من این را نوشتم ولی گفتم شاید خوشتان نباید بخوانید بابت همین میزارم تو اسپویلر، اصلا اسپویل نیست صرفا من از یک منظر خاصی به این پدیده نگاه کردم.
این ویدیو یک ساعت درباره تمام درخت مهارت توضیح میده و میگه که هرکدومش برای چیه بدون لو دادن داستانببخشید میشه چند تا منبع یا ویدئو که مفید باشن برای آموزش اسکیل تری به صورت لینک قرار بدید یا اسمشون رو بگید
بلی.میشه کاملا بدون اسپویل فقط با یه کلمه آره یا نه بهم بگید بازی بعد از پایان داستانای اصلی اجازه فری روم میده یا مستقیم میره تو نیوگیم پلاس؟
قاعدتا باید اجازه بده چون آر پی جیه ولی میپرسم دیگه just in case
بعد ۳ ساعت به این نتیجه رسیدی بازی هیچی نداره و اقیانوسی هست به عمق یک بند انگشت؟!با یه هایپ خیلی بالا رفتم سراغ بازی و بدجوری خورد تو برجکم تاد هاوارد یه جا گفته بود استارفیلد تا پارسال بازی جذابی نبود به نظرم هنوز هم بازی جذاب و پولیش شده ای نیست. اوپنینگ بازی که خیلی مهمه به شدت بده هوش مصنوعی که کلا نداره گان پلی خوبی داره ولی دشمن ها چون تو دیوارن عملا هدر رفته طراحی چهره و کاراکتر ها بدون کوچکترین جذابیت گیم پلی خیلی حس سایبرپانک رو داره و مشخصا الگو برداری کردن که البته نکته منفی نیست مورد بعد اینکه بازی فاقد immersion به شدت بازی شلخته س انگار اون نخ تسبیح رو نداره این هم نقل میکنن بعد n ساعت تازه بازی جذاب میشه یا شروع میشه یا هر چی این خودش بزرگ ترین مشکله از همون لحظه شروع بازی باید قلاب رو بندازه برای مخاطب و بکشه تو جهان بازی در کل تجربه ۳ ساعته من از بازی عذاب بزرگی بود واقعا دلیل اینهمه تعریف از بازی رو تو این تاپیک متوجه نشدم
اینکه بگیم فال اوت و اسکایرم رو تو فضا ساختن واقعا بی معنیه و بزرگترین ضربه رو زده بهتر بود بتسدا با یه نوع نگاه جدید سراغ این آی پی تازه نفس میرفت یه جورایی بازی انگار خواسته همه چیز رو داشته باشه ولی در عین حال هیچی هم نداره اقیانوسیه به عمق یک بند انگشت
۹۹درصد که نوشتی اشتباه نوشتی با عرض پوزشبا یه هایپ خیلی بالا رفتم سراغ بازی و بدجوری خورد تو برجکم تاد هاوارد یه جا گفته بود استارفیلد تا پارسال بازی جذابی نبود به نظرم هنوز هم بازی جذاب و پولیش شده ای نیست. اوپنینگ بازی که خیلی مهمه به شدت بده هوش مصنوعی که کلا نداره گان پلی خوبی داره ولی دشمن ها چون تو دیوارن عملا هدر رفته طراحی چهره و کاراکتر ها بدون کوچکترین جذابیت گیم پلی خیلی حس سایبرپانک رو داره و مشخصا الگو برداری کردن که البته نکته منفی نیست مورد بعد اینکه بازی فاقد immersion به شدت بازی شلخته س انگار اون نخ تسبیح رو نداره این هم نقل میکنن بعد n ساعت تازه بازی جذاب میشه یا شروع میشه یا هر چی این خودش بزرگ ترین مشکله از همون لحظه شروع بازی باید قلاب رو بندازه برای مخاطب و بکشه تو جهان بازی در کل تجربه ۳ ساعته من از بازی عذاب بزرگی بود واقعا دلیل اینهمه تعریف از بازی رو تو این تاپیک متوجه نشدم
اینکه بگیم فال اوت و اسکایرم رو تو فضا ساختن واقعا بی معنیه و بزرگترین ضربه رو زده بهتر بود بتسدا با یه نوع نگاه جدید سراغ این آی پی تازه نفس میرفت یه جورایی بازی انگار خواسته همه چیز رو داشته باشه ولی در عین حال هیچی هم نداره اقیانوسیه به عمق یک بند انگشت