واسه چی اینقدر جزئیات موها و صورت شخصیت ها ضعیفه.اون تصویر داخل توییت klorbille، امیدوارم تو خود بازی پر جزییات و زنده باشه. یه چیزی مثل سنت دنیس RDR2 که همینطوری بری بچرخی یه اتفاقی میوفته که سرگرمت کنه. چیزهای زیادی هست که بیینی، یکی داره شیپور میزنه، یکی داره گدایی میکنه، یکی دستگیر شده و...
از محیط های این شکلی خیلی خوشم میاد. یه محیط شلوغ، فروشگاه های عجیب غریب، بنرهای چشمک زن و...
این تصویر پایین هم یکی از محیطهای بازی است که امیدوارم جزییات زیادی داشته باشه. انواع و اقسام معماهای عجیب غریب که خارج از ماموریت ها، خودمون باید کشفش کنیم.
View attachment 295082
بازی رول پلیینگه چه انتظاری داری شماواسه چی اینقدر جزئیات موها و صورت شخصیت ها ضعیفه.
یاد فال اوت 4 افتادم.
امیدوارم تا قبل ریلیز یکن روش کار کنن.
دقیقا.
طبق رسم بازیهای این یکی دو سال قشنگ تا روز انتشار باید استرس داشت.
بدبختی اینکه با این نمایش 10 روز دیگه هم هیچ چی مشخص نمیشه و فقط فیتیله رو میکشه بالا.
یک دقیقه و سی ثانیه گیم پلیه که بین ۲۸ دقیقه و سی ثانیه صحبت های تاد هاوارد به صورت مساوی قسمت شدهاين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
خب همه بازیها قبل انتشار نمایش دارن.اين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
سایرپانکم یه گیم پلی طولانی داشت ولی بازی نهایی زمین تا اسمون با اون نمایش تو بحث کیفیتی فرق داشت. حتی ردفالم با وجود این که نمایش هاش فاجعه بود ولی بازم اون نمایش ها نسبت به چیزی که عرضه شد خیلی بهتر بود.اين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
اره رو بحث بهينه سازي نميشه رو نمايش حساب كرد خصوصا اگر گيم پلي اين انجين باشه و روي سري اكس نباشه (كه احتمالا نيست)خب همه بازیها قبل انتشار نمایش دارن.
به بازیهای بزرگ دو سال اخیر، نمایشها و شرایط انتشارشون فکر کن.
مخصوصا روی pc.
من دارم در مورد مشکلات خود بازی مثل بهینه نبودن، باگ، پالیش نبودن و کلا شرایط روز انتشار صحبت میکنم.
در مورد گیم پلی که بتسدا بازی حتی متوسط نداره و اگه چند سال پیش بود چشم بسته میگفتم این یکی هم شاهکاره.
ولی روند دو سه سال اخیر نمیزاره کاملا مطمئن باشم و به این نمایشهای مدیریت شده هم نمیشه خیلی اتکا کرد، مثالش هم زیاد داریم.
سایرپانکم یه گیم پلی طولانی داشت ولی بازی نهایی زمین تا اسمون با اون نمایش تو بحث کیفیتی فرق داشت. حتی ردفالم با وجود این که نمایش هاش فاجعه بود ولی بازم اون نمایش ها نسبت به چیزی که عرضه شد خیلی بهتر بود.
یساعتم بازی رو نشون بدن باز نمیشه مطمین بود که محصول نهاییم در همون حد خوب باشه.
بتسدا آخرین بازیش (Fallout 4) بیگ وینر بوده. کی این استودیو دوست داشتنی از اوج فاصله گرفته که حالا شما دوست دارید برگرده؟به عنوان کسی که خیلی دوست دارم به این استدیو دوست داشتنی به اوجش برگرده.
اون چیزی که من تو شوکیس پارسال دیدم ، فقط معجزه میتونه شده باشه که ظرف این مدت پولیش شده منتشر بشه.
چیزی که همیشه چشم اسفندیار استودیو بوده
----------
یه نکته ای ،چرا بازی بر خلاف بازیهای قبلی سیستم قطع عضو ( gore) نداشت ؟ حتی fo3 سیستم (gore) خیلی خوبی داشت با این حال که برای ۲۰۰۹ بود.![]()
fo76 مگه ساخته اینها نبود ؟بتسدا آخرین بازیش (Fallout 4) بیگ وینر بوده. کی این استودیو دوست داشتنی از اوج فاصله گرفته که حالا شما دوست دارید برگرده؟