اقا از شما بعیده تشخیص داده نشدن الی توسط هوش مصنوعی واسه اینه که به تجربه شما از گیم پلی لطمه وارد نشه باور کن اگه یه ذره الی قابل تشخیص میبود تو محیط چه گندی تو بازی میخوردباگ! تنها باگ واقعا ضربه زننده بازی اینه که کلا AI الی رو تشخیص نمیده! یعنی اگه تو stealth باشی زامبی یا هانتر بیاد رو کله ی الی هم لگد کنه بازم اتفاقی نمیفته و پیداتون نمیکنن!
نه خداییش از بازی لذت میبرم . این قضیه باگ هم دیگه زیاد بزرگ نمایی شده انقدر هم وخیم نیست که کل بازی رو تحت شعاع قرار بده .
منم اگه چند تا پست درباره همین باگ دادم هدفم این بوده که بگم هیچ چیزی کامل و بدون ایراد نیست . تنها مشکل من با این بازی مسله A.I هست که نتونست انتظارات من رو بر اورده کنه .
تو این نسل بازی هایی بودن که A.I نسبتا خوبی داشتن . ولی هیچ بازی به انداره لست انقدر رو A.I هایپ نکرد و مانور نمیداد . شما برو دموی که تو E3 پارسال نشون دادن ببین و اونو با بازی مقایسه کن . کاملا معلومه تو نسخه دمو A.I تو برخی موارد اسکریبت شده بود.
من حداقل شاید ۱۰ باز اون chapterی که تو e3 نشون دادن رو بازی کردم حتی یک بار هم اون اتفاقات نیفتاد . حتی شبیه بهش هم اتفاق نیفتاد . اگه دقت کنی تو دمو الی هنگام کاور گرفتن اصلان تو دید هانتر ها نمیره ولی تو خود بازی اصلا اینجوری نبود !!
lol اگر اسکریپت بود که جایزه پشمک رو هم توسط GCA بهش نمیدادن! یکی از قوانین اصلی انتخاب نامزد ها و برنده ها توی GameCriticsAwards اینه که نسخه نمایشی E3 رو بدن منتقدین بازی کنن !کاملا معلومه تو نسخه دمو A.I تو برخی موارد اسکریبت شده بود.
اتفاقا این مورد واسه منم رخ داد!توی همون مرحله ی هتل اگر بی سر و صدا به طبقه ی بالا برید واکنش و جایگیری متفاوتی رو از دشمن ها میبینید چون از وجود شما خبر ندارن ؛ اگر طبقه ی پایین رو با سر و صدا گذرانده باشید توی طبقه ی بالا به خاطر اینکه صداتون رفته دارن دنبالتون می گردن ! ممکنه بگید این یه اسکریپت ساده ـس که اگر پایین رو اینجوری تموم کردی بالا اینجوری شروع بشه و بلعکس ! ولی قضیه جایی روشن میشه که اگر شما پایین رو بی سر و صدا رد کنید و بیایید بالا ولی طبقه ی بالا کار به تیر اندازی و اینا بکشه از طبقه ی پایین کسایی که زنده موندن میان بالا ! اینو خودم به شخصه دیدم !
تو اون صحنه میره جلو دید ولی رو حالت hard هم اگه بازی کنی خود joel هم باشه تو اون اندک ثانیه هانتر متوجه حصور شما نمیشه .جول میره طبقه ی بالای اون هتل ـه اونجا قشنگ الی توی دید یه نفر هست ! اگر کسی از دوستان داره عکسش رو بذاره اگر هم نه خودم شب میذارم ! آدرسش هم اونجایی که جول یکی رو دم پنجره میکشه بعد از اتاق میرن بیرون توی بیرون رفتن از اتاق الی توی دید یکی از هانتر هاست ! قبل از جایی که الی به جول میگه "Joel ... Over there" حدود 15 تا 20 ثانیه عقب تر فکر کنم !
اصلا تغیر دادن اون کافه و نردبون چه ربطی یه اتفاقات داخل هتل داره ؟ تو اون محیط که هیچ درگیری صورت نمیگیره که بخواد رو گیم پلی تاثیر بزاره . بحث ما درباره موقعی هست که وارد هتل میشن .تمام محیط هایی که قبلاً توی نمایش ها نشون داده بودن توی نسخه ی نهایی چیدمانش رو عوض کردن ! حتی شروع بازی توی دموی E3 جایی بود که جول و الی داخل یه کافه هستن ولی اینجا خیابان اون کافه زیر آب رفته بود و با شنا کردن و عبور از در عقب یه کانتینر میتونین واردش بشین ! حتی توی لابی هتل باید یه میز رو میکشیدین و الی رو می فرستادین تا نردبان رو بیاره ولی اینجا نردبان آماده برای برداشته شدن هست ! با همین تغییر چیدمان ، نحوه ی بازی کردن هم عوض شده
خب دقیقا مشکل از اینجاس اصلا هدف از نشون دادن پارت اول چی بود ؟ خب فرض رو بر این میزاریم که A.I هم اسکریپت نبود و کاملا realtime بود ولی وقتی تو بازی اصلان چنین چیزی وجود نداره و A.I اصلا در اون حد و اندازه نیست چه نتیجه ای میشه از این رخداد گرفت ؟این تغییر چیدمان هم فقط برای وسایل نیست ! دشمن های داخل محیط هم عوض شدن و مشابه اون پارت دوم دمویE3 هستن تا پارت اول
این مورد رو قبول دارم . من نگفتم که A.I بازی در حد پشمک هست که دارین دلیل و مدرک جور میکنید . حرف من اینه که اون چیزی که من به عنوان یه فن از نمایش های قبل ریلیز بازی و هایپ سازنده ها دیدم منو راضی نکرد .وی همون مرحله ی هتل اگر بی سر و صدا به طبقه ی بالا برید واکنش و جایگیری متفاوتی رو از دشمن ها میبینید چون از وجود شما خبر ندارن ؛ اگر طبقه ی پایین رو با سر و صدا گذرانده باشید توی طبقه ی بالا به خاطر اینکه صداتون رفته دارن دنبالتون می گردن ! ممکنه بگید این یه اسکریپت ساده ـس که اگر پایین رو اینجوری تموم کردی بالا اینجوری شروع بشه و بلعکس ! ولی قضیه جایی روشن میشه که اگر شما پایین رو بی سر و صدا رد کنید و بیایید بالا ولی طبقه ی بالا کار به تیر اندازی و اینا بکشه از طبقه ی پایین کسایی که زنده موندن میان بالا ! اینو خودم به شخصه دیدم !
توجیه و این حرفها دیگه ! شما میگی نبود ما داریم با مدرک میگیم بود حالا بحث رفت روی ثانیه و میلی ثانیه ؟!تو اون صحنه میره جلو دید ولی رو حالت hard هم اگه بازی کنی خود joel هم باشه تو اون اندک ثانیه هانتر متوجه حصور شما نمیشه .
ربطش به اینه که لول دیزاین رو تغییر دادن ! داشتم زمینه سازی میکردم که ادامه ی تغییرات رو بگم که گویا شما دوست داشتی جدا جدا بررسی کنی پست من رو !اصلا تغیر دادن اون کافه و نردبون چه ربطی یه اتفاقات داخل هتل داره ؟ تو اون محیط که هیچ درگیری صورت نمیگیره که بخواد رو گیم پلی تاثیر بزاره . بحث ما درباره موقعی هست که وارد هتل میشن .
مرغ 1 پا داره ! در این مواقع گویا اصلاً پا نداره ! اگر قرار بود شما قانع بشی تا الان شده بودیخب دقیقا مشکل از اینجاس اصلا هدف از نشون دادن پارت اول چی بود ؟ خب فرض رو بر این میزاریم که A.I هم اسکریپت نبود و کاملا realtime بود ولی وقتی تو بازی اصلان چنین چیزی وجود نداره و A.I اصلا در اون حد و اندازه نیست چه نتیجه ای میشه از این رخداد گرفت ؟
سازنده اومده هرچی درتوان داشته گذاشته رو اون دموی اولی که واقعا هم خوب ازاب اومد ولی تو ریلیز نهایی که محیط وسیع تر شد نتونست اون چیزی رو که تو دمو نشون داد رو عملی کنه .
درضمن منم نگفتم A.I کاملا اسکریپت شده بود گفتم تو بعضی موارد . مثلا همون صحنه ای که هانتر فرار میکنه و joel می افته دنبالش .
فن ؟! من رفتم خودم رو از پنجره بندازم پایین !این مورد رو قبول دارم . من نگفتم که A.I بازی در حد پشمک هست که دارین دلیل و مدرک جور میکنید . حرف من اینه که اون چیزی که من به عنوان یه فن از نمایش های قبل ریلیز بازی و هایپ سازنده ها دیدم منو راضی نکرد .
شما که اینقدر از بازی مینالی اون اواتارت رو عوض کنی ما هم ممنون میشیم:dتو اون صحنه میره جلو دید ولی رو حالت hard هم اگه بازی کنی خود joel هم باشه تو اون اندک ثانیه هانتر متوجه حصور شما نمیشه .
اصلا تغیر دادن اون کافه و نردبون چه ربطی یه اتفاقات داخل هتل داره ؟ تو اون محیط که هیچ درگیری صورت نمیگیره که بخواد رو گیم پلی تاثیر بزاره . بحث ما درباره موقعی هست که وارد هتل میشن .
خب دقیقا مشکل از اینجاس اصلا هدف از نشون دادن پارت اول چی بود ؟ خب فرض رو بر این میزاریم که A.I هم اسکریپت نبود و کاملا realtime بود ولی وقتی تو بازی اصلان چنین چیزی وجود نداره و A.I اصلا در اون حد و اندازه نیست چه نتیجه ای میشه از این رخداد گرفت ؟
سازنده اومده هرچی درتوان داشته گذاشته رو اون دموی اولی که واقعا هم خوب ازاب اومد ولی تو ریلیز نهایی که محیط وسیع تر شد نتونست اون چیزی رو که تو دمو نشون داد رو عملی کنه .
درضمن منم نگفتم A.I کاملا اسکریپت شده بود گفتم تو بعضی موارد . مثلا همون صحنه ای که هانتر فرار میکنه و joel می افته دنبالش .
این مورد رو قبول دارم . من نگفتم که A.I بازی در حد پشمک هست که دارین دلیل و مدرک جور میکنید . حرف من اینه که اون چیزی که من به عنوان یه فن از نمایش های قبل ریلیز بازی و هایپ سازنده ها دیدم منو راضی نکرد .