The Last of Us [پست اول حتماً خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کدامیک را بعنوان شاخص ترین مورد در TLOU پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,025
خفنیات رو که دوستان گفتن! :-" من خودم شخصا با چیزای ترسناک مشکل دارم :-s ترسناک ترین بازیی که انجام دادم فکر کنم Resistance 2 باشه =)) فیلم هم I am Legend :-" کلا میترسم دیگه :-"
ولی از این حس ترس TLOU استقبال میکنم! قشنگ معلومه که خیلی خفن قراره بترسیم و برای هر قدم ـمون برنامه بریزیم!
و در آخر هم اینکه،من سرم بره عمرا از تفنگ استفاده نمیکنم :-s
 
این 2 دقیقه بشدت رو من تاثیر گذاشت ! عاشق بازیای ترسناکم ! اما تلو فقط ترسناک خشک و خالی نیس و آلمانهای مختلفی رو داراست !! حس این بازی تو خونه اونم تنها فوق العاده اس >:)
راستی من احساس کردم که همراهمون الی نیست و Tess‏ هست ! :-"
یکم دقت کنید :دی
 
@علی دانته
احسنت :دی جون تو من هم دیروز فقط یاد این ها افتادم:-s به دلالیلی بهتر دیدم نگم :دی
فقط 2تا مورد بود که یخورده از سطح کیفیت تریلر پایین تر بود. (شایدم من زیادی حساس شدم و دوست دارم بازی در بهترین حد ممکن باشه.)
یکی تو ثانیه 46 که Joel میخواد یارو رو با آجر بزنه. 2ضربه ی اولی که میزنه دستش (و آجر) خیلی با دشمن فاصله داره.
دومی هم تو 1:16 که Joel داره میدوئه و میخواد Ellie رو صدا کنه، صداش خیلی یواش ـه. یعنی یجورایی tone صداش واسه وقتی ـه که فاصلشون کم باشه در حالی که تو اون صحنه فاصلشون زیاده. این مشکل در مورد Ellie نیست و اون قشنگ با توجه به میزان فاصله داد میزنه یا آروم صحبت میکنه.
2 ضربه ی اول رو قبول دارم اما شک نکن درست میشه :دی
دومی رو نه:دی شاید داد بزنه بهتر باشه ولی در همون حد هم اوکی بید:دی فاصله ای نداشتن
راستی من احساس کردم که همراهمون الی نیست و Tess‏ هست ! :-"
یکم دقت کنید :biggrin1:

جفتشون هستن :| :دی
الی تفنگ و چراغ قوه نداره اما تس داره
2 ثانیه قبل از اینکه جوئل رو بگیرن سمت چپ تصویر رو نگاه کنی میبینی الی داره از سمت تس میدوئه میاد سمت ما
باز هم کنار هم دیده میشن ولی بهترین جاش همونجاست که گفتم
 
جفتشون هستن :| :دی
الی تفنگ و چراغ فوه نداره اما تس داره
2 ثانیه قبل از اینکه جوئل رو بگیرن سمت چپ تصویر رو نگاه کنی میبینی الی داره از سمت تس میدوئه میاد سمت ما
باز هم کنار هم دیده میشن ولی بهترین جاش همونجاست که گفتم
بابا آخر تریلر قبل از اینکه اون بلا سر جول بیاد، کی بود داد زد: !Joel, Behind you
الی بود دیگه:d
 
بابا آخر تریلر قبل از اینکه اون بلا سر جول بیاد، کی بود داد زد: !Joel, Behind you
الی بود دیگه:d
میدونم
یه جا هم تس داد میزنه Joel
3mu4zvlfppffyyn37kc0.png

سمت راست الی-سمت چپ تس
1:13
امیدوارم الآن متقاعده شده باشید جفتشون هستن;)
 
منظور شما تکنیک Global illumination هست این تکنیک خیلی وقته وجود داره !
Global illumination بصورت کلی خودش کلی زیر مجموعه داره کسی هم نگفت خالقش TLoU ـه . بخش های Ambient Occlusion (سایه های داینامیک با کیفیت و سایه نیم سایه ها) و همین Dynamic Light Bounce توی TLoU حداقل روی کنسول بینظرـه . روی PC هم فکر کنم فقط Crysis 2 DX11 این تکنیک هارو داشته باشه .
خود Uncharted 2 هم از Global illumination بصورت بینظیری استفاده کرده بود به نقل از Digital Foundry ولی:
The developer has already done some great work in this area, specifically with the global illumination technology that we first saw in Uncharted 2. In The Last of Us, indirect lighting - the way that light bounces from surface to surface - has received new emphasis.
 
Global illumination بصورت کلی خودش کلی زیر مجموعه داره کسی هم نگفت خالقش TLoU ـه . بخش های Ambient Occlusion (سایه های داینامیک با کیفیت و سایه نیم سایه ها) و همین Dynamic Light Bounce توی TLoU حداقل روی کنسول بینظرـه . روی PC هم فکر کنم فقط Crysis 2 DX11 این تکنیک هارو داشته باشه .
خود Uncharted 2 هم از Global illumination بصورت بینظیری استفاده کرده بود به نقل از Digital Foundry ولی:
اینو ببین :

Quake 2 XP Dynamic Global Illumination - YouTube
Quake 2 Real-time Global Illumination - YouTube
 
خوب من نمیخاستم این بحث رو اینجا بکنم ولی خوب دوستان ادامه دادن . فرخ تو پ.خ هم گفتم همین حرفا رو اینجا رضا و daxpax هم میگن . اینی که میگی چیز خاصی نیست درست نیست و خیلی چیز خاصیه که فقط تو چند تا بازی تو این نسل هست که رو کنسول فقط ND استادش کرده :دی

@ Gartall
به صورت ریل تایم توی یک بازی فقط کرایسیس 2 روی very high نور خورشید Light bounce داشت هیچ بازی دیگه ای این رو نداره [2]
 
یکسری چیز توی این تریلر جالب نبود ، حالا شاید ماله این باشه که تو مرحله بتاست ...
کیفیت تکسچر ها خیلی پایین بود ، این زامبی ها هم خوب طراحی نشدن ! تکسچرهای بدی داره ...
مثل اینکه AA تو بازی نبود !
تو همچین محیط تاریک و مخروبه ای اگه یکم نور این چراغ قوه حجم داشت بهتر بود ...
 
:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((

من میگم هم تس هست هم الی بعد عکس تس رو برای من میگذاری ؟!
:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((
مگه من میگم نیست!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!
نه بابا من برای این پست هاتو نقل قول میکنم چون دیدم میخوای ثابت کنی هردو اونجا هستند، هی زور میزنی عکس بگیری.... داشتم برای اثبات حرفات عکس میذاشتم :d
اشکاتو پاک کن!
 
به صورت ریل تایم توی یک بازی فقط کرایسیس 2 روی very high نور خورشید Light bounce داشت هیچ بازی دیگه ای این رو نداره

اول اینکه بحثی از ریل تایم بودن به میان نیاوردی !حالا که مثال میزنم میگی ریل تایم ! دوم اینکه این ویدئو هم که نشون دادم ریل تایم هست تو خود ویدئو هم اشاره شده !

Quake 2 Real-time Global Illumination - YouTube
تو خود یوتوب هم سرچ کنی خیلی از بازی ها را با همین مادها اضافه شده این قابلیت را اضافه کردند .
حالا این تکنیک خیلی وقته تو خیلی از انجین ها پیاده شده ولی الان دیگه نمیشه لیستش کرد تو کدوم بازی ها ولی من شخصا این مورد تو چندتا بازی دیدم اشتباه هم نکنم یکیش ds2 بود .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or