یک دقیقه و سی ثانیه گیم پلیه که بین ۲۸ دقیقه و سی ثانیه صحبت های تاد هاوارد به صورت مساوی قسمت شدهاين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
خب همه بازیها قبل انتشار نمایش دارن.اين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
سایرپانکم یه گیم پلی طولانی داشت ولی بازی نهایی زمین تا اسمون با اون نمایش تو بحث کیفیتی فرق داشت. حتی ردفالم با وجود این که نمایش هاش فاجعه بود ولی بازم اون نمایش ها نسبت به چیزی که عرضه شد خیلی بهتر بود.اين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
اره رو بحث بهينه سازي نميشه رو نمايش حساب كرد خصوصا اگر گيم پلي اين انجين باشه و روي سري اكس نباشه (كه احتمالا نيست)خب همه بازیها قبل انتشار نمایش دارن.
به بازیهای بزرگ دو سال اخیر، نمایشها و شرایط انتشارشون فکر کن.
مخصوصا روی pc.
من دارم در مورد مشکلات خود بازی مثل بهینه نبودن، باگ، پالیش نبودن و کلا شرایط روز انتشار صحبت میکنم.
در مورد گیم پلی که بتسدا بازی حتی متوسط نداره و اگه چند سال پیش بود چشم بسته میگفتم این یکی هم شاهکاره.
ولی روند دو سه سال اخیر نمیزاره کاملا مطمئن باشم و به این نمایشهای مدیریت شده هم نمیشه خیلی اتکا کرد، مثالش هم زیاد داریم.
سایرپانکم یه گیم پلی طولانی داشت ولی بازی نهایی زمین تا اسمون با اون نمایش تو بحث کیفیتی فرق داشت. حتی ردفالم با وجود این که نمایش هاش فاجعه بود ولی بازم اون نمایش ها نسبت به چیزی که عرضه شد خیلی بهتر بود.
یساعتم بازی رو نشون بدن باز نمیشه مطمین بود که محصول نهاییم در همون حد خوب باشه.
بتسدا آخرین بازیش (Fallout 4) بیگ وینر بوده. کی این استودیو دوست داشتنی از اوج فاصله گرفته که حالا شما دوست دارید برگرده؟به عنوان کسی که خیلی دوست دارم به این استدیو دوست داشتنی به اوجش برگرده.
اون چیزی که من تو شوکیس پارسال دیدم ، فقط معجزه میتونه شده باشه که ظرف این مدت پولیش شده منتشر بشه.
چیزی که همیشه چشم اسفندیار استودیو بوده
----------
یه نکته ای ،چرا بازی بر خلاف بازیهای قبلی سیستم قطع عضو ( gore) نداشت ؟ حتی fo3 سیستم (gore) خیلی خوبی داشت با این حال که برای ۲۰۰۹ بود.![]()
fo76 مگه ساخته اینها نبود ؟بتسدا آخرین بازیش (Fallout 4) بیگ وینر بوده. کی این استودیو دوست داشتنی از اوج فاصله گرفته که حالا شما دوست دارید برگرده؟
بتسدا امضاء خودشو داره توی بازیاش ! همون فالاوت 76 که شت بود کلی فروش و درآمد داشت براشون و یک سری واقعا میرفتن 20 دلار میدادن یک اسکین میخریدنبه شخصه امیدوارم بازی بتونه امتیاز خوبی بگیره ، ولی خوب نگرفت هم اصلا به هیچجام نیست !!! بازی ها RPG بتسدا (TES,Fallout) و حالا هم Starfield ، همیشه جادو خاص خودشونو دارن ، یه جور امضاء که فقط باسه تاد هاوارد لعنت الله هست
خودمو تا وقتی بیاد با دیابلو خفه می کنم بعدش میرم سراغ این بزرگوار ... اصلا فکر اینکه بخوای توی بازی غرق بشی آدم رو دیوونه میکنه.امسال خیلی سال خوبیه از نظر گیمی ، مخصوصا باسه ما RPG بازا که چندتا بازی خوبی هست.
دقيقا خطر همينجاست اون بحث خريدهاي درون برنامه اي كه هيچ كمكي به خط داستاني و گيم پلي نميخواد بكنه و بازي رو ميخواد تبديل به يه بازي انلاين با سيزن هاي مختلف و ايونتها بكنه
فالاوت ٧٦ كه از نظر فني هم فاجعه بود و يكي دوسالي طول كشيد تا يكم جمع و جور شد
بحث اينه زنيمكس اواخر روش EA و يوبيسافت رو پيش گرفته بود و افتاده بود به شير دوشي از اي پيهاش
و استوديويي كه شاهكارايي مثله ابليويون و اسكايريم رو تو كارنامه داره يهو ميرسه به فالاوت ٧٦
تقريبا همون بلايي كه سر بايوور اومد با اندرومدا و بعدش انتم.
و اين بازي هم بهرحال با استانداردهاي زنيمكس شروع به كار كرده
هر چند به گفته اسپنسر كاملا استوديوهاي اكس باكس اومدن كمكش و سعي كردن خروجي عالي بگيرن
نميشه فعلا قضاوتي كارد تا تو شوكيس ببينيم چه خبره واقعا
بازی فکر کنم از 2018 در حال ساخت بود ، از 2021 هم مایکی خریدتشون ، نهایت دو سال تونستن باشن بدون محدودیت بودجه و ... کار کرده باشن روش ( اونم چهار سال کرونا وسطش) که در نتیجه به نظرم برای بازی به این وسعت خیلی کمه ... من همین الانم برای 2024-25 تاخیر بزننش مشکلی ندارم ولی خوب بعیده دیگه.(بعد درس سایبرپانک)
