The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
دوستان اين پالتويي كه اول كاري تن سباستين هستش را نميشه ديگه تنش كرد؟

منظورم اينه كه بعد اتمام بازي، اين لباس باز نميشه؟ من سورويوالشو تموم كردم ولي اين پالتو را آزاد نكرد.

راستي در مورد اون ابهامات كيدمن، فكر كنم تو dlc بازي بهش پاسخ بدن چون تو يكي از dlc هاش قراره با كيدمن بازي كرد.
 
دوستان اين پالتويي كه اول كاري تن سباستين هستش را نميشه ديگه تنش كرد؟

منظورم اينه كه بعد اتمام بازي، اين لباس باز نميشه؟ من سورويوالشو تموم كردم ولي اين پالتو را آزاد نكرد.
نه. کلن توی این بازی هیچ کاستومی باز نمیشه. یعنی اصلن costume نداره! تنها بخشی که به لیست بازی اضافه میشه model viewer هستش. همین.
 
چرا میاید بزرگنمایی میکنید از بازی ها مگه این استودیو ها به شما پول میدن که میگی شاهکاره فلان. شاهکاره shinji mikami سری resident evil 1, 2 , 3 بود که توی ps1 که تازه دنیای 3بعدی بازی ها رو معرفی کرده بود برای همه خارق العاده بود که همه چیزش تازه بود گیم پلیش اکشنش داستانش اصلا زامبی ها بخشهای فکری فوف العاده مشکلش نه این بازیها که یه بچه 4 ساله هم میتونه معماهاشو حل کنه بله evil within بازی خوبی بود منم 2 بار تمومش کردم ولی فقط خوب. شاهکار نبود . باز دمه سایتهایی مثل gamespot و ign و .... گرم که اگه نبودن شماها بهترین بازی قرن میگفتین به این بازی ها که یه ایده ی جدید ندارن همش زامبی بابا یه موجوده دیگه خلق کنید خنده داره حتی این زامبی ها توی بازیه the order هم هستن یعنی فقط زامبی ترسناکه هیچ خلاقیته دیگه ای ندارن این استادا .خوبه max payne رو ساختن وگرنه این گیم پلی رو از کجا می اوردن بازی شاهکار metal gear solid ps1 بود که نوآوری در گیم پلی داستان و گرافیک داشت با یه داستان اکشن واحساسی یا چرا راه دور بریم همین the last of us درسته بازم این زامبی های لعنتی ولی حداقل یه داستان احساسی زیبا داشت که بعضی جاها اشک آدم در میومد به نطر من یه بازی برای اینکه شاهکار بشه باید توی خیلی از جوانب شاهکار باشه
 
چرا میاید بزرگنمایی میکنید از بازی ها مگه این استودیو ها به شما پول میدن که میگی شاهکاره فلان. شاهکاره shinji mikami سری resident evil 1, 2 , 3 بود که توی ps1 که تازه دنیای 3بعدی بازی ها رو معرفی کرده بود برای همه خارق العاده بود که همه چیزش تازه بود گیم پلیش اکشنش داستانش اصلا زامبی ها بخشهای فکری فوف العاده مشکلش نه این بازیها که یه بچه 4 ساله هم میتونه معماهاشو حل کنه بله evil within بازی خوبی بود منم 2 بار تمومش کردم ولی فقط خوب. شاهکار نبود . باز دمه سایتهایی مثل gamespot و ign و .... گرم که اگه نبودن شماها بهترین بازی قرن میگفتین به این بازی ها که یه ایده ی جدید ندارن همش زامبی بابا یه موجوده دیگه خلق کنید خنده داره حتی این زامبی ها توی بازیه the order هم هستن یعنی فقط زامبی ترسناکه هیچ خلاقیته دیگه ای ندارن این استادا .خوبه max payne رو ساختن وگرنه این گیم پلی رو از کجا می اوردن بازی شاهکار metal gear solid ps1 بود که نوآوری در گیم پلی داستان و گرافیک داشت با یه داستان اکشن واحساسی یا چرا راه دور بریم همین the last of us درسته بازم این زامبی های لعنتی ولی حداقل یه داستان احساسی زیبا داشت که بعضی جاها اشک آدم در میومد به نطر من یه بازی برای اینکه شاهکار بشه باید توی خیلی از جوانب شاهکار باشه


سايت‌هايي مثل IGN و GAMESPOT نمرات خوبي به بازي دادن و من نديدم همه يك صدا بگن بازي شاهكاره. گيرنم بگن مگه بايد از شما براي شاهكار بودنش اجازه بگيرن دوست من؟ شايد از نظر يه نفر اين بازي شاهكار باشه.

بعد تا جايي كه يادم مياد و تمامي سايت‌هاي بازي و سازنده‌ها گفتن اين اويل 4 بود كه در زمينه گيم پلي انقلاب به وجود آورد نه مكس پين و دوربين از روي شونه شخصيت را كامل كرد كه تو هزارتا بازي بعد از اويل 4 استفاده شده و همين ميكامي بود كه با اويل 4 ديگه كليشه زامبي‌ها را رها كرد. اين موجوداتي كه تو اويل ويتين هستن هم زامبي نيستن و HUNTED هستن.

من خيلي The Last of Us را دوست دارم، ولي خود همين ناتي داگ گفته براي ساخت بخشي از بازي از اويل 4 الگو گرفتيم. اين كه اويل ويتين ايده جديدي نداره را قبول دارم ولي همين ميكامي با اويل 4 باعث شد كه صنعت بازي چنين تغييراتي داشته باشه.
 
خب بچه ها من دوباره بازی رو تموم کردم :d البته اینبار روی سخت ترین حالتش :> یادم نمیاد که
روی حالت survival پنجه بوکس میده یا نه اما توی این حالت بعد از اینکه همه اون چیزای معمولی رو داد مثل ماشین گان و راکت لانچر و اینا، یه پنجه بوکس هم میده که توی حالت easy با یه ضربه سر همه دشمنا blow up میشه حتا اون FATهای لعنتی :d
اما دوتا سوال
یکی اینکه وقتی همه map fragment ها رو میگیری دو تا اسلحه جدید آزاد میکنه. یکی high penetration sniper و یکی هم busrt pistol اما اینا توی inventory من نیومدن! از کجا باید برشون دارم؟
و سوال دومی مربوط به داستان بازیه:
1- اونجایی که kidman به سباستین میگه: تو آدم خیلی خوبی هستی برا همون ............ دیگه مهم نیست!
اینجا چی میخواسته بگه؟ یعنی ارتباط عاطفی پیدا کرده باهاش؟ شاید برا همونه که بهش کمک میکنه که از استیم فرار کنه! یا موضوع دیگه ای رو میخواد بگه؟

2- مگه سباستین مغز روویک رو نابود نکرد؟ پس چطور روویک تونست جسم لزلی رو تسخیر کنه و فرار کنه؟
اخ اون پنجه ها خیلی باحاله ×_× منم میخوام :(

فک کنم توی new game+ میان ... نمیان ؟ :(

1. فک نکنم kidman احله عاطفه باشه ....ولی نکرد ! اخرش وقتی بیدار میشه همه جا درب داغون هست در حالی که توی دنیای واقعی اتفاق نیفتاده ... شایدم افتاده و معلوم نیست...
2. اخه اینا همش توی ذهنش هست ... دقیقا معلوم نیست. بازم تسخیرش کرد و رفت .
به هر حال story hole زیاد داره میشا D: مگرنه بهش ایراد نمیگرفتن . باید تا عرضه DLC های kidman وایسیم تا ببینیم داستان از چه قراره D: لول.

چرا میاید بزرگنمایی میکنید از بازی ها مگه این استودیو ها به شما پول میدن که میگی شاهکاره فلان. شاهکاره shinji mikami سری resident evil 1, 2 , 3 بود که توی ps1 که تازه دنیای 3بعدی بازی ها رو معرفی کرده بود برای همه خارق العاده بود که همه چیزش تازه بود گیم پلیش اکشنش داستانش اصلا زامبی ها بخشهای فکری فوف العاده مشکلش نه این بازیها که یه بچه 4 ساله هم میتونه معماهاشو حل کنه بله evil within بازی خوبی بود منم 2 بار تمومش کردم ولی فقط خوب. شاهکار نبود . باز دمه سایتهایی مثل gamespot و ign و .... گرم که اگه نبودن شماها بهترین بازی قرن میگفتین به این بازی ها که یه ایده ی جدید ندارن همش زامبی بابا یه موجوده دیگه خلق کنید خنده داره حتی این زامبی ها توی بازیه the order هم هستن یعنی فقط زامبی ترسناکه هیچ خلاقیته دیگه ای ندارن این استادا .خوبه max payne رو ساختن وگرنه این گیم پلی رو از کجا می اوردن بازی شاهکار metal gear solid ps1 بود که نوآوری در گیم پلی داستان و گرافیک داشت با یه داستان اکشن واحساسی یا چرا راه دور بریم همین the last of us درسته بازم این زامبی های لعنتی ولی حداقل یه داستان احساسی زیبا داشت که بعضی جاها اشک آدم در میومد به نطر من یه بازی برای اینکه شاهکار بشه باید توی خیلی از جوانب شاهکار باشه
چرا اینطوری فکر میکنی که پول میدن یا نمیدن ؟ چه ربطی داره...حالا هرکی هر طوری نظرش رو خواست بیان میکنه دیگه ناراحتی نداره که ...
کی گفت شاهکار بود که حالا انقدر خودت رو حلاک میکنی عزیزه من ؟ :d

اگر پستهای من رو خوندی با دوسته عزیزمون Kiami . من اصلا نگفتم بازی شاهکار هست گفتم خوب .... منتهی مسعله این بود که ایشون تا chapter 6 رفتن و نظر دادن که همه gamer ها از بازی ناراضی بودن که منم لینکه User score ها رو گذاشتم که Positive هاش 3 برابره منفی هاش هست ... و ایشون راضی نشدن ...

فکر کنم زیادی احساساتی شدی در مورده پستها و TEW .
Chillax :bighug::bighug:
 
منظوره من اینه که الکی نیایم یه بازی یا کارگردانو شاخ کنیم بابا خود طرف هم اینقدر خودشو استاد نمیدونه که شماها بهش میگین hideo kojima که کلی جایزه از جوی استیک طلایی و از این حرفا داره میگیره میخواد از metal gear دست بکشه و روی ایده های جدید کار کنه حداقل قبل از اینکه این مطالب رو بذارید اول بازیو حداقل یک بار تموم کنید یا بدارید سایتای معتبر امتیازاشونو بدن بعد تجربه خودتونو راجع به یه بازی بنویسید نه اینکه اطلاعات طبلیغاتیه سازنده بازی برای فروشه بیشترشو اینجا بنویسید بالاخره این تاپیک ها زیر 300 400 نفر بیننده نداره اونم تو این وضعیت که یه مشت لاشخور بازیارو فله ای از دوبی میارن 2 3 برابر قیمت میفروشن بله برایه یه اروپایی یا امریکایی که کفه حقوقشون 1500 تا 2000 دلار 60 70 دلار چیزی نیست نه ایرانیه بدبخت که حقوقش 500 تا 700 هزار تومنه یه بازیو زیر 180 گیر نمیاره برای همینه که یه نفر تا مرحله 6 بازی میره و راضی نیست چون توقعش رفته بالا حداقل یه گیمو اون چیزی ک هست معرفی کنیم
 
سلام ببخشد یه جون مرد کمک کنه
این چپتر 9 که مغز سر جلوی سباستین هست اونم دو جای مختلف بعد باید با اشعه چیکار کنم؟؟
هر چی اشعرو میزنم به مغزه خود سباستین میمیره
 
سلام ببخشد یه جون مرد کمک کنه
این چپتر 9 که مغز سر جلوی سباستین هست اونم دو جای مختلف بعد باید با اشعه چیکار کنم؟؟
هر چی اشعرو میزنم به مغزه خود سباستین میمیره


سمت چپ روی میز رو نگاه کنید یه نقشه از مغز رو گذاشته و چند جا رو مشخص کرده.اون قستهایی که میخ فرو رفته رو هم مشخص کرده و یه قسمت هست که میخی نذاشته.با کمک این نقشه اون قسمتی که میخ نداره رو پیدا کنید و در مغز همون قسمت رو لیزر بزنید
 
سلام ببخشد یه جون مرد کمک کنه
این چپتر 9 که مغز سر جلوی سباستین هست اونم دو جای مختلف بعد باید با اشعه چیکار کنم؟؟
هر چی اشعرو میزنم به مغزه خود سباستین میمیره
یه نقشه بقلش هست که قسمتهای مختلف مغز رو نشون داده و نام گزاری کرده ... بعد هر زمانی که سره مغزه میری صدای دکتر میاد که حرف میزنه . خوده دکتره میگه روی کدوم قسمت مغز دارن کار میکنن باید بر حسب نقشه اون قسمت رو پیدا کنی و تزریق کنی. همچنین قسمتهایی که میخ نداره مورد نظره دکتره هست برای همین میگه و اون قسمت رو بزن. ساده هست چیزه خاصی نیست D:
 
اخ اون پنجه ها خیلی باحاله ×_× منم میخوام :(

فک کنم توی new game+ میان ... نمیان ؟ :(

1. فک نکنم kidman احله عاطفه باشه ....ولی نکرد ! اخرش وقتی بیدار میشه همه جا درب داغون هست در حالی که توی دنیای واقعی اتفاق نیفتاده ... شایدم افتاده و معلوم نیست...
2. اخه اینا همش توی ذهنش هست ... دقیقا معلوم نیست. بازم تسخیرش کرد و رفت .
به هر حال story hole زیاد داره میشا D: مگرنه بهش ایراد نمیگرفتن . باید تا عرضه DLC های kidman وایسیم تا ببینیم داستان از چه قراره D: لول.
آره توی new game + میادش ولی فک کنم روی حالت nightmare یا akumu بازش میکنه فقط. یادم نمیاد توی survival بهم دادش یا نه :d ولی خیلی قدرتمنده :d مخصوصن اگه melee attack روی max باشه. اون تبرها بود که خیلی قدرتمند بودن و روی همه با یه ضربه متلاشی میکردن ولی روی fat ها کار نمیکردن دیگه. با این پنجه بکسه فقط یه ضربه. فکرش رو کن، به the keeper یه shock bolt میزدم و بعدش فقط 3 ضربه با پنجه بوکس :d همین.
از دست اینا با این داستان :d حسابی الان گیجم. فقط میدونم که از نظر من همه چیزیش خیلی خوب بود :d اما با عقل جور در نمیاد. چرا وقتی مغر روویک نابود میشه بازم میتونه زنده بمونه؟ یعنی ممکنه از قبل تونسته باشه لزلی رو تسخیر کنه؟ بعدشم یه چیزی. توی خاطراتی که از روویک و دکتر میبینیم، دکتره به روویک میگه i need u to complete this. چرا بهش نیاز داره؟ میخواد ازش چه استفاده ای بکنه؟

سلام ببخشد یه جون مرد کمک کنه
این چپتر 9 که مغز سر جلوی سباستین هست اونم دو جای مختلف بعد باید با اشعه چیکار کنم؟؟
هر چی اشعرو میزنم به مغزه خود سباستین میمیره
خب ببین بچه ها جوابت رو دادن فقط منم یه نکته رو اضافه کنم :d
توی یکی از همون audio log ها یه نکته انحرافی داره :d اول میگه روی بخش M33 امتحان کردم ولی بعدش میگه جواب نداد و یه بخش دیگه رو میگه. حواست باشه اونجا :d
 
اتفاقا من پول میگیرم از میکامی که بیام بگم این جا بازیش عالی بوده، بعدشم بچه های مردم رو از راه بدر کنم که بازی بخرن و کمپانی پول به جیب بزنه، بعدشم به ریش شما ها بخنــدم.
خدایی آدم یه چیزیایی میشنوه میخواد تکشاخ کرگدنی در بیاره؛ یه عده آدم اومدن گفتن بازی شدیدا بهشون چسبیده و به بقیه هم پیش نهاد کردن (من، هنوزم می کنم، با کلّه) بعد میگن چرا بازی پیشنهاد می کنین بازی رو؟ :-j
 
نمیدونم کسی‌ قبلا اشاره کرده اینجا یا نه:
با اینکه داستان بازی بیش از حد سوراخ سوراخه اما ریزه کاری‌های ظریفی‌ توش هست. مثلا آخر بازی میخواد بگه توی این خود آگاهیه مشترک که روویک زمام امور رو بدست داشت و هر غلطی میخواست میکرد, آروم آروم خود سب داره همه چیز رو صاحاب میشه و کنترل رو بدست میگیره، و دنیارو به اون سمتی‌ که میخواد هل میده، مثلا از هوا جیپ جنگی میاد بغلش یا rpg میفته تو دستش. باس آخر هوشمندانه ای بود در کل
 
راستي نميدونم دوستان اشاره كردن يا نه ولي اين موسيقي كه تو اتاق آينه زده ميشه و خيلي قشنگ هم هست توسط آهنگساز معروف فرانسوي کلود دبوسی تقريبا حدود 100 سال پيش نواخته شده.

البته در حقيقت اين موسيقي اول شعري به اسم Clair de Lune بوده كه يه نويسنده فرانسوي به اسم پل ورلن نزديك 150 سال پيش نوشتش و بيست سال بعد هم دبوسي معروف‌ترين قطعه موسيقيشو از رو همين شعرآهنگ ساخته.

اينم شعر انگليسي اين آهنگ

Your soul is a chosen landscape
Where charming masqueraders and bergamaskers go
Playing the lute and dancing and almost
Sad beneath their fanciful disguises.

All sing in a minor key
Of victorious love and the opportune life,
They do not seem to believe in their happiness
And their song mingles with the moonlight,

With the still moonlight, sad and beautiful,
That sets the birds dreaming in the trees
And the fountains sobbing in ecstasy,
The tall slender fountains among marble statues.طبق معمول ملت ايراني هم كه مدام شعار قانون كپي رايت تو تلويزيون ميدن در هزار و هفصد تا فيلم و تبليغات از اين آهنگ استفاده كردن:|
 
اينبار مطمن تر شدم كه نظر منتقد ها بدرد نميخوره اين بازي فوقالعاده هست بعد از ايول ٤تا به اين الان بازي ترسناكي به اين سرحالي نكردم كساني كه از سبك ترسناك خوششون مياد بايد ١٠٠درصد اين بازي رو انجام بدند
 
اينبار مطمن تر شدم كه نظر منتقد ها بدرد نميخوره اين بازي فوقالعاده هست
آخه جالب اینجاست که نظر منتقد ها هم زیاد درموردش بد نیست! من هم official review سایت GS رو دیدم و هم IGN. درسته که توی هر دو نقد از بازی ایراداتی گرفته بودن ولی به طور کلی نظرشون مثبت بود. حالا میدونم شاید game spot رو زیاد قبول نداشته باشید ولی ign که اتفاقن بیشتر از بازی تعریف کرده بود و نمره 8.7 رو هم بهش داده بود.
نکات مثبت و منفی بازی هم اینارو نوشته بود:
+
survival gameplay
terrifying enemies
inventive world
well paced

-
saggy story
boring protagonist

تازه مطمئنم بعد از اومدن dlc ها نظرات در مورد داستانش هم عوض میشه. کلن از review سایت ign خیلی خوشم اومد مخصوصن این که کسی که در موردش این نقد رو نوشته بود یه دختر بود :> به اسم Lucy O'brain

حالا تو ایران تبدیل به عادت شده (بیشتریا میخوان ژست خاص بودن بگیرن البته :)) ) که اصولن وقتی یه چیزی خوبه ولی انتظارات ازش بالاست و انتظارات رو برآورده نمیکنه، دیگه کاری به خوب بودنش نداریم. کلن میکوبیمش. فقط در ایرااااااااااااان :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or