Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
چرا همتون رفتین سمت بانو مورگان :/ فقط منم که از اون یکی بانو خوشم آمده انگار :(
بانو مرگان من با یه سری کارا مخالفت کرد لفت داد رفت.
خود بازی سم خالصه
از لحظه ای که بازی انلاک شده حداقل روزی ۵ ساعت دارم بازی میکنم.

روز تعطیل از ۹ شب تا ۵ صبح یه سره پای بازی بودم

اگه سارا مرگان واقعی هم بود تا حالا ۱۰۰ دفعه طلاق میگرفت.
 
بچه ها غیر از قاچاق راه دیگه برا پول درآوردن میگید؟
Outpost بزن یجا که اون سیاره یا ماه دور خودش کند میگرده و مثلا یک ساعت اونجا ۱۰ ساعت UT هست، بعد منابع استخراج کن ، ی عالمه انبار درست کن ، یک industrial workbench بزن بغل همونجا و با منابعت یکی از اون ها رو که بهش میخوره بساز، مثلن من ی عالمه الومینیوم و اهن تولید میکنم دیگه راحت میشه ۹۹۹+ ، بعد یک عالم adaptive frame میسازم ، بعد مثلا وزنم میشه ۴۰۰۰-۵۰۰۰تا :)) و میفروشم، درکنارش هر دونه ای که از اینا میسازی ، یک xp هم میگیری که جمعش خیلیه ، راحت تو نیم ساعت ،۴-۵تا لول اپ میکنی.
 
خب در استارفیلد انتظار هر چیزی رو داشتم غیر از ماموریت و ایستراگ
کفش های میرزا نوروز
فکر کردم شاید این یه داستان جهانیه و فیلمش رو بر اساس این مثلا داستان جهانی ساختن و بر اساس همون داستان هم نویسنده ها داخل بازی قرارش دادن ولی ویکیپدیاش رو چک کردم نوشته بر اساس داستانی از سوسن تسلیمی و باز نوشته بهرام بیضایی. خلاصه نمیدونم اورجیناله یا کپی.
بهرحال محل گرفتن این ماموریت اگر خواستید
در نیو اتلانتیس اسلحه فروشی بزرگ زیر زمینی در the well
شروع ماموریت بصورت رندومه و ممکنه چند بار به اونجا سر بزنید و خبری نباشه. من به دنبال خرید وسائل رفته بودم و گفتگوی فروشنده با مشتری رو شنیدم و ادامه داستان
درکل اگر فیلم رو دیده باشید دیدن داستانش در استارفیلد براتون جالبه.

ی چیز جالب توی بازی هست،. میتونید Cockpit تون رو دکور کنید
داستان تلخی داره این خرس عروسکی. ممکنه دقیقا همون که من دیدم نباشه ولی مدلش دقیقا همونه و از وقتی که من برداشتمش هی تو ایتمهام میبینمش و یاد قضیه اش میفتم.
البته فکر کنم نصف بیشتر دوستان بخاطر اینکه سارا رو با خودشون میبرن این داستان رو از دست بدن چون مربوط به ساید کوئست همراهی غیر از سارا مورگانه.
 
فقط دوستانی که بازی رو تموم کردن یا نزدیک اتمام هستن با بله و خیر تو اسپویلر جواب بدن که آیا خبری از نژاد‌های هوشمند فضایی استایل مس افکت هم هست یا نه :D
نه نداره.
نگاهی که برای طراحی بازی داشتن این بوده که 100 و خورده ای سال دیگه با اینکه انسان تونسته به سیستمها و سیاره های اونها سفر کنه ولی هنوز هم در حال جستجو هستن.
تو استارفیلد فقط 100تا سیستم سیاره ای (مثل منظومه شمسی) وجود داره ، راه شیری درش نزدیک به 4000 سیستم هست.
خب این یعنی نتونستن به بیشتر از 2.5 درصد همین منظومه شمسی دسترسی داشته باشن!

به عبارت دیگه تلاش اونها در پیدا کردن نژادهای فضایی هوشمند نسبت به شرایطی که ما داریم فقط 2.5 درصد بیشتر بوده.
(این 3-2 خط بالا رو تو انجمن استیم بازی خونده بودم )

رو این حساب از این لحاظ دنیای استارفیلد خیلی به این دوره ای که ما درش زندگی میکنیم نزدیکه.
به عبارت دیگه سوالاتی که ما در مقابله با فضا و نژادهای فضایی داریم برای اونها هم سواله یا به‌نوعی در آستانه رسیدن به جواب هستن.
اصلا هدف کمپین بازی حول همین موضوع شکل گرفته.

بنابراین نه مثل ME نیست.
 
آخرین ویرایش:
اگه early acsess نداشت حتما عبور میکرد
نمیشه قطعی گفت، چون آمارای تخمینی از فروش 1 میلیون نسخه ای پریمیوم میداد رو استیم و الان آمار 1.15 رو میده و پلیر همزمان 4 سپتامبر 248 هزار بود و 5 سپتامبر 171 و روز 6 که ریلیز عمومی شد 250.
جهش عجیبی نداشتیم و فال آوت 476 هزاره. این دو روزم چون تعطیله، همزمان پلیرای آمریکا و اروپا وارد میشن و اوج معمولا حول و حوش ساعت 11 شب ایرانه که تو اروپا حول و حوش 8-9 شب هست و 10 صبح به وقت آمریکا.
احتمالش هست امروز از 313 عبور کنه و اگه dlc جالبی داشته باشن، اون بتونه رد کنه.
ولی فال آوت تو یه فروشگاه اصلی اومد ولی این علاوه برگیم پس، گزینه any where دارهکه pc گیمرها تو فروشگاه ماکروسافت میزنن
_____________
فیزیک بازی رو خوب درآوردن تو کلیپایی که میدم و حس خوبی مثل هیلو میده.
سر موتورم، وقتی هیلو ریلیز شده بود همینو میگفتن، آنریل نمیتونه خیلی از این جزییاتو در بیاره و گر نه اگه میتونست، اینا وقتشونو هدر نمیدادن و همینطور هزینه.
پس تو سر موتور نزنید، ولی باید یه آپدیت اساسی بکنن و ایراداتی که مطرح شده و لودینگها رو مخه و همینطور مواردی مثل مینی مپ و اپتیمایز و ... رو در ادامه درست کنن
و تاد هاواردم حواسش باشه، این ایرادات سر ایندیانا جونز قابل قبول نیست
و نکته آخر اون هاینز ابله، که میگفت ما میخواستیم رو همه پلتفرما بیاد، ابله، یه پلتفرم کم شده، 8 ماه تاخیر زدن، هنوز تو اپتیمایز بازیت یخورده میلنگه، اگه این بازی میخواست تو حالت عادی ریلیز بشه، نمیگم فال اوت 76 میشد ولی قطعا یکی از پر باگ ترین بازیهای بتسدا میشد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or