Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
اینکه بتزدا اون بتزدا سابق نیست یه فکته
بنظرم یکم زوده واسه این حرف، بعد استارفیلد میشه با قطعیت گفت اینطور هست یا نه.

اول اینکه Fo76 کلا داستان محور نبود، تاد هاوارد فقط تهیه کننده بود میومد هایپ الکی میکرد که دو دستی گند زد به اسم خودش.
اینا هم مثل بقیه شرکتا اومدن شانسشونو تو بازیای آنلاین محور امتحان کنن و با اینکه لانچ افتضاحی داشت بازم فک میکنم سود خوبی از پرداختای درون برنامه ایش کردن.

در مورد Fallout 4 ـم من خودم جز منتقدینش هستم و بنظرم ضعیف ترین فال اوت سینگل پلیر هست (بین 3 تا فال اوت اصلی بعد گرفتن IP)
اما این هم مشخص بود بتسدا تلاش میکرد یه چیز متفاوت تر ارائه بده، از صداگذاری روی شخصیت اصلی گرفته تا کوبیدن سیستم دیالوگ، رفتن به سمت Survival، ساخت و ساز و تمرکز روی لوتینگ و ...

حالا در عین حال یک سری فن قدیمی که عشق سیستم سنتی فال اوت بودن رو کمی ناامید کرد اما باز کلی فن جدید هم جذب کرد بخاطر اینکه بشدت از نظر گیمپلی، گانپلی و لوتینگ قوی تر از نسخه های قبلی بود، ساخت و سازو اوناهاشم باز یه دنیای دیگه ای بود واسه خیلیا.

که در نهایت هم متاش شد 87 (اپن 88) بیگ وینر نشد اما تونست جلوی گولاخی مثل ویچر 64 تا گوتی بیاره و دوم بشه (بلادبورنم بود) الانم 8 سال ازش گذشته پیک پلیر روزانش رو استیم از ویچر و سایبرپانک که کله گنده های OpenWorld RPG هستن بیشتره :D یعنی با هر معیاری حساب کنی یکی از موفق ترین بازیای دهه هست.

حالا چرا میگم استارفیلد مشخص میکنه، چون اولین بازیه بتسدا بعد سال ها هست که داره به سبک قدیمش درست میکنه.
تمرکز بشدت زیاد روی دیالوگا، بدون صدا بودن شخصیت اصلی، سیستم دیالوگ سنتی (حتی زوم روی شخصیت به سبک فال اوت و ابلیویون) در عین حال حفظ المان هایی که Fallout 4 رو خاص میکرد مثل جمع کردن ریسورس و ساخت Outpost و ...

با اختلاف جاه طلبانه ترین بازی کل استودیو هست که تلاش میکنه همه طرفارو راضی نگه داره، اینکه موفق خواهد شد یا نه فقط صبر مشخص میکنه :D
حالا بنظرم اگه تو همه بخشا بتونه در حد "خوب" هم عمل کنه چون پکیج بشدت بزرگ و خفنی میشه از اسکایریم هم ممکنه موندگار تر بشه اما همونقد احتمالش هست بخاطر بیش از حد جاه طلبانه بودنش جوری با کله بیاد زمین که بشه ضعیف ترین بازیشون :D
 
آخرین ویرایش:
البته FO76 ساخته تیم اصلیbethesda game studios نبود :-" اگه حافظه درست یاری کنه اینا یه استدیو جدید ساختن/خریدن و بازی ساخت استدیو جدیده بود.

در کل اخرین ساخته تیم اصلی همون FO4 سال 2015 هست و استارفیلد هم احتمالا از همون 2015-2016 در حال توسعه بوده.
 
بازی فکر کنم از 2018 در حال ساخت بود ، از 2021 هم مایکی خریدتشون ، نهایت دو سال تونستن باشن بدون محدودیت بودجه و ... کار کرده باشن روش ( اونم چهار سال کرونا وسطش :D) که در نتیجه به نظرم برای بازی به این وسعت خیلی کمه ... من همین الانم برای 2024-25 تاخیر بزننش مشکلی ندارم ولی خوب بعیده دیگه.(بعد درس سایبرپانک)
طبق گفته تاد کار روی استار فیلد درست بعد از fo4 شروع شده

The Elder Scrolls VI, Starfield and the future of video game giant Bethesda
Howard says, "We’ve been talking about [Starfield] for a decade, we started putting things on paper five, six years ago, and active development was from when we finished Fallout 4, so two and a half, three years.”

میگن از سال ۲۰۱۶ بوده

https://www.thegamer.com/starfield-has-been-in-development-for-at-least-six-years/
 
البته FO76 ساخته تیم اصلیbethesda game studios نبود :-" اگه حافظه درست یاری کنه اینا یه استدیو جدید ساختن/خریدن و بازی ساخت استدیو جدیده بود.

در کل اخرین ساخته تیم اصلی همون FO4 سال 2015 هست و استارفیلد هم احتمالا از همون 2015-2016 در حال توسعه بوده.
برای بتسدا آستین بود ولی با توجه به وسعت کار استودیو اصلی هم درگیر بوده تا جایی که یادمه
 
طبق گفته تاد کار روی استار فیلد درست بعد از fo4 شروع شده

The Elder Scrolls VI, Starfield and the future of video game giant Bethesda
Howard says, "We’ve been talking about [Starfield] for a decade, we started putting things on paper five, six years ago, and active development was from when we finished Fallout 4, so two and a half, three years.”

میگن از سال ۲۰۱۶ بوده

https://www.thegamer.com/starfield-has-been-in-development-for-at-least-six-years/

2016 هم شروع شده باشه میشه نزدیک 7 سال تا زمان عرضه ، که چهار سال وسطش کرونا بود ، و دیدیم کرونا چیکار کرد ، بازی های مثل Redfall دو سال دیرتر آمدن ، فیلم John Wick 4 هم نزدیک 2 سال دیرتر آمد و ... هزارتا نمونه و مثال دیگه ! باسه همین میگم احساس می کنم برای بازی به این حجم خیلی کمه این زمان ، که امیدوارم اشتباه کنم :D
 
  • Like
Reactions: Natural Killer
بنظرم یکم زوده واسه این حرف، بعد استارفیلد میشه با قطعیت گفت اینطور هست یا نه.

اول اینکه Fo76 کلا داستان محور نبود، تاد هاوارد فقط تهیه کننده بود میومد هایپ الکی میکرد که دو دستی گند زد به اسم خودش.
اینا هم مثل بقیه شرکتا اومدن شانسشونو تو بازیای آنلاین محور امتحان کنن و با اینکه لانچ افتضاحی داشت بازم فک میکنم سود خوبی از پرداختای درون برنامه ایش کردن.

در مورد Fallout 4 ـم من خودم جز منتقدینش هستم و بنظرم ضعیف ترین فال اوت سینگل پلیر هست (بین 3 تا فال اوت اصلی)
اما این هم مشخص بود بتسدا تلاش میکرد یه چیز متفاوت تر ارائه بده، از صداگذاری روی شخصیتا گرفته تا تغییر سیستم دیالوگ، رفتن به سمت Survival، ساخت و ساز و تمرکز روی لوتینگ و ...

حالا در عین حال یک سری فن قدیمی که عشق سیستم سنتی فال اوت بودن رو کمی ناامید کرد اما باز کلی فن جدید هم جذب کرد بخاطر اینکه بشدت از نظر گیمپلی، گانپلی و لوتینگ قوی تر از نسخه های قبلی بود، ساخت و سازو اوناهاشم باز یه دنیای دیگه ای بود واسه خیلیا.

که در نهایت هم متاش شد 87 (اپن 88) بیگ وینر نشد اما تونست جلوی گولاخی مثل ویچر 64 تا گوتی بیاره و دوم بشه (بلادبورنم بود) الانم 8 سال ازش گذشته پیک پلیر روزانش رو استیم از ویچر و سایبرپانک که کله گنده های OpenWorld RPG هستن بیشتره :D یعنی با هر معیاری حساب کنی یکی از موفق ترین بازیای دهه هست.

حالا چرا میگم استارفیلد مشخص میکنه، دلیلش اینه که اولین بازیه بتسدا بعد سال ها هست که داره به سبک قدیمش درست میکنه.
تمرکز بشدت زیاد روی دیالوگا، بدون صدا بودن شخصیت اصلی، دیالوگ سیستم سنتی در عین حال حفظ المان هایی که Fallout 4 رو خاص میکرد مثل جمع کردن ریسورس و ساخت Outpost و ...

بدون شک میشه گفت با اختلاف جاه طلبانه ترین بازی کل استودیو هست که تلاش میکنه همه طرفارو راضی نگه داره، اینکه موفق خواهد شد یا نه فقط صبر مشخص میکنه :D
من خودم دلم میخواد استارفیلد برخلاف این جو منفیه دورش باشه هم چون شخصا طرفدار ژانر RPGم و هم خیلی وقته برای یه بازی با حال و هوای بتزدای قدیم دلم تنگ شده و هم اینکه IP جدیدیه که تو فضا جریان داره. بتزدایی که با الدرهاش و فالوت 3ش زندگی کردم عملا. استارفیلد و فیبل هم تنها بازیایی هستن که بخاطرشون Xbox گرفتم چون حتی بد هم بشن باز میدونم که میتونم ازشون لذت ببرم.
فالوت 4 هم با وجود تمامی ایراداتش (که من مشکل اصلیم باهاش داستانش بود مخصوصا پایان بندیش که از صدتا فحش بدتره) که جدای سر عرضه، نسخه گوتیشم رو 2 تا پلتفرم تموم کردم با همه DLCها (میگم که نگن تو از وقتی ردفال خراب کرد بتزدا فن شدی و این دری وریای همیشگیشون :D ). منتهی مشکل اینجاست که وقتی الکی زیر بقل سازنده هندونه بذاریم میشه نتیجش ردفال (که درصدیش بخاطر فن بازیاشونه). کارگردانش فلانه سبکش گرافیکیش خاصه سازندش فلانه. الانم باید به بتزدا سخت گرفت که بهترین خودشو ارائه بده و این که الکی بازیشو بگیم بیگ وینر بوده اونم با توجه به سالی که اومد نه نیست. فقط یکی از بازیای خوب اون سال بود همین. که همچنان از جادوی مد بهره میبره که بازی رو هربار میشه با n تا مد زیر و رو کرد.
فالوت 76م یه 50 ساعتی بازی کردم و دنیای به شدت جذاب و خاصی داره ولی اصلا DNA بتزدا رو نداشت حتی بعد کلی ساپورتی که کردن. استارفیلد حداقل تا الان نشون داده اون DNA رو داره ولی بحث اینه که چقدر بازی میتونه تا حد ممکن کم نقص باشه. دیگه نسل 7 نیست که اسکایریم مشکلات کیفیتیش نادیده گرفته بشه باید تا حد ممکن پکیج کم نقصی باشه و ازش انتظار نمره بالایی هم میره تا حدودی. هم وقتش رو تا حدودی داشتن (اگه مایکروسافت مجبور به عرضه زودهنگام نکرده باشه) هم بودجش همه چی در اختیارشون بوده.
 
2016 هم شروع شده باشه میشه نزدیک 7 سال تا زمان عرضه ، که چهار سال وسطش کرونا بود ، و دیدیم کرونا چیکار کرد ، بازی های مثل Redfall دو سال دیرتر آمدن ، فیلم John Wick 4 هم نزدیک 2 سال دیرتر آمد و ... هزارتا نمونه و مثال دیگه ! باسه همین میگم احساس می کنم برای بازی به این حجم خیلی کمه این زمان ، که امیدوارم اشتباه کنم :D
با کلیت حرفتون موافقم پستم قبلیم در این مورد صفحه پیش هست ،که اگر تاخیر بخوره استقبال میکنم.
البته ردفال از ۲۰۱۸ ساختش شروع شده بود .
اندازه استدیو ها با هم متفاوتن ، بتسدا نزدیک ۴۰۰ نفر دولاپر داره که روی سبکی که متخصصش هست کار میکنه بر خلاف آرکین که طبق گزارش اخیر بلومبرگ حدود ۷۰ نفر روی بازی کار میکردن ، و اولین تجربشون از سبک لوتر شوتر بوده. و نکته دیگه این که بر خلاف آرکین بخاطر حساسیتی که روی بازی وجود داره از طرف استودیوهای ماکرو هم داره بهشون کمک میشه که در کل بنا بر این دلایل میشه احتمال اینکه حداقل بازی خوبی بشه بیشتر دونست.
 
با کلیت حرفتون موافقم پستم قبلیم در این مورد صفحه پیش هست ،که اگر تاخیر بخوره استقبال میکنم.
البته ردفال از ۲۰۱۸ ساختش شروع شده بود .
اندازه استدیو ها با هم متفاوتن ، بتسدا نزدیک ۴۰۰ نفر دولاپر داره که روی سبکی که متخصصش هست کار میکنه بر خلاف آرکین که طبق گزارش اخیر بلومبرگ حدود ۷۰ نفر روی بازی کار میکردن ، و اولین تجربشون از سبک لوتر شوتر بوده. و نکته دیگه این که بر خلاف آرکین بخاطر حساسیتی که روی بازی وجود داره از طرف استودیوهای ماکرو هم داره بهشون کمک میشه که در کل بنا بر این دلایل میشه احتمال اینکه حداقل بازی خوبی بشه بیشتر دونست.
رفیق البته بیشتر از ۵۰۰ نفر در حال کار روی بازی هستند.برای مثال تیم ساخت Fallout 76 حدود ۲۰۰ نفر بودند و بسیاری از اعضا هم جز تیم اصلی Bethesda نبودند.به نظر بنده سنجیدن کیفیت کار Bethesda با Fallout 76 به دلایل مشخص اشتباه هست.البته Fallout 4 خودش مشکلاتی داشت و نسبت به بازی های قدیمی استودیو حتی پسرفت هم به حساب می آمد ولی باز هم از جمله بازی های خیلی خوب نسل قبل بود.بنده خودم به اندازه سایر بازی های Bethesda از این عنوان لذت بردم.در نهایت Starfield عنوانی هست که استودیو با تمام توان در حال کار بر روی اون هست و فکر می‌ کنم به همان کیفیت عناوین قبلی استودیو باشد.تنها نگرانی بابت بخش های تکنیکی هست که امیدوارم بازی تا جای ممکن پالیش شده باشد و تجربه کم دردسری برای گیمرها به ارمغان بیاورد.
 
همون فالوت ۴ نسبت به ۳ یه عقبگرد بود! بماند که همین ۴ هم تو سالی اومد که ویچر ۳ تو زمینه متا و جوایز از رو فالوت رد شد! بازی به خودی خودش قشنگ بود ولی بیگ وینر چی و کجا بود خدا میدونه! همینام بعد اومدن فالوت ۷۶ رو ساختن که هنوز مصاحبه تاد هاوارد هست چجوری بازی رو هایپ میکرد!
اینکه بتزدا اون بتزدا سابق نیست یه فکته ۲تا ساخته نسل قبل اینا یکی خوب و یکی افتضاح بوده! وضعیت کیفی استارفیلدم نمایش شوکیس تا حدی مشخص میکنه فقط امیدوارم بتونه حال و هوای RPG دوران اسکایریم و فالوت 3 بتزدا رو داشته باشه تا این بازیای چند سال اخیرشون رو.
چقد جفتشون رو بازی کردی که میگی فالوت 4 نسبت به 3 عقبگرد بود ؟ بالای 2000 ساعت عناوین bethesda رو بازی کردم ( نگاه پروفایل استیمم کن) استدیو مورد علاقمه فقط توضیح بده 3 چجوری از 4 بهتره ؟ تهش همچی نظر شخصیته خواهشا عکس متا هم ندین وقتی خودتون بازیو زیرو رو نکردین
fo4 همین الانش از ویچر 3 بیشتر پلیر داره به لطف مادینگ, دقیقا از رو چی رد شد ویچر ؟ درضمن خودم ویچر رو بیشتر دوست دارم یجوری فالوت 4 رو نکوبون انگار بچه زشت بتسداست, بعد اسکایریم موفق ترین بازیشه و بهترین فالوت با اختلاف
تیم بتسدا full woke نشده باشه استارفیلد standard بعدیه سبک rpg میشه, بازی که بعد 10 سال 20k پلیر فعال داره در لحظه
اما اگه full woke شده باشه و بخان agenda های جدیدو زوری بچپونن تو حلق پلیر, یک سرطان حال بهم زنی بشه بدتر ردفال و فالوت 76 :)
 
چقد جفتشون رو بازی کردی که میگی فالوت 4 نسبت به 3 عقبگرد بود ؟ بالای 2000 ساعت عناوین bethesda رو بازی کردم ( نگاه پروفایل استیمم کن) استدیو مورد علاقمه فقط توضیح بده 3 چجوری از 4 بهتره ؟ تهش همچی نظر شخصیته خواهشا عکس متا هم ندین وقتی خودتون بازیو زیرو رو نکردین
fo4 همین الانش از ویچر 3 بیشتر پلیر داره به لطف مادینگ, دقیقا از رو چی رد شد ویچر ؟ درضمن خودم ویچر رو بیشتر دوست دارم یجوری فالوت 4 رو نکوبون انگار بچه زشت بتسداست, بعد اسکایریم موفق ترین بازیشه و بهترین فالوت با اختلاف
تیم بتسدا full woke نشده باشه استارفیلد standard بعدیه سبک rpg میشه, بازی که بعد 10 سال 20k پلیر فعال داره در لحظه
اما اگه full woke شده باشه و بخان agenda های جدیدو زوری بچپونن تو حلق پلیر, یک سرطان حال بهم زنی بشه بدتر ردفال و فالوت 76 :)
فال اوت ۴ نسبت به ۳ و نیووگاس پسرفت کامل بود دیگه. انتخاب عملا هیچ معنایی نداشت تو بازی. داستان بازی هم واقعا ضعیف بود. کامبت و سیستم ساخت و ساز خوبی داشت ولی عناصر نقش آفرینی به شدت ساده و پیش و پاافتاده ای داشت بازی. رنگبندی بازی هم کلا زده بود جاده خاکی. آمار فروش دلیل بر خوب بودن بازی نمیشه.سیستم دیالوگ و انتخاب هم عملا تو بازی وجود نداشت.
 
چقد جفتشون رو بازی کردی که میگی فالوت 4 نسبت به 3 عقبگرد بود ؟ بالای 2000 ساعت عناوین bethesda رو بازی کردم ( نگاه پروفایل استیمم کن) استدیو مورد علاقمه فقط توضیح بده 3 چجوری از 4 بهتره ؟ تهش همچی نظر شخصیته خواهشا عکس متا هم ندین وقتی خودتون بازیو زیرو رو نکردین
fo4 همین الانش از ویچر 3 بیشتر پلیر داره به لطف مادینگ, دقیقا از رو چی رد شد ویچر ؟ درضمن خودم ویچر رو بیشتر دوست دارم یجوری فالوت 4 رو نکوبون انگار بچه زشت بتسداست, بعد اسکایریم موفق ترین بازیشه و بهترین فالوت با اختلاف
تیم بتسدا full woke نشده باشه استارفیلد standard بعدیه سبک rpg میشه, بازی که بعد 10 سال 20k پلیر فعال داره در لحظه
اما اگه full woke شده باشه و بخان agenda های جدیدو زوری بچپونن تو حلق پلیر, یک سرطان حال بهم زنی بشه بدتر ردفال و فالوت 76 :)
1685985606626.png

جفتشون در یـ حد پلیر دارن چفتشون هم کامیونیتی ماد قویی دارن . در کل مقایسه این دوتا زیاد درست نیست ولی هرجور بخوای حساب کنی ویچر 3 با تانک از F4 رد شد هیچ جوره نمیشه اینو منکر شد .
F4 به نسبت هایپی که پشتش بود اصلا نتونست موفق بشه . F4 بازی بدی نبود ولی اصلا در حد اندازه نام بتزدا نبود واسه همین برا خیلیا نا امید کننده بود . استارفیلد قطعا یـ عنوانی میشه که ملت سال ها و سال ها بازیش میکنن ولی اینکه BGS بتونه استاندارد تایین کنه رو باید دید . تا اینجا که از نمایشاش به هیچ وجه همچین وایبی ندیدم .

پ.ن : ربط F76 به Agenda رو اینجور چیزا رو نفهمیدم ؟ اصلا چه ربطی داره ؟ F76 یـ عنوان کش گرب بود که از همون اول تکلیفش معلوم بود . به هر حال اگه واقعا نگرانید از این بابت پیشنهاد میکنم بیخیال بازی بشید :

1685986494314.png

Starfield will allow players to choose their own pronouns.
 
فال اوت ۴ نسبت به ۳ و نیووگاس پسرفت کامل بود دیگه. انتخاب عملا هیچ معنایی نداشت تو بازی. داستان بازی هم واقعا ضعیف بود. کامبت و سیستم ساخت و ساز خوبی داشت ولی عناصر نقش آفرینی به شدت ساده و پیش و پاافتاده ای داشت بازی. رنگبندی بازی هم کلا زده بود جاده خاکی. آمار فروش دلیل بر خوب بودن بازی نمیشه.سیستم دیالوگ و انتخاب هم عملا تو بازی وجود نداشت.
خودمم میدونم سیستم دیالوگ نیو وگاس و 3 از 4 بهتره
ولی دیگه چی ؟
محتوا جهان ازاد
سیستم follower
کامبت و کرفتینگ هم که خودت گفتی
ارزش از اول شروع کردن
حتی داستانی که میگی ضعیفه پخته تر و کامل تر بود با پایان های متفاوت تر !
dungeon/interior
قابلیت مود خوری
dlc های خیلی بهتر
وقتی اکثر بازی رو بهتر انجام دادن
چجوری میتونی بگی پسرفت بود ؟ چون صرفا انتخاب دیالوگ معنای کمتری داشت ؟
 
این که یه فن متعصب Xbox میاد متا و جوایز و فروش ویچر ۳ در اون سال رو با تعداد پلیر ماد مقایسه میکنه اصلا نیازی به جواب نداره! شرایطو جوری کردن که فن بازی هم درنمیاری و عادی داری تو تاپیک سازنده مورد علاقت کامنت میزاری باید حالت تهوع بگیری از وجود امثال این! اینکه بتزدا رو فلانی خریده امثال این فکر میکنن اسم بتزدا شده ارث پدریشون و نباید ازش انتقاد کرد!
بازیای بتزدا افتضاح هم باشن باز به لطف ماد کلی پلیر دارن. قاعدتا نه ۲ هزار ساعت بلکه ۲۰ هزار ساعتم بزاری پای فالوت ۴ فرقی نمیکنه که نسبت به فالوت ۳ عقبگرد بود اونم تو سالی که ویچر ۳ تو همه زمینه‌ها از رو فالوت ۴ رد شد! حتی نیو وگاسی که زمان خودش دیده نشد هم فرسنگها نقش افرینی بهتر و گسترده تری از ۴ داره.
جالبه که کامیونیتی خود بتزدا هم اینو قبول داره که فالوت ۴ علی رغم زرق و برقش ولی تو سیستم نقش افرینی ضعیف بود. البته اهمیت نداره باید برچسب فن Xbox بخوره تا حرفش سند باشه. برچسب خوردنشم اینه که بیای بدون هیچ سند و مدرکی بگی استارفیلد standard بعدیه سبک rpg میشه و کلی کیف کنی که عحب فکتی صادر کردم.
فن واقعی بتزدا اونی نیست که نگران بازیه اونیه که بعد فقط ۱ نمایش که اونم پرفکت کامل نبوده بیای فکت صادر کنی!
___
خدا رحم کرده دیابلو 4 قبل خرید اکتیویژن ریلیز شد وگرنه اگه زبونم لال با داستان یا المانی از گیم پلی مشکل داشتیم و انتقاد میکردیم باید از 7 خان رستم رد میشدیم که به چه حقی داری به این بازی انتقاد میکنی! باید سند گرو بزاری که به چه حقی داری از بازی انتقاد میکنی!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or