The Elder Scrolls IV: Oblivion

سلام

بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion که این طور که من خوندم کار طراحی بازی برای PC به پایان رسیده و بازی دقیقا 2 ماه دیگه ریلیز میشه.

این سایت بازی :

http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm

که خبر ساخت بازی از ماه اکتبر 2004 منتشر شده و با یه حساب سرانگشتی چیزی ا سال و 5 ماه این بازی وقت برده.

سبک بازی RPG البته با نمای پرسپکتیو.

از این استودیوی بازی های BloodMoon و Morrowind و Tribunal رو دیده بودیم.

از این بازی 5 تا تریلر برای Dev Diary اومده که جدا بی نظیره.

داستان هم از یک زندان شروع میشه و شما به عنوان یک زندانی به عنوان ناجی کشور خود از پادشاه کشور دستور می گیرید و ....


حتما اخبار این بازی رو دنبال کنید.البته اگر طرفدار این سبک بازی ها هستید.


اینم لینک شات های رسمی بازی :

http://www.elderscrolls.com/art/obliv_pc_screens_01.htm

اینم لینک Concept Art بازی :

http://www.elderscrolls.com/art/obliv_conceptart.htm

بازی برای PC و Xbox360 خواهد امد.

اینم 4 تا شات از بازی:









خداحافظ
 

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
تو هر quest که مشکل داشتی همینجا سرچ کن:
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests


خب پس کمک نمی کنید دیگه .... آخه من از این سایته هیچی نمی فهمم ! انگلیسیم زیاد قوی نیست !
یه سوالی من الان یه عالم آت و آشغال جمع کردم چیجوری بندازموشون ؟
یه چیز دیگه » ماجرای این جادو و ... چیه ؟ چیجوری میشه استفاده کرد ؟
 

PipBoy3000_v2

کاربر سایت
Mar 6, 2009
976
بهت پیشنهاد می دم پست های اولیه بازی رو قشنگ بخونی. چون توضیح چیزای پایه یکم طول می کشه.
با shift + LMB (شیفت به همراه کلیک چپ) آت و اشغالاتو بنداز برن. البته اگه تونستی توی جسد یه راهزن بنداز که فایل save ات حجیم نشه به مرور زمان...
با C جادو بزن. بری تو بخش جادو می تونی یکی از جادو هایی رو که بلدی استفاده کنی.
باو اگه انگلیسیت انقد ضعیف باشه که نتونی اون صفحه رو بخونی، پس تو بازی هم کلی مشکل خواهی داشت! یه دیکشنری کنارت بزار، هم انگلیسیت قوی میشه، هم بازیت راحت میشه. :D
 

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
بهت پیشنهاد می دم پست های اولیه بازی رو قشنگ بخونی. چون توضیح چیزای پایه یکم طول می کشه.
با shift + LMB (شیفت به همراه کلیک چپ) آت و اشغالاتو بنداز برن. البته اگه تونستی توی جسد یه راهزن بنداز که فایل save ات حجیم نشه به مرور زمان...
با C جادو بزن. بری تو بخش جادو می تونی یکی از جادو هایی رو که بلدی استفاده کنی.
باو اگه انگلیسیت انقد ضعیف باشه که نتونی اون صفحه رو بخونی، پس تو بازی هم کلی مشکل خواهی داشت! یه دیکشنری کنارت بزار، هم انگلیسیت قوی میشه، هم بازیت راحت میشه. :D

ممنون .. راستش اون صفحه ای رو که دادی من نگا که کردم انگلیش بود دیگه نخوندم بستم آخه نمیشد فهمید کدوم مرحله کدومه !
توی جسد یه راهزن بنداز یعنی چی ؟
راستی من از اون زندانه که کلا اومدم بیرون رفتم اونور آب یه چیزی تو مایه های قلعه بود که یه نوری ازش خارج شده بود بعد من رفتم هرکی اون تو بود رو کشتم ! ماجراش چی بود ؟ چه گندی زدم ؟ رفتم کنار اون نوره اسپیس رو هم زدم !
 

PipBoy3000_v2

کاربر سایت
Mar 6, 2009
976
خوب جایی رفتی! اونجا یه سری راهزن هست. تو هم که کشتی شون ماشاا... چیزاتو بنداز تو جسدشون.
اونجا یه سری اشیا هست که به درد یه quest می خوره بعداً! هر شی که بنظرت خاص رسید بردار. بدرد می خوره.
نوره کلاً چیز خوبیه. :D شما هم هر وقت دیدیش، از دست ندش! :D
 

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
سلام ... من یه سری سوال داشتم »

چی جوری یه چهارپا پیدا کنم ؟ یه اسبی ، خری ، قاطری چیزی ... ؟
چی جوری این جادو ها رو زیاد تر کنم ؟
این فست تراول چیه ماجراش ؟ چی جوری میشه استفاده کرد ؟
 

PipBoy3000_v2

کاربر سایت
Mar 6, 2009
976
سلام ... من یه سری سوال داشتم »

چی جوری یه چهارپا پیدا کنم ؟ یه اسبی ، خری ، قاطری چیزی ... ؟
چی جوری این جادو ها رو زیاد تر کنم ؟
این فست تراول چیه ماجراش ؟ چی جوری میشه استفاده کرد ؟
بری اون کلیسا پیش کارول، با جافری حرف بزنی بهت می گه برو پیش بقیه پدر های روحانی تا بهت کمک کنن. یه پدر روحانی هست (اسمش یادم نیس) اسبش رو مفد بهت میده.
اگه هم اسب می خوای بخری، برو بیرون هر شهر یه استبل هست از توش اسب بخر. اسب سفید (گردن کلفت) و اسب سیاه (تند و تیز) گرونن البته.
باس جادو بخریی. پول جمع کن یه خوبش رو بخر. اگه dlc ها رو نصب داری می تونی از بعضی کتاب ها هم یاد بگیری.
برو مپ رو بیار (باس تو فضای سر باز باشی البته) بعد رو جاهایی که شناخته شدست کلیک کن میگه برم؟ تو هم بگو پ ن پ!! :D
ببخشید من انقد سوال میپرسم ها ولی تو مرحله ی Breaking the Siege of Kvatch چی جوری دروازه رو ببندم ؟
نگا برو به یه برج که از همه برج ها بلند تر کت کلفت تره، اونجا بری بالای بالاش یه سنگ هست. سنگش خیلی تابلو هست، حتی یه quest mark هم روشه. اونا بر دار تمام.
 

پژمان

کاربر سایت
May 21, 2007
1,277
نام
پژمان
(با لحن بسیار دوستانه بخونید لطفاً)
آقا من خودم ماد سازم، با من یکی در نیفت! :D
با Script های OBSE تا حالا ماد ساختی؟ با script های Mod manager تا حالا ماد ساختی؟ می دونی اصلاً OMOD چیه؟ می دونی فرقش با mod چیه؟ با TES Snip کار کردی؟
با Oblivion sorting system برای ماد ها کار کردی؟ چند تا ماد نصب داری؟ چند تا پکیج نصب داری؟ ماد هاتو گروه بندی می کنی؟
وقتی می گم نصب ماد TES واسه من آب خوردنه، مگه مرض دارم بهتون شعر تحویل بدم؟ باو یعنی من ماد ساز ندونم چطور یه ماد رو باس Activate کنم، باید برم بمیرم!
وقتی من می گم بازی بدون کرک اجرا می شه مگه مرضم گرفته که شعر بگم؟ :D
بازیم هم setup اصله. انقدر که no0b نیستم. فرق بین setup اصل و غیر اصل رو ندونم!

راستی پژمان، همین من نبودم قدیم بهت ماد ها رو پیشنهاد دادم؟ :D


والا نژاد ها بستگی به خودت داره، اگه میخوای جادوگر شی Breton
اگه شمشیرزن می خوای، Dark Elf
و...
فعلاً اگه حوصله این قرتی بازی ها رو نداری یه imperial شو خودتو راحت کن! :D
چرا میزنی؟!!!! والا همین مادهایی رو که اون موقع حالا یا شما گفتی یا نه من با هزار مکافات نتونستم نصب کنم دلیلشم خود بازیم بود که منو نداشت منویی که قبل از استارت بازی میاد دلیلشم نسخه اصلی نبودنش بود . مثل شما که میگی بدون کرک میاد اقا خودت اینکاره ای بازی رو رایت کنن کرک نداشته باشه مگه اجرا میشه ؟ باید بری 100 دلار پول بدی بدون کرک اجرا کنی بازیرو اونم نسیان که انقدر تو این مسئله سخت بود حالا یه سری بازی بدون کرکم اجرا میشن ولی نسیان عمرا .
در مورد ماد ها بازم میگم من اگر خودم نصب نکرده بودم و این مشکلات نبود هیچ وقت چرت و پرت نمیگفتم. برای مثلا یه مادی بود که بازیکن اصلی رو به یک ادم امروزی تبدیل میکرد که اون مد باید تو ورژن خاصی اجرا میشد که براش پچ گرفتم ورژنو عوض کنم پچه خراب بود ارور مبدا هی انقدر گشتم تا فهمیدم و ورژنو که عوض کردم کلی ماد اظافه شد. نمی دونم ولی من خودم یادمه که جرواجر شدم تمام ماد هارو نصب کردم

---------- نوشته در 10:41 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:37 AM ارسال شده بود ----------

ببخشید من انقد سوال میپرسم ها ولی تو مرحله ی Breaking the Siege of Kvatch چی جوری دروازه رو ببندم ؟
شرمنده برای راحتی کار که بدونی تو کدومشونه باید بعد از باز کردن در یه نور کلفتی رو از سالن به سمت بالا ببینی اگر دیدی وارد برج شو در غیر این صورت وقتتو تلف نکنو برو برج بعدی.

---------- نوشته در 11:08 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:41 AM ارسال شده بود ----------

برای 100% کردن بازی لازم نیست همه gate ها رو ببندین در حقیقت گیت ها برای اینن که شما بتونین وسایلتونو جادویی کنین . در اخر بازی وقتی پسر پادشاه به اژدها تبدیل شد و غول رو شکس داد همه گیت ها بسته میشن اما برای تمام کردن بازی باید همه گروه های موجود در بازی رو تا اخرش برید من برای درک بهتر فارسی مینویسم .
گروه دزدها که وقتی یه چند تا چیزو بدزدین یکی میاد و بهتون میگه ساعت 12 در محلی ملاقاتی هست و به انجا بیا که با این کار شما عضو میشین و در نهایت ماسک فوکس یا روباه رو از دزد بزرگ و معروف میگیرید که جالبه هر موقع ماسک بزنید کلی انرژی به شما میده و اسکیلای دزدیتون بالا میره و شما انگار دو شخصیت دارید وقتی ماسکو بردارید کسی دیگه بهتون شک نمیکنه.
گروه قاتل ها: باید یک بی گناه یا فرد عادی رو مخفیانه یا نامردی بکشید و وقتی بخوابید یک پیام رسان نزد شما میاد و از شما دعوت به همکاری میکنه که باید قبول کنید اگر نکنید متاسفانه دیگه راهی نیست . اون به شما رمزی میده باید به شرق برید و خودش ادرش میده و در اخر هم وقتی تمام ماموریت ها رو انجام دادیم مادر قاتل رو ملاقات میکنید که شکل یک مجستمه هست و هر هفته به شما پول میده و شما استاد قاتل ها میشین و یک شنل میگیرید.
گروه محافظان: این گروه را اولین بار باید خودتان به انها رجوع کنید که در هر شهری با نام guide شناخته شده اند بعد از رد ماموریت هایی شما مامور ویژه میشین و یک محل تولید مواد مهلک را میبندید و با وجود پیشنهاد رشوه باز هم کار نیکویی میکنید و شما رئیس یکی از guide ها میشین یکی از ساختمان ها که سربازانی دارید و کلی دفتر دستک.
بعد از رد تمامی مراحل اصلی شما فرمانده شهر میشین که لباس و زره مخصوصی به شما داده میشود و جالبه هر خطایی که انجام بدید برای بار اول بخشیده میشین و نگهبانان با شما کاری ندارند.
یک گروه جادوگری هم بود که من واقعا اونو یادم نیست ولی خوب انجامشون دادم چون من تو اکسباکس بازی رو تموم کردم و مثل بعضیا رمز tgm رو نمیتونستم بزنم و بازی منصفانه بود
وقتی بازی رو 100% کنید حدودا 50 ساعت بازی کردید ولی من خودم حساب کردم 33 ساعت بازی کرده بودم اونم با کلی تفریح . بعد از 100% کردن کاملا از بازی زده میشین و دیگه سراغش نمیرین چون واقعا کاری نیست که انجام بدین. جز ماد ها و dlc ها که واقعا شگفت انگیزن مخصوصا sheviring island که بسیار بسیار زیباست و متفاوت.
در بازی شما یک بیماری میگیرید که تبدیل به زامبی میشوید . در شب قدرتتان زیاد تر از حد معمول است اما در روز نور افتاب خون شما را رفته رفته کم میکند مگر اینکه در شب از کسانی که خواب هستند خون بنوشید . که در روز دیگر نور افتاب به شما اسیب نمیرساند. برای رفع بیماری هم ماموریتی ظاهر خواد شد که با رجوع به پیر زنی در کوه و اوردن مواد اولیه برای او از این حالت خارج شده و دیگر هیچ وقت به این حالت بر نمیگردین.
با زدن دکمه ctrl دنیای جدیدی بر روی شما باز میشود و ان دنیای دزدیست که برای مدت ها شما را سرگرم میکند. .سایلی که میدزدید با علامت دستی قرمز از دیگر وسایل جدا شده و شما نمی توانید انها رو به فروشندگان و خریداران بفروشید . باید در گروه دزدان عضو شوید عده ای مال خر انجا هستند که اجناس دزدی میخرند. اما فروشنگان معمولیم در صورت بالا بودن درجه merchant شما ان اجناس را خواهند خرید.
در بازی شما میتوانید در هر شهر یک خانه بخرید فقط یکی از انها داستان دارد که باید ماموریتش را انجام دهید.
در اوایل بازی یک زن با زره کاملا پیشرفته در یکی از مقبره هایی نزدیک شهر اپراتوری وجود دارد اما اگر به جنگ او بروید با یک ضربه شما را خواهد کشت بنا بر این کلیک ~ را زده و رمز tgm را بزنید وقتی او را کشتید زره هایش را بردارید و حالا در همان اول بازی شمشیر و زره هایی دارید که در اخر بازی به شما خواهد داد.
هر هفته تمامی مقبره ها و غارها recover میشوند یعنی اگر کسانی در انجا بودند و شما انها را کشتید دوباره میایند . برای درامد و افزایش اسکیل هایتان چند غار و مقبره که ادما هی قوی در ان هستند را نشان کنید و هر از گاهی بهشان حمله کنید و کلی زره های جدید و پول به دست اورید . منشاع زره های جدید و شمشیر های جدید انان هستند.
ماموریت های فرعی را انجام ندهید چون هیچ فایده ای ندارند حتی درصد کامل کردن بازی را هم تغییری نمیدهند.
در بازی تعداد بیشماری کد وجود دارد که بازدن این چیت کد ها ابزار های به دست میاورید که واقعا بازی را لذت بخش میکنند که میتوانید از سایت gamewinners همه چیت ها را یاد بگیرید.بعضی از انان واقعا عجیب هستند
شب ها برای درامد زایی میتوانید دزدی کنید از خانه های مردم که کلی لذت بخش است.
 
آخرین ویرایش:

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
بری اون کلیسا پیش کارول، با جافری حرف بزنی بهت می گه برو پیش بقیه پدر های روحانی تا بهت کمک کنن. یه پدر روحانی هست (اسمش یادم نیس) اسبش رو مفد بهت میده.
اگه هم اسب می خوای بخری، برو بیرون هر شهر یه استبل هست از توش اسب بخر. اسب سفید (گردن کلفت) و اسب سیاه (تند و تیز) گرونن البته.
باس جادو بخریی. پول جمع کن یه خوبش رو بخر. اگه dlc ها رو نصب داری می تونی از بعضی کتاب ها هم یاد بگیری.
برو مپ رو بیار (باس تو فضای سر باز باشی البته) بعد رو جاهایی که شناخته شدست کلیک کن میگه برم؟ تو هم بگو پ ن پ!! :D

نگا برو به یه برج که از همه برج ها بلند تر کت کلفت تره، اونجا بری بالای بالاش یه سنگ هست. سنگش خیلی تابلو هست، حتی یه quest mark هم روشه. اونا بر دار تمام.

مشکل منم همینه تو اون سایتی هم که داده بودی میگفت که همچین کاری بکنی و نمیدونم یه نوری از یه برجی زده بیرون برو اونجا و ... ولی من اصلا نوری رو نمیبینم ! یعنی کلا دور دست رو نمی بینم !
رفتم تو طبقه آخر یه برج یه یارو زندانی بود یکی هم کنارش بود اونو کشتم کلیدشون برداشتم و حالا عین ... تو گل موندم ! :|

از آقا پژمان هم بابت راهنماییشون تشکر می کنم ..
 

KITO

کاربر سایت
Nov 1, 2009
180
نام
KITO
چه جالب ... من با این همه ادعام در زمینه ماد نصب کردن به جرئت میتونم بگم تا حالا کمتر از 10% مادهای سایت tesnexus رو تست کردم و با این حال اکثر اوقات مادها با هم دچار مشکل میشدنم و بازی سریع کرش میکرد .

یعنی کلی خندیدما
شما که همه ماد ها و dlc ها رو نصب کردین همشون یه ورژن میخواستن؟ حد اقل من سه تا ورژن عوض کردم تا تونستم همشونو بریزن در ضمن dlc جای خودش داره اکسپنشن جای خودشو . البته مادی که من نصب کردمو عمرا هیچ کدومتون نصب کرده باشین چون یک ماد کاملا indivdual بود و مادی بود که کلی بازی رو جالب میکرد که جایز نیست بگم.
والا الانو نمیدونم ولی اون موقع من 3 تا کرک مختلف میریختم و یک پچ مخصوص عوض کردن ورژن بازی بود که خیلی اذیتمم کرد.
شما که بازیت کرک نمی خوا چون شرکتیه و اورجینال نیست و جالبه بدونی خیلی ماد ها نصب نمیشه ولی خیلی هاشم نصب میشه چون شما منو نداری ماد ها رو تیک بزنی اجراشون کنی

اون مادی که گفتی رو تو پروفم میگی ( اگه Better Cites هست میشه بگی از کجا دانلود کردی )
والا تا اونجایی که یادمه بازی تو زمینه کرک شدن خیلی راحت باگ میخورد ( و اصلا نیازی به کرک کردن نداشت ) و حتی به راحتی میشد بازی رو به صورت دستی ( و بدون نیاز به SKiDROW و دوستان ) کرک کرد که مثل مرد اجرا بشه . و یه راه دیگه هم که داشت یه فایل آیزو ( ISO ) چند مگی بود که اصلا نیاز به کرک کردن نداشت . ( بازی هم ستاپ اصلی بود ) .

مشکل منم همینه تو اون سایتی هم که داده بودی میگفت که همچین کاری بکنی و نمیدونم یه نوری از یه برجی زده بیرون برو اونجا و ... ولی من اصلا نوری رو نمیبینم ! یعنی کلا دور دست رو نمی بینم !
رفتم تو طبقه آخر یه برج یه یارو زندانی بود یکی هم کنارش بود اونو کشتم کلیدشون برداشتم و حالا عین ... تو گل موندم ! :|

از آقا پژمان هم بابت راهنماییشون تشکر می کنم ..

تو تنظیمات بازی گرافیک بازی رو تا اونجا که میتونی بالا ببر و View Distant رو هم بالا ببر . بالای یکی از ( فکر کنم 3 برج ) نور به سمت آسمون میره . ( البته به خاطر سرخی آسمون به راحتی معلوم نیست ولی هست ) کلا داخل برج اصلی که SigStone هستش نور ( البته آتیش نه نور ) به سمت آسمون میره . البته از سایر برجها هم میشه به اونجا دسترسی پیدا کرد ( ولی سخت‌تر ) .

به نظر من ( تجربه‌ی شخصی :D ) اول بازی از مراحل اصلی شروع نکن و چرخ بزن نیرن‌روت پیدا کن ، ماهیگیری کن و .... و بعد که لولت 4-5 رسید برو سراغ کواچ ( Kvatch ) خیلی بازی راحت‌تر میشه .

یه سری تریک‌هایی هم واسه زیاد کردن Skillها وجود داره ( که به مرور زمان یاد میگیری )
 

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
بازم سلام ... خوب هستید ؟

آقا من این مارتین رو راضی کردم بیاد حالا چی جوری ببرمش ؟ با پا که نمیشه تا اونجا بریم !
این یارو مارتین هم که سوار اسب نمیشه دوتایی بریم ! پس چی کار کنم ؟
 

PipBoy3000_v2

کاربر سایت
Mar 6, 2009
976
بازم سلام ... خوب هستید ؟

آقا من این مارتین رو راضی کردم بیاد حالا چی جوری ببرمش ؟ با پا که نمیشه تا اونجا بریم !
این یارو مارتین هم که سوار اسب نمیشه دوتایی بریم ! پس چی کار کنم ؟
مشکلت با دو کلمه حله:
Fast Travel
 

پژمان

کاربر سایت
May 21, 2007
1,277
نام
پژمان
5 سال پیش بازیش کردیم الان دارین تازه بازی میکنین؟!!!! میپرسین کدوم پچ؟1!!!!! والا اگر یادم بیاد پچاش چی بود میگفتم ولی واقعا یادم نیست.
برای کلک زدن به بازی میتونید رمز tGM رو بزنید و دائم اسپلاتونو بزنید تا لولاشون بره بالا بعد میتونید رمز tGM رو دوباره بزنید همه چیز مثل روز اوله فقط لولاتون و لول های اسپلاتون افزایش یافته مثلا اسپل یا جادوی هلث یا خون رو من تو PC اون موقع انقدر زدن از 30 اینا بازی رو شروع کردم . مطمئنا احساس بدی ندارید که چیت زدید .
-----------------------
مبین جام متاسفانه تا دیسکاور نکنه نمیتونه FAST TRAVEL کنه . باید با پایه پیاده بره یا از نزدیک ترین نقطه به اون مکان فست تراول کنه و باقیشو راه بره.
سر همین قضیس که میگیم اوا یه سری مراحل فرعی انجام بدید وقتی مکان های مختلف رو کشف کردید اون موقع راحت ترید
 

KITO

کاربر سایت
Nov 1, 2009
180
نام
KITO
5 سال پیش بازیش کردیم الان دارین تازه بازی میکنین؟!!!! میپرسین کدوم پچ؟1!!!!! والا اگر یادم بیاد پچاش چی بود میگفتم ولی واقعا یادم نیست.
برای کلک زدن به بازی میتونید رمز tGM رو بزنید و دائم اسپلاتونو بزنید تا لولاشون بره بالا بعد میتونید رمز tGM رو دوباره بزنید همه چیز مثل روز اوله فقط لولاتون و لول های اسپلاتون افزایش یافته مثلا اسپل یا جادوی هلث یا خون رو من تو PC اون موقع انقدر زدن از 30 اینا بازی رو شروع کردم . مطمئنا احساس بدی ندارید که چیت زدید .
-----------------------
مبین جام متاسفانه تا دیسکاور نکنه نمیتونه FAST TRAVEL کنه . باید با پایه پیاده بره یا از نزدیک ترین نقطه به اون مکان فست تراول کنه و باقیشو راه بره.
سر همین قضیس که میگیم اوا یه سری مراحل فرعی انجام بدید وقتی مکان های مختلف رو کشف کردید اون موقع راحت ترید

اون GodMode که اصلا تریک حساب نمیشه ( چیت کده دیگه !!! )
من این بازی رو چند بار بازی کردم و هر دفعه هم کلی ماد زدم ( گفتی ماد نصب کردی که کل بازی رو تغییر داده خواستم بدونم مادش چی بوده )

کسی لینک Better Cities رو داره ؟ ( از خود tesnexus نباشه ، چون اکانت پریمیوم ندارم و با سرعت حلزونی میخواد دانلود کنی که چند ماه طول میکشه اگه کنسل نشه البته ) .

منم قصد دارم تو چند روز آینده دوباره بازی رو نصب کنم ( گذاشتم واسه دانلود )

محض اطلاع دوستان که قصد دارن بازی رو فقط برای تست انجام بدن و دوست ندارن Explorer باشن میتونن از این کدها تو قسمت کنسول استفاده کنن
tgm : toggle gode mode
tmm [1,0] : toggle mapmarkers
اولی میره حالت گادمد ، اسلحه‌ها خراب نمیشه ، هلث کم نمیشه ، مجیکا کم نمیشه و تیرها هم کم نمیشن ، محدودیت ظرفیت نداره و هر اسپلی مربوط به هر لولی و با هر مجیکایی رو میشه Cast کرد.
دومی همه نقاط رو نقشه رو بدون نیاز به دیسکاور کردن میاره ( البته XP مربوطش رو نمیده )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر