The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
ترس يه چيز نسبي هستش بحث مد و .. نيستش! و به سن هم خيلي مربوطه! من سال ٧٨ دوازده سالم بود و رزيدنت اويل ٣ رو بازي ميكردم شبا از ترس پيش پدر مادرم ميخابيدم!

اما اين بازي ابدا ترسناك نيست از نظر من! حتي يه سري دوستان گفتن از چپتر ٧ به بعد ترسناك ميشه كه حقيقتا خنده داره بيشتر تا ترسناك! مثلا باس چپتر ١٠ يه جك به تمام معنا بود و من نميدونستم به اين بايد بخندم يا گريه كنم!

ترسناك ميشه p.t نه اين. اين بازي يه اكشن سوروايوال هستش و بس مث tlou. حالا سعي كرده بودن ترسناك باشه كه نيست .
 
ترس يه چيز نسبي هستش بحث مد و .. نيستش! و به سن هم خيلي مربوطه! من سال ٧٨ دوازده سالم بود و رزيدنت اويل ٣ رو بازي ميكردم شبا از ترس پيش پدر مادرم ميخابيدم!

اما اين بازي ابدا ترسناك نيست از نظر من! حتي يه سري دوستان گفتن از چپتر ٧ به بعد ترسناك ميشه كه حقيقتا خنده داره بيشتر تا ترسناك! مثلا باس چپتر ١٠ يه جك به تمام معنا بود و من نميدونستم به اين بايد بخندم يا گريه كنم!

ترسناك ميشه p.t نه اين. اين بازي يه اكشن سوروايوال هستش و بس مث tlou. حالا سعي كرده بودن ترسناك باشه كه نيست .
یادش بخیر ... re3 که نه من سره sh1 اینطور شدم D: همیچن اون مردگیش رفته بود تو ذهنم نشسته بود خیلی ترسناک بود لول....
p.t ترسناک نبود به نظرم . کلا این طور بازیهای مثل outlast - p.t به نظرم hide n seek تا horror . فقط حوصله میخواد ...
tlou که اصلا وسط نیار D: این و re4 پرچمداره Survival Horror واقعی هستن...روی درجه سختی اخر بری ایمان میاری D:

بچه ها منم بازی را تموم کردم البته هفته پیش :d و الان دارم روی سخت ترین حالتش میرم :d روی Akumu Mode. همونی که ژاپنی نوشته کنارش. خیلی وحشتناکه. با یه ضربه میمری. بی چون و چرا. وقتی hunted ها بگیرنت میمیری. پات بره روی تله خرس، میمیری. باس فایت چپتر 6 اون سگه بود، به طرز وحشتناکی روی حالت akumu کابوس وار میشه. تمامی hunted ها بی وقفه میدون و خیلی aggressive شدن.

راستی بچه ها کسی کمیکش را نداره؟ نمیشه دل کرد، پولیه :d
پس این Akumu که میره روی اعصاب .... اون نامرعی ها چی ×_× خیلی روی اعصاب که پس ..
comic شاید بشه یه جایی گیر اورد ... let me have a look
 
درجه سختيشن بالاترين بذاري بازم ترسناك نيست! اوني كه شما منظورته هيجانه و فقط هيجان بازي بيشتر ميشه

المان هايي كه ترس رو ايجاد كنه نداره.. خيلي سعي ميكرده داشته باشه ولي نتونستن كاملا مشخصه. اين بازي دست ناتي داگ بود يعني يه چيزي ميداد بيرون قشنگ ادرار كنه ادم تو خودش .
 
پس این Akumu که میره روی اعصاب .... اون نامرعی ها چی ×_× خیلی روی اعصاب که پس ..
comic شاید بشه یه جایی گیر اورد ... let me have a look
اتفاقن آرمان اونا به نظرم خیلی ok بودن. من همیشه اونا را با crossbow نشونه میگیرم چون اون خطه که به بدنشون میخوره قطع میشه و میفهمی کجان ولی بقیه ش یعنی وحشتناک روی اعصابه. تازه چپتر 10 را روی این حالت تموم کردم.
ببین این لورا به بند میدوه و اصلن راه نمیره. یا تله پورت میشه یا مثل عنکبوت میاد سمتت. اگه harpon bolt رو max نکنی که fire effect داشته باشه امکان نداره بتونی اونجا را رد کنی. من دیگه trap part هام داره تموم میشه :((
به این اضافه کن تله های خرسی که همه جا هست. توی حالت survival نبود ولی توی این حالت هستش. اصلن یه وضعیه.
چندبار خواستم یه درجه آسونترش کنم ولی چون تا اینجا اومدم دیگه حیفم اومد :d فکر نکنم دیگه مشکلی پیش بیاد. چون بازم
توی چپتر 11 حالت sneak میشه رفت. فقط نگران اون چپتر the ride هستم که که اون عنکبوته میاد سراغ اتوبوسه :|

حالا که حرف akumu mode شد میخوام چند تا از تفاوت هاش را با حالت های آسونترش بگم:

1- با یه ضربه، هر چیزی، میمیری. game over. استثناء هم وجود نداره.

2- توی این حالت تمامی دشمنا، huntedها، invisible ها، double head ها، اون سگه ، laura، the keeper و همه و همه بدون استثناء به سمتت میدون. یعنی اگه spot بشی باید استامینات روی max باشه که بتونی فرار کنی و قایم بشی.

3- hunted هایی که اسلحه دارن، بلافاصله بعد از نشونه گیری تیر میزنن وامکان نداره تیرشون خطا بره. این یعنی بلافاصله بعد از spot شدن GAME OVER. توی حالت های قبلی ( برا survival که من تموم کردم دست کم اینجوری بود) تا بیان نشونه بگیرن و تیر بزنن یه کم طول میکشید، بعضی مواقع هم تیرشون خطا میرفت.

4- جاهایی که قبلن تله وجود نداشت توی این حالت داره. نمونش همین چپتر 10 که
لورا برا آخرین بار دنبالمون میکنه، اونجا توی حالت survival تله خرسی من ندیده بودم اما توی این حالت توی دو تا اتاق آخری 5 - 6 تا تله هستش.

5- چک پوینت هاش کمتر شده و این خیلی کابوس واره. خیلیییییییییی

6- mine trap هایی که روی دیوار هستند و باید خنثا بشن، اون عقربه که میچرخه و باید روی قسمت آبی نگهش داری سرعتش خیلی زیادتر شده و اون قسمت آبی خیلی کوچیکتر شده.

فعلن من به همینا برخورد کردم :d
درجه سختيشن بالاترين بذاري بازم ترسناك نيست! اوني كه شما منظورته هيجانه و فقط هيجان بازي بيشتر ميشه

المان هايي كه ترس رو ايجاد كنه نداره.. خيلي سعي ميكرده داشته باشه ولي نتونستن كاملا مشخصه. اين بازي دست ناتي داگ بود يعني يه چيزي ميداد بيرون قشنگ ادرار كنه ادم تو خودش .
خب یکی از بچه ها توی یکی دو تا پست بالایی این موضوع را قشنگ توضیح داد. شاید تیم ساخت بازی زیاد حرفه ای نبوده اما هنوزم برا من بازی ترسناکه. اتمسفر و لوکیشن هاش خیلی خوب بود.
 
آخرین ویرایش:
بعد از اینکه بازی رو تموم کردم میتونم بازی رو از دوباره روی درجه سختی بالاتر برم ولی آپگریدهام باقی بمونن ؟

یا حتما باید new game + رفت ؟
 
دوستان سلام.
چطوری میشه تله ساخت؟اصلا میشه؟

من الان چپتر 7 تم.
اون موزیکی که وقتی وارد اتاق میشی عجیب قشنگه!اصلا من بدجور باش حال میکنم!
 
اتفاقن آرمان اونا به نظرم خیلی ok بودن. من همیشه اونا را با crossbow نشونه میگیرم چون اون خطه که به بدنشون میخوره قطع میشه و میفهمی کجان ولی بقیه ش یعنی وحشتناک روی اعصابه. تازه چپتر 10 را روی این حالت تموم کردم.

حالا که حرف akumu mode شد میخوام چند تا از تفاوت هاش را با حالت های آسونترش بگم:

1- با یه ضربه، هر چیزی، میمیری. game over. استثناء هم وجود نداره.

2- توی این حالت تمامی دشمنا، huntedها، invisible ها، double head ها، اون سگه ، laura، the keeper و همه و همه بدون استثناء به سمتت میدون. یعنی اگه spot بشی باید استامینات روی max باشه که بتونی فرار کنی و قایم بشی.

3- hunted هایی که اسلحه دارن، بلافاصله بعد از نشونه گیری تیر میزنن وامکان نداره تیرشون خطا بره. این یعنی بلافاصله بعد از spot شدن GAME OVER. توی حالت های قبلی ( برا survival که من تموم کردم دست کم اینجوری بود) تا بیان نشونه بگیرن و تیر بزنن یه کم طول میکشید، بعضی مواقع هم تیرشون خطا میرفت.

4- جاهایی که قبلن تله وجود نداشت توی این حالت داره. نمونش همین چپتر 10 که
لورا برا آخرین بار دنبالمون میکنه، اونجا توی حالت survival تله خرسی من ندیده بودم اما توی این حالت توی دو تا اتاق آخری 5 - 6 تا تله هستش.

5- چک پوینت هاش کمتر شده و این خیلی کابوس واره. خیلیییییییییی

6- mine trap هایی که روی دیوار هستند و باید خنثا بشن، اون عقربه که میچرخه و باید روی قسمت آبی نگهش داری سرعتش خیلی زیادتر شده و اون قسمت آبی خیلی کوچیکتر شده.

فعلن من به همینا برخورد کردم :d

خب یکی از بچه ها توی یکی دو تا پست بالایی این موضوع را قشنگ توضیح داد. شاید تیم ساخت بازی زیاد حرفه ای نبوده اما هنوزم برا من بازی ترسناکه. اتمسفر و لوکیشن هاش خیلی خوب بود.
عجب
من به این قضیه اصلا توجه نکرده بودم !_! اعصاب سره این نامرعی ها خورد شد لووووووووووووول
همین 6 تایی که گفتی خودش toucher کامل هست ... دیگه چی بزارن توش D: لول
 
١٠٩ بار سقط شدم و ١٤ ساعت طول كشيد تموم كنم.

تا چپتر ٧ قشنگ بود بازيش ولي بطرز عجيبي هر چي جلوتر رفت مسخره تر و بيخود تر شد و اين اخراش هي خدا خدا ميكردم زودتر تموم بشه!

+++

بازي كلاسيك بود
گرافيكش بدك نبود خوب بود
گيم پلي نسبتا جالب

-----------------

داستان؟؟ اصلا معلوم نيست چي به چيه بازي! همينجور فقط بايد بكشي بري جلو و بي اعتنا باشي به داستان! همه چي كاملا بي ربط و نامفهوم!
تم و رنگ بازي خيلي تيره و تاريكه به منظور ترسناك كردن ولي اصلا ترسناك نيست و تو مخ ميشه بعد از ساعتها
باس هاي مسخره و خنده دار
بازي ابدا ترسناك نيست
لودينگ هاي طولاني و پي در پي توعصري كه همه بازيا سر كم كردن لودينگ بازي با هم رقابت دارن
و بدترين ايراد بازي خشك بودن بيش از حد بازي هستش و به محض اينكه تمومش كردم درش اوردم تو كيس و تو امازون اگهيش كردم بفروشمش بره


امتياز: با كلي تخفيف ٥
 
البته حواسه دوستمون باشه کله chapter رو رویست میکنه از اول میاد ! (فک کنم اینطوری بود )

بله درسته هم چپتر ریست می شه و هم دیگه نمی تونی درجه سختی رو بیشتر کنی...در قسمت تنظیم درجه به طور کامل در چند خط توضیح داده...
من بیچاره هم به خاطر کم کردن درجه الان دیگه نمی تونم درجه رو بیشتر کنم و کلی ضدحال خوردم=((
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or