morteza 76
کاربر سایت
تاریخ انتشارش کی هست؟
فعلا مشخص نشده ولي گفتن يا اواخر 2012 يا اوايل 2013
تاریخ انتشارش کی هست؟
به نظرم بزرگترین مشکل آنچارتد که اینجا رفع شده فضا سازی هست.
توی آنچارتد اون جور فضاسازی که مثل بازیهای اسکایریم-گاد آف وار-مترو-بایوشاک که آدم توش غرق بشه وجود نداشت مثل این میمونست آدم داره یه ایندیانا جونز رو به مدت 10 ساعت بازی میکنه لذت خیلی زیادی هم میبره ولی تو بازی عرق نمیشه و فکرش دگیر بازی نمیشه
خوشبختانه توی این بازی به نظر میاد فضاسازی خیلی خوب رعایت شده
پ.ن: تو گیم اسپات هم فکر کنم یه مدالی واسه همین فضاسازی هستش به اسم sucks you in
نظر شما هم محترمه ولی این 4 بازی که من مثال زدم اگه مترو رو بندازیم دور:dخوب این نظر شخصی شما هستش به نظر من بازی کاملا درگیرانه هستش چه از نظر داستانی چه از نظر فضای بازی بازی U چیزی در این بخش حتی 1 % هم کم نداره از بعضی از بازی های که مثال زدی رو در لحظه اول میخوره حتی بهش فکر هم نکنی بقیه هم جای صحبت داره .
نظر شما هم محترمه ولی این 4 بازی که من مثال زدم اگه مترو رو بندازیم دور:d
انصافا سه تای دیگه سرآمد فضاسازیاند و امیدوارم the last of us هم مثل اونا بشه
مترو که کلا اوته!ببخشید اما مترو-بایوشاک این دو بازی چه فضا سازی خارق الاده ای داشتن که U2,3,1 نداشته ؟
مترو که کلا اوته!
ولی بایوشاک بهترین بازی نسل تو فضا سازی هست!
کلا این یه مورد خاص چیزی نیست که بشه مقایسش کرد خودت باید بازی منی ببینی
البته heavy rain رو هم یادم رفته بود بگم وانم اساسا sucks you in بود
آقا جان شما ها فکر کنم نگرفتید من چی میگممنکه تو بایوشوک چیزی ندیدم که بخواد با آنچارتد مقایسه شه !!