Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
اگر اینطور باشه که باید گفت بعد از تجربه شوتینگ دستینی نمیتونی شوتینگ هیچ بازی ای رو تحمل کنی :))
ولی این ایرادایی که الان میگیرید کاملا بی ربط هستن ها
بگذریم که اون کمبت ویچر 3 که میگی رسما توی دیواره
بازی که کمبت بهتری 7 سال پیش تو Open-Rpg و هم ژانر خودش ارائه بده سراغ دارید؟
 
انتظار مگه به وسعته . just cause 4 هست 1024 کیلومتر
rdr2 هست 75 زلدا 75 بازی gta v هست 81
چند تا از بازیایی رو نام بردم که محبوبن. کسی میگه ببین اواانچ چقدر ساخته، شما هم باید اینقدر بسازین، راستشو بگو جاست کازو به یکی از اینا ترجیح میدی یا میگی تو این حجم بساز، من میگم ایکاش v کوچکتر میشد.
بعد داگرفال محیطهای الدر چقدر شد، اگه سایز داگرفال رو کسی نمیدونه 161 هزار کیلومتر مربع بود
morrowind شد 24 کیلومتر یا اسکایریم 37 یا oblivion 41
بجاش اومد یه چیز باحال ساخت یه کیفیت داد به بازی تراکم داد به بازی.
__________
اینکه nms اومده 31,7000,000,000,000,000,000,000 کیلومتر مربع ساخته، پس نباید ازش کم بیارم 18 کنتیلیون سیاره ساخته یا 317 سیکستیلیون کیلومتر مربع هست چه افتخاری داره
شما باز میری از بازیهای اپن ورلد دیگه نمونه میاری.
من دارم در مورد بازیهای که تم اکتشافی/علمی تخیلی در فضا دارن صحبت میکنم.
اینکه بعد Daggerfall استودیو روی آورد به طراحی دستی دلیلی نمیشه که این تکنیک دلیل ضعف بازی باشه، میدونیم که یکی از بهترین نسخه های سری هست.
برای من که جزو 3تای برتر هست.

چرا صحبت از RDR/TES میشه؟
چرا با NMS ، Elite , StarCitizen, Eve و... که در حالت کلی تو یک سبک هستن مقایسه نمی کنی؟

این تعدد سیارات تو این سبک یک استاندارد هست ، بتسدا باید همچین کاری میکرد ، نمیگم 1000 تا ولی از یک رقمی به بعد دیگه فرقی نمیکنه.
چون با دست طراحی نمیشه.


حالا شما ماشین حساب بیار جمع و ضرب کن ولی فکر کنم خودم تکرار میکنم اگه بیشتر بنویسم.
فقط این بگم که اگه استارفیلد چیزی غیر این میبود دیگه کاملا باید بهش میگفتیم Fallout.
بنظر من ته این بحث میرسیم به اینکه اصلا چرا باید استارفیلد ساخته میشد ، چرا مثل Outer Worlds همون Fallout رو با این تم نساختن؟
 
خب بحثم همینه دیگه.
منم نمیگم کیفیت مراحل ، طراحی و... در همه این سیاره ها در حد عالی ارائه خواهد شد ، یا بازی بدون ایرادی معرفی کردن.
تمام صحبت من این هست که بتسدا وقتی همچین تمی برای بازی انتخاب کرد، محکوم شد به ساخت یک بازی با همچین وسعتی.
از بتسدا کسی انتظار نداره که وقتی میرن به فضا با رویکرد اکتشاف در سیارات :)) ، وسعت بازیش کمترین بین صنعت باشه ، حتی در مقایسه با استودیوهای ایندی.

اما منم معتقدم که حالا که از این تکنیک استفاده کردن پای لرزش هم بشینن و لااقل این محیط هارو قابل قبول در بیارن.

در مورد گشت و گذار با سفینه و... هم من فکر نمیکنم چیزی مثل استارسیتزن ببینیم ، قطعا محدودیتهایی داره.
شاید حتی فرود و پرواز سفینه در فضای سیاره حالت از پیش رندر شده داشته باشه ، تو نمایش چیزی ندیدیم که خلافش ثابت کنه.

همینطور نمایش خیلی جاهاش کات میشد و نتونستن یک نمایش کامل ارائه بدن.
================
کلا بازی برای من ترکیبی از فالوت + استارسیتزن هست ، با گرایش بیشتر به فالوت.
بد نبود اگه شوتینگ میتونست خیلی بهتر باشه ، فکر نکنم اگه گان پلی بهتری میداشت کسی میمومد میگفت چرا اینکارو کردین؟ :D
منظورت از گان پلی بهتر چیه ؟
 
شما باز میری از بازیهای اپن ورلد دیگه نمونه میاری.
من دارم در مورد بازیهای که تم اکتشافی/علمی تخیلی در فضا دارن صحبت میکنم.
اینکه بعد Daggerfall استودیو روی آورد به طراحی دستی دلیلی نمیشه که این تکنیک دلیل ضعف بازی باشه، میدونیم که یکی از بهترین نسخه های سری هست.
برای من که جزو 3تای برتر هست.

چرا صحبت از RDR/TES میشه؟
چرا با NMS ، Elite , StarCitizen, Eve و... که در حالت کلی تو یک سبک هستن مقایسه نمی کنی؟

این تعدد سیارات تو این سبک یک استاندارد هست ، بتسدا باید همچین کاری میکرد ، نمیگم 1000 تا ولی از یک رقمی به بعد دیگه فرقی نمیکنه.
چون با دست طراحی نمیشه.


حالا شما ماشین حساب بیار جمع و ضرب کن ولی فکر کنم خودم تکرار میکنم اگه بیشتر بنویسم.
فقط این بگم که اگه استارفیلد چیزی غیر این میبود دیگه کاملا باید بهش میگفتیم Fallout.
بنظر من ته این بحث میرسیم به اینکه اصلا چرا باید استارفیلد ساخته میشد ، چرا مثل Outer Worlds همون Fallout رو با این تم نساختن؟
من مثال مشابه زدم
از بتسدا کسی انتظار نداره که وقتی میرن به فضا با رویکرد اکتشاف در سیارات :)) ، وسعت بازیش کمترین بین صنعت باشه ، حتی در مقایسه با استودیوهای ایندی.
اگه قراره این انتظار باشه، پس باید همین انتظارو از بقیه هم داشت که وقتی اوپن ورلد میسازن برن به اندازه وسعت حداقل جاست کاز بسازن.نمیشه گفت انتظار فقط از همین سبک و فقط هم از بتسداست، چرا از بقیه انتظار ندارید.
استاندارد معنی نداره، استاندارد ساخته میشه، اگه قرار بود هر سبکی استاندارد داشته باشه، خیلی عناوین ساخته نمیشد و کلا ذات بازیهایی که لقب شاهکار رو یدک میشن، لگد زدن زیر استاندارها و ساخت یه چیز جدیده.
و استانداردم اگر قرار به ساخته شدن باشه توسط بازیهایی ساخته میشه که فوق موفق بودن نه nms ای که تو اون وضعیت ساخته شد و الانم فقط عدده و کپی و پیست
یا استار سیتیزنی که سالهاست در حال ساخته شدنه و در نهایت
__________________
این عنوان نیومده جای eve یا nms یا سایرین بشینه، بجز استار سیتیزن که سر همینا تو کیک استارتر سالهاست تو توسعه هست
انتظار از استارفیلد ابعاد نیست، انتظار ازش بودن یه ایپی در سطح الدر هست، فکر کنم دلیل صحبت از سایر بازیها رو کامل توضبح دادم.
استارفیلد نیومده که رقیب nms بشه و بگن و بخندن، اومده یه ایپی برا یه کنسول بشه و بار 2022 و 2023 ایکس باکسو به دوش بکشه و اگه غیر این باشه یه شکست مفتضحانه هست
الدر بعدی ساخته نشد که این ساخته بشه و بعد با ابعادش بخواد بره حال nms رو بگیره.همونطور که اسکایریم یه شاهکار بود باید استارفیلدی که جای الدر بعدی رو گرفته تو ساخت، یه شاهکار باشه و بس، انتظار ازش اینه نه اینکه بجای 317 سیکستیلیون، بره یه جهان بسازه تو ابعاد سپتلیون
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
منظورت از گان پلی بهتر چیه ؟
یعنی داستان و شخصیت پردازی بهتر.
============
@rahyarpaul
من فکر کنم چیزی که من نمیتونم متوجه بشم این هست که چرا استارفیلد باید با سری TES یا بقیه مقایسه بشه.
همونطور که فالوت یک بازی دیگست ، استارفیلد هم یک بازی دیگست ، چرا انتظار داری المانهایی که الان تو این سبک تقریبا به استاندارد تبدیل شدن کنار گذاشته بشن و نسخه ای از TESیا فالوت در فضا ساخته بشه؟
من ادامه نمیدم ، تاپیک برای خودم خسته کننده شد بس که تکرار کردم.

فکر کنم بهتر این باشه که صبر کنیم ببینیم این فرزند ناخلف بتسدا در ادامه چه کار میکنه.
 
آخرین ویرایش:
ترجيح من گيم پلي شبيه ابلويون و اسكايريم بود
هر چند شايعه ساخت تس هست و اين قاعدتا شبيه فالاوت ميشه
نظر خاصي ندارم نسبت بهش
چون چيز خاصي نديديم كه داستان چيه و ميشن ها و سايدها به چه شكل هستن و لول اپ ها و اسكيل تري هم چقدر تو گيم پلي تاثير گزاره
گرافيك نسل نهمي با ارفاق بود و اصلا واو نبود
و مشكلات تكنيكي داشت
قطعا اگه با مشكلات فني لانچ بشه متاي خوبي نميگيره
خيلي علامت سوال جلوي روي اين بازي هست و براي پيش بيني زوده.
 




🟢 quantity over quality
البته جان لینمن موضع خودش رو مشخص کرده:

Screenshot_20220613-172759_Twitter.jpg

کسی که به گفته خودش بازیهای خطی و one and done رو بیشتر دوست داره دیگه چرا سمت این بازی اومده؟:دی
---------------

درباره ۱۰۰۰ تا سیاره، موضوع اینه که فکر نکنم اجباری به پیدا کردن همش باشه. من یادمه آبلیویون هم زمان خودش که اومد ده ها برابر بزرگتر از بازیهای زمان خودش بود، و اگر مپ بازی رو میخواستی شخم بزنی باید ۵۰۰-۶۰۰ ساعت زمان میذاشتی. ولی خب همه این کار رو نمیکردن. اونایی که واقعا عاشق exploration بودن میرفتن سمتش. حالا همین موضوع برای استارفیلد در مقیاس بزرگتری وجود داره احتمالا. به هرحال سال ۲۰۲۲ هست، یه کوچولو باید تغییر نسل رو ببینیم یا نه؟:دی تغییر نسل بیشتر از اینکه تو گرافیک باشه، تو دیزاین و عظمت و پیچیدگی بازیهاست به نظر من.
 
توی همین تریلر هم محیط های متنوعی نشون دادن. همونطور که بچه ها گفتن هم تمام سیاره ها مطمئنا استیشن و خونه و کارخونه غیره با جزییات نمیتونه داشته باشه. احتمالا یک درصدی از اینها فقط فضاهای بزرگ با یک سری منابع قابل کشف و لوت باشن.

در مورد گرافیک هم به نظر من هرچند کمی پالیش و کار لازم داره ولی تو سبکی که ارائه میکنه خوبه. دغدغه اصلی فریم ریت و باگ هست که امیدوارم کم داشته باشه.

در ضمن گرافیک این بازی را با یک سری بازی های خطی یا نمیدونم دمو گرافیکی فلان موتور گرافیکی نمیشه مقایسه کرد. این یک بازی کامل با قابلیت تعامل بسیار بالا به صورت جهان باز با کلی npc و جزییات هست. اینجا میتونی بری داخل فلان سیاره و فلان اتاقت دونه به دونه وسایل داخل اتاق را جابجا کنی فرق میکنه با یک بازی خطی با چندتا محیط کوچیک
 
من بیشتر ازینکه نگران تعداد سیاره ها باشم تو قضیه اینکه گفتن همه جا میشه فرود بیای موندم.
ازون ۱۰۰۰ تایی که گفتن به نظرم حداقل ۳۰۰-۴۰۰ تاش سیاره های گازی باشه، که یا باید داخل ماهش فرود بیای یا دورش ایستگاه زدن، یا اصلا هیچ خبری نیست فقط میتونی ببینیشون، آماری هم حساب بشه درست در میاد همین منظومه شمسی ۴ تا سیاره گازی داره که تقریبا میشه نصفش، یه مقداری از سیاره های جامد هم به علت سرد بودن زیاد یا گرم بودن زیاد،جاذبه زیاد و… غیر قابل فرود میشن، فوقش بشه درون اینا بفرستی، نتیجه اینکه سیاره کامل قابل گردش به نظرم ۳۰۰ اینا باشه که اگه ۱۰۰ تاش هم با جزییات باشه راضی هستم.
ولی هنوز اون قضیه هر جا بخوای فرود بیای رو نمیتونم حضم کنم هر جور حساب می‌کنم نمیشه، امکان پذیر نیست ~X(
 
کرکتر اصلی صدا نداره

View attachment 259570

چقدر كار ضعيف و بدي

يادمه تو نقدهاي مترو اگزودوس يكي از ايرادات بازي همين صدا پيشه نداشتن كركتر اصلي بود
يكي از جاهايي هم كه خيلي بچشم مياد تو لوكيشنهايي هست كه تنها هستي و كاملا روح بازي رو از بين ميبره
 
توی همین تریلر هم محیط های متنوعی نشون دادن. همونطور که بچه ها گفتن هم تمام سیاره ها مطمئنا استیشن و خونه و کارخونه غیره با جزییات نمیتونه داشته باشه. احتمالا یک درصدی از اینها فقط فضاهای بزرگ با یک سری منابع قابل کشف و لوت باشن.

در مورد گرافیک هم به نظر من هرچند کمی پالیش و کار لازم داره ولی تو سبکی که ارائه میکنه خوبه. دغدغه اصلی فریم ریت و باگ هست که امیدوارم کم داشته باشه.

در ضمن گرافیک این بازی را با یک سری بازی های خطی یا نمیدونم دمو گرافیکی فلان موتور گرافیکی نمیشه مقایسه کرد. این یک بازی کامل با قابلیت تعامل بسیار بالا به صورت جهان باز با کلی npc و جزییات هست. اینجا میتونی بری داخل فلان سیاره و فلان اتاقت دونه به دونه وسایل داخل اتاق را جابجا کنی فرق میکنه با یک بازی خطی با چندتا محیط کوچیک
کل تعامل با NPC ها چقدر ؟
'Starfield' Will Have Over 150,000 Lines Of Dialogue, Twice As Many As 'Skyrim'.
این تعداد دیالوگ با نقشه ای N برابر بزرگتر از Skyrim
starfield کلا چند تا انیمیشن داره ؟ بعید بیشتر از 50 هزار تا باشه
r/reddeadredemption - RDR 2 has 300,000 animations, 500,000 lines of dialogue, and many more lines of code.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or