Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
این Digipick رو تو تریلرا میدیدم میگفتم چه کانسپت جنریکی، از اونطرف چون سیستم قفل الدر و فال اوت رو دوس داشتم میگفتم کاش یه چیزی شبیه اونا میداشت.
اما حالا که بازی میکنم خیلی خوبه :D چالش جذابی داره بعضیاش.

حالا سوال اینجاست بعد 40-50 ساعت خسته کننده نمیشه بره رو اعصاب؟
چون تو بازیا قبلی هرچقدرم بازی میکردی بالاخره کانسپت ساده ای داشت و هیچوقت پیچیده نمیشد.
ته اش باید درجه سختی یه جا اشباع بشه چون هم اسکیل بالاترشو گرفتی و قاعدتا بازی از یه جایی نباید سخت تر بشه و به اسکیلی که گرفتی احترام بزاره.
 
من فعلاً در حدی بازی نکردم که نظر درست حسابی بدم ولی توی همین ۶،۷ ساعتی که سراغش رفتم، خیلی راضی بودم و یه مدلی هم هست که هرچی بیشتر بازی می‌کنم، لذتش بیشتر می‌شه. :D
بازی ایراداتی داره، ولی کلیت بازی خیلی با سلیقه من جوره و شک و تردید ندارم از اون چیزهایی هست که حداقل ۱۰۰ ساعتی درگیرش می‌شم! شروع داستان اصلی هم خیلی جالب بود و دقیقاً توی حال و هوایی هست که من دوست دارم، یعنی جستجو برای پیدا کردن یه سری اشیای مرموز که یکی از المان‌های محبوب من توی آثار فضایی هست، یه چیزی شبیه مونولیت ادیسه فضایی. فقط برخلاف نصیحت‌های فراوان که «اول بخش اصلی رو برین و بعد فرعی‌جات»، متأسفانه باز هم نتونستم خودم رو کنترل کنم و از همون اوایل بازی زدم تو خط چیزهای فرعی و الآن ۲۰،۳۰ تا مأموریت ناتمام دارم که یکی‌شون هم یه محموله‌ای بود که تاریخ انقضاش تموم شد و به فنا رفت! :-"
حتی مأموریت‌های فرعی هم به کنار، امروز داشتم بازی می‌کردم و یه دفعه به خودم اومدم و دیدم یه ساعت دارم توی یه سیاره می‌چرخم که جونورها و گیاه‌هاش رو اسکن کنم و غارهاش رو ببینم! :D یعنی دقیقاً همون چیزی که حس می‌کردم من رو خیلی جذب این بازی کنه و خوشبختانه این پیش‌بینی اشتباه نبود.
اتمسفر و طراحی هنری بازی عالیه و خیلی خوب تونسته حس حضور توی یه دنیای آینده‌نگرانه با چاشنی پررنگ علمی رو به نمایش بذاره و میزان جزئیات توی محیط‌های داخلی هم دیوانه‌کننده هست و البته این برای کسی مثل من خیلی بده! :| چون دوست دارم به هر گوشه و کناری سر بزنم و هرچی می‌بینم رو بردارم (از سلاح و زره تا لیوان و سینی!) و به خاطر همین مخزن زود پُر می‌شه و باید مدیریتش کنم. توی بازی‌های قبلی بتزدا سریع می‌رفتم یه ماد می‌گرفتم برای این کار، ولی روی کنسول فعلاً خبری نیست و باید تقوا پیشه کنم! :(
یکی از دلایلی که سری The Elder Scrolls رو بیشتر از Fallout دوست داشتم، این بود که گیم‌پلی/گان‌پلی Fallout برای سلیقه من یه ذره شُل و ول بود و خوشم نمی‌اومد. ولی توی Starfield از این نظر با یه تحول اساسی طرف هستیم و خوشبختانه به شدت بهتر از قبل شده و مبارزات بازی رو لذت‌بخش‌تر کرده. در مورد عظمت بازی هم که به حد کافی صحبت شده و دیگه هرچی بگم اضافه هست، ولی واقعاً چیز عجیب غریبیه و خدا به داد افرادی مثل من برسه که می‌خوان همه جای بازی رو بگردن و هیچ چیزی رو جا نذارن! البته اوایل بازی به خاطر همین عظمتش یه ذره پیچیده هست و هنوز سراغ بعضی از مکانیزم‌ها نرفتم. احتمالاً در ادامه که عادت کنم و راه بیفتم، از این نظر بهتر بشه و شاید بعضی موارد رو هم بذارم برای اواخر بازی.
در کل همون‌طور که گفتم باید بیشتر بازی کنم، ولی توی برخورد اولیه من، تجربه خیلی جذابیه و به مرور هم داره بهتر می‌شه. یکی از باحال‌ترین چیزهایی که دیدم هم این بود که جناب Vasco اسمم رو توی بازی می‌گه! :D خیلی برام جالب بود که داشتم وارد سفینه می‌شدم و گفت «کاپیتان آریا! خوش اومدی.» و بعضی جاهای دیگه هم به اسم صدا می‌زد. احتمالاً بازی یه لیستی از چند صد تا اسم داشته باشه که اگه اسم بازیکن بین این‌ها باشه، توسط Vasco هم گفته می‌شه و خوشبختانه اسم ما هم اونجا بود! :D
خود این کاراکتر هم عالیه و ترکیب صدای خشک و رباتیکش با جملاتی که می‌گه، یه پارادوکس جالبی خلق می‌کنه! مثلاً وسط درگیری با دشمن، یه چیزی تو این مایه‌ها گفت که «شما قصد کشتن من رو دارین ولی هرگز موفق نمی‌شین، چون من اصلاً زنده نیستم!» یا یه جا بهش می‌گی یه جوک تعریف کن و می‌گه: «همین الآن دارم به یه جوک نگاه می‌کنم!» و عزت و آبرو برای آدم نمی‌ذاره! :D
------------
این متن بالا رو یکی دو روز پیش نوشته بودم و نفرستادم. بعد از اون یه ۳،۴ ساعت دیگه هم جلو رفتم و بیشتر توی بازی ذوب شدم و الآن کم‌کم دارم وارد مرحله اعتیاد می‌شم! :D
راستی در کنار موسیقی‌ها که واقعاً زیبا هستن و یه حس حماسی و شکوهمند(!) و در عین حال فضایی جالبی دارن، گرافیک بازی هم بهتر از چیزیه که انتظار داشتم. نه اینکه چیز عجیب غریبی باشه ولی برای همچین اثری با این ابعاد، به نظرم خوبه. مطمئناً اگه 60fps بود، لذتش خیلی بیشتر می‌شد ولی این 30fpsـش هم یه جوری پیاده‌سازی شده که زیاد با روح و روان آدم بازی نمی‌کنه و به تدریج بهش عادت کردم.
این هم یه عکس از حاجی‌مون داخل سفینه. واقعاً طراحی بخش‌هایی مثل سفینه و جاهای این مدلی فوق‌العاده هست و هم از نظر فنی تر و تمیزه و هم از نظر هنری خیلی خوب کار شده و حس درجه یکی به آدم می‌ده. باحال‌ترین بخش سفینه هم اونجایی هست که طرف می‌شینه پشت صندلی و اون ماسماسک هدایت سفینه رو می‌کشه جلوی خودش! خیلی حال و هوای جالبی داره! :D

d6f6f844-919d-4d09-bdbc-5ad3f700d5f8_4yjs.png


من برم سراغ ادامه مأموریت‌ها و کاش بتونم یه ذره روی خودم کار کنم که بیشتر سراغ بخش‌های اصلی برم تا فرعی و سارا خانوم فکر نکنه فرار کردم رفتم! :D
آقا سلام من سلیقم ۹۰ درصد باشما یکیه یعنی تمام مواردی که گفتی دقیقا حرفای منه جالبتر اینکه کاراکتری که منم ساختم ۹۰ درصد شبیه شماست فقط رنگ ریشو سیبیلش فرق می‌کنه حتی اون خراشه وسط چشمش هم مال من داره،
دقیقا منم دوست دارم همه جارو بگردم البته این بازی ستینگه مورد علاقمه و واقعا دارم لذت میبرم..فقط تا الان یکم ساختن سفینه برام سخت و پیچیده بوده نمی‌دونم جایی راهنمایی چیزی داره یا نه...خلاصه از نظر من واقعا عجیبه که چطور یه سری منتقد به این بازی با این عظمت و حسو حال نمره زیر ۹ دادن
 
  • Love
  • Like
Reactions: Dinosaur and ali-ps
رفقا بازی به رتبه چهارم چارت بیشترین ساعت بازی برای Xbox رسید.همچنین تعداد پلیر های همزمان در استیم از 300K عبور کرد.یک آمار هم جای دیگر گذاشتند که تعداد پلیر هایی که در سایت True Achievement فعال هستند و حداقل یک اچیومنت آزاد کرده اند،سه روز بعد از عرضه حدود 220K هست.برای مقایسه این آمار چند بازی دیگر که به نظر استارفیلد می تواند به آمار هورایزن ۵ و فالوت ۴ برسد.
Forza Horizon 5 - 530K
Fallout 4 - 470K
Elden Ring - 180K
GTA V - 1.3M
 
متاسفانه فعلا وقت ندارم بشینم بازی کنم، ولی استارفیلد از پلیر همزمان اسکایریم عبور کرد

View attachment 308504

فال اوت 472 هزارتاست و قطعا بهش نمیرسه
اگر از لجبازی و قرارداد مسخره دست بکشن ، پچ بهینه سازی بدن احتمال اینکه برسه هست.
 
آسون ترین روش برای دزدیدن سفینه ها اینه که وسط یه سیاره فرود بیاید اگر برهوت باشه به احتمال زیاد یه سفینه همون نزدیکی فرود میاد که تقریبا 50/50 احتمال داره pirate باشن
برید داخل >> کشتن 2 الی 3 نفر >> پرواز کنید
بنظرم اگر سختتون انجین ها رو تو نبرد فضایی از کار بندازید راحت ترین کار همین من چنتا این مدلی کش رفتم
 
امروز زدم تو کار outpost و Industrialist شدم، احساس میکنم به منابع بینهایت پول و معدن دست پیدا کردم و سلطان سکه و آلومینیوم و آهن و... شدم، یجورایی مثل چیت میمونه :-? :>

------------
اینو میخوامش. فقط از لحاظ کارایی اوضاعش چجوریه

متاسفانه من هنوز به صنعت ساخت و ساز کشتی ورود نکردم، فعلا تو کار استخراج معدن و گاز تشریف دارم، انشالا بزودی وارد این صنعت هم میشم، در نتیجه فعلا اطلاعی ندارم ولی واقعن چیز خفنی به نظر میاد.
 
آخرین ویرایش:
لوج لذت یعنی یه چهار دیواری بدون پنجره وسط یه سیاره یخی دور افتاده بسازی، با بانو مورگان، مشغول

چرا همتون رفتین سمت بانو مورگان :/ فقط منم که از اون یکی بانو خوشم آمده انگار :(

میشه خریدش ولی تو اکثر معدنا پیدا میشه.

کسی میدونه چطور میشه digipick رو آپگرید کرد؟

با لول آپ اسکیل سیکیوریتی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or