vivanred
کاربر سایت
آقا جان شما ها فکر کنم نگرفتید من چی میگم
منظور من از فضا سازی اینه که بازی یجوری باشه که خودتو توش حس کنی
یعنی جوری که انگار داخل بازی هستی و بازی تو رو به داخل دنیای خودش بکشه
به نظر من تنها نکته ضعف آنچارتد2 همین بود(البته بعضی مواقع خیلی گیرا بود مثل جنگ تبت یا کوهستان با اون موجودات عجیب ولی در کل نه)
تمام این ها نظر شخصی شما هستش والا به این موضوع فضا سازی گفته نمیشه .
دوم من نمیدونم چی BIO شما رو کاری کرده که خودت رو جای شخصیت بازی در نظر بگیری این که نیرو داره این به سلیقه افراد بر میگرده و گرنه نه ربطی به محیط داره نه .... که برای U تبت رو مثال میزنی .
سوم این بحث رو در این تاپیک تمامش کن نا سلامتی تاپیک یک بازی دیگه هستش .