آپدیت Starfield update 1.13.61
Protection : Steam
Size : 1.35GB
تنظیمات جدید:
نرخ فریم هدف: حالا میتونی بین نرخهای ۳۰، ۴۰، ۶۰ یا یک نرخ نامحدود برای نمایشگرهای VRR انتخاب کنی. اگه نمایشگر VRR نداری و 120Hz هم نیست، میتونی از ۳۰ یا ۶۰ استفاده کنی. ممکنه وقتی ۶۰ رو روی نمایشگر غیر VRR انتخاب کنی، خراب شدن تصویر (screen tearing) اتفاق بیفته.
اولویت بندی: حالا میتونی بین Visuals and Performance انتخاب کنی و سعی کنی نرخ فریم رو حفظ کنی. اگه نرخ فریم رو روی ۶۰ یا بالاتر انتخاب کردی، پیشنهاد میکنیم این گزینه رو به "Performance" تغییر بدی. انتخاب "Visuals" باعث میشه بالاترین وضوح تصویر رو داشته باشی و جزئیات کامل برای جلوههای ویژه، نورپردازی و جمعیت رو حفظ کنی. وقتی "Performance" رو انتخاب میکنی، وضوح داخلی و جزئیات جلوههای ویژه، نورپردازی و جمعیت پایین میاد. هر دو حالت ممکنه بهطور خودکار وضوح داخلی رو تغییر بدن وقتی صحنه یا اکشن سنگینتر میشه. وقتی بین این دو حالت سوئیچ کنی، نورپردازی بهطور موقت تغییر میکنه تا سیستم با حالت جدید هماهنگ بشه.
گزینه VSync: حالا میتونی VSync رو روشن یا خاموش کنی. اگه خاموش کنی، فریمهای بازی از نرخ تازهسازی مانیتور جدا میشن و ممکنه خراب شدن تصویر اتفاق بیفته. روشن کردن این گزینه فریمریت رو با نرخ تازهسازی مانیتور هماهنگ میکنه و از خراب شدن تصویر جلوگیری میکنه، ولی تعداد فریمها رو محدود میکنه
جزئیات آپدیت
مشکلی که باعث میشد نتونیم به طور کامل سیاره Beta Marae I رو اسکن کنیم، برطرف شد.
مشکل مربوط به Legendary weapons که باعث میشد اثرات Well Fed و Hydrated دوباره فعال بشن، اصلاح شد.
مشکل مربوط به تغییر سلاح که باعث میشد پیام "You are now Hydrated" مکرر نمایش داده بشه، حل شد.
مشکلی که باعث میشد اثرات Sustenance در نسخههای NG+ کار نکنن هم برطرف شد.
مشکل مربوط به بارگذاری تفنگ اسنایپر Novastrike رفع شد.
مشکلی که باعث میشد شخصیتهای دیگه تفنگ Novastrike رو به درستی نگیرید، حل شد.
مشکل بصری انیمیشن بارگذاری Magshot در حالت صفر جاذبه همFixed شد.
لباس فضایی ورودی با دمای بسیار بالا اکنون میتواند روی نمایشگرها قرار گیرد.
مشکلی که ممکن بود باعث بشه چندین آیتم روی پایههای نمایش ظاهر بشن، برطرف شد.
حالا میتوانید با Rattler نمایش داده شده روی دیوار مرکز اتحاد Trackers تعامل کنید.
گراویتی ول دیگه NPC ها رو به کشتیها توی Chop Shop نمیکشه.
نقشه علامتهای مکان در شهرها رو تغییر دادیم تا سفر سریع بهتر بشه.
اپارتمان واقع در The Well در نیو آتلانتیس حالا یه علامت توی نقشه داره.
علامت فروشگاه عمومی شپرد در Akila درست نمایش داده میشه.
مشکلی که باعث میشد اثر Rapid Legendary به سلاحهای melee درست اعمال نشه، حل شد.
مشکل رفتار خصمانه Lyle Brewer به عنوان دنبالهرو با بازیکن برطرف شد.
متن وضعیت برای مدل های Shielded Grip و Large Shielded Grip برای Plasma Cutter بهروزرسانی شد.
تعادل صدای ردیاب مرموز Tracker رو تنظیم کردیم.
مشکل صداهای غیرمنتظره هنگام ورود به Lodge برای NG+ حل شد.
مشکل متعلق به پلهای داک کشتیها که ممکن بود به طور دائم باز بمانند، حل شد.
مشکل تغییر کشتیهای فرود آمده (غیر از کشتیهای اصلی) که باعث ظاهر شدن مدل تکراری کشتی روی باند فرود میشد، برطرف شد.
سازنده کشتی: حالا با فشار دادن دکمه لغو، گونهها و نسخههای معکوس ماژولهای کشتی به درستی به حالت اصلی برمیگردند.
مشکل مربوط به Claymore Ecliptic که امکان قرار دادن اشیاء در خارج از کشتی را میداد، حل شد.
یک مشکل که باعث میشد تنظیمات تولید فریم هنگامی که DLSS برای بزرگنمایی انتخاب میشد خاموش بشه، درست شد.
مشکلات نورپردازی در داخل کشتیها و ایستگاهها در حالت عکسبرداری برطرف شد.
کیفیت بازتابها در چالههای کمعمق بهتر شد.
مشکلی که باعث ایجاد اشکالات بصری بر روی سیارات هنگام دیدن از فضا میشد، حل شد.
کلاهخودها حالا بهدرستی برای همراهان که در حالت عکسبرداری بیهوش هستند، قابل تغییر هستند.
در رابط کاربری، یه مشکل در منوی کشتی و موجودی برای نمایشگرهای با نسبت تصویر ۲۱:۹ حل شد.
مشکل نمایش ظرفیت حمل و نقل در انبار که وقتی فونت بزرگ فعال بود درست نشون نمیداد، حل شد.
همچنین مشکل نمایش Cue Ball و Ping Pong Ball در منوی انبار هم رفع شد.
در پستهای منبع برق، حالا چراغهای Flood ، وقتی که منبع برق داشته باشن که دکوری هستن به درستی روشن و خاموش میشن.