :دی یه چیزی تو مایه های تانکن :دی

شخصا تجربه ی تصادف با همچین ماشین هایی رو داشتم. البته این مدل نه ؛ یه بنز مدل 280s (مال یه چیزی حدود 40 سال پیش :دی)
 
برای دوستانی که میگن فیزیک ضعیفه یه نکته رو بگم :

این ماشین ها مثل پراید نیستن که با کوچکترین تصادف تا صندوق جمع بشن :دی باید بگم در عین ناباوری اون میزان خسارت کاملا طبیعیه :دی یه چیزی تو مایه های تانکن :دی

شخصا تجربه ی تصادف با همچین ماشین هایی رو داشتم. البته این مدل نه ؛ یه بنز مدل 280s (مال یه چیزی حدود 40 سال پیش :دی)

منم دو تا نکته رو بگم ! یکی در تایید حرف بهنام که اینا ماشین آمریکایی هستن و خیلی محکم تر از این حرفها ! یکی دیگه هم فکر کنم اون اتوبوس خالی بود و از بالای سراشیبی ول داده بودنش پایین و فکر کنم کسی توش نبوده که بخواد گاز بده بکوبه به اینا ! یه بار دیگه دقت کنید !
نکته ی بعد توی ثانیه ی 29-30 سایه ی روی شیشه ی کناری اتوبوس به شدت لبه داره ! که خب نمی دونم چی بگم ریل تایم ؟ پری رندر ؟ ولی فکر نمی کنم پری رندر همچین سایه هایی داشته باشه ! باز میگم مطمئن نیستم ولی هر چی هست بیشتر به همون پردازش همزمان می خوره تا از قبل !
ویرایش :
الان یه نگاه گذرا به یکی دو تا از کات سین های U3 داشتم به این مورد برنخوردم , همه ی سایه ها نرم و یه دست بود ! همچین چیزی به نظر فقط از In-Game برمیاد ! البته بازم میگم شاید من دارم اشتباه میکنم
 
آخرین ویرایش:
از بحث مسخره فیزیک un3 گذشتیم حالا به این گیر میدید ؟ :دی بابا این به خدا بازیه ... بالفرض که اصلا واقعی نباشه ... تو فیلم خیلی چیز ها رعایت نمیشه چه برسه به بازی ... شبیه ساز که نیست ...
 
یه عده هیچ وقت هیچی واسشون درس عبرت نمیشه از اول این نسل بازی های ناتی رو میکوبن اخرشم با تو دهنی ناتی مواجه میشن ولی باز هم از رو نمیرن >:d< افرین به این پشتکار ;;) یعنی این پشتکاری که صرف کوبیدن بازی های ناتی میکنید صرف خودتون کرده بودین الان مثل یک مشت الاف بیست و چهار ساعت شبانه روز تو فروم نبودین ;;)
 
خو مثل اينكه تو محاسباتم در رابطه با اين فيزيك ماشين هاي امريكايي اشتباه ميكردم و تاثيرات پرايد بالاخره خودش رو نشون داد :d

در كل فكر نكنم ناتي داگ به طرفدار ها دروغ بگه و مطمئنا تريلر ها رئال تايم هستند ولي خب هنوزم اميدوارم lip sync بازي برطرفه بشه كه مطمئنم ميشه ولي خب تو تريلر رو اعصاب بود :d
 
منم دو تا نکته رو بگم ! یکی در تایید حرف بهنام که اینا ماشین آمریکایی هستن و خیلی محکم تر از این حرفها ! یکی دیگه هم فکر کنم اون اتوبوس خالی بود و از بالای سراشیبی ول داده بودنش پایین و فکر کنم کسی توش نبوده که بخواد گاز بده بکوبه به اینا ! یه بار دیگه دقت کنید !
نکته ی بعد توی ثانیه ی 29-30 سایه ی روی شیشه ی کناری اتوبوس به شدت لبه داره ! که خب نمی دونم چی بگم ریل تایم ؟ پری رندر ؟ ولی فکر نمی کنم پری رندر همچین سایه هایی داشته باشه ! باز میگم مطمئن نیستم ولی هر چی هست بیشتر به همون پردازش همزمان می خوره تا از قبل !
ویرایش :
الان یه نگاه گذرا به یکی دو تا از کات سین های U3 داشتم به این مورد برنخوردم , همه ی سایه ها نرم و یه دست بود ! همچین چیزی به نظر فقط از In-Game برمیاد ! البته بازم میگم شاید من دارم اشتباه میکنم
اون سایه کجاست من نمیبینم ؟ میشه عکس بزاری ؟
 
آخرین ویرایش:
درسته ولی TLoU تائید شده که Real-Time هست کات سین هاش . چیزی که ناتی داگ گفته مثلاً درجهت القا حس تنش بیشتر با کنترل دوربین توی سینماتیک ها .

بعید میدونم ، من سر اینکه کاتسینهای بازی Real Time نیستند شرط میبندم ، E3 مشخص میشه احتمالا ...
 
اون سایه کجاست من نمیبینم ؟ میشه عکس بزاری ؟
17794595896015007154.jpg
بعید میدونم ، من سر اینکه کاتسینهای بازی Real Time نیستند شرط میبندم ، E3 مشخص میشه احتمالا ...
ای بابا ناتی داگ، منتقدین و شواهد موجود میگن که کات سین ها رئل تایمه تو باز شرط میبندی نیما :دی ؟ بهرحال شک داری تا E3 ...
 
اگه با تریلر VGA مقایسه کنیم به نظرم همه چی مشخص میشه.:d البته لوکیشن ها یکی نسیت ولی با این حال احتمال ingame بودنش خیلی زیاده.
 
اگه با تریلر VGA مقایسه کنیم به نظرم همه چی مشخص میشه.:d البته لوکیشن ها یکی نسیت ولی با این حال احتمال ingame بودنش خیلی زیاده.
مقایسه اسکرین شات از گیم پلی که GameInformer چند ماه پیش داده بود بیرون با تصویر بالا از کات سین جدید کاملاً مشخص میکنه همه چیز رو :



در مورد مقایسه مدلسازی، نورپردازی و ... بین تریلر ها و عکس هایی که مستقیماً از گیم پلی کپچر شدن چیزی قرار ندم بهتره چون به وضوح مشخصه همه چیز .

پ.ن: یک حسی بهم میگه کاری که Uncharted 2 با E3 2009 کرد امسال TLoU تکرار میکنه :دی !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or