Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

peyman18

کاربر سایت
Mar 5, 2007
215
نام
پیمان
هر چند در مورد گرافیک صحبت نکردم و منظورم مکانیک های گیمپلی بیشتر بود و سیستم مبارزات ولی حتی از نظر گرافیکی هم پیشرفت چشم گیری نیست اینکه کیفیت تکسچر ها بعد از 15 سال و وضوح تصویر بالا رفته پیشرفت خاصی نیست در مقابل آنریل انجین 3 تا 5

این ویدیو فن مید را ببینید که با آنریل انجین 5 ساخته شده
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: bezad

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,974
نام
محمد حسین
خب بحثم همینه دیگه.
منم نمیگم کیفیت مراحل ، طراحی و... در همه این سیاره ها در حد عالی ارائه خواهد شد ، یا بازی بدون ایرادی معرفی کردن.
تمام صحبت من این هست که بتسدا وقتی همچین تمی برای بازی انتخاب کرد، محکوم شد به ساخت یک بازی با همچین وسعتی.
از بتسدا کسی انتظار نداره که وقتی میرن به فضا با رویکرد اکتشاف در سیارات :)) ، وسعت بازیش کمترین بین صنعت باشه ، حتی در مقایسه با استودیوهای ایندی.

اما منم معتقدم که حالا که از این تکنیک استفاده کردن پای لرزش هم بشینن و لااقل این محیط هارو قابل قبول در بیارن.

در مورد گشت و گذار با سفینه و... هم من فکر نمیکنم چیزی مثل استارسیتزن ببینیم ، قطعا محدودیتهایی داره.
شاید حتی فرود و پرواز سفینه در فضای سیاره حالت از پیش رندر شده داشته باشه ، تو نمایش چیزی ندیدیم که خلافش ثابت کنه.

همینطور نمایش خیلی جاهاش کات میشد و نتونستن یک نمایش کامل ارائه بدن.
================
کلا بازی برای من ترکیبی از فالوت + استارسیتزن هست ، با گرایش بیشتر به فالوت.
بد نبود اگه شوتینگ میتونست خیلی بهتر باشه ، فکر نکنم اگه گان پلی بهتری میداشت کسی میمومد میگفت چرا اینکارو کردین؟ :D
انتظار مگه به وسعته . just cause 4 هست 1024 کیلومتر
rdr2 هست 75 زلدا 75 بازی gta v هست 81
چند تا از بازیایی رو نام بردم که محبوبن. کسی میگه ببین اواانچ چقدر ساخته، شما هم باید اینقدر بسازین، راستشو بگو جاست کازو به یکی از اینا ترجیح میدی یا میگی تو این حجم بساز، من میگم ایکاش v کوچکتر میشد.
بعد داگرفال محیطهای الدر چقدر شد، اگه سایز داگرفال رو کسی نمیدونه 161 هزار کیلومتر مربع بود
morrowind شد 24 کیلومتر یا اسکایریم 37 یا oblivion 41
بجاش اومد یه چیز باحال ساخت یه کیفیت داد به بازی تراکم داد به بازی.
__________
اینکه nms اومده 31,7000,000,000,000,000,000,000 کیلومتر مربع ساخته، پس نباید ازش کم بیارم 18 کنتیلیون سیاره ساخته یا 317 سیکستیلیون کیلومتر مربع هست چه افتخاری داره
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,520
نام
عرفان
تعداد سیارات بازی نو منز اسکای 18,446,744,073,709,551,616 هستش که قابل گشتن هست :D
حالا نمیدونم چرا فکر میکنید بتسدا نمیتونه ۱۰۰۰ تا سیاره رو در بازی خودش بگنجونه!
اصلا این بازی میخواد یک سبک متفاوتی از RPG جدا از بازی هایی مثل الدر اسکلرولز و فالوت و ویچر ارائه بده ، مشکل اصلیمون اینه که ما با دید به اون بازی ها میخوایم استارفیلد رو حکم بدیم.
هنوز جزئیات بیشتری باید بیاد ، من به طور کامل منتظر یک چیز متفاوت و جدیدم ، چیزی که بعد ها صدتا نمونه ازش ساخته خواهد شد…
 

peyman18

کاربر سایت
Mar 5, 2007
215
نام
پیمان
اگر اینطور باشه که باید گفت بعد از تجربه شوتینگ دستینی نمیتونی شوتینگ هیچ بازی ای رو تحمل کنی :))
ولی این ایرادایی که الان میگیرید کاملا بی ربط هستن ها
بگذریم که اون کمبت ویچر 3 که میگی رسما توی دیواره
بازی که کمبت بهتری 7 سال پیش تو Open-Rpg و هم ژانر خودش ارائه بده سراغ دارید؟
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,483
نام
مــاکــان
انتظار مگه به وسعته . just cause 4 هست 1024 کیلومتر
rdr2 هست 75 زلدا 75 بازی gta v هست 81
چند تا از بازیایی رو نام بردم که محبوبن. کسی میگه ببین اواانچ چقدر ساخته، شما هم باید اینقدر بسازین، راستشو بگو جاست کازو به یکی از اینا ترجیح میدی یا میگی تو این حجم بساز، من میگم ایکاش v کوچکتر میشد.
بعد داگرفال محیطهای الدر چقدر شد، اگه سایز داگرفال رو کسی نمیدونه 161 هزار کیلومتر مربع بود
morrowind شد 24 کیلومتر یا اسکایریم 37 یا oblivion 41
بجاش اومد یه چیز باحال ساخت یه کیفیت داد به بازی تراکم داد به بازی.
__________
اینکه nms اومده 31,7000,000,000,000,000,000,000 کیلومتر مربع ساخته، پس نباید ازش کم بیارم 18 کنتیلیون سیاره ساخته یا 317 سیکستیلیون کیلومتر مربع هست چه افتخاری داره
شما باز میری از بازیهای اپن ورلد دیگه نمونه میاری.
من دارم در مورد بازیهای که تم اکتشافی/علمی تخیلی در فضا دارن صحبت میکنم.
اینکه بعد Daggerfall استودیو روی آورد به طراحی دستی دلیلی نمیشه که این تکنیک دلیل ضعف بازی باشه، میدونیم که یکی از بهترین نسخه های سری هست.
برای من که جزو 3تای برتر هست.

چرا صحبت از RDR/TES میشه؟
چرا با NMS ، Elite , StarCitizen, Eve و... که در حالت کلی تو یک سبک هستن مقایسه نمی کنی؟

این تعدد سیارات تو این سبک یک استاندارد هست ، بتسدا باید همچین کاری میکرد ، نمیگم 1000 تا ولی از یک رقمی به بعد دیگه فرقی نمیکنه.
چون با دست طراحی نمیشه.


حالا شما ماشین حساب بیار جمع و ضرب کن ولی فکر کنم خودم تکرار میکنم اگه بیشتر بنویسم.
فقط این بگم که اگه استارفیلد چیزی غیر این میبود دیگه کاملا باید بهش میگفتیم Fallout.
بنظر من ته این بحث میرسیم به اینکه اصلا چرا باید استارفیلد ساخته میشد ، چرا مثل Outer Worlds همون Fallout رو با این تم نساختن؟
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
خب بحثم همینه دیگه.
منم نمیگم کیفیت مراحل ، طراحی و... در همه این سیاره ها در حد عالی ارائه خواهد شد ، یا بازی بدون ایرادی معرفی کردن.
تمام صحبت من این هست که بتسدا وقتی همچین تمی برای بازی انتخاب کرد، محکوم شد به ساخت یک بازی با همچین وسعتی.
از بتسدا کسی انتظار نداره که وقتی میرن به فضا با رویکرد اکتشاف در سیارات :)) ، وسعت بازیش کمترین بین صنعت باشه ، حتی در مقایسه با استودیوهای ایندی.

اما منم معتقدم که حالا که از این تکنیک استفاده کردن پای لرزش هم بشینن و لااقل این محیط هارو قابل قبول در بیارن.

در مورد گشت و گذار با سفینه و... هم من فکر نمیکنم چیزی مثل استارسیتزن ببینیم ، قطعا محدودیتهایی داره.
شاید حتی فرود و پرواز سفینه در فضای سیاره حالت از پیش رندر شده داشته باشه ، تو نمایش چیزی ندیدیم که خلافش ثابت کنه.

همینطور نمایش خیلی جاهاش کات میشد و نتونستن یک نمایش کامل ارائه بدن.
================
کلا بازی برای من ترکیبی از فالوت + استارسیتزن هست ، با گرایش بیشتر به فالوت.
بد نبود اگه شوتینگ میتونست خیلی بهتر باشه ، فکر نکنم اگه گان پلی بهتری میداشت کسی میمومد میگفت چرا اینکارو کردین؟ :D
منظورت از گان پلی بهتر چیه ؟
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,974
نام
محمد حسین
شما باز میری از بازیهای اپن ورلد دیگه نمونه میاری.
من دارم در مورد بازیهای که تم اکتشافی/علمی تخیلی در فضا دارن صحبت میکنم.
اینکه بعد Daggerfall استودیو روی آورد به طراحی دستی دلیلی نمیشه که این تکنیک دلیل ضعف بازی باشه، میدونیم که یکی از بهترین نسخه های سری هست.
برای من که جزو 3تای برتر هست.

چرا صحبت از RDR/TES میشه؟
چرا با NMS ، Elite , StarCitizen, Eve و... که در حالت کلی تو یک سبک هستن مقایسه نمی کنی؟

این تعدد سیارات تو این سبک یک استاندارد هست ، بتسدا باید همچین کاری میکرد ، نمیگم 1000 تا ولی از یک رقمی به بعد دیگه فرقی نمیکنه.
چون با دست طراحی نمیشه.


حالا شما ماشین حساب بیار جمع و ضرب کن ولی فکر کنم خودم تکرار میکنم اگه بیشتر بنویسم.
فقط این بگم که اگه استارفیلد چیزی غیر این میبود دیگه کاملا باید بهش میگفتیم Fallout.
بنظر من ته این بحث میرسیم به اینکه اصلا چرا باید استارفیلد ساخته میشد ، چرا مثل Outer Worlds همون Fallout رو با این تم نساختن؟
من مثال مشابه زدم
از بتسدا کسی انتظار نداره که وقتی میرن به فضا با رویکرد اکتشاف در سیارات :)) ، وسعت بازیش کمترین بین صنعت باشه ، حتی در مقایسه با استودیوهای ایندی.
اگه قراره این انتظار باشه، پس باید همین انتظارو از بقیه هم داشت که وقتی اوپن ورلد میسازن برن به اندازه وسعت حداقل جاست کاز بسازن.نمیشه گفت انتظار فقط از همین سبک و فقط هم از بتسداست، چرا از بقیه انتظار ندارید.
استاندارد معنی نداره، استاندارد ساخته میشه، اگه قرار بود هر سبکی استاندارد داشته باشه، خیلی عناوین ساخته نمیشد و کلا ذات بازیهایی که لقب شاهکار رو یدک میشن، لگد زدن زیر استاندارها و ساخت یه چیز جدیده.
و استانداردم اگر قرار به ساخته شدن باشه توسط بازیهایی ساخته میشه که فوق موفق بودن نه nms ای که تو اون وضعیت ساخته شد و الانم فقط عدده و کپی و پیست
یا استار سیتیزنی که سالهاست در حال ساخته شدنه و در نهایت
__________________
این عنوان نیومده جای eve یا nms یا سایرین بشینه، بجز استار سیتیزن که سر همینا تو کیک استارتر سالهاست تو توسعه هست
انتظار از استارفیلد ابعاد نیست، انتظار ازش بودن یه ایپی در سطح الدر هست، فکر کنم دلیل صحبت از سایر بازیها رو کامل توضبح دادم.
استارفیلد نیومده که رقیب nms بشه و بگن و بخندن، اومده یه ایپی برا یه کنسول بشه و بار 2022 و 2023 ایکس باکسو به دوش بکشه و اگه غیر این باشه یه شکست مفتضحانه هست
الدر بعدی ساخته نشد که این ساخته بشه و بعد با ابعادش بخواد بره حال nms رو بگیره.همونطور که اسکایریم یه شاهکار بود باید استارفیلدی که جای الدر بعدی رو گرفته تو ساخت، یه شاهکار باشه و بس، انتظار ازش اینه نه اینکه بجای 317 سیکستیلیون، بره یه جهان بسازه تو ابعاد سپتلیون
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,483
نام
مــاکــان
منظورت از گان پلی بهتر چیه ؟
یعنی داستان و شخصیت پردازی بهتر.
============
@rahyarpaul
من فکر کنم چیزی که من نمیتونم متوجه بشم این هست که چرا استارفیلد باید با سری TES یا بقیه مقایسه بشه.
همونطور که فالوت یک بازی دیگست ، استارفیلد هم یک بازی دیگست ، چرا انتظار داری المانهایی که الان تو این سبک تقریبا به استاندارد تبدیل شدن کنار گذاشته بشن و نسخه ای از TESیا فالوت در فضا ساخته بشه؟
من ادامه نمیدم ، تاپیک برای خودم خسته کننده شد بس که تکرار کردم.

فکر کنم بهتر این باشه که صبر کنیم ببینیم این فرزند ناخلف بتسدا در ادامه چه کار میکنه.
 
آخرین ویرایش:

Lastshinobi

کاربر سایت
Jun 13, 2022
29
ترجيح من گيم پلي شبيه ابلويون و اسكايريم بود
هر چند شايعه ساخت تس هست و اين قاعدتا شبيه فالاوت ميشه
نظر خاصي ندارم نسبت بهش
چون چيز خاصي نديديم كه داستان چيه و ميشن ها و سايدها به چه شكل هستن و لول اپ ها و اسكيل تري هم چقدر تو گيم پلي تاثير گزاره
گرافيك نسل نهمي با ارفاق بود و اصلا واو نبود
و مشكلات تكنيكي داشت
قطعا اگه با مشكلات فني لانچ بشه متاي خوبي نميگيره
خيلي علامت سوال جلوي روي اين بازي هست و براي پيش بيني زوده.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,108




🟢 quantity over quality
البته جان لینمن موضع خودش رو مشخص کرده:

Screenshot_20220613-172759_Twitter.jpg

کسی که به گفته خودش بازیهای خطی و one and done رو بیشتر دوست داره دیگه چرا سمت این بازی اومده؟:D
---------------

درباره ۱۰۰۰ تا سیاره، موضوع اینه که فکر نکنم اجباری به پیدا کردن همش باشه. من یادمه آبلیویون هم زمان خودش که اومد ده ها برابر بزرگتر از بازیهای زمان خودش بود، و اگر مپ بازی رو میخواستی شخم بزنی باید ۵۰۰-۶۰۰ ساعت زمان میذاشتی. ولی خب همه این کار رو نمیکردن. اونایی که واقعا عاشق exploration بودن میرفتن سمتش. حالا همین موضوع برای استارفیلد در مقیاس بزرگتری وجود داره احتمالا. به هرحال سال ۲۰۲۲ هست، یه کوچولو باید تغییر نسل رو ببینیم یا نه؟:D تغییر نسل بیشتر از اینکه تو گرافیک باشه، تو دیزاین و عظمت و پیچیدگی بازیهاست به نظر من.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,647
نام
سهيل
توی همین تریلر هم محیط های متنوعی نشون دادن. همونطور که بچه ها گفتن هم تمام سیاره ها مطمئنا استیشن و خونه و کارخونه غیره با جزییات نمیتونه داشته باشه. احتمالا یک درصدی از اینها فقط فضاهای بزرگ با یک سری منابع قابل کشف و لوت باشن.

در مورد گرافیک هم به نظر من هرچند کمی پالیش و کار لازم داره ولی تو سبکی که ارائه میکنه خوبه. دغدغه اصلی فریم ریت و باگ هست که امیدوارم کم داشته باشه.

در ضمن گرافیک این بازی را با یک سری بازی های خطی یا نمیدونم دمو گرافیکی فلان موتور گرافیکی نمیشه مقایسه کرد. این یک بازی کامل با قابلیت تعامل بسیار بالا به صورت جهان باز با کلی npc و جزییات هست. اینجا میتونی بری داخل فلان سیاره و فلان اتاقت دونه به دونه وسایل داخل اتاق را جابجا کنی فرق میکنه با یک بازی خطی با چندتا محیط کوچیک
 

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
من بیشتر ازینکه نگران تعداد سیاره ها باشم تو قضیه اینکه گفتن همه جا میشه فرود بیای موندم.
ازون ۱۰۰۰ تایی که گفتن به نظرم حداقل ۳۰۰-۴۰۰ تاش سیاره های گازی باشه، که یا باید داخل ماهش فرود بیای یا دورش ایستگاه زدن، یا اصلا هیچ خبری نیست فقط میتونی ببینیشون، آماری هم حساب بشه درست در میاد همین منظومه شمسی ۴ تا سیاره گازی داره که تقریبا میشه نصفش، یه مقداری از سیاره های جامد هم به علت سرد بودن زیاد یا گرم بودن زیاد،جاذبه زیاد و… غیر قابل فرود میشن، فوقش بشه درون اینا بفرستی، نتیجه اینکه سیاره کامل قابل گردش به نظرم ۳۰۰ اینا باشه که اگه ۱۰۰ تاش هم با جزییات باشه راضی هستم.
ولی هنوز اون قضیه هر جا بخوای فرود بیای رو نمیتونم حضم کنم هر جور حساب می‌کنم نمیشه، امکان پذیر نیست ~X(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر