عجب سورپرایزی
در جه سختی و یــ سری از المان های گیم پلی رو میشه تا فیها خالدون کاستومایز کرد
Performance Mod به بازی اضافه میشه
Local Map اضافه شده و یـ عالمه Marker رو صفحه اضافه شده
=============
وسیله نقلیه به صورت رسمی معرفی شد و قرار در آینده به بازی اضافه بشه
Layout مپ جوری دیزاین شده که اصلا کروی نیست!واسه لودينگا نميتونن يه كارى كنن؟ البته من از زمان لانچ ديگه بازى نكردم نميدونم هنوزم همونجوريه يا نه.
لودینگها لازم نیست حذف بشن لزوما بلکه میتونن هوشمندانه بشن. توی مس افکت 1 نسخه اصلی (نه ریمستر) آسانسورهای سیتادل لودینگ بودن ولی بازی گیمپلیش قطع نمیشد و شما صفحه سیاهی نمیدیدی، برای نئون یا MAST توی نیوآتلانتیس هم میتونن همین کار بکنن، مسخره اینکه فالوت 4 لودینگ آسانسوری داره ولی تو استارفیلد استفاده نکردن. برای سفر بین ستارهها هم برای مثال Elite Dangerous وقتی بین 2 ستاره سفر میکنید گیمپلی قفل میشه و شما رو هیچی کنترل ندارید، تو کابین نشستید و یه افکت در هم پیچیده شدن فضا-زمان از پنجره سفینه میبینید تا از لودینگ رد بشید که باز توی استارفیلد میتونن همینکار بکنن. بجز اون سفر بین سیارههای داخل یک منظومه همین الان هم امکان پذیره ولی ساعتها طول میکشه، با تغییر سیستم سرعت داخل منظومه میتونن اینکار رو به هم به عهده پلیر بزارن. یه سری لودینگها رو میشه اینطوری ماله کشید یا حلش کرد نیازی هم به کوبوندن انجین نیست.Layout مپ جوری دیزاین شده که اصلا کروی نیست!
اون سیاره ای که داری میبینی درواقع یه توپ گرده که فقط تکسچر داره و سیاره ای که روش میشینی یه مپ صافه این لودینگه فقط اون وسطه که نفهمی این دوتا کلا دو چیز جدان.
اگه بحث دیرلود شدن میبود شاید میشد کاریش کرد، اما الان تنها راهی که میشه لودینگو حذف کرد اینه که کلا دیزاین مپو بکوبن و یه ترفند جدید واسش پیدا کنن.
باز اینا اگه بتونن همون لودینگ داخل شهرو از بین ببرن خودش کلی تاثیر داره، Neon City رسما هر 10 ثانیه باید یه لودینگ میدیدی
موندم واقعا یکی نبود بگه بهشون که خب اگه انجین جواب نمیده و شما هم قادر به بهینه کردنش نیستید چه اصراری به ساخت شهر بزرگ داشتید! تقسیمش میکردید به 10-20 تا شهر کوچک اینجوری تنوع هم میرفت بالا.
بازیای بتسدا بخاطر جامعه مادرها تا سالها قابل بازیه و در کنارشون کلی ماد میشه عنوان و با عرضه سریالش، تو لیست پرفروشهای استیم تو 3 هفته اخیر، بین 3 تا 5 فال اوت هر هفته تو لیست بودن.دیگه داره کم کم از یک بازی خوب برای طرفداران بتسدا تبدیل میشه به یک بازی واجب برای همه
انشالا پاییز به همراه اکسپنشن بازی دوباره میزنم تو گوشش، بازی های بتسدا رو باید سال ها بازی کرد
البته خیلی هم نکته مثبتی نیست.بنظرم مهمترین چیزی که باید تا الان بش اضاف میشد وسیله نقلیه هست
درک نمیکنم چطور از اول نداشته
موافقم باهات وسیله نقلیه اگه فقط برای جابه جای باشه که هیچ ارزشی نداره باید المان های گیم پلی رو عمیق تر و به باقی المان های گیم پلی دیگه پیوند بده مثلا بشه ازش برای نبرد ها حمل نقلم استفاده کرد بخش شخصی سازی که رو کشتی ها هست رو وسایل نقلیه هم راحت میشه پیاده کرد.و از همه مهم تر اینکه اگه بشه مثله خیلی از بازیای دیگه اون وسیله نقلیه که متحرکه رو مرکز لود کردن نقشه قرار بدن که با جا به جا شدنشم اون منطقه جابه جا شه یعنی دیگه بازی مجبورت نکنه برگردی به کشتی و سفینه و اون مرکزی که سفینه بوده رو اون ماشین قرار بدن میشه گفت ارزش داره و چند تا حرکتم سره لودینگا بزنن بازی رو صد ساعت تایم پلی دارم ولی فعلا نمیخام برم سراغش.از بس لودینگ تو بازی دیدم خسته م کرد دیگه ادامه نتونستم بدم مخصوصا اون شهره که اون برج بزرگه رو داره.هر چند ثانیه لودینگ چند ثانیه س درسته ولی کلا مشخص میکنه همه چی جدا جداس.کافیه تو همون شهره یکی از مراحلی که مثلا قراره حس حماسی بهتون بده رو انجام بدید کاملا میفهمید منظورم از این لودینگا چیه و چه ضربه ای میزنه.البته خیلی هم نکته مثبتی نیست.
تو شرایط فعلی که کمپین بازی داره با این Rover فقط زودتر میرسی به اون دیوار نامرئی ها.
نمیگم چیز اضافه ایه ولی اونطور هم که باید از پتانسیلش استفاده نمیشه.
البته من امیدوارم که تو اکسپنشن اون یکی دوتا سیاره یا مکانی که اضافه میکنه کلا روش جدیدی تو ساخت شهر و مناطقش پیش گرفته باشن که اونجا توجیح داشته باشه استفاده ازش.
==========
اگه اکسپنشن این تغییراتی که میخوایم رو نده همون بهتر که سریعتر منتشر و بعدش بازی رو آرشیو کنن و قفلی بزنن روی TES 6.