Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
شما میخواید بخوابین میرین خونه دوستتون!
چقدر دنیا از زمونه ما تغییر کرده :D B-)
پ ن : چندتا از این کلیپا که لازمه ببینیم قبل شروع برام بفرست.
مرسی

آره دیگه ، برم با یک چیزی بلاخره درگیر میشم که فکرمو درگیر کنه :D
____

خیلی ویدئو دیدم ، بهترین چیزی که می خوای ببینی اگر بحث سیو کردن زمان هست ، این کلیپه



کامل میگه که بهترین هر چیزی ، از لباس ها و سلاح ها و سفینه و ... رو چطوری بگیری ، اسپولیش فقط یک ساعت اول بازی هست که هیچ چیزه خاصی نداره ، منظور از بهترین هم چیزای اولیه که باز می کنی باسه چند ساعت اول خوبن ! خیلی این یکی رو پیشنهاد میدم.

این یکی توضیح اسکیل های مهم هست ، تقریبا اکثر جاها اسکیل هایی که پیشنهاد میدن با هم یکسان هست (مثل Security و Weight Lift و ...)




اینم تیپ و تریک هایی که از قبل بدونی بهتره ، که کوروش جان چند صفحه پیش گذاشت




ویدئو خیلی زیاده ، من فکر کنم 2-3 روزه دارم فقط ویدئو میبینم ، ولی همینا بسه :D بیشتر از اون دیگه تکرار یک سری چیزاست سوای اینکه یک سری ویدئو ها خیلی اسپویل داشتن ، من ندیدمشون.
 
سلام خدمت دوستان.بین حالت های نرمال و سخت تو این بازی تفاوت چقدره؟از نظر هوش مصنوعی دشمن ها منظورمه.بنظرتون رو چه درجه سختی بازی رو استارت بزنیم؟
 
بی صبرانه منتظر ساعت ۴ صبحم😁.راستی دوستان بازی الان برای من ۱۰۱ گیگ جا گرفته (xbox series s)بعد شنیدم آپدیت روز عرضه ۱۵ گیگ هست.الان من همه چی رو نصب کردم و دیگه هر چی میگردم چیزی برای آپدیت نیست.یعنی آپدیت روز عرضه اومده و من تمومش کردم یا هنوز نیومده و ۴ صبح به بعد میاد؟من گیج شدم یه خورده🥲
 
Starfield Screenshot 2023.09.04 - 15.02.01.24.png
بیمارستان فضایی که تصادفی پیدا کردم میشد داخلشم گشت کوئستم داشت
Starfield Screenshot 2023.09.05 - 15.20.37.40.png
پیدا کردن فلزات گران بها جذابیت خاص خودشو داره

Starfield Screenshot 2023.09.04 - 14.47.55.34.jpg
سنگ تمام بتسدا تو طراحی لباس و برای اولین بار فیزیک درست حسابی
اینقد دیزاین لباسا خوبه دلم نمیخاد مود لباس بریزم برعکس فالوت و اسکایریم که اسهال میگرفتی از طراحی لباس, بدون مود کرکتر انگار گونی پوشیده بود


Starfield Screenshot 2023.09.03 - 23.10.33.27.png
تو جزئیات یچیزی مثل غذا, موجودات ریز, دمو دستگاه کامپیوتری, هرچیزی, بتسدا کم کاری نکرده دلت میخاد همجا رو نگا کنی
--
از لحاظ کیفیت کلی و وزن خیلی از فالوت 4 بالاتره و یکی از با کیفیت ترین بازیهاست ( پروفم استیمم رو نگا کنید نیازی به توضیح نیست:D)

بازی اروم شروع میشه و کیک اماده نیست, برای یه عده عذاب ناکه تا راه بیفتن تو بازی منی که از بچگی عناوین بتسدا رو جارو کردم بعد 11 ساعت هنوز گم شدم تو بازی :))
میشه درک کرد نمره 7 ign و و گیم اسپات رو ولی در عین حال یه ایراداتیه که که حس میکنی شخصیه بستگی به پلیر داره
هرچی بیشتر جلو برین بیشتر اعتبار ign و gamespot خراب میشه براتون :D

عناصر role play بازی هم سنگینه هر اسکیل پوینت رو باید با دقت خرج کنین من الان پاره شدم سر اشتباهاتم یه کوئستی دارم نمیتونم تمامش کنم کشتی های دشمن با اینکه هم لولم هستن نابودم میکنن مجبورم برم کشتیمو قویتر کنم یه روز دیگه برگردم :|
 
فردا صبح ساعت 3:30 صبح ، بازی آنلاک میشه ، من که اون ساعت خوابم ، فکر کنم دیگه 9-10 صبح بشینم پاش بریم تا شنبه :D
حتما چندتا ویدئو بدون اسپویل ، در مورد اسکیل تری ببینین ، چونکه توی این بازی Respec کردن یا همون Reset کردن اسکیل ها وجود نداره !!! Cap Lvl هم نداره :D
ببخشید میشه چند تا منبع یا ویدئو که مفید باشن برای آموزش اسکیل تری به صورت لینک قرار بدید یا اسمشون رو بگید🙏
 
سلام خدمت دوستان.بین حالت های نرمال و سخت تو این بازی تفاوت چقدره؟از نظر هوش مصنوعی دشمن ها منظورمه.بنظرتون رو چه درجه سختی بازی رو استارت بزنیم؟
با هر درجه سختی که خواستید میتونید بازی کنید و وسط بازی در هر لحظه درجه سختی بازی رو تغییر بدید.

*********************

یه توضیح در مورد فارم لجندری بدم.
برای اینکه اسلحه و ایتم لنجدری بیشتر دراپ بشه در ورود به هر نقشه میتونید بازی رو روی سخت ترین درجه بذارید تا الیتهای بیشتری در بازی ظاهر بشه و شانس دراپ ایتم خوب بالا بره و درست قبل از مبارزه درجه سختی رو پایین بیارید که اذیت نشید. من از این روش استفاده نکردم ولی یه روش دیگه هم هست اینکه قبل از کشتن دشمن الیت سیو بزنید و بعد از کشتن ایتمی که دراپ میشه رو چک کنید اگر لجندری بود بردارید و اگر نبود ریلود کنید و مجددا بزنید. من از این روش برای گرفتن یه اسلحه لجندری استفاده کردم با توجه به اینکه ریلود روی PC سریعه براحتی میتونید حداقل یه اسلحه لجندری بگیرید.


******************
در مورد بازی خودم به اون نقطه مورد نظر در داستان رسیدم و الان دیگه فقط میخوام برم سراغ ساید کوئست. جالبه هنوز هیچ کدوم از شهرها رو هم نگشتم و فقط داستان ساید کوئستها رو دنبال میکنم که این بخش ماموریتها یخورده خلوت تر بشه بعد برم. ساختن پایگاه و اینها فکر نکنم تا اخر بازی برم سراغش. تقریبا هیچی هم بلد نیستم. لامصب اونقدر گسترده است که باید تصمیم بگیری میخوای چیکاره بشی:D من تصمیم گرفتم تو کار ساخت و ساز نرم. حداقل فعلا.
راستی research و کلا استفاده از research station یادتون نره. حداقل باعث میشه بخاطر استفاده از موادی که جمع کردین وزن خودتون و کارگوی سفینه کم بشه.
مورد بعد اگر اول بازی دیدین درگیری فضایی سفینه به سفینه کمه تعجب نکنید. در ساید کوئستها قراره حسابی جنگ فضایی داشته باشید.
از همه مهمتر اینکه برای لذت بردن از بازی روی یادگرفتن بازی تمرکز کنید. نمیشه مثل بقیه بازیها بگید میرم جلو و خود بخود یاد میگیرم. یاد گرفتن بازی نیاز به توجه داره و باید متمرکز بشید. مثلا چند روش برای رفتن به محل ماموریت جدید و سیستمهای مختلف هست همه رو اکتیو یاد بگیرید تا وسط بازی سردرگم نشید که خب حالا چطوری برم فلان جا یا فلان فروشگاه کجاست.
 
توی ردیت متوجه شدم که بدون رفتن به منوی نقشه میشه بین کهکشان ها جابجا شد! :D
چه پای پیاده چه تو سفینه
اسکنر باز کنید رو هدف نشونه بگیرین دکمه interact ( تو پیسی E هست) بزنید بعد خودش میگه چه دکمه ای بزنید تا سفر کنین اونجا
 
View attachment 307690

سیب زمینی برای منتظران
من این را نوشتم ولی گفتم شاید خوشتان نباید بخوانید بابت همین میزارم تو اسپویلر، اصلا اسپویل نیست صرفا من از یک منظر خاصی به این پدیده نگاه کردم.

مدلسازی فیزیک برای حرکت سیب زمینی ها فوق العاده بود من نمیدانم با چه ابزاری این این مدلسازی ها انجام میشود نزدیکترینش در ذهنم finite element method هست که بسیار پر هزینه هست حالا جدا از روش مدل سازی چیزی که بدیهی هست نیاز است پارامترهای لازم برای مدلسازی این تعداد سیب زمینی بسیار زیاد هست
برای پیروی دقیق اجزا از قوانین حرکت می بایست در هر لحظه و 18 تا متغیر برای هر سیب زمینی مشخص باشد و هم چنین تعداد زیادی ثابت نظیر 3 تا ممان انرسی زاویه ای و جرم و مرکز سطح و مرکز جرم و اصطکاک بین سیب زمینی ها و بین سیب زمینی و درب و بین سیب زمینی و زمین و فشار هوا و حداکثر طول سیب زمینی ها در سه راستا و محور قرار گیری این راستا نسبت به مختصات جهانی و.....
18 تا متغییر برای هر سیب زمینی شامل 6 متغییر مربوط به مکان اولیه ( شامل 3 زاویه اولیه و 3 مکان اولیه) و 6 تا سرعت و 6 تا شتاب و
این 18 تا پارامتر در لحظه اولیه مشخص هست سپس براساس موقعیت و زاویه اولیه، نیرو و لنگر های وارد بر هر سیب زمینی با استفاده از معادله ی برنولی و معادلات تعادل و پیوستگی بدست خواهد امد پس در مجموع شد 24 تا متغیر. 6 نیرو 6 شتاب 6 سرعت 6 مکان در هر لحظه
با استفاده از قانون پایستاری تکانه میشود از نیروها و لنگرهای موجود به شتاب ها در هر لحظه رسید اما اینجا با استفاده از معادلات خطی حرکت نیوتون نمیشود از شتاب به سرعت رسید چون شتاب ثابت نیست پس باید با استفاده از روش های عددی از مقادیر شتاب به سرعت رسید
علت استفاده از روش های عددی این هست که احمقانه است بخواهیم معادله ی حاکم برا محیط را بدست اوریم سپس از ان مشتق بگیرم
با باز شدن در هر لحظه مقادیر نیرو و لنگر اپدیت میشوند حالا با روش های عددی میشود از شتاب به سرعت و تغییر مکان رسید



غرض از این یاداوری دردناک درس دینامیک این بود نشان دهم سازندگان عجب کار شگفت انگیزی کردند من حقیقتا از فیزیک دقیق اجزا در بازی ها لذت می برم
یک محاسبه ساده نشان میدهد برای همین صحنه چه تعداد متغییر لازم هست اگر فرض کنیم بازی 60 فریم باشد
در هر فریم می بایست برای هر سیب زمینی پیش از 24 تا پارامتر را اپدیت کند و هر کدام از این پارامتر ها خودشان از یک سری روابط بدست میایند که حسش نیست کامل تشریح کنم که چگونه این معادلات باید حل شود
که n تعداد سیب زمینی ها و m میانگین وزنی تعداد محاسبات لازم برای بدست اوردن هر پارامتر و 10 ثانیه زمان این فرایند. هزینه ی محاسبات برابر است با
cost = 60*10*n*24*m
عدد فوق العاده زیاد هست و روش اعمال کردن این هم حقیقتا تحسین برانگیزهست گفتم شاید این جزییات ممکن است در این نبرد کنسولی دیده نشود حیفم امد نگم ببخشید
 
خب بریم قبل لانچ بازی، یکمی Spaceship های خفن ببینیم :D

Halo UNSC frigate Forward unto dawn



F5JJkQgWkAA2Qjb.jpeg
F5JJkQfW8AAL66p.jpeg
F5JJkQeWQAA6nZp.jpeg




X-Wing Star fighter from Star wars



F5My3HzXUAAmJM8.jpeg


The Millennium Falcon from Star wars




F5MpjkoXgAAHYt4.jpeg

F5MpjkpXkAE_Owl.jpeg
F5MpjkmXsAARVbh.jpeg
F5MpjkpX0AAQWD2.jpeg




در ضمن آموزش ساختشون در لینک های ویدئو هست،. اگر خواستین برای خودتون بسازین =P~
 
آخرین ویرایش:
ببخشید میشه چند تا منبع یا ویدئو که مفید باشن برای آموزش اسکیل تری به صورت لینک قرار بدید یا اسمشون رو بگید🙏
این ویدیو یک ساعت درباره تمام درخت مهارت توضیح میده و میگه که هرکدومش برای چیه بدون لو دادن داستان


میتوکی هم با سایت loader.to خیلی راحت دانلودش کنی فقط لینک ویدیو رو کپی کن و کیفیتی رو که میخوای انتخاب میکنی توی چند ثانیه لینک دانلودش رو بهت میده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or