اگه early acsess نداشت حتما عبور میکرد
نمیشه قطعی گفت، چون آمارای تخمینی از فروش 1 میلیون نسخه ای پریمیوم میداد رو استیم و الان آمار 1.15 رو میده و پلیر همزمان 4 سپتامبر 248 هزار بود و 5 سپتامبر 171 و روز 6 که ریلیز عمومی شد 250.
جهش عجیبی نداشتیم و فال آوت 476 هزاره. این دو روزم چون تعطیله، همزمان پلیرای آمریکا و اروپا وارد میشن و اوج معمولا حول و حوش ساعت 11 شب ایرانه که تو اروپا حول و حوش 8-9 شب هست و 10 صبح به وقت آمریکا.
احتمالش هست امروز از 313 عبور کنه و اگه dlc جالبی داشته باشن، اون بتونه رد کنه.
ولی فال آوت تو یه فروشگاه اصلی اومد ولی این علاوه برگیم پس، گزینه any where دارهکه pc گیمرها تو فروشگاه ماکروسافت میزنن
_____________
فیزیک بازی رو خوب درآوردن تو کلیپایی که میدم و حس خوبی مثل هیلو میده.
سر موتورم، وقتی هیلو ریلیز شده بود همینو میگفتن، آنریل نمیتونه خیلی از این جزییاتو در بیاره و گر نه اگه میتونست، اینا وقتشونو هدر نمیدادن و همینطور هزینه.
پس تو سر موتور نزنید، ولی باید یه آپدیت اساسی بکنن و ایراداتی که مطرح شده و لودینگها رو مخه و همینطور مواردی مثل مینی مپ و اپتیمایز و ... رو در ادامه درست کنن
و تاد هاواردم حواسش باشه، این ایرادات سر ایندیانا جونز قابل قبول نیست
و نکته آخر اون هاینز ابله، که میگفت ما میخواستیم رو همه پلتفرما بیاد، ابله، یه پلتفرم کم شده، 8 ماه تاخیر زدن، هنوز تو اپتیمایز بازیت یخورده میلنگه، اگه این بازی میخواست تو حالت عادی ریلیز بشه، نمیگم فال اوت 76 میشد ولی قطعا یکی از پر باگ ترین بازیهای بتسدا میشد.