Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
این سفینه اول بازی من دقیقا نمیدونستم کارگو داره و میشه همه خرت و پرتا رو بریزی توش. با کمبود اکسیژن فراوان میرفتم تا اتاقم تو لاج یا تا دم یه مغازه بفروشمشون :D
تو همونجایی که از سفینه پیاده میشی یک ترمینال/کامپیوتر هست که میتونی همه چی رو بفروشی.
یک Q میزنی و میتونی خرت و پرتهای کارگو رو هم بفروشی .
 
من تازه امروز فهمیدم میشه فرمول ساخت Aurora رو یاد گرفت بعد میتونی هر جا Pharmaceutical lab باشه خودت کرفتش کنی :D یعنی هر چی میری جلوتر یه چیز فوق العاده دیگه کشف میکنی.
من الان تعجب نمیکنم که بعضی منتقدا نمرات پایینی دادن.یعنی بدترین کاری که میشه کرد راش دادن استوری اصلی تو ۳۰-۴۰ ساعته. من خودم شاید اینکارو میکردم فوقش به بازی ۸ میدادم.ضمن اینکه خود بازی هم هیچ گاید و راهنمای بخصوصی نداره و همه چیزو خودت باید کشف کنی، واسه من این نکته جذابیت بازی رو چند برابر میکنه ولی واسه یه نفر دیگه ممکنه خیلی رو اعصاب باشه.
این بازی خاص ترین بازی که بعد از RDR2 انجام دادم و بنظرم بهترین ساخته Bethesda تا به امروزه.
 
نمیدونستم کجا بنویسم این خبر رو ولی از اونجایی که همه الان با استارفیلد تو فضان بنظرم جای مناسبیه البته ارتباط مستقیمی نداره.:D

تلسکوپ جیمز وب نشانه‌هایی از حیات در یک سیاره فراخورشیدی پیدا کرده. اسم سیاره K2-18 b هست سال 2015 توسط تلسکوپ کپلر کشف شد و سال 2019 تلسکوپ هابل در اتمسفر این سیاره بخار آب کشف کرد. این سیاره از اهداف تلسکوپ جیمز وب بود و بالاخره سپتامبر 2023 جیمز وب این سیاره رو مورد آنالیز قرار داد و چیزهای جالبی ازش در اومده.
در اتمسفر این سیاره کربن دی اکسید و متان کشف شده و مقادیر زیاد این 2 گاز و مقدار ناچیز آمونیاک نشان دهنده اقیانوس آب مایع هست. گاز متان روی زمین توسط موجودات زنده تولید میشه اما منشا غیر زیستی هم میتونه داشته باشه. اما مهمترین کشف جیمز وب مشاهده گاز دی متیل سولفید در اتمسفر این سیاره هست که دانشمندان هیچ نوع منشا طبیعی براش نمیشناسن و روی زمین انحصارا توسط موجودات دریایی عمدتا پلانکتون‌ها تولید میشه.
البته این کشفیات نشان دهنده کشف حیات به شکل 100% نیست و باید منتظر مطالعات و تحقیقات بیشتر در آینده بود.
سیاره K2-18 b حدود 124 سال نوری با زمین فاصله داره.
-------
Tantalising sign of possible life on faraway world
 
1694626891142.png
......................

نمیدونستم کجا بنویسم این خبر رو ولی از اونجایی که همه الان با استارفیلد تو فضان بنظرم جای مناسبیه البته ارتباط مستقیمی نداره.:D

تلسکوپ جیمز وب نشانه‌هایی از حیات در یک سیاره فراخورشیدی پیدا کرده. اسم سیاره K2-18 b هست سال 2015 توسط تلسکوپ کپلر کشف شد و سال 2019 تلسکوپ هابل در اتمسفر این سیاره بخار آب کشف کرد. این سیاره از اهداف تلسکوپ جیمز وب بود و بالاخره سپتامبر 2023 جیمز وب این سیاره رو مورد آنالیز قرار داد و چیزهای جالبی ازش در اومده.
در اتمسفر این سیاره کربن دی اکسید و متان کشف شده و مقادیر زیاد این 2 گاز و مقدار ناچیز آمونیاک نشان دهنده اقیانوس آب مایع هست. گاز متان روی زمین توسط موجودات زنده تولید میشه اما منشا غیر زیستی هم میتونه داشته باشه. اما مهمترین کشف جیمز وب مشاهده گاز دی متیل سولفید در اتمسفر این سیاره هست که دانشمندان هیچ نوع منشا طبیعی براش نمیشناسن و روی زمین انحصارا توسط موجودات دریایی عمدتا پلانکتون‌ها تولید میشه.
البته این کشفیات نشان دهنده کشف حیات به شکل 100% نیست و باید منتظر مطالعات و تحقیقات بیشتر در آینده بود.
سیاره K2-18 b حدود 124 سال نوری با زمین فاصله داره.
-------
Tantalising sign of possible life on faraway world
کمپین تبلیغاتی نسخه دوم رو یکم زود شروع کردن
 
آخرین ویرایش:
بچه ها رو پیسی یه اپدیت ۲/۷ گیگی اومده من زدم بگیره، همین DLSS آورده؟ کسی تست کرده اگه آورده ببینه خوبه یا نه تجربشو بگه ببینیم ماد رو پاک کنیم یا خیر.
 
بچه ها رو پیسی یه اپدیت ۲/۷ گیگی اومده من زدم بگیره، همین DLSS آورده؟ کسی تست کرده اگه آورده ببینه خوبه یا نه تجربشو بگه ببینیم ماد رو پاک کنیم یا خیر.
نه تو این هاتفیکسی که امروز اومد نیست اما اعلام کردن که برای آپدیت بعدی این موارد که بالاتر بچه‌ها لیست کردن هستن.
 
آخرین ویرایش:
اصلا اینکارو نکن که از چشم میفتی:D

نکن اینکارو ، کل لذت بازی از بین میره.
جلو جلو این شکلی:wow: میرین بازیو برای خودتون اسپویل میکنین همین میشه دیگه:Ranting::D

بازی رو نرمال تموم کن و بعدا هر وقت فرصت کردی استارت +NG بزن.
اون تغییرات نیوگیم برای اینه که شما بعدا انگیزه داشته باشی که اون رو هم بازی کنی.

بنظرم برای این نیست که از اول بازی به فکر اون باشیم.

البته 3-2 خط اول شوخیه ، تو این گونه از گیم پلی هیچ نوع شروعی قطعا اشتباه نیست.
هرطور دوست داری بازی کن ولی بازی کن:Flowers:

آره دیگه ادامه سیو خودمو رفتم ، اصلا نمیشد با اون سیوا RP رفت :D
و اینکه کاشکی یکم Facial ها بهتر بود ! بعد از بازی کردن بازی های مثل ویچر 3 و رد دد 2 و سایبرپانک این مدل گیم ها ، توی بازی های Open-World طور ، واقعا صورت های یکم باسه من تا الان اذیت کننده بودن و کمتر حس رو نسبت به بقیه بازی های این نسلی منتقل می کنن.
 
آره دیگه ادامه سیو خودمو رفتم ، اصلا نمیشد با اون سیوا RP رفت :D
و اینکه کاشکی یکم Facial ها بهتر بود ! بعد از بازی کردن بازی های مثل ویچر 3 و رد دد 2 و سایبرپانک این مدل گیم ها ، توی بازی های Open-World طور ، واقعا صورت های یکم باسه من تا الان اذیت کننده بودن و کمتر حس رو نسبت به بقیه بازی های این نسلی منتقل می کنن.
دقیقا ناراحتی و خنده هاشون مصنوعیه و بیشتر یکنواخته چهره ها.
با اینکه تو این نسخه بهتر شده ولی خب این هم از امضاهای انجینه.
و خب فکر کنم موکپ نیاوردن ، چون فکر کنم هزینه وحشتناک میشد.

بنظرم پس BG3 رو به این زودی استارت نزن ، بزار وقتی کارت با SF تموم شد.

من یک ماد ریختم که موقع مکالمه زوم نشه روی NPC .
از همون فاصله ای که باهاش دارم مکالمه میکنم خیلی بنظرم این مورد واقعی تر و قابل قبول تر میشه.
بنظرم تو هم امتحان کن:
No more zoomed in dialogue camera
 
آخرین ویرایش:
آخرین ویرایش:
اینکه بازی کاملا اون تجربه seamless و یکپارچه توی اکتشاف رو که خیلی ها انتظار داشتن اجرایی نکرده و هنوز لودینگ ها مانعش هستند درسته. اینم که نوع گیم دیزاین بازی تغییر گسترده و بنیادین نسبت به عناوین قبلی نداشته و عملا همون فرموله (با بهبودهای ریز و درشت البته) هم درسته. اما موضوع اینه که بازی یه جذبه اعتیادآوری داره که نمیدونم دقیقا چیه، ولی آدمو میکشونه و نگه میداره پاش. درواقع اگه با دید انتقادی بخوای بری سمتش کلی ایراد میتونی دربیاری و بهش گیر بدی، ولی اگه برای تجربه شخصی و لذت بردن صرف بازی رو ادامه بدی بدجور توش گیر میکنی. اگر عناوین بتزدا رو قبلا دوست داشتید که هیچی، اما اگر بار اولتونه باید یکم صبر کنید و ادامه بدید. یه کلیکی داره بازی که وقتی بیفتید روش دیگه تمومه:D
 
سیستم persuasion بازی گاهی اوقات نا امید کننده میشه و توی ذوق میزنه.

فک کن شما داری با یه گروگانگیر حرف میزنی و دهنت سرویس شده و کم کم داری قانعش می‌کنی که همه چیز صلح آمیز تموم بشه!

یهو یه سری دیالوگ تکراری میاد که از قضا این دیالوگ های تکراری رو قبلا انتخاب کردی.

مثال: الان توی آخریت موقعیتی هستی که میتونی گروگانگیر رو قانع کنی و تا الان همه چیز عالی پیش رفته. بازی بهت سه تا گزینه میده که انتخاب کنی:

۱. دیالوگ تکراری (که قبلا انتخاب کردی و موفقیت آمیز بوده)
۲. یه دیالوگ که میدونی ۱۰۰% اشتباهه!
۳. یه دیالوگ که کلا میزنه زیر همه چیز

خب تصمیم منطقی اینه که برای موفقیت آمیز بودن مکالمه گزینه اول رو انتخاب کنی دیگه. ولی وقتی انتخابش می‌کنی مکالمه فیل میشه.

توجه به جزییات بی نظیره ولی کاهی اوقات همچین چیزایی می‌بینی میخوره توی ذوقت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or