Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
View attachment 307690

سیب زمینی برای منتظران
من این را نوشتم ولی گفتم شاید خوشتان نباید بخوانید بابت همین میزارم تو اسپویلر، اصلا اسپویل نیست صرفا من از یک منظر خاصی به این پدیده نگاه کردم.

مدلسازی فیزیک برای حرکت سیب زمینی ها فوق العاده بود من نمیدانم با چه ابزاری این این مدلسازی ها انجام میشود نزدیکترینش در ذهنم finite element method هست که بسیار پر هزینه هست حالا جدا از روش مدل سازی چیزی که بدیهی هست نیاز است پارامترهای لازم برای مدلسازی این تعداد سیب زمینی بسیار زیاد هست
برای پیروی دقیق اجزا از قوانین حرکت می بایست در هر لحظه و 18 تا متغیر برای هر سیب زمینی مشخص باشد و هم چنین تعداد زیادی ثابت نظیر 3 تا ممان انرسی زاویه ای و جرم و مرکز سطح و مرکز جرم و اصطکاک بین سیب زمینی ها و بین سیب زمینی و درب و بین سیب زمینی و زمین و فشار هوا و حداکثر طول سیب زمینی ها در سه راستا و محور قرار گیری این راستا نسبت به مختصات جهانی و.....
18 تا متغییر برای هر سیب زمینی شامل 6 متغییر مربوط به مکان اولیه ( شامل 3 زاویه اولیه و 3 مکان اولیه) و 6 تا سرعت و 6 تا شتاب و
این 18 تا پارامتر در لحظه اولیه مشخص هست سپس براساس موقعیت و زاویه اولیه، نیرو و لنگر های وارد بر هر سیب زمینی با استفاده از معادله ی برنولی و معادلات تعادل و پیوستگی بدست خواهد امد پس در مجموع شد 24 تا متغیر. 6 نیرو 6 شتاب 6 سرعت 6 مکان در هر لحظه
با استفاده از قانون پایستاری تکانه میشود از نیروها و لنگرهای موجود به شتاب ها در هر لحظه رسید اما اینجا با استفاده از معادلات خطی حرکت نیوتون نمیشود از شتاب به سرعت رسید چون شتاب ثابت نیست پس باید با استفاده از روش های عددی از مقادیر شتاب به سرعت رسید
علت استفاده از روش های عددی این هست که احمقانه است بخواهیم معادله ی حاکم برا محیط را بدست اوریم سپس از ان مشتق بگیرم
با باز شدن در هر لحظه مقادیر نیرو و لنگر اپدیت میشوند حالا با روش های عددی میشود از شتاب به سرعت و تغییر مکان رسید



غرض از این یاداوری دردناک درس دینامیک این بود نشان دهم سازندگان عجب کار شگفت انگیزی کردند من حقیقتا از فیزیک دقیق اجزا در بازی ها لذت می برم
یک محاسبه ساده نشان میدهد برای همین صحنه چه تعداد متغییر لازم هست اگر فرض کنیم بازی 60 فریم باشد
در هر فریم می بایست برای هر سیب زمینی پیش از 24 تا پارامتر را اپدیت کند و هر کدام از این پارامتر ها خودشان از یک سری روابط بدست میایند که حسش نیست کامل تشریح کنم که چگونه این معادلات باید حل شود
که n تعداد سیب زمینی ها و m میانگین وزنی تعداد محاسبات لازم برای بدست اوردن هر پارامتر و 10 ثانیه زمان این فرایند. هزینه ی محاسبات برابر است با
cost = 60*10*n*24*m
عدد فوق العاده زیاد هست و روش اعمال کردن این هم حقیقتا تحسین برانگیزهست گفتم شاید این جزییات ممکن است در این نبرد کنسولی دیده نشود حیفم امد نگم ببخشید
 
خب بریم قبل لانچ بازی، یکمی Spaceship های خفن ببینیم :D

Halo UNSC frigate Forward unto dawn



F5JJkQgWkAA2Qjb.jpeg
F5JJkQfW8AAL66p.jpeg
F5JJkQeWQAA6nZp.jpeg




X-Wing Star fighter from Star wars



F5My3HzXUAAmJM8.jpeg


The Millennium Falcon from Star wars




F5MpjkoXgAAHYt4.jpeg

F5MpjkpXkAE_Owl.jpeg
F5MpjkmXsAARVbh.jpeg
F5MpjkpX0AAQWD2.jpeg




در ضمن آموزش ساختشون در لینک های ویدئو هست،. اگر خواستین برای خودتون بسازین =P~
 
آخرین ویرایش:
ببخشید میشه چند تا منبع یا ویدئو که مفید باشن برای آموزش اسکیل تری به صورت لینک قرار بدید یا اسمشون رو بگید🙏
این ویدیو یک ساعت درباره تمام درخت مهارت توضیح میده و میگه که هرکدومش برای چیه بدون لو دادن داستان


میتوکی هم با سایت loader.to خیلی راحت دانلودش کنی فقط لینک ویدیو رو کپی کن و کیفیتی رو که میخوای انتخاب میکنی توی چند ثانیه لینک دانلودش رو بهت میده
 
میشه کاملا بدون اسپویل فقط با یه کلمه آره یا نه بهم بگید بازی بعد از پایان داستانای اصلی اجازه فری روم میده یا مستقیم میره تو نیوگیم پلاس؟
قاعدتا باید اجازه بده چون آر پی جیه ولی میپرسم دیگه :دی just in case
 
میشه کاملا بدون اسپویل فقط با یه کلمه آره یا نه بهم بگید بازی بعد از پایان داستانای اصلی اجازه فری روم میده یا مستقیم میره تو نیوگیم پلاس؟
قاعدتا باید اجازه بده چون آر پی جیه ولی میپرسم دیگه :D just in case
بلی.
 
در این لحظات ملکوتی که نزدیک ریلیز رسمی هستیم از پای بازی بلند شدم اومدم یه چیزی به دوستانی که تازه میخوان شروع کنن بگم.
بعد از 60 ساعت، بازی بازم یه سری چیزا و لوکیشنا و صحنه‌ها رو میکنه که دهن آدم باز میمونه. 😍
بدون شک یکی از خاص‌ترین و به یاد موندنی‌ترین تجربه‌های زندگی منه و مطمئنم برای خیلیاتون هم همینطور خواهد بود.
امیدوارم نهایت لذت رو ببرید. :x
 
یکی از خاصیتای انجین قدیمی اینه که اکثر command هایی که رو کنسول فال اوت و اسکایریم میزدی اینجا هم هنوز کار میکنه :D مثلا با Set Scale میتونی سایز همه چیزو کم و زیاد کنی.

یکی تو ردیت Vasco رو به یه روبات کیوت گوگولی تبدیل کرده :D

View attachment vasco.mp4
 
با یه هایپ خیلی بالا رفتم سراغ بازی و بدجوری خورد تو برجکم تاد هاوارد یه جا گفته بود استارفیلد تا پارسال بازی جذابی نبود به نظرم هنوز هم بازی جذاب و پولیش شده ای نیست. اوپنینگ بازی که خیلی مهمه به شدت بده هوش مصنوعی که کلا نداره گان پلی خوبی داره ولی دشمن ها چون تو دیوارن عملا هدر رفته طراحی چهره و کاراکتر ها بدون کوچکترین جذابیت گیم پلی خیلی حس سایبرپانک رو داره و مشخصا الگو برداری کردن که البته نکته منفی نیست مورد بعد اینکه بازی فاقد immersion به شدت بازی شلخته س انگار اون نخ تسبیح رو نداره این هم نقل میکنن بعد n ساعت تازه بازی جذاب میشه یا شروع میشه یا هر چی این خودش بزرگ ترین مشکله از همون لحظه شروع بازی باید قلاب رو بندازه برای مخاطب و بکشه تو جهان بازی در کل تجربه ۳ ساعته من از بازی عذاب بزرگی بود واقعا دلیل اینهمه تعریف از بازی رو تو این تاپیک متوجه نشدم
اینکه بگیم فال اوت و اسکایرم رو تو فضا ساختن واقعا بی معنیه و بزرگترین ضربه رو زده بهتر بود بتسدا با یه نوع نگاه جدید سراغ این آی پی تازه نفس میرفت یه جورایی بازی انگار خواسته همه چیز رو داشته باشه ولی در عین حال هیچی هم نداره اقیانوسیه به عمق یک بند انگشت
 
با یه هایپ خیلی بالا رفتم سراغ بازی و بدجوری خورد تو برجکم تاد هاوارد یه جا گفته بود استارفیلد تا پارسال بازی جذابی نبود به نظرم هنوز هم بازی جذاب و پولیش شده ای نیست. اوپنینگ بازی که خیلی مهمه به شدت بده هوش مصنوعی که کلا نداره گان پلی خوبی داره ولی دشمن ها چون تو دیوارن عملا هدر رفته طراحی چهره و کاراکتر ها بدون کوچکترین جذابیت گیم پلی خیلی حس سایبرپانک رو داره و مشخصا الگو برداری کردن که البته نکته منفی نیست مورد بعد اینکه بازی فاقد immersion به شدت بازی شلخته س انگار اون نخ تسبیح رو نداره این هم نقل میکنن بعد n ساعت تازه بازی جذاب میشه یا شروع میشه یا هر چی این خودش بزرگ ترین مشکله از همون لحظه شروع بازی باید قلاب رو بندازه برای مخاطب و بکشه تو جهان بازی در کل تجربه ۳ ساعته من از بازی عذاب بزرگی بود واقعا دلیل اینهمه تعریف از بازی رو تو این تاپیک متوجه نشدم
اینکه بگیم فال اوت و اسکایرم رو تو فضا ساختن واقعا بی معنیه و بزرگترین ضربه رو زده بهتر بود بتسدا با یه نوع نگاه جدید سراغ این آی پی تازه نفس میرفت یه جورایی بازی انگار خواسته همه چیز رو داشته باشه ولی در عین حال هیچی هم نداره اقیانوسیه به عمق یک بند انگشت
بعد ۳ ساعت به این نتیجه رسیدی بازی هیچی نداره و اقیانوسی هست به عمق یک بند انگشت؟! :))
 
با یه هایپ خیلی بالا رفتم سراغ بازی و بدجوری خورد تو برجکم تاد هاوارد یه جا گفته بود استارفیلد تا پارسال بازی جذابی نبود به نظرم هنوز هم بازی جذاب و پولیش شده ای نیست. اوپنینگ بازی که خیلی مهمه به شدت بده هوش مصنوعی که کلا نداره گان پلی خوبی داره ولی دشمن ها چون تو دیوارن عملا هدر رفته طراحی چهره و کاراکتر ها بدون کوچکترین جذابیت گیم پلی خیلی حس سایبرپانک رو داره و مشخصا الگو برداری کردن که البته نکته منفی نیست مورد بعد اینکه بازی فاقد immersion به شدت بازی شلخته س انگار اون نخ تسبیح رو نداره این هم نقل میکنن بعد n ساعت تازه بازی جذاب میشه یا شروع میشه یا هر چی این خودش بزرگ ترین مشکله از همون لحظه شروع بازی باید قلاب رو بندازه برای مخاطب و بکشه تو جهان بازی در کل تجربه ۳ ساعته من از بازی عذاب بزرگی بود واقعا دلیل اینهمه تعریف از بازی رو تو این تاپیک متوجه نشدم
اینکه بگیم فال اوت و اسکایرم رو تو فضا ساختن واقعا بی معنیه و بزرگترین ضربه رو زده بهتر بود بتسدا با یه نوع نگاه جدید سراغ این آی پی تازه نفس میرفت یه جورایی بازی انگار خواسته همه چیز رو داشته باشه ولی در عین حال هیچی هم نداره اقیانوسیه به عمق یک بند انگشت
۹۹درصد که نوشتی اشتباه نوشتی با عرض پوزش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or