خلاصه مصاحبه گلن اسکافیلد در مورد The Callisto Protocol
نحوه حرکت هیولاها چیزی است که از فیلم های ترسناک کرهای الهام گرفته شده
به گفته وی Black Iron Prison دارای بدترین کابوس هاست
اگر دشمنان نظیر نگهبان های روباتیک و افرادی که دارای باتوم بی حس کننده دندانه دار هستن ، شما رو گرفتار نکنند ، سرما این کار رو انجام میدهد
به گفته اسکافیلد، شخصیت اصلی بازی یعنی جیکوب ، شخصیت پیچیدهای است، وی میگوید که با داستان عمیقی طرف هستیم و هر کدام از شخصیت ها هم از همین قانون پیروی میکنند
هنگام نوشتن داستان متوجه شدن که بازی باید دنیای خودش داشته باشد ، وی میگوید که آنها PUBG رو دوست دارند و چیزهای کوچکی در بازی وجود دارد که به PUBG گره بخورد اما میخواستن بازی ، دنیا ، IP و داستان و شخصیت های خودش را داشته باشد
وی میگوید ناشر بازی یعنی Krafton کاملا از این تغییر حمایت کرد و این شرکت فقط از آنها میخواهد که بهترین بازی را بسازد
به گفته اسکافیلد سیستم قطع عضو وحشتناکی در بازی وجود دارد و بسیار عمیق خواهد بود
مکانیک خاص دیگری در بازی وجود دارد اما اسکافیلد فعلا در مورد آن صحبت نمیکند
به گفته وی شما باید از سلاح های خود استفاده کنید، آنها را ارتقا دهید ، باید سعی کنید تا اونجا که میشه مهمات پیدا کنید و البته که مهمات زیادی وجود نداره
چیزی به نام GRP وجود دارد که مانند Gravity Gun هستش اما میتونه دشمنان رو هم بگیره و پرتاب کنه به اونجایی که دوست دارید
دشمنان زیادی در بازی وجود دارد، شکارچی هایی که دنبال شما هستند ، دشمنانی که باید با مخفیکاری آنها را بکشید و ... که تنوع زیادی دارند
این تنوع با کات سین ها به توسعه دهندگان کمک میکند تا با تکرار برخوردهای مشابه در محیطهای مختلف احساس خستگی نکنید
محیط های زیادی وجود دارد
همچنین اسکافیلد از تیم توسعه خود تمجید میکند و میگوید که آنها کیفیت را به سطح بالاتری رساندند و کارهای خیلی زیادی انجام دادند که قطعا در نمایش های بعدی آنها را خواهید دید
این عنوان 11 آذر برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد .
️گلن اسکافیلد در مورد خطی بودن The Callisto Protocol
این بازی خطی است اما خب ما Beta Path هم برای کاوش بیشتر به بازی اضافه کردیم و تعداد زیادی از آنها وجود دارد.
وی در ادامه گفت اگر نمیخواهید مجبور نیستید سمت این Beta Pathها برید اما چیزهای پنهان زیادی در آنها وجود دارد.