The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
الان من چپتر 15 ام مکانی میاد سباستین که چشم هست حالا من بعد اینکه زامبی هارو میکشم اره برقی میاد اون قسمت که من تا 2 تا تیر بمبی هم زدم روش بی تاثیر بود چیکار کنم بنظرتون
؟
 
آخرین ویرایش:
من تازه بازیو گرفتم و واقعا خورد تو ذوقم :| کاری به مشکلات کنترلش یا دوربینش و ... ندارم ولی گرافیکش واقعا رو اعصابه! یعنی انگار نشستی داری PS2 بازی میکنی, قدر Alpha Protocol رو گرافیک این بازی کار نشده! گرافیک همه چیز نیست ولی بالاخره یه قسمت مهمی از بازیه, اونم تو این سبک. نمیدونم پیش خودشون چی فک کردن ولی تحویل دادن این گرافیک روی کنسول نسل بعد بد توهینی به شعور مخاطبه :|
 
بچه ها منم بازی را تموم کردم البته هفته پیش :d و الان دارم روی سخت ترین حالتش میرم :d روی Akumu Mode. همونی که ژاپنی نوشته کنارش. خیلی وحشتناکه. با یه ضربه میمری. بی چون و چرا. وقتی hunted ها بگیرنت میمیری. پات بره روی تله خرس، میمیری. باس فایت چپتر 6 اون سگه بود، به طرز وحشتناکی روی حالت akumu کابوس وار میشه. تمامی hunted ها بی وقفه میدون و خیلی aggressive شدن.

اما در مورد داستان بازی، با بیشتر حرفای آرمان موافقم. ولی
اصلن کیدمن چجوریه که برا سازمان کار میکنه؟ یعنی به عنوان جاسوس وارد گروه سباستین شده؟ من فکر میکنم مربوط به پرونده ناپدید شدن همسر سباستین هم باشه.
این STEM دقیقن چه کار میکنه؟ اصلن هدف روویک از لینک کردن مغزها چی بوده؟ میخواسته لورا را زنده کنه؟
لزلی که توسط روویک تسخیر شده، درسته؟ پس چرا فرار کرد؟ میتونست وانمود کنه که خودشه و به آرومی انتقامش را از سازمان بگیره دیگه!

راستی بچه ها کسی کمیکش را نداره؟ نمیشه دل کرد، پولیه :d
 
THE EVIL WITHIN
7/10

بازی اصلا بالانس نیست و بخش های مختلف بازی هم تو بخش مثبت قرار می گیرند هم بخش منفی

+ ترس تو بازی هست.ترس از پشت سر کرکتر.ترس از محیط بازی .ترس از قسمت جدید و ناشناخته ای که واردش میشیم.کلا ترس تو بازی هست(غیر بعضی از مراحل)-در قسمت گرافیک نکته مثبت اش نورپردازی خوب بازی و گرافیک هنری بازی بود-لول دیزاین بازی تو 2/3 مراحل بازی خیلی خوب بود.سعی شده بود تنوع دشمن ها و boss های بازی بالا باشه.اتمسفر و محیط بازی خوب ساخته شده بود و اکثر مراحل بازی در محیط های تاریک بود-گیم پلی بازی اکثرا خوب بود.تنوع اسلحه ها و boss های بازی و تله های بازی و غیره جزو قسمت های خوب بود-

- بقیه قسمت های گرافیکی بازی مشکل داشت مثل دیر لود شدن تکسچر ها و افت فریم تو بعضی صحنه ها و انیمشین های ضعیف جزو قسمت های منفی بازی بود.کاش بازی کلا رو کنسول های نسل جدید ساخته میشد تا با تمرکز فقط روی کنسول های جدید این مشکلات گرافیکی کمتر بشه-داستان بازی واقعا ضعف داشت.هم شخصیت پردازی بد بود و هم دیالوگ های خیلی خشک و خود داستان خیلی گنگ و نامفهوم بود.تو اواخر بازی 1 دفعه خیلی از داستان بازی مشخص شد اما باز هم خیلی از مسائل داستانی بازی خالی موند و در کل اشکال عمده ای داشت- 1/3 بقیه لول دیزاین اشکال داشت.بدترین شون اون مراحل بود که زامبی ها تیراندازی می کردند.تو تعریف زامبی مهم ترین قسمت اش نداشتن هوش و مغز هست.اون وقت ایم زامبی تک تیراندازی می کنه؟این خیلی قسمت بدی بود یا اون محله اتوبوس سواری بدترین مرحله بازی بود- مبارزه با boss آخر بازی خیلی بد طراحی شده بود


اما نکته آخر که از همه مهم تره و خارج از قسمت های مثبت و منفی هست
وقتی به بهترین آشپز دنیا بدترین مواد اولیه بدن یا به 1 آشپز بد بیان بهترین مواد اولیه بدن در 2 حالت غذا خوبی بدست نمیاد.وقتی بیان زیر دست مارتین اسکورسیزی تیم فیلم سازی اخراجی ها بدن یا به دهنمکی بهترین گروه فیلم سازی بدن بازم فیلم خوبی در 2 حالت بدست نمیاد
وقتی یکی از احمقانه ترین کار های تاریخ صنعت گیم کپکام انجام داد و استدیو شماره 4 یا همون کلاور بست و میکامی و کامیا از کپکام رفتند نه دیگه تیم سازنده RE رهبر خوبی داشت و نه اونها زیر دستان خوبی.باز PG ساخته شد و اعضا اونجا جمع شدن و بازی های خوبی در حال ساخت هستند اما میکامی اونجا هم نموند و خودش رفت استدیو ساخت و بازی اول شون یعنی TEW ساختن.تیمی که زیر دست اش بود ضعیف تر و بی تجربه تر از تیم های قبلی اش هست.وقتی یکی از اعضا میگه چندین سال هست تو این سبک بازی نساخته یا اون یکی جزو سازندگان سایلنت هیل بوده و تا بیاد با فکرش با میکامی RE تطبیق بده نباید انتظار داشت با تیم سازنده RE مقایسه بشه که چندین سال کارشون ساخت این سری بوده و در آخر شاهکاری مثل RE4 دادن که یکی از بهترین بازی های تاریخ هست(به نظر من بهترین شون)
وقتی اون تیم سازنده دقیقا میاد 1 کپی ضعیف از شماره 4 تو 5 انجام میده بازم میبینیم بازی امتیازات خوبی میگیره.پس یعنی هنوز اعجاز میکامی تو اعضا هست.اما اعجاز میکامی تو TEW کجا هست.دقیقا از اول بازی تا آخر بازی من اون چیز هایی میبینم که باید تو RE رعایت بشه البته با اون تیم اصلی RE
میکامی می خواد تو تمام قسمت ها بگه اگه من RE بسازم این جوری می ساختم(بیایید قسمت ها بد بزاریم کنار همون هایی که باعث شد امتیازات کم بشه).تو تمام قسمت ها بوی RE میاد.از اسم بازی که دقیقا همون هست.از قسمت سیو بازی که 1 جا بود که تو اون اتاق کوچک امنیت بود.دستگاه چاپ نیست این بار با دست خط خودت می نویسی. the box man چقدر خوب طراحی شده.boss های متنوع.تله ها خیلی خوب بود.آپگرید اسلحه ها و کلی قسمت دیگه که اعجاز میکامی در لول دیزاین و طراحی مراحل هست
آره بازی خیلی مشکل داره و میکامی هم مقصر هست.زامبی اسلحه بدست و آرپی جی زن و تک تیر انداز خیلی بد بود.گرافیک خیلی مشکل داره اونم از موتوری که خودش هم مشکلات خودش داره-داستان بازی خیلی بد بود.کلا میکامی تو این مورد ضعف داره و باید 1 نویسنده خوب کنارش حتما باشه.سری RE با اون پشتوانه قوی تو داستان نویسی و اون شخصیت های عالی مثل لیون و کریس و جیل و آلبرت تو قسمت 4 مقدار کمی ضعف داستانی بازی داشت.ونکوییش که کلا تعطیل بود.این هم همین طور.کلا داستان نویس خوب باید کنار میکامی باشه

بازی نمره اش از نظر من 7 هست اما من راضی ام.این سبک نباید از دست بره.میکامی باید بازی بسازه.کپکام باید RE بسازه(نه آشغالی مثل 6 )-دست کوجیما 100 ها بار درد نکنه که می خواد بیاد به این سبک و سایلنت هیل جوون تازه بده-DEAD SPACE شبیه شماره 1 و 2 ساخته بشه و کلی بازی دیگه.کلا اگه حساب کنیم بهترین سازندگان SURVIVAL HORROR ژاپنی هستند.نسل قبل با مشکلاتی که ساختار طراحی PS3 داشت استدیو های ژاپنی هم اکثرا مشکل داشتند و اون دوران درخشان PS2 و PS1 نداشتند.امیدوارم با درخشش PS4 سازندگان ژاپنی هم به قدرت قبل برگردند و هم چنین شاهد
SURVIVAL HORROR بهتری تو این نسل باشیم
 
the box man چقدر خوب طراحی شده.boss های متنوع.تله ها خیلی خوب بود.آپگرید اسلحه ها و کلی قسمت دیگه که اعجاز میکامی در لول دیزاین و طراحی مراحل هست
در تایید حرفای شما، من وقتی اولین بار با همون box man یا the keeper روبرو شدم به واقع ترسیدم. همون موقعی که
از پیش تاتینا دنبالم کرد تا جایی که بالاخره با خودش روبرو شدم همش استرس داشتم.
توی مبارزه با خودش هم که واقعن تمام مدت با استرس و نگرانی داشتم بازی میکردم.
من نمیدونم چرا یه عده از دوستان میخوان بگن که این بازی ترسناک نبوده یا محیط های وهم آمیز نداشته. نمیدونم چرا تازگیا ژست شجاعت به شدت مد شده. این بازی هر چیزی هم که نداشت به نظر من به شدت ترسناک بود. محیط های اولیه بازی که توی روستا بود (چقدر شبیه re4هه ) و بعد خونه روویک همه و همه ترسناک بودن. جو و فضای بازی به واقع وحشتناک بود.
 
در تایید حرفای شما، من وقتی اولین بار با همون box man یا the keeper روبرو شدم به واقع ترسیدم. همون موقعی که
از پیش تاتینا دنبالم کرد تا جایی که بالاخره با خودش روبرو شدم همش استرس داشتم.
توی مبارزه با خودش هم که واقعن تمام مدت با استرس و نگرانی داشتم بازی میکردم.
من نمیدونم چرا یه عده از دوستان میخوان بگن که این بازی ترسناک نبوده یا محیط های وهم آمیز نداشته. نمیدونم چرا تازگیا ژست شجاعت به شدت مد شده. این بازی هر چیزی هم که نداشت به نظر من به شدت ترسناک بود. محیط های اولیه بازی که توی روستا بود (چقدر شبیه re4هه ) و بعد خونه روویک همه و همه ترسناک بودن. جو و فضای بازی به واقع وحشتناک بود.

دقیقا! اصلا وقتی میرفتیم تو زیر زمین همش میگفتم الانه که باز سروکلش پیدا بشه و کلا یه جوری وقتی صفحه قرمز میشد یه حس ترس عجیبی منتقل میشد :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or