The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
دوستان یه سوال فوری فوتی
دوستان این صندوق های که تو بیمارستانه هستن آیتم های توشون کاملا رندوم داده میشن یا حساب دیگه ای داره؟بعد اینکه اگر ظرفیت آیتم هامون پر شد و مثلا دو تا تیر از 5 رو نتونستیم برداریم میمونه برای دفعه بعد یا نه؟
 
دوستان یه سوال فوری فوتی
دوستان این صندوق های که تو بیمارستانه هستن آیتم های توشون کاملا رندوم داده میشن یا حساب دیگه ای داره؟بعد اینکه اگر ظرفیت آیتم هامون پر شد و مثلا دو تا تیر از 5 رو نتونستیم برداریم میمونه برای دفعه بعد یا نه؟

سلام داداش.

نه اون آيتم‌هاي تو صندوق از پيش تعيين شده نيست و ممكنه دفعه بعد كه در همون صندوق را باز كني، يه چيز ديگه توش باشه.

در مورد سوال دومت هم آره اگه ظرفيت تيرهات پر بشه، چند تا مهماتي كه تو صندوق هنوز مونده را براي بعدا نگه ميداره.

كلا وقتي صندوقي كه باز كردي هنوز توش آيتم باشه درشون كاملا باز هستش، ولي اگه آيتم‌هاشو كاملا برداري، درش تقريبا كامل بسته ميشه
 
طبق معمول ملت ايراني هم كه مدام شعار قانون كپي رايت تو تلويزيون ميدن در هزار و هفصد تا فيلم و تبليغات از اين آهنگ استفاده كردن:|

این اولین بار نیست که صدا و سیما از موسیقی بازی و فیلم ها به صورت غیر مجاز استفاده می کنه ! آهنگ بازی بتل 3 و خیلی بازی های دیگه به علاوه فیم ها و سریال های معروف هم همین طور ! با این همه بودجه بازم حرام خواری می کنن ! :| شبکه های مثل press tv که مثلا بین الملل هستن بدون اجازه صاحب اثر از آهنگ بازی های روز استفاده می کنه ! بخش نقد بازی هم داره ولی معلوم نیست اصلا توی متای بازی ها ثبت میشه یا نه ! :d:-"
 
این اولین بار نیست که صدا و سیما از موسیقی بازی و فیلم ها به صورت غیر مجاز استفاده می کنه ! آهنگ بازی بتل 3 و خیلی بازی های دیگه به علاوه فیم ها و سریال های معروف هم همین طور ! با این همه بودجه بازم حرام خواری می کنن ! :| شبکه های مثل press tv که مثلا بین الملل هستن بدون اجازه صاحب اثر از آهنگ بازی های روز استفاده می کنه ! بخش نقد بازی هم داره ولی معلوم نیست اصلا توی متای بازی ها ثبت میشه یا نه ! :d:-"

كاملا درسته به آهنگ تيتراژ شروع the last of us هم رحم نكردن.

البته شبكه مثل prees tv را ميش اين كارهاشو تحمل كرد. ولي من مشكلم با اين شبكه هاي ايرانيه كه مدام دم از اخلاق و از اين چرت و پرت ها ميگن ولي از فوتبال خارجي گرفته تا موسيقي بازي ها را دزدي ميكنن.

راستي براي اين كه بي ربط هم نشه اين درچه سختي آخريش كه ژاپني نوشته شده را كسي تونسته تموم كنه؟ والا من سر اون غوله كه تو پاركينگ هستش اشكم دراومده اصلا يه وضعيه. يه ضربه ميزنه ميري اون دنيا.
 
كاملا درسته به آهنگ تيتراژ شروع the last of us هم رحم نكردن.

البته شبكه مثل prees tv را ميش اين كارهاشو تحمل كرد. ولي من مشكلم با اين شبكه هاي ايرانيه كه مدام دم از اخلاق و از اين چرت و پرت ها ميگن ولي از فوتبال خارجي گرفته تا موسيقي بازي ها را دزدي ميكنن.

راستي براي اين كه بي ربط هم نشه اين درچه سختي آخريش كه ژاپني نوشته شده را كسي تونسته تموم كنه؟ والا من سر اون غوله كه تو پاركينگ هستش اشكم دراومده اصلا يه وضعيه. يه ضربه ميزنه ميري اون دنيا.
همین پستی که نقل قل کردم پایین D: ایشون تموم کردن روی Akumu لول ×_× کلا دیگه فرقی نداره . همه دشمنها با یه ضربه میفرستنت اون دنیا D: فقط ادم باید قلقش رو یاد بگیره دیگه . حکایت اون ویدیوهای Dark Souls هست که طرف کله بازی رو بدو لباس و بدون خوردن ضربه تموم میکنه D: لول.

آره توی new game + میادش ولی فک کنم روی حالت nightmare یا akumu بازش میکنه فقط. یادم نمیاد توی survival بهم دادش یا نه :d ولی خیلی قدرتمنده :d مخصوصن اگه melee attack روی max باشه. اون تبرها بود که خیلی قدرتمند بودن و روی همه با یه ضربه متلاشی میکردن ولی روی fat ها کار نمیکردن دیگه. با این پنجه بکسه فقط یه ضربه. فکرش رو کن، به the keeper یه shock bolt میزدم و بعدش فقط 3 ضربه با پنجه بوکس :d همین.
از دست اینا با این داستان :d حسابی الان گیجم. فقط میدونم که از نظر من همه چیزیش خیلی خوب بود :d اما با عقل جور در نمیاد. چرا وقتی مغر روویک نابود میشه بازم میتونه زنده بمونه؟ یعنی ممکنه از قبل تونسته باشه لزلی رو تسخیر کنه؟ بعدشم یه چیزی. توی خاطراتی که از روویک و دکتر میبینیم، دکتره به روویک میگه i need u to complete this. چرا بهش نیاز داره؟ میخواد ازش چه استفاده ای بکنه؟


خب ببین بچه ها جوابت رو دادن فقط منم یه نکته رو اضافه کنم :d
توی یکی از همون audio log ها یه نکته انحرافی داره :d اول میگه روی بخش M33 امتحان کردم ولی بعدش میگه جواب نداد و یه بخش دیگه رو میگه. حواست باشه اونجا :d
نمیدونم :( شاید اون مغزه رویک هم زاده مغزش هست :)) لول ... شایدم دیر این کار انجا شد و خودش رو توی این بازه زمانی به لزلی ترنسفر کرد رفت ! اینطوری لول.....احتمالا میخواسته تا یه جایی STEM رو پیش ببره بعد بقیش رو دکی انجام بده .به هر حال این رو ازش دزدیدن دیگه.
 
راستي براي اين كه بي ربط هم نشه اين درچه سختي آخريش كه ژاپني نوشته شده را كسي تونسته تموم كنه؟ والا من سر اون غوله كه تو پاركينگ هستش اشكم دراومده اصلا يه وضعيه. يه ضربه ميزنه ميري اون دنيا.
من تموم کردم :> اصلن فرقی نداره. همونطوری که آرمان گفت کلن با یه ضربه Game Over.
اتفاقن اون boss هم یکی از آسون تریناست. روشی که من به کار بردم:
اون boss کوره. فقط از روبرو میبینه و وقتی پشت سرش باشی نمیبینتت. مگر اینکه چشم دُم مانندش رو در بیاره. اون پارکینگ هم حالت U داره دیگه درسته؟ تو اولش قایم شو و قتی داره به انتهای شمال غربی پارکینگ میره برو دنبالش و پشت ستون قایم شو. بعدش منتظر باش تا هر وقت که میره به اون یکی سمت پارکینگ بدو پشتش و یه Explosive Bolt بهش بزن. و دوباره سریع قایم شو. اینجوری نمیبینتت و دنبالت نمیاد. 3 بار این کار رو بکن و دفعه چهارم وقتی چشمش رو در میاره بیرون با شاتگان (چون تیرش پخش میشه) بزن تو چشمش. همونجا گیج میشه و میشینه زمین. یه دونه نارنجک کارشو تموم میکنه و وارد مرحله دوم میشه. یعنی موقعی که ترنسفورم میشه و چشمش میره توی دهنش. خیلی سادست دیگه. یه Shock Bolt بزن (بهتره که max باشه تا 10 ثانیه همونطوری نگهش داره) و با شاتگان بزن توی چشمش. وقتی میخواست تکون بخوره یه shock Bolt دیگه و بعد بزنش. خیلی راحت کارش تمومه. بعدش چون هیچ کدوم از اون اتاقک هارو خراب نکرده کلی تیر و مهمات و green gel میتونی برداری.
کلن این یکی از آسون ترین Boss Fight هاشه.
;)

نمیدونم :( شاید اون مغزه رویک هم زاده مغزش هست :)) لول ... شایدم دیر این کار انجا شد و خودش رو توی این بازه زمانی به لزلی ترنسفر کرد رفت ! اینطوری لول.....احتمالا میخواسته تا یه جایی STEM رو پیش ببره بعد بقیش رو دکی انجام بده .به هر حال این رو ازش دزدیدن دیگه.
یه چیز خیلی خفن فهمیدم آرمان :d
روویک، لزلی رو از قبل از مبارزه پایانی تسخیر کرده بود. میدونی چرا این حرفو میزنم. لزلی هر موقع که راه میرفت دستاشو میگرفت جلوی دهنش و خودشو خم میکرد دیگه درسته؟ اگه یادت باشه آخر بازی هم که روویک تسخیرش میکنه دیگه اینجوری راه نمیرفت و خیلی با اعتماد به نفس راه میرفت. قبل از boss fight آخر، جایی که سباستین میافته دنبال لزلی، یه جا لزلی یه نگاه با لبخند معنا داری میکنه و دوباره همونجوری راه میره که آخر بازی از تیمارستان رفت بیرون. این یعنی لزلی از قبل از نابود شدن مغز روویک تسخیر شده بودش.
:>
 
یه چیز خیلی خفن فهمیدم آرمان :d
روویک، لزلی رو از قبل از مبارزه پایانی تسخیر کرده بود. میدونی چرا این حرفو میزنم. لزلی هر موقع که راه میرفت دستاشو میگرفت جلوی دهنش و خودشو خم میکرد دیگه درسته؟ اگه یادت باشه آخر بازی هم که روویک تسخیرش میکنه دیگه اینجوری راه نمیرفت و خیلی با اعتماد به نفس راه میرفت. قبل از boss fight آخر، جایی که سباستین میافته دنبال لزلی، یه جا لزلی یه نگاه با لبخند معنا داری میکنه و دوباره همونجوری راه میره که آخر بازی از تیمارستان رفت بیرون. این یعنی لزلی از قبل از نابود شدن مغز روویک تسخیر شده بودش.
:>
اینم حرفیه . من به این قضیه توجه نکرده بودم . بازیش یه ریزه کاریهای خیلی خاصی داره سخته دیدنش D: ....احتمالا ... پس این Boss fight چی بود . کلا در حده فان بود براش حتما D:
 
اینم حرفیه . من به این قضیه توجه نکرده بودم . بازیش یه ریزه کاریهای خیلی خاصی داره سخته دیدنش D: ....احتمالا ... پس این Boss fight چی بود . کلا در حده فان بود براش حتما D:
باس فايت اخري تلاش ruvik براي كشتن سباستين بود و ربطي به تسخير و اينا نداشت
Ruvik مي خواست همه كسايي كه به اون دستگاه وصل شده بودن رو بكشه و سراخر هم بر تو ذهن لزلي و فرار كنه كه به همه اهداف شومش رسيد جز كشتن قهرمان ما:d

ولي خداييش الان كه به كليت بازي فكر مي كنم مي بينيم جزو غير متعادلترين بازيهاي عمر گيمري من بود اين بازي:d و همينش ضربه مهلكي زد بهش:
داستان فوق العاده در برابر روايت داغون
گرافيك هنري برجسته در برابر گرافيك تكنيكي داغون
مراحل ترسناك زيبا در برابر برخي مراحل افتضاح از لحاظ طراحي
باس فايتهاي ترسناك و به يادماندني در مقابل بقيه باسهاي نامربوط و مضحك(مخصوصا طراحي باس اخر)
و....

كلا بازي يه جوري بود. ادم فكر مي كنه سه تا كارگردان داشته و هركدوم مراحلي رو طراحي و سراخر با هم ادغام كردن:d


.
 
دوستان من الان به یک چیز فکر میکردم
فکر کنید یه همچین بازی مثل این طراحی بشه برای مورفیوز
فکرشو بکنید چی میشه
به نظر من رقم بالایی تلفات میده:))=)):d
 
باس فايت اخري تلاش ruvik براي كشتن سباستين بود و ربطي به تسخير و اينا نداشت
Ruvik مي خواست همه كسايي كه به اون دستگاه وصل شده بودن رو بكشه و سراخر هم بر تو ذهن لزلي و فرار كنه كه به همه اهداف شومش رسيد جز كشتن قهرمان ما:d

ولي خداييش الان كه به كليت بازي فكر مي كنم مي بينيم جزو غير متعادلترين بازيهاي عمر گيمري من بود اين بازي:d و همينش ضربه مهلكي زد بهش:
داستان فوق العاده در برابر روايت داغون
گرافيك هنري برجسته در برابر گرافيك تكنيكي داغون
مراحل ترسناك زيبا در برابر برخي مراحل افتضاح از لحاظ طراحي
باس فايتهاي ترسناك و به يادماندني در مقابل بقيه باسهاي نامربوط و مضحك(مخصوصا طراحي باس اخر)
و....

كلا بازي يه جوري بود. ادم فكر مي كنه سه تا كارگردان داشته و هركدوم مراحلي رو طراحي و سراخر با هم ادغام كردن:d


.
اره حرفت رو قبول دارم . شبیه اشی میمونه که چند نفر پختنش اما بازم خوبه !!!_!!!
اون chapter های 11-12 آینا مخصوصا به نسبت بقیه قسمتهای بازی خیلی خیلی فرق داشت . شایدم دوست داشتن یه تنوع کلی توی بازی بدن
اره همینطوره. جالب میشه ببینیم توی dlc ها داستان رو از چه قرار میخوان ادامه بدن !
 
اون باس اول بازی که اره برقی دستشه و از توی یه اتاق میاد بیرون رو روی حالت سخت چجوری باید رد کرد؟! :| هبچی مهمات ندارم. هی با اره برقی دنبالم میکنه منم نمیدونم چجوری بکشمش :| (منظورم اون قسمتی هست که توی یه دهکده ایم و یه در بسته شده و باید بازش کنیم تا بتونیم رد بشیم)
 
اون باس اول بازی که اره برقی دستشه و از توی یه اتاق میاد بیرون رو روی حالت سخت چجوری باید رد کرد؟! :| هبچی مهمات ندارم. هی با اره برقی دنبالم میکنه منم نمیدونم چجوری بکشمش :| (منظورم اون قسمتی هست که توی یه دهکده ایم و یه در بسته شده و باید بازش کنیم تا بتونیم رد بشیم)

مهمات رو بی خیال......یه مقدار فکر کردن لازم داره.....کلا کشتن همه باس ها تو این بازی روش خاص خودشو داره!!!!
قبل از اینکه بری سراغش خونه های دهکده رو بگرد. توی بعضی هاشون تله هایی تعبیه شده. برای مثال خونه روبه روی همون اسطبل یک تله ای وجود داره که با کشیدن اهرم از زمین سیخ می زنه بیرون:dاگه چند بار بکشیش روی اون سیخ ها:d و اهرم رو بدی پایین کارش تمومه!!
 
اون باس اول بازی که اره برقی دستشه و از توی یه اتاق میاد بیرون رو روی حالت سخت چجوری باید رد کرد؟! :| هبچی مهمات ندارم. هی با اره برقی دنبالم میکنه منم نمیدونم چجوری بکشمش :| (منظورم اون قسمتی هست که توی یه دهکده ایم و یه در بسته شده و باید بازش کنیم تا بتونیم رد بشیم)
بازی رو باید بگردی برای مهمات . یه سرجاهاش باید stealth بری ...
اگر مهمات نداری که کلا باید restart کنی نمیشه.
کشتن راحتش اینکه explosive arrow بهش بزنی و با shotgun هم headshot کنیش.
نباید بهش اصلا نزدیک بشی . نزدیک شد سریع در برو
در ضمن میتونی از نردبون هم استفاده کنی . زمانه بالا و پایین رفتنش میتونی headshot کنیش راحت...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or