The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
همه ی دوستن نظر خودشونو گفتن و استفاده هم کردم حالا نظر خودمو مینویسم:d
به نظر خودم در اخر بازی SEB توی دستگاه میمونه به 2 دلیل.
1 بعد از که seb از اون رویا بلند میشه ما با محیطی مشابه با محیطی که از شروع بازی درش بودیم ( تیمارستان ) مواجه میشیم در حالی که باید ما در محیطی تمیز و بدون هیچ مشکل و با یک تیم پزشکی مواجه میشدیم ( تیمی که از ابتدا به seb برای از بین بردن ruvik کمک میکردند )
2.بعد از این که ruvik تونست leslie رو بدست بیاره طبق قاعده باید تونسته باشه خودشو رویا بیرون بکشه و موفق بشه. که به نظر خودم این اتفاق افتاده و agency شکست خورده. در واقع seb توی رویا گیر کرده. حالا دلیلش چیه ؟ زمانی که ما در باس فایت اخر ruvik رو میکشیم مغز و ذهن ruvik رو از دستگاه (stem) بیرون میکشیم و از بین میبریم، طبق این کار باید به کل از رویا بیدار میشدیم . اما زمانی که ما از تیمارستان بیرون اومدیم در مرحله اول شاهد غیب شدن leslie شدیم ( که یک مورد ماورایی هستش ) و در مرحله دوم شاهد سردرد ! در واقع دیگه ما نباید سردرد میگرفتیم چون از دستگاه بیرون اومده بودیم اما باز هم این اتفاق افتاد ! به نظر خودم در اخر ruvik موفق شد agency رو شکست بده و seb هم به کل در اون رویا موند.و اگه قرار باشه ادامه ای برای این بازی در نظر گرفته بشه به احتمال زیاد تلاش seb برای بیرون اومدن از دستگاه هستش.
 
دقیقا به خاطر هدشات ها میگم اصلا نمیشه هدشات کرد مگر هر سه چهارتا یدونه شانسی بره رو کله اش.به همین خاطر من صد در صد من یک دور رو پی سی هم امتحان میکنم.

اصلا مشکی با دسته در مورد هدشات ها نداشتم. یکم به دسته تسلط کافی داشته باشی راحت میتونی بزنی.
 
دوستانی که بازیو تموم کردن بگن دقیقا بازی چندتا چپتره من چپتره 9ام:d
15
همه ی دوستن نظر خودشونو گفتن و استفاده هم کردم حالا نظر خودمو مینویسم:d
به نظر خودم در اخر بازی SEB توی دستگاه میمونه به 2 دلیل.
1 بعد از که seb از اون رویا بلند میشه ما با محیطی مشابه با محیطی که از شروع بازی درش بودیم ( تیمارستان ) مواجه میشیم در حالی که باید ما در محیطی تمیز و بدون هیچ مشکل و با یک تیم پزشکی مواجه میشدیم ( تیمی که از ابتدا به seb برای از بین بردن ruvik کمک میکردند )
2.بعد از این که ruvik تونست leslie رو بدست بیاره طبق قاعده باید تونسته باشه خودشو رویا بیرون بکشه و موفق بشه. که به نظر خودم این اتفاق افتاده و agency شکست خورده. در واقع seb توی رویا گیر کرده. حالا دلیلش چیه ؟ زمانی که ما در باس فایت اخر ruvik رو میکشیم مغز و ذهن ruvik رو از دستگاه (stem) بیرون میکشیم و از بین میبریم، طبق این کار باید به کل از رویا بیدار میشدیم . اما زمانی که ما از تیمارستان بیرون اومدیم در مرحله اول شاهد غیب شدن leslie شدیم ( که یک مورد ماورایی هستش ) و در مرحله دوم شاهد سردرد ! در واقع دیگه ما نباید سردرد میگرفتیم چون از دستگاه بیرون اومده بودیم اما باز هم این اتفاق افتاد ! به نظر خودم در اخر ruvik موفق شد agency رو شکست بده و seb هم به کل در اون رویا موند.و اگه قرار باشه ادامه ای برای این بازی در نظر گرفته بشه به احتمال زیاد تلاش seb برای بیرون اومدن از دستگاه هستش.

1.قبول دارم ! فک کنم همینطوریه برای همین خودمم گفتم بلند نشده . تنها احتمالی که میدم اینکه ممکنه Ruvik از طریقه لزلی بیدار شده باشه ....
2. فکر میکنم درست باشه .... مشکلی ندارم با ایدت ... ولی میمونه اینکه حالا چه اتفاقی میفته و kidman اینا چی میشن. انگاری که seb کلا توی loop گیر کرده مثل inception ... کلا بازی inception
ولی نگاه کن اصلا توضیح نداد چرا سباستین رو جوزف رو kidman به اینجا کشوند . به نظرم بیشتر به عنوانه طعمه برای سرگرم کردن ruvik بود تا kidman کاراش رو بکنه. حالا نمیدونم kidman اصلا فازش چی بود و طرفه کی بود ... ولی کلا کلیدی ترین شخصیت داستان همین kidman هست !!!! همه چیز رو مطلع هست ..... حالا باید دید چی میشه ... به نظرم گیر افتادن توی ذهنه ruvik و خارج شدنش نباید کاره ساده ای باشه ... شاید یک نفر باید seb رو کمک بکنه تا اینکه خودش بتونه از پس این کار بر بیاد. حالا ببینیم چی بشه. باید توی dlc یه conclusion درست حسابی درست کنه مگرنه اینطوری بازیه بعدی TG رفت تا 2 سال دیگه =....لول.................


امیدوارم تمامی اتفاقات کیدمن رو در dlc میبنیم , فقط امیدوارم روی بخش داستانی زیاد کار بکنن و روایت مثل بازی نشه که عملا در اخر بازی هم نفهمیدیم چی به چیه :d
دقیقا ... اینطوری که به نظر میرسه DLC ها رو از قبل در نظر داشتن و برنامه ریزی کردن . کاشکی زودتر باید. حالا اون dlc هم که قراره با safe head باشه باید جالب باشه ...
 
بازی خوبی بود . اتمسفر خیلی باحالیم داشت . به نظرم بزرگترین چیزی که بهش لطمه زده ایرادات فنی تیم سازنده است از قبیل استفاده از انیمیشنای تکراری و بعضا قدیمی ، موتور گرافیک بازیم به نظرم توی محیطای داخلی خیلی خوب عمل کرده ولی محیطای خارجی زیاد جالب نشده . گرافیک بازی از یکدستی درومده . با داستانشم مشکلی نداشتم و از پایانشم خوشم اومد . راه رو هم برای ساخت دنباله هموار کردن . - فقط امیدوارم یه تیم درست و حسابی روی ادامه ش کار کنن - شاهکار نبود ولی بازی خوبی بود .
 
آقایون واقعیت اینکه بازی چیز جدید آنچنانی نداشت و رو ps3 هم کافی بود و برا این نسل چنگی به دل من نزد...بد نبود اما کلا آدم خوارها خیلی بد بودن بافتشون ....بازی همان نمره های متوسط کافیشه که دادن.....بعضی جاها عجیب فکر میکردم دستگاهم ps3 تا ps4 ....هوش CASUAL هم بماند پر از باگ میشد تو این درجه سختی..راحت میشد دوید از کنار مرده ها و جاشون گذاشت...البته خوب گاهی هم خوب بود...اما PS4 و بازی با این همه مشکل سایه که خط خطی بود عجیب بود...من جلو ی در وامیستادم تو اتاق نور بود زاویه دوربین ی سانت جابه جا میکردم بیرون اتاق تاریک میشد در حالیکه اول کاملا نور بود و به شدت تو ذوق میزد ..نور بازی سایه ها و بافتها مشکلات دارن ..مشکلات فنی کم نداره بازی اما برا داستانش و گرافیک نسبتا هنریش میشه گفت تا اسسین و کالاف و جی تی ای و فارکرای بیان همین گزینه جدید بیشتر نداریم...بازی بالا پایین داره به قولی فضاهای باز مرحله 2 واقعن بد به نظر من
البته ارزش بازی داره و بهتر بازی بشه ...
 
آخرین ویرایش:
من این نظر رو قبول ندارم که از اول توی رویاه بوده ! پس چرا ruvik اول بازی یک سوزن به گردن سباستین تزریق میکنه ؟؟ اگه از اول رویا بوده این کار معنی نداشته ! دوم آخر بازی سباستین خلاص میشه ولی leslie رو کسی جز خودش نمیبینه ! یعنی پلیس های که اون جا هستن واقعین ! سوال گیج کننده هم برای خودم فقط همون هست چرا هر وقت سباستین از رویا خارج میشد می دید که توی یک بیمارستان تمیز هست ولی آخر سر نه خبری از اون kidman بود نه بقیه ! من نظرم این هست که چون leslie واقعی بوده اگر آخر بازی هم میبینید غیب شده به خاطر این هست که ruvik رفته توی وجودش ! کلا به نظرم ruvik میتونسته روی دنیای واقعی هم اثر بذاره و اون اول بازی که وارد تیمارستان میشیم اون قتل ها واقعی بودن و ruvik انجام داده واسه همین وقتی هم از اون رویا در آخر بازی خارج میشیم همون محیط مشابه هست ! سباستین تونست فرار کنه از اون دنیا ولی ruvik توسط leslie به این دنیای واقعی منتقل شد ! البته یه نظر دیگه هم هست که میشه گفت نظر شما درسته که از اول توی رویا بودیم چون پلیس های اول بازی طبق نوار دوربین های مدار بسته بیمارستان میتونن ruvik رو ببینن و بهش شلیک می کنن ولی در آخر که seb خارج میشه از بیمارستان کسی به جز خودش نتونسته leslie رو ببینه ! حالا اولش رویا بوده آخرش واقعی یا اولش واقعی بوده و آخرش رویا و kidman این جا چه کاره بود don.t know... ! :d
 
من این نظر رو قبول ندارم که از اول توی رویاه بوده ! پس چرا ruvik اول بازی یک سوزن به گردن سباستین تزریق میکنه ؟؟ اگه از اول رویا بوده این کار معنی نداشته ! دوم آخر بازی سباستین خلاص میشه ولی leslie رو کسی جز خودش نمیبینه ! یعنی پلیس های که اون جا هستن واقعین ! سوال گیج کننده هم برای خودم فقط همون هست چرا هر وقت سباستین از رویا خارج میشد می دید که توی یک بیمارستان تمیز هست ولی آخر سر نه خبری از اون kidman بود نه بقیه ! من نظرم این هست که چون leslie واقعی بوده اگر آخر بازی هم میبینید غیب شده به خاطر این هست که ruvik رفته توی وجودش ! کلا به نظرم ruvik میتونسته روی دنیای واقعی هم اثر بذاره و اون اول بازی که وارد تیمارستان میشیم اون قتل ها واقعی بودن و ruvik انجام داده واسه همین وقتی هم از اون رویا در آخر بازی خارج میشیم همون محیط مشابه هست ! سباستین تونست فرار کنه از اون دنیا ولی ruvik توسط leslie به این دنیای واقعی منتقل شد ! البته یه نظر دیگه هم هست که میشه گفت نظر شما درسته که از اول توی رویا بودیم چون پلیس های اول بازی طبق نوار دوربین های مدار بسته بیمارستان میتونن ruvik رو ببینن و بهش شلیک می کنن ولی در آخر که seb خارج میشه از بیمارستان کسی به جز خودش نتونسته leslie رو ببینه ! حالا اولش رویا بوده آخرش واقعی یا اولش واقعی بوده و آخرش رویا و kidman این جا چه کاره بود don.t know... ! :d

یکی از مسعله ها همینه . یه سری میگن از زمانی که وارده video room میشن و ruvik حمله میکنه به seb بعد از اینکه seb توی تلویزیون دید بعد وارده STEM میشه ولی یه سری میگن نیست چون به ظاهرا agency توی راه دزدیدن طرح و tech این ماشین ruvik هم میکشه ولی از مغزش به عنوانه test subject اسفتاده میکنه ولی کنترل ruvik از دستشون خارج میشه ... در ضمن همون اوله بازی صدای نویزی که میاد همهشون سردرد میگیرن ولی kidman ظاهرا عکس العمل قابل توجهی نداره چون شخصیت کلیدی داستان هست.
انگاری که ruvik خودش رو به leslis منتقل کرد و بلند شد ولی seb توی رویا موند . اگر قرار بر بیدار شدنش بود باید محیط اطراف تمیز بوده . زمانی که میبینیم روی تخت بستری هستیم اوله بازی همه مناطق اطراف اطاق تمیز و عادی به نظر میرسه اما توی ذهن ruvik چنین مکانی نبود و همه بیمارستان مخروبه و داغون بود ......
Seb هیچوقت از رویا خارج نمیشد... اون قسمتی که پرستاره بود ظاهرا kidman هم میدونسه ... چون توی یه کاتسین جفتشون رو باهم میبینیم ... به هر حال kidman به نظره من جوزف و سب رو وارد قضیه کرده و به کمکشون برای رسیدن به اهدافه agency نیاز داشته حالا اینکه دقیقه فازش چی بوده و اینا واقعا معلوم نیست ......
به نظره من ruvik خارج شد ولی seb نه
نگاه کن اوله بازی جوزف برمیگرده میگه ریپورته اصلی مربوط به kidnap یا ادم دزدی بود ( شاید اشاره میکنه به اینکه ادم دزدی میکردی و از مغزشون برای ازمایشات STEM استفاده میکردن ) ولی وقتی از راه میرسن همه قتل عام شدن. در ضمن kidman یه جوری رفتار میکنه انگاری از همه چیز از پیش خبر داشته . در ضمن سردر اوله بازی هم هست ... کلا به نظره من از ابتدا توی ماشین بوده seb ...حالا بازم به قول خودت dont know , its so confusing لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
بازی دقیقا از کدام چپتر به بعد ترسناک تر می شه و داستانش اوج می گیره؟:-b
بازی کلا survival horror دیگه ÷_×
از 8 داستان باز میشه.
 
دوستان من همبن الان چپتر 6 رو رو رد کردم تا اینجا که خیلی حال داد بهم ولی چپتر 6 ام طولانی ترین چپتر بوده :(تا اینجا از اون اره برقی و دوتا گرزی کچل بگیر تا باس اخر این چپتر اون سگه:d . درکل واسه من شاهکاربوده. ازبس غرق گیم پلی بودم حواسم به این نوارسیاه نبود کلا:bighug:.جلوتر بازی قشنگترم میشه؟
.................

آرمان جان من که تازه رسیدم چپتر 7 واسم اسپویل نمیشه بخش داستانی روبخونم؟
 
دوستان من همبن الان چپتر 6 رو رو رد کردم تا اینجا که خیلی حال داد بهم ولی چپتر 6 ام طولانی ترین چپتر بوده :(تا اینجا از اون اره برقی و دوتا گرزی کچل بگیر تا باس اخر این چپتر اون سگه:d . درکل واسه من شاهکاربوده. ازبس غرق گیم پلی بودم حواسم به این نوارسیاه نبود کلا:bighug:.جلوتر بازی قشنگترم میشه؟
.................

آرمان جان من که تازه رسیدم چپتر 7 واسم اسپویل نمیشه بخش داستانی روبخونم؟
×_× اره chapter 6 به نسبت خیلی اکشنتر بود D: تیر اینام که اصلا نیست. من یه میزاشتم جوزف بزنه یا با axe و مشعل میکشتم ملت رو ... ×_×
اره ... همینطوری تا اخرش گیرا هست و متنوع ...
----
اگر اسپویلی که من نوشتم رو میگی .. ؟ اره ... همون خطه اولش کله داستان رو لو دادم رفته . فقط زمانی بخون که بازی رو تموم کردی.

DLC ها کی میان ؟ :-/
خوده بازی تازه اومده حالا به این زودیا نمیان . تا بیان dlc ها رو یکی یکی بسازن و روانه store کنن پروسه چندین چندین ماه هست ....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or