Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,509
نام
مــاکــان

در جه سختی و یــ سری از المان های گیم پلی رو میشه تا فیها خالدون کاستومایز کرد
Performance Mod به بازی اضافه میشه
Local Map اضافه شده و یـ عالمه Marker رو صفحه اضافه شده

=============


وسیله نقلیه به صورت رسمی معرفی شد و قرار در آینده به بازی اضافه بشه
عجب سورپرایزی :x
 
  • Like
Reactions: AmirPh78

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,388
نام
Majid
حالا استارفیلد به کنار با توجه به اینکه احتمالا واسه Fallout 5 هم از این انجین نکشن بیرون هر کاری اینجا انجام بدن یه بیس خوب میشه واسه بازیا بعدیشون :D

وسیله نقلیه درست تاحالا نداشتیم تو هیچ کدوم از بازیا بتسدا (البته غیر New vegas که اونم مادِرا ساختن:p) اگه اینجا بتونن یه چیز درست درمون در بیارن شاید یه سری وسیله نقلیه تو Fallout 5 ببینیم (حالا نه صرفا ماشین)
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,388
نام
Majid
واسه لودينگا نميتونن يه كارى كنن؟ البته من از زمان لانچ ديگه بازى نكردم نميدونم هنوزم همونجوريه يا نه.
Layout مپ جوری دیزاین شده که اصلا کروی نیست!
اون سیاره ای که داری میبینی درواقع یه توپ گرده که فقط تکسچر داره و سیاره ای که روش میشینی یه مپ صافه :D این لودینگه فقط اون وسطه که نفهمی این دوتا کلا دو چیز جدان.
اگه بحث دیرلود شدن میبود شاید میشد کاریش کرد، اما الان تنها راهی که میشه لودینگو حذف کرد اینه که کلا دیزاین مپو بکوبن و یه ترفند جدید واسش پیدا کنن.

باز اینا اگه بتونن همون لودینگ داخل شهرو از بین ببرن خودش کلی تاثیر داره، Neon City رسما هر 10 ثانیه باید یه لودینگ میدیدی :|
موندم واقعا یکی نبود بگه بهشون که خب اگه انجین جواب نمیده و شما هم قادر به بهینه کردنش نیستید چه اصراری به ساخت شهر بزرگ داشتید! تقسیمش میکردید به 10-20 تا شهر کوچک اینجوری تنوع هم میرفت بالا.
 

'USG Ishimura'

CEC Engineer Isaac Clarke
Gold User
Mar 12, 2011
939
نام
کیوان
Layout مپ جوری دیزاین شده که اصلا کروی نیست!
اون سیاره ای که داری میبینی درواقع یه توپ گرده که فقط تکسچر داره و سیاره ای که روش میشینی یه مپ صافه :D این لودینگه فقط اون وسطه که نفهمی این دوتا کلا دو چیز جدان.
اگه بحث دیرلود شدن میبود شاید میشد کاریش کرد، اما الان تنها راهی که میشه لودینگو حذف کرد اینه که کلا دیزاین مپو بکوبن و یه ترفند جدید واسش پیدا کنن.

باز اینا اگه بتونن همون لودینگ داخل شهرو از بین ببرن خودش کلی تاثیر داره، Neon City رسما هر 10 ثانیه باید یه لودینگ میدیدی :|
موندم واقعا یکی نبود بگه بهشون که خب اگه انجین جواب نمیده و شما هم قادر به بهینه کردنش نیستید چه اصراری به ساخت شهر بزرگ داشتید! تقسیمش میکردید به 10-20 تا شهر کوچک اینجوری تنوع هم میرفت بالا.
لودینگها لازم نیست حذف بشن لزوما بلکه میتونن هوشمندانه بشن. توی مس افکت 1 نسخه اصلی (نه ریمستر) آسانسورهای سیتادل لودینگ بودن ولی بازی گیمپلیش قطع نمیشد و شما صفحه سیاهی نمیدیدی، برای نئون یا MAST توی نیوآتلانتیس هم میتونن همین کار بکنن، مسخره اینکه فالوت 4 لودینگ آسانسوری داره ولی تو استارفیلد استفاده نکردن. برای سفر بین ستاره‌ها هم برای مثال Elite Dangerous وقتی بین 2 ستاره سفر میکنید گیمپلی قفل میشه و شما رو هیچی کنترل ندارید، تو کابین نشستید و یه افکت در هم پیچیده شدن فضا-زمان از پنجره سفینه میبینید تا از لودینگ رد بشید که باز توی استارفیلد میتونن همینکار بکنن. بجز اون سفر بین سیاره‌های داخل یک منظومه همین الان هم امکان پذیره ولی ساعتها طول میکشه، با تغییر سیستم سرعت داخل منظومه میتونن اینکار رو به هم به عهده پلیر بزارن. یه سری لودینگها رو میشه اینطوری ماله کشید یا حلش کرد نیازی هم به کوبوندن انجین نیست. :D
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,987
نام
محمد حسین
دیگه داره کم کم از یک بازی خوب برای طرفداران بتسدا تبدیل میشه به یک بازی واجب برای همه :x
انشالا پاییز به همراه اکسپنشن بازی دوباره میزنم تو گوشش، بازی های بتسدا رو باید سال ها بازی کرد
بازیای بتسدا بخاطر جامعه مادرها تا سالها قابل بازیه و در کنارشون کلی ماد میشه عنوان و با عرضه سریالش، تو لیست پرفروشهای استیم تو 3 هفته اخیر، بین 3 تا 5 فال اوت هر هفته تو لیست بودن.
بنظرم کج سلیقکی و رو آوردن به یکسری شاخصه های کمی به کیفیت اثر ضربه وارد کرد.
خوبیش اینه، برگشتن و احتمالا تو الدر بجای کمیت یه عنوان جمع و جور پر ملات، احتمالا بدن با کلی جزییات جالب و احتمالا شاهد عرضه زودتر از انتظار یه فال اوت باشیم.
_________
این وط یه ریمستر از oblivion قبل از الدر بعدی لازمه.
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,529
نام
عرفان
به نظر نقشه بازی پویا هست و به صورت ریل تایم هرکاری که می کنید رو پردازش میکنه و نشون میده از جمله نشان دادن دقیق شکل کشتی فضاییتون و هرچیز و هرکاری که در اوت‌پست انجام بدید
https://www.reddit.com/r/Starfield/s/kiLpvzKAyL
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,509
نام
مــاکــان
بنظرم مهمترین چیزی که باید تا الان بش اضاف میشد وسیله نقلیه هست
درک نمیکنم چطور از اول نداشته :o
البته خیلی هم نکته مثبتی نیست.
تو شرایط فعلی که کمپین بازی داره با این Rover فقط زودتر میرسی به اون دیوار نامرئی ها.
نمیگم چیز اضافه ایه ولی اونطور هم که باید از پتانسیلش استفاده نمیشه.

البته من امیدوارم که تو اکسپنشن اون یکی دوتا سیاره یا مکانی که اضافه میکنه کلا روش جدیدی تو ساخت شهر و مناطقش پیش گرفته باشن که اونجا توجیح داشته باشه استفاده ازش.
==========
اگه اکسپنشن این تغییراتی که میخوایم رو نده همون بهتر که سریعتر منتشر و بعدش بازی رو آرشیو کنن و قفلی بزنن روی TES 6.
 

Amorfin

کاربر سایت
Jul 1, 2023
24
البته خیلی هم نکته مثبتی نیست.
تو شرایط فعلی که کمپین بازی داره با این Rover فقط زودتر میرسی به اون دیوار نامرئی ها.
نمیگم چیز اضافه ایه ولی اونطور هم که باید از پتانسیلش استفاده نمیشه.

البته من امیدوارم که تو اکسپنشن اون یکی دوتا سیاره یا مکانی که اضافه میکنه کلا روش جدیدی تو ساخت شهر و مناطقش پیش گرفته باشن که اونجا توجیح داشته باشه استفاده ازش.
==========
اگه اکسپنشن این تغییراتی که میخوایم رو نده همون بهتر که سریعتر منتشر و بعدش بازی رو آرشیو کنن و قفلی بزنن روی TES 6.
موافقم باهات وسیله نقلیه اگه فقط برای جابه جای باشه که هیچ ارزشی نداره باید المان های گیم پلی رو عمیق تر و به باقی المان های گیم پلی دیگه پیوند بده مثلا بشه ازش برای نبرد ها حمل نقلم استفاده کرد بخش شخصی سازی که رو کشتی ها هست رو وسایل نقلیه هم راحت میشه پیاده کرد.و از همه مهم تر اینکه اگه بشه مثله خیلی از بازیای دیگه اون وسیله نقلیه که متحرکه رو مرکز لود کردن نقشه قرار بدن که با جا به جا شدنشم اون منطقه جابه جا شه یعنی دیگه بازی مجبورت نکنه برگردی به کشتی و سفینه و اون مرکزی که سفینه بوده رو اون ماشین قرار بدن میشه گفت ارزش داره و چند تا حرکتم سره لودینگا بزنن بازی رو صد ساعت تایم پلی دارم ولی فعلا نمیخام برم سراغش.از بس لودینگ تو بازی دیدم خسته م کرد دیگه ادامه نتونستم بدم مخصوصا اون شهره که اون برج بزرگه رو داره.هر چند ثانیه لودینگ چند ثانیه س درسته ولی کلا مشخص میکنه همه چی جدا جداس.کافیه تو همون شهره یکی از مراحلی که مثلا قراره حس حماسی بهتون بده رو انجام بدید کاملا میفهمید منظورم از این لودینگا چیه و چه ضربه ای میزنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر