![Sparkle :sparkle: ❇️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2747.png)
آپدیت Starfield update 1.13.61
![Locked :lock: 🔒](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f512.png)
Protection : Steam
![Anger symbol :anger: 💢](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f4a2.png)
Size : 1.35GB
![Red triangle pointed down :small_red_triangle_down: 🔻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f53b.png)
تنظیمات جدید:
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
نرخ فریم هدف: حالا میتونی بین نرخهای ۳۰، ۴۰، ۶۰ یا یک نرخ نامحدود برای نمایشگرهای VRR انتخاب کنی. اگه نمایشگر VRR نداری و 120Hz هم نیست، میتونی از ۳۰ یا ۶۰ استفاده کنی. ممکنه وقتی ۶۰ رو روی نمایشگر غیر VRR انتخاب کنی، خراب شدن تصویر (screen tearing) اتفاق بیفته.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
اولویت بندی: حالا میتونی بین Visuals and Performance انتخاب کنی و سعی کنی نرخ فریم رو حفظ کنی. اگه نرخ فریم رو روی ۶۰ یا بالاتر انتخاب کردی، پیشنهاد میکنیم این گزینه رو به "Performance" تغییر بدی. انتخاب "Visuals" باعث میشه بالاترین وضوح تصویر رو داشته باشی و جزئیات کامل برای جلوههای ویژه، نورپردازی و جمعیت رو حفظ کنی. وقتی "Performance" رو انتخاب میکنی، وضوح داخلی و جزئیات جلوههای ویژه، نورپردازی و جمعیت پایین میاد. هر دو حالت ممکنه بهطور خودکار وضوح داخلی رو تغییر بدن وقتی صحنه یا اکشن سنگینتر میشه. وقتی بین این دو حالت سوئیچ کنی، نورپردازی بهطور موقت تغییر میکنه تا سیستم با حالت جدید هماهنگ بشه.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
گزینه VSync: حالا میتونی VSync رو روشن یا خاموش کنی. اگه خاموش کنی، فریمهای بازی از نرخ تازهسازی مانیتور جدا میشن و ممکنه خراب شدن تصویر اتفاق بیفته. روشن کردن این گزینه فریمریت رو با نرخ تازهسازی مانیتور هماهنگ میکنه و از خراب شدن تصویر جلوگیری میکنه، ولی تعداد فریمها رو محدود میکنه
![Red triangle pointed down :small_red_triangle_down: 🔻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f53b.png)
جزئیات آپدیت
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
مشکلی که باعث میشد نتونیم به طور کامل سیاره Beta Marae I رو اسکن کنیم، برطرف شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکل مربوط به Legendary weapons که باعث میشد اثرات Well Fed و Hydrated دوباره فعال بشن، اصلاح شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
مشکل مربوط به تغییر سلاح که باعث میشد پیام "You are now Hydrated" مکرر نمایش داده بشه، حل شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکلی که باعث میشد اثرات Sustenance در نسخههای NG+ کار نکنن هم برطرف شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
مشکل مربوط به بارگذاری تفنگ اسنایپر Novastrike رفع شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکلی که باعث میشد شخصیتهای دیگه تفنگ Novastrike رو به درستی نگیرید، حل شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
مشکل بصری انیمیشن بارگذاری Magshot در حالت صفر جاذبه همFixed شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
لباس فضایی ورودی با دمای بسیار بالا اکنون میتواند روی نمایشگرها قرار گیرد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
مشکلی که ممکن بود باعث بشه چندین آیتم روی پایههای نمایش ظاهر بشن، برطرف شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
حالا میتوانید با Rattler نمایش داده شده روی دیوار مرکز اتحاد Trackers تعامل کنید.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
گراویتی ول دیگه NPC ها رو به کشتیها توی Chop Shop نمیکشه.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
نقشه علامتهای مکان در شهرها رو تغییر دادیم تا سفر سریع بهتر بشه.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
اپارتمان واقع در The Well در نیو آتلانتیس حالا یه علامت توی نقشه داره.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
علامت فروشگاه عمومی شپرد در Akila درست نمایش داده میشه.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
مشکلی که باعث میشد اثر Rapid Legendary به سلاحهای melee درست اعمال نشه، حل شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکل رفتار خصمانه Lyle Brewer به عنوان دنبالهرو با بازیکن برطرف شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
متن وضعیت برای مدل های Shielded Grip و Large Shielded Grip برای Plasma Cutter بهروزرسانی شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
تعادل صدای ردیاب مرموز Tracker رو تنظیم کردیم.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکل صداهای غیرمنتظره هنگام ورود به Lodge برای NG+ حل شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
مشکل متعلق به پلهای داک کشتیها که ممکن بود به طور دائم باز بمانند، حل شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکل تغییر کشتیهای فرود آمده (غیر از کشتیهای اصلی) که باعث ظاهر شدن مدل تکراری کشتی روی باند فرود میشد، برطرف شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
سازنده کشتی: حالا با فشار دادن دکمه لغو، گونهها و نسخههای معکوس ماژولهای کشتی به درستی به حالت اصلی برمیگردند.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکل مربوط به Claymore Ecliptic که امکان قرار دادن اشیاء در خارج از کشتی را میداد، حل شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
یک مشکل که باعث میشد تنظیمات تولید فریم هنگامی که DLSS برای بزرگنمایی انتخاب میشد خاموش بشه، درست شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکلات نورپردازی در داخل کشتیها و ایستگاهها در حالت عکسبرداری برطرف شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
کیفیت بازتابها در چالههای کمعمق بهتر شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
مشکلی که باعث ایجاد اشکالات بصری بر روی سیارات هنگام دیدن از فضا میشد، حل شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
کلاهخودها حالا بهدرستی برای همراهان که در حالت عکسبرداری بیهوش هستند، قابل تغییر هستند.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
در رابط کاربری، یه مشکل در منوی کشتی و موجودی برای نمایشگرهای با نسبت تصویر ۲۱:۹ حل شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
مشکل نمایش ظرفیت حمل و نقل در انبار که وقتی فونت بزرگ فعال بود درست نشون نمیداد، حل شد.
![Small orange diamond :small_orange_diamond: 🔸](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f538.png)
همچنین مشکل نمایش Cue Ball و Ping Pong Ball در منوی انبار هم رفع شد.
![Small blue diamond :small_blue_diamond: 🔹](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f539.png)
در پستهای منبع برق، حالا چراغهای Flood ، وقتی که منبع برق داشته باشن که دکوری هستن به درستی روشن و خاموش میشن.