The Last of Us [پست اول حتماً خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کدامیک را بعنوان شاخص ترین مورد در TLOU پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,025
احتمالا اون عکسی که خود DF از کرایسیس 2 گذاشته فیک هست ؟!
Tech Analysis: Crysis 2 Demo Article • Page • Articles • Eurogamer.net
اون ویدئو ها را هم که گذاشتم را نگاه کردی مربوط به Quake 2 ?!
این تکنیک واقعا هم چیزه خیلی خاص نیست که بخوایم بزرگش کنیم ! تو FORZA هم میتونی این تکنیک را ببینی اونم کاملا ریل تایم !

شما بهتره رو یه چیزی بیشتر مانور بدی اونم حالت داینامیک این تکنیک هست که به صورت دستی یعنی خودت میتونی اینکار را با چراغ قوه انجام بدی !
عزیز من مقاله که گذاشتی برای دمو کرایسیس هستش مقاله DF که من گذاشتم برای وقتیه که بازی کاملا منتشر شده وDF با همکاریه کرایتیک نوشته برو صفحه 3 پاراگراف 3 رو بخون تروخدا .
 
من GI به صورت ریل تام فقط تو کرایسیس 2 دیدم تو نسخه کنسولی هم تو مرحله اول بازی وقتی اون چراغ های آبی رنگ میگرفتی رو اجسام مینداختی بازتاب های دینامیک ایجاد میکرد.
qsin67hgqth8yevqs91x.jpg
ولی تو باقی مراحل فقط lens flare های دینامیک داشتیم که تو نسخه pc به واسطه dx11 اومدن RLR اضافه کردن.
بازتاب های کرایسیس 2 فرقش با TLOU اینکه تو کرایسیس بازتاب ها بیشتر به lens flare های دینامیک ختم میشد ولی TLOU بازتاب هاش قشنگ مثل یه منبع نور محیط روشن میکنه . گرچه همون طوری که BIGnote گفت تو TLOU بنظر میاد این تکنیک فقط رو چراغ قوه استفاده شده .
-------------------------
فرخ اون تکنیک هایی که تو DS 2 و امثالهم دیدی احتمالاً Deferred lighting بوده :d
 
آخرین ویرایش:
عزیز من مقاله که گذاشتی برای دمو کرایسیس هستش مقاله DF که من گذاشتم برای وقتیه که بازی کاملا منتشر شده وDF با همکاریه کرایتیک نوشته برو صفحه 3 پاراگراف 3 رو بخون تروخدا .
حالا ما بیخیال کرایسیس 2 میشیم ! بالاره چیزی که تو دو بود وجود اون تکنیک به صورت ریل تایم بود .

ولی من 200 بار اون ویدئو را گفتم نگاه بازم نگاه نمکنی !! ماله Quake 2 .
دوم اینکه این تکنیک تو Forza Horizon وجود داره که وقتی با ماشین وارد محیطهای مختلف میشی ماشین رنگش با ما محیط یکی میشه .
بازیه aw هم هست که فلش لایت ها را میتونستی تاثیراتش را تو محیط ببینی .
حالا هر بازی تو یه جایی به نوعی داره ازش استفاده میکنه .

در مورد tlou هم مطمئن باش این تکنیک فقط تو مرحله ای که چراغ قوه دستشه حاکمه .












Forza Horizon
 
فقط خدا کنه تو بحث سختی بازی ND از اونور بوم نیفتاده باشه خود من خیلی نگران مبارزه با این موجودای قارچی بودم چون اگه سرعت و حرکات اینا شبیه همون اولین دموی بازی بود بازیرو خراب میکردن و کلا بالانسو به هم میریختن خوشبختانه با این دمو شکم برطرف شد چون سرعتشون خیلی بالا نیست و قدرتشونم متعادله یعنی با یکم فکر کردن و گشت و گذار محیط و پیدا کردن جای اینا میشه به خوبی یه استراتژی مناسب چید و از بینشون برد هوش مصنوعی بازیم که دیگه واویلاست و کلا تو یه لول دیگه ایه حتی این موجودای قارچیم هوش مصنوعی فوق العاده ای دارن با اینکه به نظر میاد نیازی نیست تو تریلر بر خلاف بازیای دیگه دشمنای بازی فقط دنبال ما نیستن و وقتی تو یه قسمت تریلر تس برای نجات ما بهشون شلیک میکنه میرن دنبال اون هوش مصنوعی یارامونم که دیگه هیچی واقعا استانداردای صنعت گیمو تو این بخش این بازی جا به جا میکنه و شاید باعث دلزدگی ما از بازیای دیگه تو بحث هوش مصنوعی بشه
صداگذرای بازیم وحشتناکه یعنی عامل اصلی ترس همین صداگذاری فوق العاده ی بازیه که باعث میشه آدم احساس کنه تو محیطه و ترس خیلی بیشتری ایجاد میکنه در مورد گرافیک بازیم خیلی نمیشد تو این تریلر نظری داد فقط نورپردازی خیلی خوب بازی به چشم میومد
در کل این بازی تو هر تریلر یه چیز جدیدی رو میکنه و بیشتر آدمو مشتاق خودش میکنه بدون شک این بازی بیشترین شباهت رو به واقعیت داره و به گفته ی کارگردان بازیم ND تمام تلاششو کرده که یه بازی با یه جو به شدت واقعی و منحصر به فرد درست کنه که نظیری نداره تمام تلاش تیم سازنده تو همین واقعی کردن محیط و اتمسفر بازی بوده که انصافا خیلی خوب جواب داده بدون هیچ شکی TLOU پر امید ترین بازی امساله که با اومدنش یه جو فوق العاده ای به راه میفته شاید شبیه جوی که بعد از اومدن HL2 به راه افتاد
 
آقا سر گرافیک بحث بسه , آخرین چیزی در مورد این بازی بحث کرد گرافیکشه . Let's Just Agree to Disagree :دی بیخیال بحث بشین من که به شخصه اون چیزی رو که تو تلو دیدم تو هیچ بازی دیگه ای ندیدم تو کنسول حداقل و تمام عکسایی که گذاشتین هیچ کودوم اونی تو اونجا نشون میده نیست , حالا بازی با اصلاحات رو بلد نیستم زیاد .

این تکنیک کسی نگفت تلو اختراع کرده ولی تو هیچ بازی من ندیدم . حالا هی اسم بازیا رو میارین با این که همشونو بازی کردم ولی تو هیچکودوم ندیدم .
 
آخرین ویرایش:
بچه ها این تریلر جدید رو من از یه جایه دیگه دانلود کردم ولی مال گیم اسبات بود این زنکه اصلا نزاشت یه لحظه اهنگ بازی رو بشنوم همش ور ور ور
کسی تریلر اصل با کیفیت بالا (بدون گزارش گر داره لینک بده خواهشن)
 
بچه ها این تریلر جدید رو من از یه جایه دیگه دانلود کردم ولی مال گیم اسبات بود این زنکه اصلا نزاشت یه لحظه اهنگ بازی رو بشنوم همش ور ور ور
کسی تریلر اصل با کیفیت بالا (بدون گزارش گر داره لینک بده خواهشن)

بفرما :دی
 
حالا ما بیخیال کرایسیس 2 میشیم ! بالاره چیزی که تو دو بود وجود اون تکنیک به صورت ریل تایم بود .

ولی من 200 بار اون ویدئو را گفتم نگاه بازم نگاه نمکنی !! ماله Quake 2 .
دوم اینکه این تکنیک تو Forza Horizon وجود داره که وقتی با ماشین وارد محیطهای مختلف میشی ماشین رنگش با ما محیط یکی میشه .
بازیه aw هم هست که فلش لایت ها را میتونستی تاثیراتش را تو محیط ببینی .
حالا هر بازی تو یه جایی به نوعی داره ازش استفاده میکنه .

در مورد tlou هم مطمئن باش این تکنیک فقط تو مرحله ای که چراغ قوه دستشه حاکمه .

Forza Horizon
اولا کسی اون ماد رو تازگیا برای کوئک گذاشته بازی که سال 97 منتشر شده ،خود بازی سال 97 که منتشر شد این تکنیک رو نداشت چرا رفته اون رو روی بازی که مال سال 97 هست گذاشته و نه روی مثلا بازی بتمن که پارسال منتشر شد؟ یا هر بازی انریل انجین که میبینی؟ بله GI تکنیک قدیمیه این تکنیک از زمان toy story تا الان در تمام CG ها داره استفاده می شه ولی به صورت ریل تایم روی بازی های کامپوتری به این صورت برای بار دووم هستش
دوما: فورزا از IBL استفاده میکنه که میاد لایت بانس های زیادی رو در خودش ذخیره می کنه از قبل و به صورت ریل تایم خودش اونها رو رو بازی اجرا میکنه در واقع یک جور bake کردن هستش و با کاری که اینجا ، کرایسیس 2 و حتی دموی انریل 4 می بینیم خیلی فرق داره
دیگه هم الان حوصله بحث ندارم فرخ جان :)
 
حالا ما بیخیال کرایسیس 2 میشیم ! بالاره چیزی که تو دو بود وجود اون تکنیک به صورت ریل تایم بود .

ولی من 200 بار اون ویدئو را گفتم نگاه بازم نگاه نمکنی !! ماله Quake 2 .
دوم اینکه این تکنیک تو Forza Horizon وجود داره که وقتی با ماشین وارد محیطهای مختلف میشی ماشین رنگش با ما محیط یکی میشه .
بازیه aw هم هست که فلش لایت ها را میتونستی تاثیراتش را تو محیط ببینی .
حالا هر بازی تو یه جایی به نوعی داره ازش استفاده میکنه .

در مورد tlou هم مطمئن باش این تکنیک فقط تو مرحله ای که چراغ قوه دستشه حاکمه .
Forza Horizon
فرخ دوزاریت نیافتاده :d ببین بحث سره اینکه یه منبع نور داشته باشی و نورش رو محیط تاثیر بذاره نیست !:d اینو که همه بازی ها دارن ! بحثTLOU بازتاب نور و تاثیرش رو محیط هست نه خود نور گرفتی؟! فرضاً تو TLOU یه منبع نور داری همون چراغ قوه تو alan wake هم چراغ قوه داری جفتشونم وقتی میندازی رو محیط خوب مسلماً روشنش میکنن ، بحث اصلی اینکه تو TLOU اون نور وقتی به جسم میخوره جدا از روشن کردنش بازتابش هم محیط رو تحت تاثیر قرار میده و روشنش میکنه دقیقاً با همون رنگی که جسم داره و این تکنیک غیر c2 تو هیچ بازی دیگه ایی به این شکل وجود نداره .

اونم مثالتم در مورد forza درست نیست چون تکنیک IBL با این متفاوته تو فورزا تو بازتاب اشیای مختلف رو خود ماشین یا محیط داری ، فرضاً تو یه جسم داری بازتابش به صورت ریل تام میافته رو بدنه ماشین خوب؟ ولی اون رنگ یا جسم یا هرچی که رو ماشین افتاده دیگه بازتابش رو محیط تاثیر نمیذاره فقط رو خود مایشنه ، گرفتی؟
اون چیزی که تو فورزا میبینی اینه :
l91rlpueod3zgwbpepn.jpg
اون چیزی که تو TLOU دیدی اینه:
a3jri6vi8xno4p4dg4gb.jpg
 
حالا ما بیخیال کرایسیس 2 میشیم ! بالاره چیزی که تو دو بود وجود اون تکنیک به صورت ریل تایم بود .

ولی من 200 بار اون ویدئو را گفتم نگاه بازم نگاه نمکنی !! ماله Quake 2 .
دوم اینکه این تکنیک تو Forza Horizon وجود داره که وقتی با ماشین وارد محیطهای مختلف میشی ماشین رنگش با ما محیط یکی میشه .
بازیه aw هم هست که فلش لایت ها را میتونستی تاثیراتش را تو محیط ببینی .
حالا هر بازی تو یه جایی به نوعی داره ازش استفاده میکنه .
در مورد tlou هم مطمئن باش این تکنیک فقط تو مرحله ای که چراغ قوه دستشه حاکمه .
Forza Horizon
این افکتی که شما ازش یاد میکنی توی GT5 هم وجود داره و بازم با افکت نورپردازی و بازتاب داینامیک (Dynamic Light Bounce) که در TLOU هست از پایه متفاوته . من نمیدونم چه اصراریه حالا چیزی که تا بحال تو بازیهای دیگه وجود خارجی نداشته رو یه جوری به بازیهای مورد علاقتون ربط بدید .
aw ؟ really ؟ :دی
فکر میکنم اگه بحثو همینجا تموم کنیم بهنره چون دیگه تاپیک داره به انحراف کشیده میشه !
 
اولا کسی اون ماد رو تازگیا برای کوئک گذاشته بازی که سال 97 منتشر شده ،خود بازی سال 97 که منتشر شد این تکنیک رو نداشت چرا رفته اون رو روی بازی که مال سال 97 هست گذاشته و نه روی مثلا بازی بتمن که پارسال منتشر شد؟ یا هر بازی انریل انجین که میبینی؟ بله GI تکنیک قدیمیه این تکنیک از زمان toy story تا الان در تمام CG ها داره استفاده می شه ولی به صورت ریل تایم روی بازی های کامپوتری به این صورت برای بار دووم هستش
دوما: فورزا از IBL استفاده میکنه که میاد لایت بانس های زیادی رو در خودش ذخیره می کنه از قبل و به صورت ریل تایم خودش اونها رو رو بازی اجرا میکنه در واقع یک جور bake کردن هستش و با کاری که اینجا ، کرایسیس 2 و حتی دموی انریل 4 می بینیم خیلی فرق داره
دیگه هم الان حوصله بحث ندارم فرخ جان :)
اولا خود Quake تکنیک global illumination داشت . دوم اینکه این ویدئو را دادم تا ببینی این تکینکی که میگی زیاد چیزه سخت و شاخی نیست که فکر میکنی . الا اون چیزی که کرایتک و ue4 بیشتر دارن روش مانور میدن که انجینشون این قابلیت را اضافه کرده استفاده اون به صورت جامع در کل محیط هست نه اینکه خلاصه بشه فقط تو یه محیط و در شرایط خاص .
تو این تریلر tlou هم مطمئن باش این تکنیک فقط مختص این مرحلست و دقت هم کنی تو کل ابجتها و خیلی چیزها حاکم نیست و تو بعضی از موارد اینطوریه نمونه مثالم میتونه این باشه که این خیلی فرق داره که با یه یه چیزی مثل AW که همیشه دستت یه چراغ قوه بود و تو کل بازی تولید سایه داینامیک داشتی .
همونطور که گفتم نسل بعد هم مانور روی اینه که این افکتها را در همه جا داشته باشی .

---------------------------
Kane مصطفی بیخیال تو اومدی الان برام من global illumination یاد میدی !:دی
حوصله بحث ندارم مخصوصا تو دیگه بخوام بحث کنم تا 200 صفحه فقط باید بحث کنیم :دی
چیزی که تو این تریلر TLOU در اولویته و میشه روش بحث کرد که بینظیره داینامیک بودن این افکت هست نه چیزه دیگه .
 
آخرین ویرایش:
چیزی که تو این تریلر TLOU در اولویته و میشه روش بحث کرد که ینظیره داینامیک بودن این افکت هست نه چیزه دیگه .

خوب مرد مومن از صبح ما رو مجبور کردی هی پست بدیم و تکرار کنیم , از اول داریم اینو میگیم دیگه . وگرنه افتادن نور چراغ رو دیوار 4 نسل پیش هم بود :دی
 
حالا کاری ندارم این تکنیک اولین بار روی کنسول اجرا میشه یا نه ، ولی خیلی چیزها فدا کرده ! بدجور تو ذوق میزنه ...
3 ماه دیگه صبر کن بازی بیاد
biggrin1.gif
بعد میبینی که چیزی فدای چیزی نشده
biggrin1.gif
فعلا داریم در مورد این تریلر بحث می کنیم :|
 
آخرین ویرایش:
حالا کاری ندارم این تکنیک اولین بار روی کنسول اجرا میشه یا نه ، ولی خیلی چیزها فدا کرده ! بدجور تو ذوق میزنه ...

3 ماه دیگه صبر کن بازی بیاد:دیبعد میبینی که چیزی فدای چیزی نشده:دی
فعلا داریم در مورد این تریلر بحث می کنیم
yahoo_22.gif
حالا بیا من رو بیگی بزن:دی
خو صبر کن!بازی هنوز دوخته نشده:دی
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا تو همين تريلر كه ازاين تكنيك نورپردازي استفاده كردن سطح كيفيت مؤلفه هاي ديگه گرافيك بالاتر از نمايش e3 بازي بود ..... به شخصه أميد وإرم از اين مراحل در شب يا محيط هاي زير زميني تو بازي زياد باشن....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or