PlayStation *SPOILER ALERT* گفتگو در مورد داستان The Last of Us Part II (پست اول با دقت خوانده شود)

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
اگر کسی نمیخواد داستان بازی براش اسپویل بشه به هیچ وجه این تاپیک رو دنبال نکنه .
 
اینجوری که شماها اولا دوما سوما راه میندازید اینگار دارید راجع به جدول مندلیف صحبت میکنید و حتما همینی که شما میگید درسته :D تنها کسی که من دیدم بیاد قبول کنه ممکنه خیلی ها به صورت کاملا منطقی نتونن با یه سری از بعد های داستان ، پلات ها و شخصیت abby ارتباط برقرار کنن و ضعیف بدوننش همین اریا و یه عده معدود دیگه ای مثل احسان و ... بودن . نمیدونم شما هم تو این دسته هستی یا نه البته و صحبتم کلی هست . واقعا شاید این حرفایی که میزنید برای خیلی ها توجیه پذیر نباشه و نتونن بپذیرن . مثل پلات تیر خوردن تو کله تامی که ممکنه شما یا هر کسی دوست داشته باشه قبول کنید تیر کمونه کرد و واسه این نمرد و کور شد :| یا پلات تراول کردن از عالم غیب دختر خانمی که باعث نجات جون abby موقع مبارزه با تامی شد . هیچ‌اثری بی نقص نبوده و نخواهد بود ! یه ذره راجع به ضعف های هر اثری صحبت بشه هم بد نیست قطعا ! عدم نگاه صفر و صدی !
آخه موضوع اینجاست که این مسائلی که میگی بخدا توی بازیهای دیگه ۱۰۰ برابرش بوده و خواهد بود ولی کسی تا حالا نگفته فلان بازی پلات هول داره!! مثلا اینکه میگی Yara از عالم غیب میرسه ! خب مگه قبل از قسمت اسنایپ کردن تامی اینا با هم نبودن ؟! Yara عقب وایساد ، ولی وقتی اسنایپ تموم میشه خب همون مسیر رو میاد ، این چه چیزیش عجیبه ؟ یا اینکه تامی نمرده خب مگه اینا مُنگلن که اونجا تیر تو کله ی تامی خورده باشه و یادشون رفته که تامی مرده ، یهو آخر بازی بگن ولش کن بذار تامی زنده بشه ؟! :D اگه به اون صحنه دقت کنی کاملا مشخصه تیر به کنار صورتش اصابت میکنه یا ساییده میشه . واقعا اینقدر خنگ و احمق نیستن که یکی رو کشته باشن بعد یادشون رفته باشه !
و در نهایت این هم یه بازیه و باید با بازیهای دیگه مقایسه بشه ! نه با فیلم های رئال و مستند !!
 
اینجوری که شماها اولا دوما سوما راه میندازید اینگار دارید راجع به جدول مندلیف صحبت میکنید و حتما همینی که شما میگید درسته :D تنها کسی که من دیدم بیاد قبول کنه ممکنه خیلی ها به صورت کاملا منطقی نتونن با یه سری از بعد های داستان ، پلات ها و شخصیت abby ارتباط برقرار کنن و ضعیف بدوننش همین اریا و یه عده معدود دیگه ای مثل احسان و ... بودن . نمیدونم شما هم تو این دسته هستی یا نه البته و صحبتم کلی هست . واقعا شاید این حرفایی که میزنید برای خیلی ها توجیه پذیر نباشه و نتونن بپذیرن . مثل پلات تیر خوردن تو کله تامی که ممکنه شما یا هر کسی دوست داشته باشه قبول کنید تیر کمونه کرد و واسه این نمرد و کور شد :| یا پلات تراول کردن از عالم غیب دختر خانمی که باعث نجات جون abby موقع مبارزه با تامی شد . هیچ‌اثری بی نقص نبوده و نخواهد بود ! یه ذره راجع به ضعف های هر اثری صحبت بشه هم بد نیست قطعا ! عدم نگاه صفر و صدی !
کیا زاویه شلیک مهمه ، چطور اینقدر سخته قبولش ؟؟ جسی هم تیر خورد تو لپش ... ولی زاویه شلیک جوری بود که رفت تو مغزش .... زاویه شلیک به تامی جوری بود وقتی تیر خورد به صورتش نمیتونست به مغزش صدمه بزنه ... بعدشم که دوید دنبال الی و فرصت نکرد چک کنه که مغز تامی رو ترکوندم یا نه ...
 
کارگردان و نویسنده‌ای که حدود ۷ ۸ تا شخصیت اصلی رو توی داستان میکشه طبیعتا ترسی از کشتن تامی نداره که بخواد یجوری ماسمالی کنه مردنشو. طبیعتا واسش برنامه داشته و خواسته یجور حالت تعلیق ایجاد کنه که مرده یا نع.
 
@Dinosaur و @Nima

این که شلیک شدن تیر از فاصله نیم متری تو سر تامی رو کمونه کردن تیر تشخیص دادید و رفتید سراغ محالات قطعا برداشت درست نیست ! تصویر زیر کاملا مشخصه :
20200712_124839.jpg
تیر مستقیم برخورد میکنه به مغز تامی و حجم خونی که رو زمین پخش میشه به شدت زیاده . ۱۰۰ درصد هدف نویسنده و کارگردان هم اینه که اینجا تصور کنی تامی کشته شده . حالا اگر فرض به محال رو به کمونه کردن تیر هم بدیم این حجم از جراحت نیازمند یه تیم‌پزشکی اماده داره که مورد رو در عرض زیر ۱۰ دقیقه برسونه بیمارستان :D که با توجه به کتف شکسته الی ، جنازه هد شات شده جسی ، دینا حامله ، زخمی و این دنیای اخرالزمانی در ادامه زنده موندن تامی کاملا غیر منطقی هست . اونم تیری که به مغز انسان و با این فاصله برخورود میکنه و دقیقا یعنی پلات هول و هندی بازی ! بازی های دیگه هم اگه چنین پلات هولی داشتن و کسی اشاره کرده یا نکرده دلیل نمیشه که این پلات هول نیست .

در رابطه با یارا هم همینطور ، دقیقا محیط تعقیب و گریزی که اینا با تامی طی میکنن یه مسیر طولانی که همه چیز در عرض چند دقیقه اتفاق داره می افته و تو جایی که داستان میخواد بهت شوک و هیجان بده مجبور میشه مثل صحنه تامی از یه پلات هول دیگه استفاده کنه و یارا از غیب میرسه .

p.s : این که یه سری با قصد و غرض دنبال مسخره بازی و ترول کردن بازی هستن که هدفشون و حالشون مشخصه و نیازی به بحث نداره . ولی این که فکر کنیم داستان ، پلات ها و شخصیت پردازی ها به هیچ وجه مشکلی نداشته یا بهتر بگم هر کسی نگاه صد بهش نداشته باشه و بخواد به داستان ۸۰ بده اشتباه فنی رخ داده . سطحی نگاه کرده :D یا هر چیز دیگه ای کاملا یک دید اشتباه و متعصبانه است ! حالا چه اونی که تعصب داره تا اسم nd میاد کلا ترول کنه و مسخره بازی در بیاره . چه اونی که تعصب داره تا اسم nd میاد فقط دفاع کنه و کوچکترین روزنه نفوذ و ایرادی به داستان و پلات و شخصیت پردازی ها رو نپذیره . چیزی که پر واضحه خیلی از فن های نسخه اول بازی که نه هیتر هستن ، نه لیک شدن و نه گیمر یکی دو ساله هستن ! با بخش هایی از داستان و پلات ها مشکل دارن و این ایراد ها کاملا وارده .
 
@Dinosaur و @Nima

این که شلیک شدن تیر از فاصله نیم متری تو سر تامی رو کمونه کردن تیر تشخیص دادید و رفتید سراغ محالات قطعا برداشت درست نیست ! تصویر زیر کاملا مشخصه :
View attachment 153489
تیر مستقیم برخورد میکنه به مغز تامی و حجم خونی که رو زمین پخش میشه به شدت زیاده . ۱۰۰ درصد هدف نویسنده و کارگردان هم اینه که اینجا تصور کنی تامی کشته شده . حالا اگر فرض به محال رو به کمونه کردن تیر هم بدیم این حجم از جراحت نیازمند یه تیم‌پزشکی اماده داره که مورد رو در عرض زیر ۱۰ دقیقه برسونه بیمارستان :D که با توجه به کتف شکسته الی ، جنازه هد شات شده جسی ، دینا حامله ، زخمی و این دنیای اخرالزمانی در ادامه زنده موندن تامی کاملا غیر منطقی هست . اونم تیری که به مغز انسان و با این فاصله برخورود میکنه و دقیقا یعنی پلات هول و هندی بازی ! بازی های دیگه هم اگه چنین پلات هولی داشتن و کسی اشاره کرده یا نکرده دلیل نمیشه که این پلات هول نیست .

در رابطه با یارا هم همینطور ، دقیقا محیط تعقیب و گریزی که اینا با تامی طی میکنن یه مسیر طولانی که همه چیز در عرض چند دقیقه اتفاق داره می افته و تو جایی که داستان میخواد بهت شوک و هیجان بده مجبور میشه مثل صحنه تامی از یه پلات هول دیگه استفاده کنه و یارا از غیب میرسه .

p.s : این که یه سری با قصد و غرض دنبال مسخره بازی و ترول کردن بازی هستن که هدفشون و حالشون مشخصه و نیازی به بحث نداره . ولی این که فکر کنیم داستان ، پلات ها و شخصیت پردازی ها به هیچ وجه مشکلی نداشته یا بهتر بگم هر کسی نگاه صد بهش نداشته باشه و بخواد به داستان ۸۰ بده اشتباه فنی رخ داده . سطحی نگاه کرده :D یا هر چیز دیگه ای کاملا یک دید اشتباه و متعصبانه است ! حالا چه اونی که تعصب داره تا اسم nd میاد کلا ترول کنه و مسخره بازی در بیاره . چه اونی که تعصب داره تا اسم nd میاد فقط دفاع کنه و کوچکترین روزنه نفوذ و ایرادی به داستان و پلات و شخصیت پردازی ها رو نپذیره . چیزی که پر واضحه خیلی از فن های نسخه اول بازی که نه هیتر هستن ، نه لیک شدن و نه گیمر یکی دو ساله هستن ! با بخش هایی از داستان و پلات ها مشکل دارن و این ایراد ها کاملا وارده .
من این چیزی که میگی رو قبول دارم ، صحنه سازی تیر خوردن تامی می‌تونست خیلی بهتر باشه و این شک و شبهه هارو به وجود نیاره ، فکر کنم صرفا به خاطر اون غافلگیری بعدش چنین کاری کردن ، اما خب راه های بهتری هم بود که این همه اما و اگر به وجود نیاره .
من خودم وقتی تامی رو دوباره زنده دیدم به جای اینکه بگم ایول زنده است ، کاملا تو ذوقم خورد .
ولی به نظرم اینجور مسائل خیلی تو تجربه و حس بازی لطمه وارد نمیکنه هرچند امیدوارم ND تو ساخته بعدیش موردهای این شکلی دیگه نداشته باشه ، لامصبا آنقدر خوبن که آدم ناخواسته توقع بالایی ازشون داره .

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Dinosaur and Kiami
من این چیزی که میگی رو قبول دارم ، صحنه سازی تیر خوردن تامی می‌تونست خیلی بهتر باشه و این شک و شبهه هارو به وجود نیاره ، فکر کنم صرفا به خاطر اون غافلگیری بعدش چنین کاری کردن ، اما خب راه های بهتری هم بود که این همه اما و اگر به وجود نیاره .
من خودم وقتی تامی رو دوباره زنده دیدم به جای اینکه بگم ایول زنده است ، کاملا تو ذوقم خورد .
ولی به نظرم اینجور مسائل خیلی تو تجربه و حس بازی لطمه وارد نمیکنه هرچند امیدوارم ND تو ساخته بعدیش موردهای این شکلی دیگه نداشته باشه ، لامصبا آنقدر خوبن که آدم ناخواسته توقع بالایی ازشون داره .

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
البته به نظرم فقط هم برای غافلگیری نبود. یجورایی تامی با کور شدن چشمش تاوان تیر زدن به چشم manny رو پس داد. یجورایی بالاخره باید عاقبت گرفتن انتقام از منی رو هم پس میداد دیگه
 
  • Like
Reactions: only sony
تیر دقیقا میخوره به کنار صورت تامی ، قشنگ جر میده و میره جلو و چشمشم کور میکنه :D
اقا اگه بخوایم با این حساسیت به تمام اثار گیم و حتی سینما نگاه کنیم باور کنید از توی شاهکاراشونم میتونیم ایرادای خیلی جزیی و ریز بینانه دربیاریم :D


153501
 
@Dinosaur و @Nima

این که شلیک شدن تیر از فاصله نیم متری تو سر تامی رو کمونه کردن تیر تشخیص دادید و رفتید سراغ محالات قطعا برداشت درست نیست ! تصویر زیر کاملا مشخصه :
View attachment 153489
تیر مستقیم برخورد میکنه به مغز تامی و حجم خونی که رو زمین پخش میشه به شدت زیاده . ۱۰۰ درصد هدف نویسنده و کارگردان هم اینه که اینجا تصور کنی تامی کشته شده . حالا اگر فرض به محال رو به کمونه کردن تیر هم بدیم این حجم از جراحت نیازمند یه تیم‌پزشکی اماده داره که مورد رو در عرض زیر ۱۰ دقیقه برسونه بیمارستان :D که با توجه به کتف شکسته الی ، جنازه هد شات شده جسی ، دینا حامله ، زخمی و این دنیای اخرالزمانی در ادامه زنده موندن تامی کاملا غیر منطقی هست . اونم تیری که به مغز انسان و با این فاصله برخورود میکنه و دقیقا یعنی پلات هول و هندی بازی ! بازی های دیگه هم اگه چنین پلات هولی داشتن و کسی اشاره کرده یا نکرده دلیل نمیشه که این پلات هول نیست .

در رابطه با یارا هم همینطور ، دقیقا محیط تعقیب و گریزی که اینا با تامی طی میکنن یه مسیر طولانی که همه چیز در عرض چند دقیقه اتفاق داره می افته و تو جایی که داستان میخواد بهت شوک و هیجان بده مجبور میشه مثل صحنه تامی از یه پلات هول دیگه استفاده کنه و یارا از غیب میرسه .

p.s : این که یه سری با قصد و غرض دنبال مسخره بازی و ترول کردن بازی هستن که هدفشون و حالشون مشخصه و نیازی به بحث نداره . ولی این که فکر کنیم داستان ، پلات ها و شخصیت پردازی ها به هیچ وجه مشکلی نداشته یا بهتر بگم هر کسی نگاه صد بهش نداشته باشه و بخواد به داستان ۸۰ بده اشتباه فنی رخ داده . سطحی نگاه کرده :D یا هر چیز دیگه ای کاملا یک دید اشتباه و متعصبانه است ! حالا چه اونی که تعصب داره تا اسم nd میاد کلا ترول کنه و مسخره بازی در بیاره . چه اونی که تعصب داره تا اسم nd میاد فقط دفاع کنه و کوچکترین روزنه نفوذ و ایرادی به داستان و پلات و شخصیت پردازی ها رو نپذیره . چیزی که پر واضحه خیلی از فن های نسخه اول بازی که نه هیتر هستن ، نه لیک شدن و نه گیمر یکی دو ساله هستن ! با بخش هایی از داستان و پلات ها مشکل دارن و این ایراد ها کاملا وارده .

خونی که از صورت تامی پاشیده زمین یکم کمتر بود اونوقت تو ذوق تو هم نمیخورد و اینو قبول دارم.......ولی قابل گذشته.خیلی جدی نگیر :D(یکم خون رو زیاد پاچیدن)
ولی در مورد سررسیدن یارا، ما مسیری که یارا اومده رو که نمیدونیم از کجا اومده...از یه مسیر موازی با ابی اومده ولی اینکه میانبر بوده، کوتاهتر بوده، اینفکتد بوده یا نبوده رو نمیدونیم و نمیشه زیاد گیر داد

.
 
البته به نظرم فقط هم برای غافلگیری نبود. یجورایی تامی با کور شدن چشمش تاوان تیر زدن به چشم manny رو پس داد. یجورایی بالاخره باید عاقبت گرفتن انتقام از منی رو هم پس میداد دیگه
ببین نحوه ی اجرای اون صحنه می‌تونست بهتر باشه . درست میگی بالاخره تامی هم باید یه تاوانی این وسط میداد همون‌جوری که همه تاوان دادن از الی بگیر تا بقیه ولی انگار که خیلی سرسری خواستن از تامی رد شن و حوصله طراحی بهتری واسه اون سکانس تیر خوردن تامی رو نداشتن . در کل به نظرم داستان بازی تو اکثر موارد و نقاط اصلی خیلی قدرتمند عمل می‌کنه ولی یه جاهایی هم براشون خیلی اهمیت نداشته و ازش رد شدن .
یکی دیگه از ایراداتی که خودم به بازی وارد می‌دونم شخصیت پردازی بعضی از کاراکترهای فرعی هم جای کار بیشتری داشت . برای مثال حس میکنم جسی فقط بود که ما یه جاهایی از بازی یه یار همراه داشته باشیم و خیلی نمیشد باهاش ارتباط گرفت . اگه یه مقدار بیشتر روش کار میکردن اون سکانس کشته شدنش تاثیر عمیق‌تری میذاشت .

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
ببین نحوه ی اجرای اون صحنه می‌تونست بهتر باشه . درست میگی بالاخره تامی هم باید یه تاوانی این وسط میداد همون‌جوری که همه تاوان دادن از الی بگیر تا بقیه ولی انگار که خیلی سرسری خواستن از تامی رد شن و حوصله طراحی بهتری واسه اون سکانس تیر خوردن تامی رو نداشتن . در کل به نظرم داستان بازی تو اکثر موارد و نقاط اصلی خیلی قدرتمند عمل می‌کنه ولی یه جاهایی هم براشون خیلی اهمیت نداشته و ازش رد شدن .
یکی دیگه از ایراداتی که خودم به بازی وارد می‌دونم شخصیت پردازی بعضی از کاراکترهای فرعی هم جای کار بیشتری داشت . برای مثال حس میکنم جسی فقط بود که ما یه جاهایی از بازی یه یار همراه داشته باشیم و خیلی نمیشد باهاش ارتباط گرفت . اگه یه مقدار بیشتر روش کار میکردن اون سکانس کشته شدنش تاثیر عمیق‌تری میذاشت .

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
من حقیقتش جسی رو به شدت دوست داشتم و باهاش ارتباط گرفتم ولی از Manny زیاد خوشم نیومد فقط و لهجه‌اش هم دوس نداشتم اصا. یکی دوجا با اسپانیایی حرف زدنش کلا بار دراماتیک صحنه رو خراب میکنه(مثل سکانسی که ابی و نورا راجب کشته‌ها حرف می‌زنن) ولی بودنش نیاز بود چون جدا از کمکایی میکنه به ابی، باید یجورایی آینه‌ای میبود برای جسی. حتی طرز مردنشون هم کاملا شبیه هم و یهوییه و دقیقا تیر به یک جا میخوره. هردو هم خوب بهشون میپردازه ها، مثلا حتی سر کتاب‌های بچگی جسی و اینکه الی روش کراش داشته یا نه هم بحث میشه که بامزن یا انیمه دیدن Manny ولی درکل من Manny رو دوس نداشتم.
 
من این چیزی که میگی رو قبول دارم ، صحنه سازی تیر خوردن تامی می‌تونست خیلی بهتر باشه و این شک و شبهه هارو به وجود نیاره ، فکر کنم صرفا به خاطر اون غافلگیری بعدش چنین کاری کردن ، اما خب راه های بهتری هم بود که این همه اما و اگر به وجود نیاره .
من خودم وقتی تامی رو دوباره زنده دیدم به جای اینکه بگم ایول زنده است ، کاملا تو ذوقم خورد .
ولی به نظرم اینجور مسائل خیلی تو تجربه و حس بازی لطمه وارد نمیکنه هرچند امیدوارم ND تو ساخته بعدیش موردهای این شکلی دیگه نداشته باشه ، لامصبا آنقدر خوبن که آدم ناخواسته توقع بالایی ازشون داره .

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
ببین من هر وقت به داستان ، شخصیت پردازی و پلات های این بازی نگاه میکنم نا خوداگاه با نسخه اول قیاسش میکنم و این یه اتفاق طبیعی . کاری به بازی دیگه ای ندارم . نسخه اول به قدری توقعات رو بالا برد و مسیر داستان و کلیت پلات ها رو واقع گرایانه و ملموس نشون داد که من نوعی پلات های این چنینی نسخه دوم تو ذوقم میخوره . مثلا یه قیاس کنیم با پلات زخمی شدن جول تو نسخه اول و مسیری که طی میکنه و اتفاقاتی که باعث زنده موندنش میشه . همونجایی که میله میره توی پهلوش و کم کم خونریزی میکنه و نهایتا سوار اسب که میشه از درد و خونریزی غش میکنه.
Screenshot_20200712-142416_Chrome.jpg
منم نمیگم سر صحنه تامی حساسیت خاصی داشته باشیم . ولی میتونه کارگردان یه پلات ملموس مثل این ارائه بده . وقتی مغز یارو با اون حجم از خون میپاشه رو زمین یعنی دوسن داری به ما بگی کشتیش ! حالا این که بعدش قبول کنیم تیر کمونه کرده و این صحبت ها بیشتر شبیه توجیه پلات هست تا صحبت منطقی . باز من به حجم خون اشاره میکنم که تئوری کمونه رو بیخیال بشن دوستان !

در مورد یارا هم باز با نسخه اول قیاس کنیم . جایی که جول با افسر بی رحم مواجه میشه و ما منتظر مرگ اونم هستیم ولی تامی سر میرسه و میکشه یارو رو . تامی دقیقا قبلش اینجا به جول میگه فرار کن
Screenshot_20200712-142741_Chrome.jpg
درب پشتی این خونه میشه اینجا و چند ثانیه بعد ما با افسر روبرو میشیم تو این محیط
Screenshot_20200712-142832_Chrome.jpg
بقیه ماجرارم که هممون میدونیم . اینجا سر رسیدن تامی اصلا نمیتونه یه پلات هول و اتفاق غیر عادی باشه به قدری که فاصله زمانی و محیطی کمه . ولی اینو قیاس کن با صحنه ای که یهو یارا از نا کجا اباد بعد طی یه مسیر طولانی تعقیب و گریز ما با تامی یهو تله پورت میکنه و از غیب میرسه. و باید دوباره با ذهنمون مثل صحنه پاشیده شدن اون حجم از خون و مغز رویا بافی کنیم این راه مخفی رو پیدا کرده یهو رسید اینجا :D

در اخر این که در مورد یه سری شخصیت پردازی ها هم همونطور که خودت اشاره کردی بازی در برابر نسخه اول ضعیفتر نشون میده . شخصیت هایی که تو طول داستان نسخه اول وجود داشتن و به شدت عالی کار شده بودن و یه سری شخصیت ها که تو این نسخه اصلا قوی کار نشدن . در نهایت من فن نیل دراکمن بوده ، هستم و خواهم ماند . از کلی از پلات ها و پیچش های داستانی نسخه دوم لذت بردم . اما نسخه ۱ رو از لحاظ داستان ، پلات و شخصیت پردازی کاملا قوی تر میدونم و ترجیحش میدم به این نسخه .
 
@Dinosaur و @Nima

این که شلیک شدن تیر از فاصله نیم متری تو سر تامی رو کمونه کردن تیر تشخیص دادید و رفتید سراغ محالات قطعا برداشت درست نیست ! تصویر زیر کاملا مشخصه :
View attachment 153489
تیر مستقیم برخورد میکنه به مغز تامی و حجم خونی که رو زمین پخش میشه به شدت زیاده . ۱۰۰ درصد هدف نویسنده و کارگردان هم اینه که اینجا تصور کنی تامی کشته شده . حالا اگر فرض به محال رو به کمونه کردن تیر هم بدیم این حجم از جراحت نیازمند یه تیم‌پزشکی اماده داره که مورد رو در عرض زیر ۱۰ دقیقه برسونه بیمارستان :D که با توجه به کتف شکسته الی ، جنازه هد شات شده جسی ، دینا حامله ، زخمی و این دنیای اخرالزمانی در ادامه زنده موندن تامی کاملا غیر منطقی هست . اونم تیری که به مغز انسان و با این فاصله برخورود میکنه و دقیقا یعنی پلات هول و هندی بازی ! بازی های دیگه هم اگه چنین پلات هولی داشتن و کسی اشاره کرده یا نکرده دلیل نمیشه که این پلات هول نیست .

در رابطه با یارا هم همینطور ، دقیقا محیط تعقیب و گریزی که اینا با تامی طی میکنن یه مسیر طولانی که همه چیز در عرض چند دقیقه اتفاق داره می افته و تو جایی که داستان میخواد بهت شوک و هیجان بده مجبور میشه مثل صحنه تامی از یه پلات هول دیگه استفاده کنه و یارا از غیب میرسه .

p.s : این که یه سری با قصد و غرض دنبال مسخره بازی و ترول کردن بازی هستن که هدفشون و حالشون مشخصه و نیازی به بحث نداره . ولی این که فکر کنیم داستان ، پلات ها و شخصیت پردازی ها به هیچ وجه مشکلی نداشته یا بهتر بگم هر کسی نگاه صد بهش نداشته باشه و بخواد به داستان ۸۰ بده اشتباه فنی رخ داده . سطحی نگاه کرده :D یا هر چیز دیگه ای کاملا یک دید اشتباه و متعصبانه است ! حالا چه اونی که تعصب داره تا اسم nd میاد کلا ترول کنه و مسخره بازی در بیاره . چه اونی که تعصب داره تا اسم nd میاد فقط دفاع کنه و کوچکترین روزنه نفوذ و ایرادی به داستان و پلات و شخصیت پردازی ها رو نپذیره . چیزی که پر واضحه خیلی از فن های نسخه اول بازی که نه هیتر هستن ، نه لیک شدن و نه گیمر یکی دو ساله هستن ! با بخش هایی از داستان و پلات ها مشکل دارن و این ایراد ها کاملا وارده .
قبل از شلیک شدن هر گلوله بسمت یکی از کرکترهای بازی , ناتی و کارکنانش هفته ها و ماها پای فیلم های واقعی خودکشی هایی که موفق یا ناموفق بودن و نحوه اثرشون روی بدن و صورت انسان نشستن. اینو بارها اشاره کردن که برای واقع گرایی بیشتر مجبوریم دیدن این صحنه های دلخراش رو به جون بخریم تا اثری که میسازیم قابل باور تر از هر اثر دیگه ای بیاد.

پاشیدن مغز روی دیوار بعد از شلیک , پخش شدن خون روی سطح های مختلف هر کدام با فیزیک متفاوت .قطع شدن پا و دست بعد از هر شلیک از فاصله نزدیک و دور و طراحیشون ملزم ساعت ها وقت گذاشتن برای دیدن وحشتناک ترین فیلم های واقعی از صحنه هاست.

داریم در مورد ND صحبت میکنیم.مطمئن باش نحوه برخورد گلوله به تامی رو هفته ها روش وقت گذاشتن و با مقایسه به مستند های واقعی برخورد گلوله رو شبیه سازی کردن.
 
اصن گیریم سونی بدحواه زیاد داره . . .
چرا سر گاد اسپایدی هورایزن لست1 انچارتد بلادبورن گوست و دیزگان این قضایا رو نداشتیم؟؟
بنظر من ک بیشتر اینکه ملت هیتر باشن کرم از خود درخته!!!
این ک این بازی خیلی از نماد استفاده کرده قبول ولی بازم تقریبا ادم نمیفهمه چرا ابی رو ول کردیم
کسی با بخشیده شدنش مشکل نداشت مشکل این بود چرا بخشیده شد؟!
ND میخواست دوتا بازی (داستان و گیم پلی ابی و الی) رو تو تایم ی بازی بزاره و نتونست داستان رو جوری هندل کنه ک همه چی رو بشکافه
ب قول چنتا پیام اخیر چرا باید یکی تله پورت شه و یکی از مرگ برگرده
چرا اتفاق های تصادفی ک صد در صد تو هزار جا خوندینشون(خواستید هم میزارپشون) باید 6 7 بار تو بازی باشه
چرا ی لشکر ادم رو عین جان ویک و هیتمن(دقیقا ب اندازه این دو نفر حرفه ای)(فیلمای گیم پلی هم تو گپ کناری ببینید) میکشیم و تو لحظه اخر بیخیال میشه
ی مشکل دیگه هم ک گفتین بالاتر تطابق نداشتن گیم پلی و داستان
بخش ابی رو گفتین
منم الی رو میگم
بیشتر الی جوری میره انتقام انگار داره میره جوج بزنه
با خیال راحت همه جا رو بگرد اینورو ببین اونورو ببین نامه رو بردار گاوصندوق بازکن
وسطش هم ی کم انتقام بگیر
پ.ن:یکی از جذابیت های بازی هم اینه تقریبا تمام شخصیت های بازی از اقلیت های جامعن
کل دنیا نابود شده بعد این 20 نفری ک داستانشون ب هم گره خورده همه یچیزیشونه
یا هم جنس گران یا بایسکشوالن یا ترنسن یا زنی هستن ک مردن یا مکعب عشقین . . .
الان بری 2000 نفر رو هم جدا کنی تو خیابون احتمال این ک ی نفر از این دسته ها توشون باشه خیلی کمه بعد تو دنیای نابود شده یهو همه اینجورین
 
قبل از شلیک شدن هر گلوله بسمت یکی از کرکترهای بازی , ناتی و کارکنانش هفته ها و ماها پای فیلم های واقعی خودکشی هایی که موفق یا ناموفق بودن و نحوه اثرشون روی بدن و صورت انسان نشستن. اینو بارها اشاره کردن که برای واقع گرایی بیشتر مجبوریم دیدن این صحنه های دلخراش رو به جون بخریم تا اثری که میسازیم قابل باور تر از هر اثر دیگه ای بیاد.

پاشیدن مغز روی دیوار بعد از شلیک , پخش شدن خون روی سطح های مختلف هر کدام با فیزیک متفاوت .قطع شدن پا و دست بعد از هر شلیک از فاصله نزدیک و دور و طراحیشون ملزم ساعت ها وقت گذاشتن برای دیدن وحشتناک ترین فیلم های واقعی از صحنه هاست.

داریم در مورد ND صحبت میکنیم.مطمئن باش نحوه برخورد گلوله به تامی رو هفته ها روش وقت گذاشتن و با مقایسه به مستند های واقعی برخورد گلوله رو شبیه سازی کردن.
جسی رو در حال دویدن و بلافاصله بعد از خروج از اتاق و حداقل فاصله 4 5 متری هدشات میکنه
تامی ک لش کرده کف اتاق با فاصله نیم متری رو تیر بهش میماسونه . . .
 
  • Smile
Reactions: Kiami
قبل از شلیک شدن هر گلوله بسمت یکی از کرکترهای بازی , ناتی و کارکنانش هفته ها و ماها پای فیلم های واقعی خودکشی هایی که موفق یا ناموفق بودن و نحوه اثرشون روی بدن و صورت انسان نشستن. اینو بارها اشاره کردن که برای واقع گرایی بیشتر مجبوریم دیدن این صحنه های دلخراش رو به جون بخریم تا اثری که میسازیم قابل باور تر از هر اثر دیگه ای بیاد.

پاشیدن مغز روی دیوار بعد از شلیک , پخش شدن خون روی سطح های مختلف هر کدام با فیزیک متفاوت .قطع شدن پا و دست بعد از هر شلیک از فاصله نزدیک و دور و طراحیشون ملزم ساعت ها وقت گذاشتن برای دیدن وحشتناک ترین فیلم های واقعی از صحنه هاست.

داریم در مورد ND صحبت میکنیم.مطمئن باش نحوه برخورد گلوله به تامی رو هفته ها روش وقت گذاشتن و با مقایسه به مستند های واقعی برخورد گلوله رو شبیه سازی کردن.
این چیزایی که شما میگید کاملا درسته و در رابطه با ساخت گیم‌پلی ، مبارزات و خشونت استفاده شده در بازی هست . ولی هیچ ربطی به مشکلات پلات هولی که اشاره کردم نداره . قطعا nd یه تیم‌توانمند و خاص که هر کاری رو با بیشترین جزییات ممکن انجام میده . اما این که کارگردان برای نشون دادن یه شوک ولیو یه صحنه اغراق امیز خلق کنه ( کشته شدن تامی ) که در ادامه شما رو سورپرایز کنه(زنده موندن تامی) ربطی به این دقت در جزئیات نداره . خون پاشیده شده روی زمین و فاصله شلیک شده به سر تامی یه شوک ولیو برای مخاطب که مرگ تامی رو باور کنه و در ادامه سورپرایز بشه مثلا که زندست هنوز !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or