The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
کی واسه بازی Dlc میاد؟؟یه سوال دیگه هم دارم اونم اینه که مثل سری رزیدنت وقتی بازی رو تموم کردیم مرحله جدید و کازاکتر قایل بازی جدید باز میشه یا نه؟؟
 
کی واسه بازی Dlc میاد؟؟یه سوال دیگه هم دارم اونم اینه که مثل سری رزیدنت وقتی بازی رو تموم کردیم مرحله جدید و کازاکتر قایل بازی جدید باز میشه یا نه؟؟
اون دوران مراحل و شخصیت جدید دیگه تموم شد D: ماله 2 نسل پیشه
الان باید پول داد :)) در واقع میشه همین dlc ها ...
معلوم نیست کی بیاد . احتمالا توی طوله 2015 بیاد فک نکنم برسن تا امسال چیزی بدن بیرون . امسال که تموم شد تغریبا ... مگر اینکه اخرها . تا بیان شروع کنن اینا رو بسازن و رلیز کن دونه دونه پروسه چندین ماهس ...
وقتی بازی رو روی survival تموم میکنی
سلاح جدید میده . درجه سخنی بالاتر
 
بازي تموم شد و امتياز و نقدك:dاش رو هم تو تاپيك امتياز بازيها نوشتم
ولي چيزي كه خيلي آزارم داد و مايه تعجب شديدم شد شخصيت پردازي خيلي ضعيف و سطحي كاراكترا در كنار صداپيشگي و انيميشناي شديدا ابتداييشون بود

يعني فكر كنم از لحاظ داستان سرايي و شخصيت پردازي ميكامي فكر مي كنه هنوز ملت مثل زمان re2 اينا هستن و با كاراكتر چند پيكسلي و چند ديالوگ ساده كنار ميان
واقعا تاسف برانگيز بود براي اين بازي و نام ميكامي اين ايراداي خيلي خيلي سطحي و تابلو:|

.
 
بازي تموم شد و امتياز و نقدك:dاش رو هم تو تاپيك امتياز بازيها نوشتم
ولي چيزي كه خيلي آزارم داد و مايه تعجب شديدم شد شخصيت پردازي خيلي ضعيف و سطحي كاراكترا در كنار صداپيشگي و انيميشناي شديدا ابتداييشون بود

يعني فكر كنم از لحاظ داستان سرايي و شخصيت پردازي ميكامي فكر مي كنه هنوز ملت مثل زمان re2 اينا هستن و با كاراكتر چند پيكسلي و چند ديالوگ ساده كنار ميان
واقعا تاسف برانگيز بود براي اين بازي و نام ميكامي اين ايراداي خيلي خيلي سطحي و تابلو:|

.
چرا انقدر راه دور میری ... :\ بازی قبلی میکامی که عالی بود از هر نظر ×_×
حالا ...
اره متاسفانه صدای شخصیتها و دیالوگها و شخصیت پردازیش خیلی خشکه . به نظرم باید اینا رو برطرف کنن اگر میخوان ادامه بدن ... با برطرف کردن این طور مشکلات به نظرم نسخه دومش باید کاره بهتری از اب در بیاد اگر در کار باشه ^_^
 
با عرض سلام خدمت دوستان
راستش خودم هنوز بازی رو نگرفتم ولی قصد گرفتن شو دارم:d:d
ولی دیروز نیم ساعت خونه دوستم(رو پی اس 4) بازی کردم و باید بگم خیلی خوب بود از هر لحاظ
یه چندتا مشکل کوچیک داشت ولی با اون گیم پلی عالی و اون اتمسفر و جو سنگین بازی میشه گفت اون مشکل ها به چشم نمیاد
و در کل بازی عالی بود
و نمره ی من از 10نمره9/5هستش
با تشکر از دوستان
 
با عرض سلام خدمت دوستان
راستش خودم هنوز بازی رو نگرفتم ولی قصد گرفتن شو دارم:d:d
ولی دیروز نیم ساعت خونه دوستم(رو پی اس 4) بازی کردم و باید بگم خیلی خوب بود از هر لحاظ
یه چندتا مشکل کوچیک داشت ولی با اون گیم پلی عالی و اون اتمسفر و جو سنگین بازی میشه گفت اون مشکل ها به چشم نمیاد
و در کل بازی عالی بود
و نمره ی من از 10نمره9/5هستش
با تشکر از دوستان
اگر طرفداره Survival Horror هستی 100% خوشت میاد. من به چندتا از دوستام که احله SH بود پیشنهاد دادم همه راضی بود بودن ... اره مشکلاتی داره ... مشکلاتش کم نیست اما نکاته + قابله توجهی هم داره ... بازی SH زیاد نمیان هرساله اما به نظرم این از بهترینهایی بود که این چند وقته بازی کردم
 
اگر طرفداره Survival Horror هستی 100% خوشت میاد. من به چندتا از دوستام که احله SH بود پیشنهاد دادم همه راضی بود بودن ... اره مشکلاتی داره ... مشکلاتش کم نیست اما نکاته + قابله توجهی هم داره ... بازی SH زیاد نمیان هرساله اما به نظرم این از بهترینهایی بود که این چند وقته بازی کردم
راستش من سن زیادی ندارم که بخواهم بگم با این سبک بزرگ شدم
ولی یادمه داداشم که هنوز هم گیمر هستش (ولی دوماد شده زیاد بازی نمیکنه)خیلی بازی می کرد یادمه داشن بازی رزیدنت اویل 2 می کرد
و من کنارش مینشستم و نگاه می کردم تا بعد که یکم بزرگتر شدم رفتم سراغش
من رزدنت ایول 2و3و4.و5و6 رو تموم کردم ولی متاسفانه
دو رزیدنت اویل 5و6فاجعه بود
به همین دلیل میخام دوباره کار های استاد رو دنبال کنم
 
راستش من سن زیادی ندارم که بخواهم بگم با این سبک بزرگ شدم
ولی یادمه داداشم که هنوز هم گیمر هستش (ولی دوماد شده زیاد بازی نمیکنه)خیلی بازی می کرد یادمه داشن بازی رزیدنت اویل 2 می کرد
و من کنارش مینشستم و نگاه می کردم تا بعد که یکم بزرگتر شدم رفتم سراغش
من رزدنت ایول 2و3و4.و5و6 رو تموم کردم ولی متاسفانه
دو رزیدنت اویل 5و6فاجعه بود
به همین دلیل میخام دوباره کار های استاد رو دنبال کنم
پس حتما بازی کن خوشت میاد
خیلی یاداوره RE4 هست.
 
خب بچه ها من دوباره بازی رو تموم کردم :d البته اینبار روی سخت ترین حالتش :> یادم نمیاد که
روی حالت survival پنجه بوکس میده یا نه اما توی این حالت بعد از اینکه همه اون چیزای معمولی رو داد مثل ماشین گان و راکت لانچر و اینا، یه پنجه بوکس هم میده که توی حالت easy با یه ضربه سر همه دشمنا blow up میشه حتا اون FATهای لعنتی
yahoo_4.gif
اما دوتا سوال
یکی اینکه وقتی همه map fragment ها رو میگیری دو تا اسلحه جدید آزاد میکنه. یکی high penetration sniper و یکی هم busrt pistol اما اینا توی inventory من نیومدن! از کجا باید برشون دارم؟
و سوال دومی مربوط به داستان بازیه:
1- اونجایی که kidman به سباستین میگه: تو آدم خیلی خوبی هستی برا همون ............ دیگه مهم نیست!
اینجا چی میخواسته بگه؟ یعنی ارتباط عاطفی پیدا کرده باهاش؟ شاید برا همونه که بهش کمک میکنه که از استیم فرار کنه! یا موضوع دیگه ای رو میخواد بگه؟

2- مگه سباستین مغز روویک رو نابود نکرد؟ پس چطور روویک تونست جسم لزلی رو تسخیر کنه و فرار کنه؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or