The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
چه ربطی داره اخه دوسته من به سن و سال و گیمری؟
نمیدونم چرا خیلیا بحث و اینکه خودشون 100% درست هستن رو به سن و سال گیمری میکشن
من تسلیم . هرچی شما گفتید is so true n great

نجات این genre به silent hills نیازی نداره .... همین الانشم tlou 2 در کار باشه بازم پرچمداره همین سبک میمونه..چه شما چه بهزاد چه هرکسه دیگه که برمیگرده میگه ما که توی tlou نترسیدم .... اگر به متا و fact که شما ازش حرف میزنی tlou متاش 95 هست و survival horror هست .
پس انقدر راه دور نرو . به fact وفادار باشه ....منتظره Silent Hills نباشید که این سبک رو نجات بده... نیازی نداره.
لول ! اخه وقتي ما با يه متا ضعيف و بازخورد منفي خيلي از گيمر ها طرف هستيم و طرف به هيچ صراطي مستقيم نيست بحث سن و سال و لج و لجبازياي بچه گانه وسط مياد ! در مورد tlou ژانر اين بازي اكشن ادونچر و فقط مقداري المان ترس داره و يه بازي صرفا horror نيست . نمي دونستم اينم نياز به توضيح داره ! با اين حال اخرين كامنتم در اين رابطه بود و شما هر جور دوست داري مي توني فكر كني !
 
الان یکی از یه بازی با متای پایین خوشش بیاد یا بچه است یا لج و لجبازی می کنه ؟!!:)
بازی خوبی بود ، هرچند به نظرم لطمه ی اصلی و از مصاحبه های خود میکامی خورد و ادعاهایی که در نهایت محقق نشد .انتظارات به شدت ازش بالا بود و ... ولی بازی خوبی بود.
 
من الان چپتر 11 رو تموم کردم 4 تا چپتر مونده تاپایان:(.فقط این چپتر 11 چقد اکشن شده بود:d یجورایی بود مثل این هنوز هست؟:-/
chapter 11-12 یه حالت دیگه داره . یه مقداری از 13 تا 15 به حالت قبلی برمیگرده ...

- - -ویرایش - - -

لول ! اخه وقتي ما با يه متا ضعيف و بازخورد منفي خيلي از گيمر ها طرف هستيم و طرف به هيچ صراطي مستقيم نيست بحث سن و سال و لج و لجبازياي بچه گانه وسط مياد ! در مورد tlou ژانر اين بازي اكشن ادونچر و فقط مقداري المان ترس داره و يه بازي صرفا horror نيست . نمي دونستم اينم نياز به توضيح داره ! با اين حال اخرين كامنتم در اين رابطه بود و شما هر جور دوست داري مي توني فكر كني !
من نگفتم بازی حالا خیلی عالی هست یا نیست. من به جای اینکه فقط به شخصه خوده mikami نگاه کنم یه مقدار به خوده TG هم نگاه کردم . به هر حال همه اینا دارن باهم کار میکنن. یه بازی رو یه موقع در حده خودش هم باید سنجید بعد از اینکه تمومش کردی نه اینکه فقط به هوای اینکه اسمه چه کسی پای بازی خورده یا هرچیزه دیگه . به عنوانه یه Survival horror در حده یه استودیو تازه تاسیس با همه مشکلاتی که داشت و نداشت به نظرم بازی خوبی هست - نه شاهکار هست و افتضاح ... خوب در همین حد... حالا جدا از اینکه شاید من راضی بودم شاید شما نبودی متا هم گویاش هست که حداقل افتضاح نیست ( حالا میخوای بگی در سطحه میکامی باشه قبول دارم )... لجبازی هم نکردم والا. سعی کردم عادی بحث کنم و الانم میکنم منتهی شما برگشتی گفتی چندسالته و چند سال gamer . به نظرم این تیپ فکر کردن هنوز جای پیشترفت داره ...
این انالیزه شما هست که tlou یه بازی actio - adventure هست منم مشکلی ندارم Ok . که البته بیشتر میشه گفت survival هست تا اکشن اما چه بخوای چه نخوای هم این و هم re 4 هرچقدر هم اکشن باشن هردو Survival Horror طبقه بندی شدن حالا شما میخوای تفکره خودت رو پیاده کنی یا نکنی یا من بگم یا نگم اهمیتی نداره . من سعی کرد از روی fact پیش برم ...
بازخودر خیلی از گیمرها هم منفی نبوده ... حالا امارش رو نمیدونم چه طوری داری اما یه نگاه به جمع user score ها :
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-evil-within/user-reviews
7.4 با 392 Positive و 50 تا mixed و 105 تا negative ....
جمعا هم تعدادش حالا خیلی خیل کم نیست اما 400 تا positive نشد بازخورد منفی از خیلی gamer ها . البته درسته بازتابه کلی معلوم نیست و نمیشه دقیق نظر داد منتهی در همین سطح Meta که شما به ظاهر خودتم قبولش داری . 76 هم واسه یه استودیو تازه تاسیس بد نیست. جا برای پیشترفت همیشه هست و این پایانه راه نیست.
 
لول ! اخه وقتي ما با يه متا ضعيف و بازخورد منفي خيلي از گيمر ها طرف هستيم و طرف به هيچ صراطي مستقيم نيست بحث سن و سال و لج و لجبازياي بچه گانه وسط مياد ! در مورد tlou ژانر اين بازي اكشن ادونچر و فقط مقداري المان ترس داره و يه بازي صرفا horror نيست . نمي دونستم اينم نياز به توضيح داره ! با اين حال اخرين كامنتم در اين رابطه بود و شما هر جور دوست داري مي توني فكر كني !

بعله . قصد دخالت ندارم ولی شما بازی TLOU رو بجای اینکه روی درجه اسون و EASY بری روی 2 درجه اخر برو اونوقت معلوم میشه اکشن - ادونچر هست یا SURVIVAL . ادونچر شاید باشه ولی اکشن نیست . SURVIVAL هست . اکشن بود که لازم نبود واسه 2 تا دونه تیر کل مپو زیر و رو کنی که :دی

در مورد اویل هم همینطور . شما روی درجه سختی اخر برو اونوقت که واسه 2 تا گلوله مجبور شدی خودتو بکشی میفهمی اکشن هست یا HORROR SURVIVAL . روی درجات سخت تر هم هوش مصنوعی بیشتر میشه هم تعداد زامبی ها و هم گلوله کم میشه . اونجاس که باید از محیط استفاده کنی و یه دونه کبریت برات مثل 10 تا تیر ارزش داره . منم روی درجه اسون برم میشه اکشن بر و بر تیر میزنم همه رو از دم جارو میکنم .

اول شما شهامت بازی روی درجه اخر رو به خود بده بعد در مورد بازی ها قضاوت کن . خوب که خودش توی توضیح درجه سختی ها گفته :)
 
بعله . قصد دخالت ندارم ولی شما بازی TLOU رو بجای اینکه روی درجه اسون و EASY بری روی 2 درجه اخر برو اونوقت معلوم میشه اکشن - ادونچر هست یا SURVIVAL . ادونچر شاید باشه ولی اکشن نیست . SURVIVAL هست . اکشن بود که لازم نبود واسه 2 تا دونه تیر کل مپو زیر و رو کنی که :دی

در مورد اویل هم همینطور . شما روی درجه سختی اخر برو اونوقت که واسه 2 تا گلوله مجبور شدی خودتو بکشی میفهمی اکشن هست یا HORROR SURVIVAL . روی درجات سخت تر هم هوش مصنوعی بیشتر میشه هم تعداد زامبی ها و هم گلوله کم میشه . اونجاس که باید از محیط استفاده کنی و یه دونه کبریت برات مثل 10 تا تیر ارزش داره . منم روی درجه اسون برم میشه اکشن بر و بر تیر میزنم همه رو از دم جارو میکنم .

اول شما شهامت بازی روی درجه اخر رو به خود بده بعد در مورد بازی ها قضاوت کن . خوب که خودش توی توضیح درجه سختی ها گفته :)

وقتی بازی روی همون درجه نرمال هم یک گیم پلی خشک و بی روح مشکل ساز رو ارائه میده اون وقت شما انتظار داری که روی درجه سختی اخر نتیجه بده؟
اصلا مقایسه تلو با این خیلی بی ربطه من اصلا نمیتونم درکشون کنم.
 
وقتی بازی روی همون درجه نرمال هم یک گیم پلی خشک و بی روح مشکل ساز رو ارائه میده اون وقت شما انتظار داری که روی درجه سختی اخر نتیجه بده؟
اصلا مقایسه تلو با این خیلی بی ربطه من اصلا نمیتونم درکشون کنم.

من مقایسه ای انجام ندادم . مقایسش دقیقا کجاس ؟ ایشون 2 تا بازی رو برد زیر سوال من توی 2 قسمت جداگانه توضیح دادم
در مورد اویل هم باز من چیزی در مورد بی روحی بازی نگفتم . در مورد ترسناک بودن و اکشن بودن و SURVIVAL بودن بازی بحث بود که منم پاسخمو دادم . اون قضیه بی روح بودن بازی بحثش جداس که باز کلی نیست . خیلی ها از جمله من بازی رو جذاب و زیبا میدونن . از توی نقدر های کاربران و همونطور که ارمان هم اشاره کرد نظرات مثبت 3 برابر نظرات منفی بوده . این دلیل بر رضایت اکثر گیمر هاست
 
دوستان اهنگی که اول بازی تو اون جهنم the keeper یا همون boxhead خودمون داره پخش میشه یک قطعه کلاسیک معروف هستش
کسی میدونه ماله کیه؟
 
کشتن زامبی ها قلق خاصی داره یا همه مثل من فقط فرار میکنن؟
روی casual اگر بازی میکنی که خیلی سادس ... فرار هم میشه کرد. گلوله هم که ریخته میشه همه رو کشت
اگر روی survival میری که یا مخفی کاری برو از پشت بکششون یا سعی کن اگر تیر میزنی فقط فقط HEADSHOD کنی .... همین. یه سری بطری هم توی محیط پیدا میشه میتونی یه نقطه بندازی وقتی اونجا رفتن ازشون بگذری یا از پشت بکشیشون ...
در ضمن میتوی از تبرهایی که میفته استفاده کنی . یک ضربه کافی هست برای کشتنشون .
اگر تعداده زیادی هستن چند تا راه هست برای ذخیره گلوله ها . به جای استفاده از shotgun میتونی یه تیر یخ زن بزنی بعد همه رو با shotgun بشکنی ... اگر میحیط باز هست میتونی از explosive استفاده کنی اگر بسته هست هم به جای یخ میتونی یه راست از اون اتیش زنه استفاده کنی .... الکتریکی هم کار رو انجام میده
یه راه دیگم هست اگر یکی از دشمنها روی زمین افتاد و بقیه کنارش سریع اتیشش بزنی بقیه کناریاش هم اتیش میگیرن اینطوری از شره یه سری سریع خلاص میشی .
دشمنهای چاغ رو حتما با headshot بکش و در صورت امکان از harpoon یا مثلا از طله های اطراف استفاده کن.
دیگه همینا به ذهنم میرسه ×_×

دوستان من تو محیطای شلوغ افت فریم شدید دارم ، شاید بشه کفت فریمم در حد 15-20 هست ! شمام این مشکلو دارین ؟
فریم بازی تا اون سطح اصلا پایین نمیاد.
اول اینکه باید بازی رو اپدیت کرده باشی ... ( اگر نکرده باشی چرا میاد ×_× طبق گفته DF)
اما بعد از پچ شاید در حده کمی تا 25 اینا افت میکنه ولی نه به مدت طولانی ...
 
خب منم الان چپتر 14 رو رد کردم خیلی حال داد:x ولی ناراحتم که 1 مرحله بیشتر نمونده :(چیکار کنیم بازی نیست دیه فقط یه سوال چپتر 15 سختیش چجوریاس ؟
الان کیدمن واسه چی میخواست لزلی رو بکشه و چرا خیانت کرد و جوزف هم اینجا تیر خورد مرد؟:-/
 
خب منم الان چپتر 14 رو رد کردم خیلی حال داد:x ولی ناراحتم که 1 مرحله بیشتر نمونده :(چیکار کنیم بازی نیست دیه فقط یه سوال چپتر 15 سختیش چجوریاس ؟
الان کیدمن واسه چی میخواست لزلی رو بکشه و چرا خیانت کرد و جوزف هم اینجا تیر خورد مرد؟:-/
اسپویل داستانی
چون رویک میخواست با استفاده از لزلی به از دستگاه خارج و دنیای واقعی بیاد بخاطر همین کیدمن میخواست لزلی رو بکشه , جوزف هم وقتی رفت که لزلی رو بر داره کیدمن هم کشتش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or