The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
من از ظهر تاحالا گیر همون باس کله صندوقی چپتر 7 ام باید چیکار کنم؟بعد یه سوال دیگه چقد تا پایان این چپتر مونده
اخرشه ...
ه دونه explosive arrow و 2 تا shotgun میمیره. دفعه اول بکشش . کلا سعی کن ازش دور بمونی . بعدش یه سری طله میندازه که حواست باشه اصلا بهش گیر نکنی
به علاوه ...
بعدش که در باز شد وقتی هست. اگر سم به عکسه اسکلت برسه کارت تمومه . باید بری بیرون سریع اون شیر رو ببندی. شیر اولی که داری میبندی جلوت ظاهر میشه. فرار نکن . شیر رو ببند بعدش در برو
میری توی یه اطاقی شیر دومی اونجاست که وقتی وارد میشی در رو میبنده . پس از اینکه شیر رو بستی دوباره میاد . بعد از اینکه کشتیش. میری بیرون برای شیره سومی که میزنه از بین مبردش. حالا باید برگردی همون قسمتی اولی که باهاش جنگیدی. وقتی از اطاق اول میری بیرون روی میز یه شیر هست. اون رو باید برداری بری بزاری روی اون شیری که safe head شکستش و باز کن . وقتی گذاشتیش یک راست باز نکن . یه دو بکشش بعد باز کن
بعد از پله ها میری پایین و بقیش ساده هست.
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
سلام
چیه این بازی های خفن ترسناک
عکس بازی فقط دیدم دیشب تاحالا خوابم نبرده :D

جدا از شوخی خیلی ترسناکیش خفه من که کپ کردم

پیشنهاد میکنم بازی P.T. رو از استور دانلود کنی و بازی کنی :D 1.4 گیگ حجمش هست و مجانی هست . حتما برو ، خیلی حال میده :D :-"

----------------------------------------------

آرمان ، اونجا قیمت بازی های سینگل بعد چند مدت کم میشه ؟!
اینجا یکم طول میکشه ( یه ماه تا دو ماه ) اگه بیشتر طول کشید ، دسته دوم خوب گیرم اومد حتما بازی رو میگیرم ...
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
منم از چپتر 11 اصلا خوشم نیومد. تبدیل به بازیای چیپ PS2ـی شد یهو بازی :(
منم اولش خورد تو ذوق چون همه چیز یهو خیلی خیلی عوض شد ولی حال هوای بازی توی همون 11-12 یه تیپ دیگس به نظرم 13-14 دوباره مثل قدیم میشه منتها با محیط متفاوتر . 15 هم که عالی بود واقعا D:
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
قبل از تهيه بازي فكر مي كردم عمده مشكلش گرافيك و روايت داستاني باشه . الان بعد از تهيه و اتمام چپتر 6 تازه به عمق فاجعه پي بردم ! يعني واقعا وسط روز روشن همراه با پارتنر با كشتن زامبي ديناميت به دست بايد بترسم ؟ دو ساعته دارم فقط اكشن و بكش بكش مي بينم . قبلشم چيز خاصي نداشت و فقط مخفي كاري با ai افتضاح زامبي ها. ديگه از داستان و انيميشن و شخصيت پردازي ها كه نگم بهتره ! باورم نمي شه ميكامي اينو ساخته باشه اونم بعد از اينهمه ip كه جزو بهترين هاي صنعت گيم هستن .
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
قبل از تهيه بازي فكر مي كردم عمده مشكلش گرافيك و روايت داستاني باشه . الان بعد از تهيه و اتمام چپتر 6 تازه به عمق فاجعه پي بردم ! يعني واقعا وسط روز روشن همراه با پارتنر با كشتن زامبي ديناميت به دست بايد بترسم ؟ دو ساعته دارم فقط اكشن و بكش بكش مي بينم . قبلشم چيز خاصي نداشت و فقط مخفي كاري با ai افتضاح زامبي ها. ديگه از داستان و انيميشن و شخصيت پردازي ها كه نگم بهتره ! باورم نمي شه ميكامي اينو ساخته باشه اونم بعد از اينهمه ip كه جزو بهترين هاي صنعت گيم هستن .
دیگه همه Rise & Fall خودشون رو دارن ×_× دیگه همش به گردنه mikami نیست ×_×....X_X
حالا بازی رو اول تموم کن بعد قضاوت کن . چون chapter 6 یکی از متفاوترین chapter های بازی بود به همراه 11-12 >_<
داستانش هم خوب میشه جلوتر که بری ولی باید به همه note و ها voice recording ها توجه کنی تا بفهمی عمقه قضیه رو ...
بعد دیگه یه سری مشکلات مثل ai افتضاح که انصافا من ندیدم . مثلا ign هم اتفاقا از ai تعریف کرده بود . به نظرم خوب از اب در اومده روی survival به اندازه کافی چالش برانگیز هست روی بالاترش که سختر میشه و تنشش بیشتره ......
حالا کلا بازی رو تموم کن بعد کلی قضاوت کن
البته از اولش معلوم بود TEW کلا به دلت نشسته :d... سلیقه ای هست :bighug:... نمیدونم چی انتظار داشتی . شاید P.T , OutLast انتظار داشتی اما واضحه TG به دنباله کلا pure horror نبودن ... یه چی تو مایه های سبکه TlOU اینا منتها با چاشنی بیشتر horror . به هر حال Tlou هم Survival horror هست D: .
به نظرم برو سراغه alien اینا اگر pure horror میخوای. بازیش خوب بود . شاید با اون بیشتر حال کنی.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
کارگردان بازی ادعا کرده ژانر وحشت رو نجات می دم . بعد دقیقا دو ساعته از پیدا کردن جوزف من همین جوری دارم زامبی با داس و دینامیت می کشم اونم بقلم می کشه . محیط باز و روشن و مسخره . مقصر این جریان کیه !؟ شما من نمی دونم چند سالته و کلا چند سال گیم بازی می کنی . ولی به این بازی ترسناک نمی گن . چون هیچ چیزی برای ترسیدن نداره تا اینجا که نصف بیشتر بازی رو تموم کردم . در مورد هوش مصنوعی مشکلات رو ندیدی شما ؟ اولا که وقتی با خیلی عظیمی از زامبی ها روبرو می شی سعی کن یه نفرشونو چند تا تیر بزنی تا بیوفته . بعد بقلش وایسا منتظر بقیه زامبی ها بشو . به محض اینکه نزدیکت شدن یه کبریت بزنی همشون اتیش می گیرن !! یعنی به احمقانه ترین شکل ممکن . دوما شما به صورت مخفی کاری وقتی می خوای طرف رو بکشی اولا که تا نیم متری کاملا کور هستن . دوما یه بطری می اندازی یه سمتی و طرف دو ساعت اونجارو نگاه می کنه تا شما از پشت بری و خلاصش کنی ! یه سری هم می خورن تو هم و به هم گیر می کنن . در نهایت اینکه نظر من و شما مهم نیست . فکت متای بازی بود که کاملا مشخص کرد بازی در حد و اندازه های میکامی نبوده و یه افتضاح به تمام معناست برای کارگردانی با کارنامه میکامی ! اینهمه نمره 6 و 7 که می بینی به همراه متای بازی بی دلیل نبوده . 100 تا مشکل داره این بازی . فقط هم من نیستم که می گم بازی ترسناک نیست . نظرات خیلی از کسای دیگه رو خوندم اینو گفته بودن . این مبحث سلیقه برای فرار از واقعیت خیلی کلیشه ای شده . حالا هر کسی حال کرده مبارکش باشه . ولی خودتون رو گول نزنید ! نجات این ژانر هم بره واسه بعدا و امیدوارم کوجیما با silent hills بتونه به این مهم دست پیدا کنه .
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
کارگردان بازی ادعا کرده ژانر وحشت رو نجات می دم . بعد دقیقا دو ساعته از پیدا کردن جوزف من همین جوری دارم زامبی با داس و دینامیت می کشم اونم بقلم می کشه . محیط باز و روشن و مسخره . مقصر این جریان کیه !؟ شما من نمی دونم چند سالته و کلا چند سال گیم بازی می کنی . ولی به این بازی ترسناک نمی گن . چون هیچ چیزی برای ترسیدن نداره تا اینجا که نصف بیشتر بازی رو تموم کردم . در مورد هوش مصنوعی مشکلات رو ندیدی شما ؟ اولا که وقتی با خیلی عظیمی از زامبی ها روبرو می شی سعی کن یه نفرشونو چند تا تیر بزنی تا بیوفته . بعد بقلش وایسا منتظر بقیه زامبی ها بشو . به محض اینکه نزدیکت شدن یه کبریت بزنی همشون اتیش می گیرن !! یعنی به احمقانه ترین شکل ممکن . دوما شما به صورت مخفی کاری وقتی می خوای طرف رو بکشی اولا که تا نیم متری کاملا کور هستن . دوما یه بطری می اندازی یه سمتی و طرف دو ساعت اونجارو نگاه می کنه تا شما از پشت بری و خلاصش کنی ! یه سری هم می خورن تو هم و به هم گیر می کنن . در نهایت اینکه نظر من و شما مهم نیست . فکت متای بازی بود که کاملا مشخص کرد بازی در حد و اندازه های میکامی نبوده و یه افتضاح به تمام معناست برای کارگردانی با کارنامه میکامی ! اینهمه نمره 6 و 7 که می بینی به همراه متای بازی بی دلیل نبوده . 100 تا مشکل داره این بازی . فقط هم من نیستم که می گم بازی ترسناک نیست . نظرات خیلی از کسای دیگه رو خوندم اینو گفته بودن . این مبحث سلیقه برای فرار از واقعیت خیلی کلیشه ای شده . حالا هر کسی حال کرده مبارکش باشه . ولی خودتون رو گول نزنید ! نجات این ژانر هم بره واسه بعدا و امیدوارم کوجیما با silent hills بتونه به این مهم دست پیدا کنه .
چه ربطی داره اخه دوسته من به سن و سال و گیمری؟
نمیدونم چرا خیلیا بحث و اینکه خودشون 100% درست هستن رو به سن و سال گیمری میکشن
من تسلیم . هرچی شما گفتید is so true n great

نجات این genre به silent hills نیازی نداره .... همین الانشم tlou 2 در کار باشه بازم پرچمداره همین سبک میمونه..چه شما چه بهزاد چه هرکسه دیگه که برمیگرده میگه ما که توی tlou نترسیدم .... اگر به متا و fact که شما ازش حرف میزنی tlou متاش 95 هست و survival horror هست .
پس انقدر راه دور نرو . به fact وفادار باشه ....منتظره Silent Hills نباشید که این سبک رو نجات بده... نیازی نداره.
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
دوستان بازی 30 فریمه یا 60 فریم ؟
سلام عزیز
welcome
^_^
بازی روی کنسول و Pc همه 30 فریم هست
ولی اگر میخوای 60 رو تجربه کنی :
( منتهی توی pc از طریقه console command قابلیت unlock کردن فریم به 60 هستش منتهی بازی بهینه نیست مقداری افت داره تا پچ براش عرضه بشه )
ار نظره گرافیکی مقداری ( زیادی توی چشم نمیزه ) کیفیت بافتهای توی pc در کل تروتمیز تر هست اما خیلی کم ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر