Multi Platform The Callisto Protocol

سازنده
Striking Distance Studios
تاریخ انتشار
۲ ماه دسامبر ۲۰۲۲
ناشر
Krafton
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
199592

بازی جدید خالق Dead Space در Game Awards 2020 معرفی شد و با اطلاعات بیشتر تاپیک به روز رسانی میشود.
--------------------------------------------
سازنده: Striking Distance Studios
ناشر: Krafton
تاریخ عرضه: 2022
پلتفرم: PC, PS5, Xbox Series X|S​
اطلاعات
  • بازی همچون Dead Space در سبک Cosmic Survival Horror خواهد بود.
  • داستان بازی در سال 2320 در یک زندان بر روی یکی از قمرهای مشتری به نام کالیستو اتفاق خواهد افتاد.
عکسها
-----------
screenshot-01.jpg screenshot-02.jpg screenshot-03.jpg screenshot-04.jpg screenshot-05.jpg
screenshot-06.jpg screenshot-07.jpg screenshot-08.jpg
 
آخرین ویرایش:

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
گلن اسکافیلد راجب بازی یه سری اطلاعات دادن
که یکی دو قسمتش چشم منو گرفته:>
میگه که سیستم قطع عضو وحشتناکی در بازی وجود داره و بسیار عمیق خواهد بود >:)
یه مورد دیگه که باز هم‌فوریت بنده هستش بحث اپگرید سلاح ها و کمبود مهماته (عین ایول های کلاسیک) کا بهش اشاره کرده

پ.ن: یه ویدیوی کوتاه هم از گلن که توضیحاتی راجب خطی بودن بازی و Beta Path ها میده

View attachment IMG_20220613_222315_564.mp4
 
آخرین ویرایش:

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها
خلاصه مصاحبه گلن اسکافیلد در مورد The Callisto Protocol

🔻نحوه حرکت هیولاها چیزی است که از فیلم های ترسناک کره‌ای الهام گرفته شده

🔻به گفته وی Black Iron Prison دارای بدترین کابوس هاست

🔻اگر دشمنان نظیر نگهبان های روباتیک و افرادی که دارای باتوم بی حس کننده دندانه دار هستن ، شما رو گرفتار نکنند ، سرما این کار رو انجام میدهد

🔻به گفته اسکافیلد، شخصیت اصلی بازی یعنی جیکوب ، شخصیت پیچیده‌ای است، وی می‌گوید که با داستان عمیقی طرف هستیم و هر کدام از شخصیت ها هم از همین قانون پیروی می‌کنند

🔻هنگام نوشتن داستان متوجه شدن که بازی باید دنیای خودش داشته باشد ، وی می‌گوید که آنها PUBG رو دوست دارند و چیزهای کوچکی در بازی وجود دارد که به PUBG گره بخورد اما میخواستن بازی ، دنیا ، IP و داستان و شخصیت های خودش را داشته باشد

🔻وی می‌گوید ناشر بازی یعنی Krafton کاملا از این تغییر حمایت کرد و این شرکت فقط از آنها میخواهد که بهترین بازی را بسازد

🔻به گفته اسکافیلد سیستم قطع عضو وحشتناکی در بازی وجود دارد و بسیار عمیق خواهد بود

🔻مکانیک خاص دیگری در بازی وجود دارد اما اسکافیلد فعلا در مورد آن صحبت نمیکند

🔻به گفته وی شما باید از سلاح های خود استفاده کنید، آنها را ارتقا دهید ، باید سعی کنید تا اونجا که میشه مهمات پیدا کنید و البته که مهمات زیادی وجود نداره

🔻چیزی به نام GRP وجود دارد که مانند Gravity Gun هستش اما میتونه دشمنان رو هم بگیره و پرتاب کنه به اونجایی که دوست دارید

🔻دشمنان زیادی در بازی وجود دارد، شکارچی هایی که دنبال شما هستند ، دشمنانی که باید با مخفی‌کاری آنها را بکشید و ... که تنوع زیادی دارند

🔻این تنوع با کات سین ها به توسعه دهندگان کمک میکند تا با تکرار برخوردهای مشابه در محیطهای مختلف احساس خستگی نکنید

🔻محیط های زیادی وجود دارد

🔻همچنین اسکافیلد از تیم توسعه خود تمجید میکند و می‌گوید که آنها کیفیت را به سطح بالاتری رساندند و کارهای خیلی زیادی انجام دادند که قطعا در نمایش های بعدی آنها را خواهید دید

🔻این عنوان 11 آذر برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد .

⭕️گلن اسکافیلد در مورد خطی بودن The Callisto Protocol

🔻این بازی خطی است اما خب ما Beta Path هم برای کاوش بیشتر به بازی اضافه کردیم و تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

🔻وی در ادامه گفت اگر نمیخواهید مجبور نیستید سمت این Beta Pathها برید اما چیزهای پنهان زیادی در آنها وجود دارد.
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,709
گلن اسکافیلد راجب بازی یه سری اطلاعات دادن
که یکی دو قسمتش چشم منو گرفته:>
میگه که سیستم قطع عضو وحشتناکی در بازی وجود داره و بسیار عمیق خواهد بود >:)
یه مورد دیگه که باز هم‌فوریت بنده هستش بحث اپگرید سلاح ها و کمبود مهماته (عین ایول های کلاسیک) کا بهش اشاره کرده

پ.ن: یه ویدیوی کوتاه هم از گلن که توضیحاتی راجب خطی بودن بازی و Beta Path ها میده

View attachment 259607

این الحاج اسکافیلد چه باحال حرف می زنه....یه جورایی انگار کلمات از اعماق وجودش تراوش می کنن و بعدش جهش می کنن بیرون :D:x
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها
این بازی جز بهترین بازی های سال ۲۰۲۲ خواهد بود . ژانری که بهش کمتر پرداخته شده با کیفیت بالا . در زمانه ای که انبوه ریمیک و ریمستر موج می زند این بازی ها ارزشمند هستند
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali

گیمینگ بولت یه مطلب کار کرده راجب Gore System و مصاحبه ی گلن با IGN
گلن در رابطه با این سیستم گفته چند سال رو صرف توسعه ی و طراحی همین Gore System کردن
تیم Rendering بازی و چندتا هنرمند دیگه یه تایم زیادی رو صرف تکه و پاره کردن انمی ها کردن تا هر پلیر تجربه ی دلهره آور متفاوتی نسبت به سایرین تجربه کنن، تا حدی که میگه شما تکه و پاره شدن شبیه به هم رو دو مرتبه نمی بینین!!👀
پ.ن: اینکه به چه میزان اغراق در این صحیت ها بوده رو دیگه به وقتش حین تجربه مشاهده خواهیم کرد🔥
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,476
یه سری چیزا رو دیگه حقیقتا تو 2022 نمیشه گفت ولی یادم همین کارگردان بازی توی e3 2008 بود فکر کنم برای نسخه اول dead space میگفت برای gore رفته بودن عکس و فیلم از تصادفات رانندگی که طرف له و لورده شده جمع کرده بودن خیالتون از اون جهت راحت الان روش نشده بگه از چه چیزایی ایده گرفتن :D
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
یه سری چیزا رو دیگه حقیقتا تو 2022 نمیشه گفت ولی یادم همین کارگردان بازی توی e3 2008 بود فکر کنم برای نسخه اول dead space میگفت برای gore رفته بودن عکس و فیلم از تصادفات رانندگی که طرف له و لورده شده جمع کرده بودن خیالتون از اون جهت راحت الان روش نشده بگه از چه چیزایی ایده گرفتن :D
درود
به گفته ی کریس استون (animation directorعه دد اسپیس) اینبار هم ایده هارو از نمونه های وحشت و خشونت در زندگی واقعی الهام گرفتن:D
استون یه مصاحبه‌ با PCGamesN داشته که گفته از سایلنت هیل و اویل و یه سری فیلم از جمله The Thing و Event Horizon الهام گرفته👀

In addition, Stone says, “we’ve found ourselves looking at a lot of real-life examples of horror and gore. While these were a lot less fun to research, it was some of the most memorable and valuable content when it came to creating realistic visuals and experiences.”​

میگه ما ناگهان خود را درحالی که به نمونه‌های واقعی از ترس و وحشت و خشونت نگاه می‌کردیم یافتیم!
در حالی که تحقیق بر روی این موارد اصلا سرگرم کننده نبود، زمانی که نوبت به خلق تصاویر و تجربیات واقعی رسید، یکی از به یاد ماندنی ترین و ارزشمندترین تجربیات من بود🔥

 

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
651
Game Informer یه مصاحبه جدید انجام داده باDesign director استودیو:
نصف Combat بازی به صورت Malee هستش.
جا خالی دادن همونطور که تو تریلر دیدین، با آنالوگ چپ صورت میگیره، دقیقا مثل بازیهای فایتینگ قدیمی که برای جا خالی دادن شما آنالوگ رو جلو عقب میکردین.
اگه سعی کنین از دست دشمن ها فرار کنین یا به قول معروف فرار رو برقرار ترجیح بدین دشمن ها اتاق به اتاق دنبالتون میان.
تا جایی که تونستن از دوال سنس استفاده کردن تا پلیر خورد شدن همه استخوان هارو بتونه حس کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر