مورد 2 این که مثلا اون سلاح میشکنه حالا چوب یا میله و مهمترش اینکه اونجوری خیلی یکنواخت میشد اگه نامحدود بود الان یکم استراتژی میطلبه
مورد 3 هم که من خودم همیشه دقت میکردم گاها که تیر ها میشکنن نمیشه برداشتشون ولی اگه سالم باشن میشه
مورد 4 روباهات موافقم و گاها ادمو گیج میکرد
در مورد ۲) نه چندان. نزدیک ۴ ۵ تا سلاح سرد طراحی شده بود میتونستن ۴ ۵ تا دیگه هم طراحی کنن چیز سختی نبود اما خب بازی خیلی به واقعیت نزدیک میشد و به نظرم اینجوری بازی ها خیلی بهتر میشن زمانی که به واقعیت نزدیک میشن. شاید یکی از دلایل اینکه من سر این یکم گیر دادم به خاطر عشقی بود که خودم با اون تبر میکردم ! اصلا جیگر آدم حال میومد وقتی یه نفر رو باهاش میزد شیتک میکرد
در مورد ۳) من خودم چند بار زدم به مغز کیلیکر ها و تیر کاملا سالم بود اما نمیشد برش داشت و بعضی مواقع هم میخورد تو آهن و سنگ و ... و میشد برش داشت ! جدا نفهمیدم سیستمش چیه ...
خداییش با مورد ۴ موافقی ؟ به هر کی گفتم مخالف بود اولین نفری هستی موافق بودی کم کم داشتم ناامید میشدم
ببخشید ولی خوب این یه بازی هس !
این انتظاراتی که شما داری تو سونی 5 بر آورده میشه:d
ولی من از این موردی که گفتی لذت برم چون واقعا بازی وسیع بود و روی تمام نقاط بازی به صورت دقیق کار شده بود حتی جا هایی که اصلا تو مسیر اصلی نیست !
مگه چه انتظاری داشتم ؟!؟!؟!
اتفاقا مواردی که گفتم هیچکدوم نیاز به سخت افزار قویتر و یا هوش مصنوعی بالاتر نداشت
راستی منم نگفتم از محیط لذت نبردم
منظور منم محیط های اضافه نبود اصلا دوست عزیز ، منم اتفاقا از محیط بزرگ لذت بردم مثل شما و هر چی اطاق ها و راه و جاده های اضافه هم بیشتر میشد به نظرم بهتر بود !
منظور من اصلا این نبود