Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
❇️ آپدیت Starfield update 1.13.61

🔒 Protection : Steam

💢 Size : 1.35GB

🔻 تنظیمات جدید:

🔸نرخ فریم هدف: حالا می‌تونی بین نرخ‌های ۳۰، ۴۰، ۶۰ یا یک نرخ نامحدود برای نمایشگرهای VRR انتخاب کنی. اگه نمایشگر VRR نداری و 120Hz هم نیست، می‌تونی از ۳۰ یا ۶۰ استفاده کنی. ممکنه وقتی ۶۰ رو روی نمایشگر غیر VRR انتخاب کنی، خراب شدن تصویر (screen tearing) اتفاق بیفته.

🔸اولویت بندی: حالا می‌تونی بین Visuals and Performance انتخاب کنی و سعی کنی نرخ فریم رو حفظ کنی. اگه نرخ فریم رو روی ۶۰ یا بالاتر انتخاب کردی، پیشنهاد می‌کنیم این گزینه رو به "Performance" تغییر بدی. انتخاب "Visuals" باعث میشه بالاترین وضوح تصویر رو داشته باشی و جزئیات کامل برای جلوه‌های ویژه، نورپردازی و جمعیت رو حفظ کنی. وقتی "Performance" رو انتخاب می‌کنی، وضوح داخلی و جزئیات جلوه‌های ویژه، نورپردازی و جمعیت پایین میاد. هر دو حالت ممکنه به‌طور خودکار وضوح داخلی رو تغییر بدن وقتی صحنه یا اکشن سنگین‌تر میشه. وقتی بین این دو حالت سوئیچ کنی، نورپردازی به‌طور موقت تغییر می‌کنه تا سیستم با حالت جدید هماهنگ بشه.

🔸گزینه VSync: حالا می‌تونی VSync رو روشن یا خاموش کنی. اگه خاموش کنی، فریم‌های بازی از نرخ تازه‌سازی مانیتور جدا می‌شن و ممکنه خراب شدن تصویر اتفاق بیفته. روشن کردن این گزینه فریم‌ریت رو با نرخ تازه‌سازی مانیتور هماهنگ می‌کنه و از خراب شدن تصویر جلوگیری می‌کنه، ولی تعداد فریم‌ها رو محدود می‌کنه


🔻 جزئیات آپدیت

🔸مشکلی که باعث می‌شد نتونیم به طور کامل سیاره Beta Marae I رو اسکن کنیم، برطرف شد.
🔹مشکل مربوط به Legendary weapons که باعث می‌شد اثرات Well Fed و Hydrated دوباره فعال بشن، اصلاح شد.
🔸مشکل مربوط به تغییر سلاح که باعث می‌شد پیام "You are now Hydrated" مکرر نمایش داده بشه، حل شد.
🔹مشکلی که باعث می‌شد اثرات Sustenance در نسخه‌های NG+ کار نکنن هم برطرف شد.
🔸مشکل مربوط به بارگذاری تفنگ اسنایپر Novastrike رفع شد.
🔹مشکلی که باعث می‌شد شخصیت‌های دیگه تفنگ Novastrike رو به درستی نگیرید، حل شد.
🔸مشکل بصری انیمیشن بارگذاری Magshot در حالت صفر جاذبه همFixed شد.
🔹لباس فضایی ورودی با دمای بسیار بالا اکنون می‌تواند روی نمایشگرها قرار گیرد.
🔸مشکلی که ممکن بود باعث بشه چندین آیتم روی پایه‌های نمایش ظاهر بشن، برطرف شد.
🔸حالا می‌توانید با Rattler نمایش داده شده روی دیوار مرکز اتحاد Trackers تعامل کنید.
🔸گراویتی ول دیگه NPC ها رو به کشتی‌ها توی Chop Shop نمی‌کشه.
🔹نقشه علامت‌های مکان در شهرها رو تغییر دادیم تا سفر سریع بهتر بشه.
🔸اپارتمان واقع در The Well در نیو آتلانتیس حالا یه علامت توی نقشه داره.
🔹علامت فروشگاه عمومی شپرد در Akila درست نمایش داده می‌شه.
🔸مشکلی که باعث می‌شد اثر Rapid Legendary به سلاح‌های melee درست اعمال نشه، حل شد.
🔹مشکل رفتار خصمانه Lyle Brewer به عنوان دنباله‌رو با بازیکن برطرف شد.
🔸 متن وضعیت برای مدل های Shielded Grip و Large Shielded Grip برای Plasma Cutter به‌روزرسانی شد.
🔸تعادل صدای ردیاب مرموز Tracker رو تنظیم کردیم.
🔹مشکل صداهای غیرمنتظره هنگام ورود به Lodge برای NG+ حل شد.
🔸مشکل متعلق به پل‌های داک کشتی‌ها که ممکن بود به طور دائم باز بمانند، حل شد.
🔹مشکل تغییر کشتی‌های فرود آمده (غیر از کشتی‌های اصلی) که باعث ظاهر شدن مدل تکراری کشتی روی باند فرود می‌شد، برطرف شد.
🔸سازنده کشتی: حالا با فشار دادن دکمه لغو، گونه‌ها و نسخه‌های معکوس ماژول‌های کشتی به درستی به حالت اصلی برمی‌گردند.
🔹مشکل مربوط به Claymore Ecliptic که امکان قرار دادن اشیاء در خارج از کشتی را می‌داد، حل شد.
🔸یک مشکل که باعث می‌شد تنظیمات تولید فریم هنگامی که DLSS برای بزرگ‌نمایی انتخاب می‌شد خاموش بشه، درست شد.
🔹مشکلات نورپردازی در داخل کشتی‌ها و ایستگاه‌ها در حالت عکس‌برداری برطرف شد.
🔸کیفیت بازتاب‌ها در چاله‌های کم‌عمق بهتر شد.
🔸مشکلی که باعث ایجاد اشکالات بصری بر روی سیارات هنگام دیدن از فضا می‌شد، حل شد.
🔹کلاه‌خودها حالا به‌درستی برای همراهان که در حالت عکس‌برداری بیهوش هستند، قابل تغییر هستند.
🔸در رابط کاربری، یه مشکل در منوی کشتی و موجودی برای نمایشگرهای با نسبت تصویر ۲۱:۹ حل شد.
🔹مشکل نمایش ظرفیت حمل و نقل در انبار که وقتی فونت بزرگ فعال بود درست نشون نمی‌داد، حل شد.
🔸همچنین مشکل نمایش Cue Ball و Ping Pong Ball در منوی انبار هم رفع شد.
🔹در پست‌های منبع برق، حالا چراغ‌های Flood ، وقتی که منبع برق داشته باشن که دکوری هستن به درستی روشن و خاموش می‌شن.
 
آخرین ویرایش:
به 2 روز نکشید وسیله نقلیه رو ماد کردن

فعلا هر کدوم اینا مدل رو با اصلی جایگزین میکنه یعنی فقط یکی رو میشه نصب کرد ولی فکر کنم بعدا بشه چندتا همزمان داشت چون بخش انتخاب وسیله نقلیه خودش ساپورت میکنه تعداد رو


j.png s.png z.png
 
بعد از این آپدیت اگه new game شروع کنیم وسیله نقلیه از ابتدا در دسترس هست یا محدوده به کوئست یا منطقه‌ی خاصی؟
تقریبا از ابتدا ولی یکمی باید پیشروی کنی طبیعتا:

Head to any Ship Services Technician​

The only spot to get a Starfield vehicle for now is from a Ship Services Technician. If it's been a while since you've played Starfield, these are the folks that usually hang out near landing bays on some of the game's major hub worlds such as Akila and Neon. Perhaps the easiest one to reach, however, is on the planet Jemison, located in the Alpha Centauri system, because it's the earliest location available in the game once you can start traveling around. Specifically, you'll be landing in the city of New Atlantis.
 
کاش بعد از اینهمه اپدیت اینها میومدن یه فکری بحال لودینگ های بازی هم میکردن:-<
اون قسمت از بازی بنظرم از ریشه مشکل داره که اصلا قابل فیکس شدن نیست:دی
اوایل میگفتم چه خوب میشد لودینگ نمیداشت و میتونستیم راحت از این سیاره بریم به اون یکی بعد به این نتیجه رسیدم کلا مسیری که واسه دیزاین بازی در نظر گرفتن اشتباه بوده از اول.

فک کن مثلا کوئست Ryujin رو داری میری، هی بهت میگه برو فلان سیاره دوباره برگرد همینجا گزارش بده، اینقد این قضیه تکرار میشه که اعصابت از تعداد لودینگا خورد میشه، حالا با خودت میگی اگه لودینگ نمیداشت چی میشد؟ آیا حاضر بودی یه مسیرو هی با سفینت طی کنی و برگردی؟
شاید واسه چند بار فان میبود بعدش دوباره به همون فست ترَول روی میاوردی که بازم تبدیل میشد به همین چیزی که الان داریم :D

یه دلیلی که الان یکم واسه Shattered Space هایپم همینه که بنظر میاد داستانش تو یه جا اتفاق میوفته و قراره محیطا Handcrafted باشه، ماشینم که اضافه شده طبیعتا نباید مشکلات بیس گیم رو داشته باشه، یه چیزی مثل تجربه بازیای قبلی بتسدا.
 
آخرین ویرایش:
اون قسمت از بازی بنظرم از ریشه مشکل داره که اصلا قابل فیکس شدن نیست:دی
اوایل میگفتم چه خوب میشد لودینگ نمیداشت و میتونستیم راحت از این سیاره بریم به اون یکی بعد به این نتیجه رسیدم کلا مسیری که واسه دیزاین بازی در نظر گرفتن اشتباه بوده از اول.

فک کن مثلا کوئست Ryujin رو داری میری، هی بهت میگه برو فلان سیاره دوباره برگرد همینجا گزارش بده، اینقد این قضیه تکرار میشه که اعصابت از تعداد لودینگا خورد میشه، حالا با خودت میگی اگه لودینگ نمیداشت چی میشد؟ آیا حاضر بودی یه مسیرو هی با سفینت طی کنی و برگردی؟
شاید واسه چند بار فان میبود بعدش دوباره به همون فست ترَول روی میاوردی که بازم تبدیل میشد به همین چیزی که الان داریم :D

یه دلیلی که الان یکم واسه Shattered Space هایپم همینه که بنظر میاد داستانش تو یه جا اتفاق میوفته و قراره محیطا Handcrafted باشه، ماشینم که اضافه شده طبیعتا نباید مشکلات بیس گیم رو داشته باشه، یه چیزی مثل تجربه بازیای قبلی بتسدا.
اینو درست میگی ولی حداقل بتونن از این تعدد لودینگ ها هم کم کنن باز خیلی بازی رو بهتر میکنه و گشت و گذار رو لذت بخش تر. مثلا من از در و داخل کردن خونه و سفینه دیگه لودینگ نبینم :D اینجا شما عملا از هر دری وارد میشی یک لودینگ میبینی! سوای سفر های فضایی و فست تراول ها. حتی وارد اسانسور هم میشی بازم لودینگ میبینی :D خب این خیلی تجربه ی بازی رو خراب میکنه. من موندم خودشون یعنی براشون سوال نشده که یک فکری به حال این قضیه کنن؟!
 
با "اگه" که کار راه نمیفته، اما میشه اینده رو بر اساسش اصلاح کرد،

اگه بازی روز اول 60 فریم با امکانات امروز + حداقل یک یا دو محیط دست ساز جهان باز گسترده، منتشر میشد، الان جز بهترین ار پی جی های بازار بود با وجود کاستی های دیگرش... و نمره اش شاید 10 تا بیشتر میشد...

حیف؛ امیدوارم حداقل از این حیف، یک تجربه سهمگین کسب شده باشه... یک واکترو...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or