Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

Lastshinobi

کاربر سایت
Jun 13, 2022
29
کرکتر اصلی صدا نداره

View attachment 259570

چقدر كار ضعيف و بدي

يادمه تو نقدهاي مترو اگزودوس يكي از ايرادات بازي همين صدا پيشه نداشتن كركتر اصلي بود
يكي از جاهايي هم كه خيلي بچشم مياد تو لوكيشنهايي هست كه تنها هستي و كاملا روح بازي رو از بين ميبره
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,375
توی همین تریلر هم محیط های متنوعی نشون دادن. همونطور که بچه ها گفتن هم تمام سیاره ها مطمئنا استیشن و خونه و کارخونه غیره با جزییات نمیتونه داشته باشه. احتمالا یک درصدی از اینها فقط فضاهای بزرگ با یک سری منابع قابل کشف و لوت باشن.

در مورد گرافیک هم به نظر من هرچند کمی پالیش و کار لازم داره ولی تو سبکی که ارائه میکنه خوبه. دغدغه اصلی فریم ریت و باگ هست که امیدوارم کم داشته باشه.

در ضمن گرافیک این بازی را با یک سری بازی های خطی یا نمیدونم دمو گرافیکی فلان موتور گرافیکی نمیشه مقایسه کرد. این یک بازی کامل با قابلیت تعامل بسیار بالا به صورت جهان باز با کلی npc و جزییات هست. اینجا میتونی بری داخل فلان سیاره و فلان اتاقت دونه به دونه وسایل داخل اتاق را جابجا کنی فرق میکنه با یک بازی خطی با چندتا محیط کوچیک
کل تعامل با NPC ها چقدر ؟
'Starfield' Will Have Over 150,000 Lines Of Dialogue, Twice As Many As 'Skyrim'.
این تعداد دیالوگ با نقشه ای N برابر بزرگتر از Skyrim
starfield کلا چند تا انیمیشن داره ؟ بعید بیشتر از 50 هزار تا باشه
r/reddeadredemption - RDR 2 has 300,000 animations, 500,000 lines of dialogue, and many more lines of code.
 
آخرین ویرایش:

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
آقااااا من الان این فاجعه رو دیدم...
فریم چرا اینجوریه؟؟؟ گیم پلی چرا اینجوریه؟
این تازه بهترین جاهاشه که دارن نشون میدن :| یا ابلفضل... بازی free to play ساختن چه بلایی سر گیم آورده... صرفا همین که رایگانه ملت راضین.

این چه شور است که در دور قمر می بینم

همه آفاق پُر از فتنه و شر می بینم

هر کسی روزبهی می طلبد از ایام

علت آنست که هر روز بَتر می بینم

دختران را همه جنگ است و جدل با مادر

پسران را همه بدخواه ِ پدر می بینم

پندحافظ بشنو خواجه برو نیکی کن (این غده سرطانی گیم پس رو جراحی کن)

که من این پند به از دُر و گهر می بینم
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
اهم... :-"
من لازم دیدم 2 تا از انتظاراتم در مورد بازی قبل از معرفی کاملش رو بگم. و در کل این انتظارات فقط از استارفیلد نیست و در کل انتظارهایی هست که به نظرم باید از یه بازی نقش آفرینی بزرگ و نسل بعدی داشت.

اول ماموریت ها و داستان های بهتر، پیچیده تر و گسترده تر هست، و برای عنوان کاملا جدیدی مثل استارفیلد، ساخت یه دنیای جذاب با Lore قوی. در این مورد هنوز چیزی نشون ندادن پس در موردش نمیشه بحث کرد فعلا، ولی انتظار داشتم به عنوان یه بازی نقش افرینی، توی معرفیشون خیلی خیلی بیشتر به جزئیات مثلا داستان و ... بپردازن (یا حداقل یکم بیشتر به اون فکشن هایی وقت بدن که خیلی در موردشون صحبت شد توی بلاگ ها و ... توی این چند سال اخیر)

دوم، پیچیدگی دنیا. سایرپانک چندسال پیش اومد و وعده ی شهر تو در تو، شلوغ و گشت و گذار عمودی :-" (چند طبقه بودن ساختمان ها و کلا خود شهر) رو داد مثلا و تقریبا به هیچ وجه به وعده هاشون عمل نکردن. ولی این هنوز یکی از ارزو ها و انتظارات من هست، که توی یه بازی نقش آفرینی واقعا دنیا و شهر های پویا وجود داشته باشه و دلیل خرده گرفتنم از معرفی الان استارفیلد اینه که تقریبا اصلا به این مورد نپرداختن. خوب اکثر سیارات میدونیم خالین و این تعداد سیاره ها به نظر من نباید تمرکز معرفی و کلا بازی باشه. من الان اتومات فکر میکنم حتی سیاره هایی که توشون زندگی و شهر و کشور وجود داشته باشه خیلی کوچیک تر باشن در حدی که بزور بشه بهشون سیاره گفت.

مواردی مثل گرافیک، فیزیک، هوش مصنوعی هم بماند.
+

راستی یکی از دوستان گفت بازی رو باید با استار سیتیزن، elite dangerous و ... باید مقایسه کنیم، این بزرگترین ترس منه. که المان های نقش افرینی، شهر ها و ماموریت های پیچیده و ... کنار گذاشته بشن و تمرکز رو گذاشته باشن روی صرفا گشت و گذار توی مناطق خالی. استارفیلد به عنوان بازی نقش افرینی معرفی شد و مواردی مثل سفینه سواری :-" اضافی هستن به نظر من، اونم وقتی که نصفه نیمه به بازی اضافه بشن. (منظورم این هست که اگه قراره سفینه وجود داشته باشه، ولی قابل پرواز توی جو سیاره ها نباشن و کاملا ازاد نباشن، انگار که نصفه نیمه به بازی اضافه شدن )

+
خلاصه اینکه، این وسعت بالا، اتکا به اعداد و ... برای هایپ کردن دودیه که برمیگرده میره تو چشم خود بازیکن بدبخت و استدیو :-"

ویرایش:

۱- یک حالت هست که بازی ۱۰ تا سیاره درست حسابی داره و حسابی روی اون ده تا سیاره کار شده محیطهای زنده سازه های پیچیده و …
۲- یک حالت هست که در بازی ۱۰۰۰ تا سیاره وجود داره و هیچکدوم عمق ندارند و رندم generate شدند.

اگر اشتباه نکنم شما حالت اول رو ترجیح میدی. سوالم اینجاست که چرا فکر میکنی این دوتا مجموعه از هم جدا هستند و حالت سومی نمیتونه وجود داشته باشه که:

۳- بازی ۱۰ تا سیاره درست حسابی داره و حسابی روی اون ده تا سیاره کار شده محیطهای زنده سازه های پیچیده و…+ ۹۹۰ سیاره که عمق ندارند و صرفا برای کسانیس که عشق اکسپلور هستند در فضا.

؟

حرفتون درسته و اون حالت سوم هم ممکنه، ولی برداشت من از تریلر دیروز و صحنه هایی که از شهر ها و ساختمون ها نشون دادن متاسفانه هیچکدوم در حد و اندازه ای نبودن که بشه بهشون کلان شهر و ... گفت. ممکنه همچین شهر ها و سیاره هایی توی بازی وجود داشته باشن و در این صورت عجیبه که توی تریلر معرفی نشون ندادنشون و هیچ حرفی نزدن.
 
آخرین ویرایش:

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,709
نام
امیر
اهم... :-"
من لازم دیدم 2 تا از انتظاراتم در مورد بازی قبل از معرفی کاملش رو بگم. و در کل این انتظارات فقط از استارفیلد نیست و در کل انتظارهایی هست که به نظرم باید از یه بازی نقش آفرینی بزرگ و نسل بعدی داشت.

اول ماموریت ها و داستان های بهتر، پیچیده تر و گسترده تر هست، و برای عنوان کاملا جدیدی مثل استارفیلد، ساخت یه دنیای جذاب با Lore قوی. در این مورد هنوز چیزی نشون ندادن پس در موردش نمیشه بحث کرد فعلا، ولی انتظار داشتم به عنوان یه بازی نقش افرینی، توی معرفیشون خیلی خیلی بیشتر به جزئیات مثلا داستان و ... بپردازن (یا حداقل یکم بیشتر به اون فکشن هایی وقت بدن که خیلی در موردشون صحبت شد توی بلاگ ها و ... توی این چند سال اخیر)

دوم، پیچیدگی دنیا. سایرپانک چندسال پیش اومد و وعده ی شهر تو در تو، شلوغ و گشت و گذار عمودی :-" (چند طبقه بودن ساختمان ها و کلا خود شهر) رو داد مثلا و تقریبا به هیچ وجه به وعده هاشون عمل نکردن. ولی این هنوز یکی از ارزو ها و انتظارات من هست، که توی یه بازی نقش آفرینی واقعا دنیا و شهر های پویا وجود داشته باشه و دلیل خرده گرفتنم از معرفی الان استارفیلد اینه که تقریبا اصلا به این مورد نپرداختن. خوب اکثر سیارات میدونیم خالین و این تعداد سیاره ها به نظر من نباید تمرکز معرفی و کلا بازی باشه. من الان اتومات فکر میکنم حتی سیاره هایی که توشون زندگی و شهر و کشور وجود داشته باشه خیلی کوچیک تر باشن در حدی که بزور بشه بهشون سیاره گفت.

مواردی مثل گرافیک، فیزیک، هوش مصنوعی هم بماند.
+

راستی یکی از دوستان گفت بازی رو باید با استار سیتیزن، elite dangerous و ... باید مقایسه کنیم، این بزرگترین ترس منه. که المان های نقش افرینی، شهر ها و ماموریت های پیچیده و ... کنار گذاشته بشن و تمرکز رو گذاشته باشن روی صرفا گشت و گذار توی مناطق خالی. استارفیلد به عنوان بازی نقش افرینی معرفی شد و مواردی مثل سفینه سواری :-" اضافی هستن به نظر من، اونم وقتی که نصفه نیمه به بازی اضافه بشن. (منظورم این هست که اگه قراره سفینه وجود داشته باشه، ولی قابل پرواز توی جو سیاره ها نباشن و کاملا ازاد نباشن، انگار که نصفه نیمه به بازی اضافه شدن )

+
خلاصه اینکه، این وسعت بالا، اتکا به اعداد و ... برای هایپ کردن دودیه که برمیگرده میره تو چشم خود بازیکن بدبخت و استدیو :-"
۱- یک حالت هست که بازی ۱۰ تا سیاره درست حسابی داره و حسابی روی اون ده تا سیاره کار شده محیطهای زنده سازه های پیچیده و …
۲- یک حالت هست که در بازی ۱۰۰۰ تا سیاره وجود داره و هیچکدوم عمق ندارند و رندم generate شدند.

اگر اشتباه نکنم شما حالت اول رو ترجیح میدی. سوالم اینجاست که چرا فکر میکنی این دوتا مجموعه از هم جدا هستند و حالت سومی نمیتونه وجود داشته باشه که:

۳- بازی ۱۰ تا سیاره درست حسابی داره و حسابی روی اون ده تا سیاره کار شده محیطهای زنده سازه های پیچیده و…+ ۹۹۰ سیاره که عمق ندارند و صرفا برای کسانیس که عشق اکسپلور هستند در فضا.

؟
 
  • Like
Reactions: m.a.t

MAG1991

کاربر سایت
Feb 3, 2018
442
RDR رو با استارفیلد مقایسه میکنین ؟ :D
شما توی RDR یه ماموریت رو یه سی سانت جا به جا برو ببین چی میشه
1655138122494.png

بعد میاین اینو با استارفیلد مقایسه می کنین ؟
چه ربطی به هم دارن اصن
----
الان داشتم دوباره می دیدم نمایش بازی رو :D
1655138302010.png

این تیکه منو گرفت :))

ساختن فضا پیما و کاستومایز کردنش هم جالب بود
از شرکتای مختلف قطعه فضا پیما میشه گذاشت
1655138545431.png
در نهایت من رو PC خواهم زد بازیو
بشدت منتظرم ببینم عزیزان تو nexus mods چه بلاهایی قراره سر این بازی در بیارن ;;)
 
آخرین ویرایش:

Lastshinobi

کاربر سایت
Jun 13, 2022
29
+
خلاصه اینکه، این وسعت بالا، اتکا به اعداد و ... برای هایپ کردن دودیه که برمیگرده میره تو چشم خود بازیکن بدبخت و استدیو :-"

دقيقا درسته اين اعداد مثله اندازه مپ تو خيلي از اوپن ورلدهاست
كه مثلا فلان كيلومتر مربع ابعاد مپ بازيه

كه هيچ نشونه خاصي نيست كه بازي قراره خوب باشه يا بد

اون طراحي مراحل اصلي و گرافيك و طراحي هنري و عناصر گيم پلي بسيار مهم تر هستن
 

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
دقيقا درسته اين اعداد مثله اندازه مپ تو خيلي از اوپن ورلدهاست
كه مثلا فلان كيلومتر مربع ابعاد مپ بازيه

كه هيچ نشونه خاصي نيست كه بازي قراره خوب باشه يا بد

اون طراحي مراحل اصلي و گرافيك و طراحي هنري و عناصر گيم پلي بسيار مهم تر هستن
اصلا اینکه هیچ اشاره ای به داستان و شخصیت ها نشد در صورتی که نقطه قوت بتزدا داستان ه خیلی نگران کننده س. (من خودم عاشق فال آوتم و همه سری هاشو چن بار تموم کردم +‌عاشق سینه چاک فال آوت ۷۶) به نظرم کلا مسیر رو اشتباه رفتن. هیچ کس باور نمیکرد مس افکت اونجوری بشه عاقبتش ولی شد. این هم بهتر نخواهد شد سرنوشتش. لامصب این سونی و ژاپنی ها خوب میدونن چیکا کنن. هیچوقت رو اسب بازنده شرط نمیبندن. میخوام یه مرجع تقلید ژاپنی انتخاب کنم هر کاری کرد منم بکنم ببینم چی میشه. لامصبا خدای هوش و تصمیم گیرین.
 

omid0

کاربر سایت
Jun 14, 2020
1,157
لامصب این سونی و ژاپنی ها خوب میدونن چیکا کنن. هیچوقت رو اسب بازنده شرط نمیبندن. میخوام یه مرجع تقلید ژاپنی انتخاب کنم هر کاری کرد منم بکنم ببینم چی میشه. لامصبا خدای هوش و تصمیم گیرین.
راستم میگی سونی می‌خواسته این بازی رو انحصاری کنه
 

Lastshinobi

کاربر سایت
Jun 13, 2022
29
اصلا اینکه هیچ اشاره ای به داستان و شخصیت ها نشد در صورتی که نقطه قوت بتزدا داستان ه خیلی نگران کننده س. (من خودم عاشق فال آوتم و همه سری هاشو چن بار تموم کردم +‌عاشق سینه چاک فال آوت ۷۶) به نظرم کلا مسیر رو اشتباه رفتن. هیچ کس باور نمیکرد مس افکت اونجوری بشه عاقبتش ولی شد. این هم بهتر نخواهد شد سرنوشتش. لامصب این سونی و ژاپنی ها خوب میدونن چیکا کنن. هیچوقت رو اسب بازنده شرط نمیبندن. میخوام یه مرجع تقلید ژاپنی انتخاب کنم هر کاری کرد منم بکنم ببینم چی میشه. لامصبا خدای هوش و تصمیم گیرین.

يه سوال اف تاپيك فالاوت ٧٦ رو چجوري تونستي تحمل كني 😁

من ابليوين و اسكايريم رو واقعا دوست داشتم و از زمانشون بنظرم خيلي جلوتر بودن از همه لحاظ

فالاوت ٤ هم اوكي بود هر چند اون فضاي پست اپوكاليپس سليقه من نيست

در مورد اين بازي واقعا نمي تونم نظر بدم
تم بازي به فالاوتها حداقل از نظر گيم پلي نزديك تره اما اينكه با نمايش ديشب بگم شاهكار ميشه يا فيل نميشه گفت

مثلا همين صدا نداشتن كركتر اصلي با يه ويس اكتور زن و مرد حل ميشد و جذاب ترش هم ميكرد

يسري ضعفها داشت و يكسري هم نكات مثبت

ولي اين حجم و ابعاد بازي اگر بلاي اندرومدا سرش نياد مي تونه موفق باشه
خيلي اما و اگر داره كه اصلا با نمايش ديروز قضاوتش كرد

ولي بنظرم تاخيرش كار درستي بود چون قطعا امسال ميومد انقدر ضعف داشت كه فيل ميشد

نمايش هم خوب يكم بي سر و ته بود صرفا يه قسمتي از مكانيزمها رو نشون دادن و اون هزار سياره هم كه جنبه تبليغاتي داره صرفا

ميگم واسه نتيجه گيري هنوز خيلي زوده

منتهي بازيهايي مثله انتم و سايبر پانك وايب خوبي رو نميدن كه بلند پروازي ميتونه تيغ دو لبه باشه ...
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,375
RDR رو با استارفیلد مقایسه میکنین ؟ :D
شما توی RDR یه مامورت رو یه سی سانت جا به جا برو ببین چی میشه
View attachment 259589

بعد میاین اینو با استارفیلد مقایسه می کنین ؟
چه ربطی به هم دارن اصن
----
الان داشتم دوباره می دیدم نمایش بازی رو :D
View attachment 259590

این تیکه منو گرفت :))

ساختن فضا پیما و کاستومایز کردنش هم جالب بود
از شرکتای مختلف قطعه فضا پیما میشه گذاشت
View attachment 259591
در نهایت من رو PC خواهم زد بازیو
بشدت منتظرم ببینم عزیزان تو nexsus mods چه بلاهایی قراره سر این بازی در بیارن ;;)
اصلا خوندی ؟ :-?? :-?? :-??
در جواب دوست عزیز بود که فک می کنه , هنوز تو 2011 گیر کردیم
با جهان باز / دیالوگ / npc / تعامل با محیط و... گرافیک تاریخ مصرف گذشته رو توجیه کرد
مقایسه جهان باز / تعداد دیالوگ / تعامل با npc / تعداد انیمیشن / تعامل با محیط / از فلان اتاقت دونه به دونه وسایل داخل اتاق را جابجا کنی و... استارفیلد با rdr 2 شوخیه :-"
با منطق دوست عزیز گرافیک rdr 2 باید چند لول پایین تر از استارفیلد باشه :-??
در دنیای واقعی گرافیک و جزییات استارفیلد 2023 در مقابل rdr 2 2018 هیچ حرفی برای گفتن نداره
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
تاریخ عضویت امروز.
بعد صاف هم اومده توی تاپیک استارفیلد که دیشب نمایش داشته می گه کارکتر صدا نداره چقدر کار ضعیف و بدی :))

طرف نه به عمرش TES بازی کرده نه Fallout وگرنه خودش به همین حرف خودش می خندید.
کلا این ایام حالا چه Showcase اه مایکروسافت باشه چه سونی باید یک چند روز قبل و بعدش ساخت کاربر جدید رو ببندن از این پدیده ها ظهور نکنن.
 

Lastshinobi

کاربر سایت
Jun 13, 2022
29
والا تو اسكايريم و ابلويون كه شخصيت اصلي صدا نداشت
منتهي اونها نسل هفت بودن
بهرحال به عنوان يه بازي نسل نهمي بنظر من اگه صدا پيشه داشت بهتر بود
بالاخره اين ويس اكتينگ ارتباط بيشتري رو بين پلير و گيم ايجاد ميكنه ....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر