Splinter Cell Conviction | X360 پست اول حتمآ خوانده شود

خدا پدر و مادر امین رو بیامرزه که با User name اش باعث شد یه عده بفهمن Pandora tomorrow چیه!! lol
من Third Achelon رو تقریبا تموم کردم و به جایی رسیدم که با اون زنه حرف میزنه و بعدش میگه فرار کن از ساختمون. زنه میگه برو اون یدونه EMP که نزدیکه محل سکونت دختره سام هست رو از کار بنداز.
چقدر دیگه مونده به آخرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تقریبا آخراشی!


 
آخرین ویرایش:
سلام به نظر من این بازی یه افتضاه کامل بود..هر کسی از این بازی خوشش اومده بهتره بره Diablo مسخره رو بازی کنه..یه بازی شوتر محض با المانهای نقش آفرینی ضعیف..من که آخر نفهمیدم سبک بازی چیه...من خودم یه sc باز بودم اما بعد این بازی......اگه این بود منم یه موتو گرافیکی داشتم یه بازی می ساختم خیلی بهتر از این....در هر صورت امیدوارم شماره بعدی این بازی به نام time machine همون جور که گفتن بره زمان جنگ های صلیبی و گرافیکشم بهتر شه..مخصوصا اون مرحله عراقش..ادم یاد 24و لاست می افتاد
واقعا آدم این نظرات قشنگ رو میبینه میخواد تا فردا گریه کنه!!!!!
واقعا کیست که یارای مقابله با این پست برای تصاحب عنوان JOTY را داشته باشد!!!؟شما!!!؟
 
واقعا آدم این نظرات قشنگ رو میبینه میخواد تا فردا گریه کنه!!!!!
واقعا کیست که یارای مقابله با این پست برای تصاحب عنوان JOTY را داشته باشد!!!؟شما!!!؟
چرا سینا یه پست joty تر بود که اونو بعد از این داده بود که اون دیگه خیلی (!) joty بود! :biggrin1:
راستی بازی توی انگلستان رفت توی صدر فروش این هفته
منبع
 
خب منم بازی رو تموم کردم. متاسفانه اصلا نظرم تغییری نکرد.
باید بگم که واقعا ناامید کننده بود. من اگه یه سایت معتبر گیم داشتم از همین الان به عنوان "Most Disappointing Game" ِ سال انتخابش میکردم! چون واقعا ناامیدم کرد.

در صفحات قبل هم گفتم، توضیحاتم رو هم دادم. من فن درجه یک بازی هستم (Conviction نه، منظورم سری هست چون Conviction رو جزیی از SC نمیدونم.) و الان از این بازی (Conviction) شدیدا ابراز نارضایتی میکنم.

بازم میگم، بازی به خودی خود بازی خوبی بود ولی شباهت زیادی به SC نداشت. تغییرات بسیاری توش داده بودن، دیگه فکر اینو نکرده بودن که ممکنه بقیه خوششون بیاد یا نه.

بزرگترین مشکل بازی حذف دوربین دید در شبش بود، واقعا نمیدونم چه دلیلی داشته که اینکارو بکنن؟ وزنش زیاد بود؟ جای کسی رو تنگ کرده بود؟ به کار نمیومد؟ n تا از این سوالات رو تو ذهنم مرور کردم ولی جوابی براشون پیدا نکردم.

دوربین دید در شب نماد و نشان سری SC هست، چرا نباید توی این بازی وجود میداشت؟ به جاش یه Sonar Goggle مسخره گذاشته بودن که فقط کمک به راحت تر شدن بازی میکرد و بس! زیاد هم ازش استفاده نمیکردم، جز چند مورد که اون دوربین ها به سمتمون شلیک میکردن و "مجبور" میشدم ازش استفاده کنم. یکی هم حذف چاقو از بازی بود، چطور ممکنه یه بازی Stealth باشه و چاقو نداشته باشه؟! اصلا با عقل جور در نمیاد. چطوری میشه یه نفر رو با یک یا نهایتا دو ضربه ی دست کشت؟! با تفنگ کشتنش رو کار ندارم، لطفا نیاید بگید با تفنگ که با عقل جور در میاد.

دیگر ایراد بزرگ بازی این بود که بعضی مراحل توی روز انجام میشدن، مگه PT و CT که مراحلشون همگی توی شب بودن مشکلی پیش اومد؟!

گرافیک بازی به معنای حقیقی "ناامید کننده" بود. واقعا گرافیک بازی قدیمی و بد بود، البته نباید از طراحی چهره ی بسیار خوب سم گذشت. ولی بعضی جاها انصافا من تفاوتی بین DA و C در گرافیک ندیدم! سایه زنی بازی هم چندان دلچسب نبود ولی نورپردازی به نظرم خوب بود. افت فریم هم از مشکلات دیگه ی گرافیک بود که مخصوصا توی اون مرحله ی فوق العاده مزخرف و مسخره و بیخود عراق خیلی به چشم میومد.


ایراد دیگه ی بازی که خیلی هم بزرگ هست اینه که به سمت شوتر شدن پیش رفته، البته من تا جایی که امکان داشت بازی رو مخفی کاری میرفتم. ولی جدی بعضی جاها شوتر ِ شوتر بود! مراحل آخر هم که الا ماشاءالله همه اکشن و شوتر! در مراحل آخر حتی فاصله ی بین یک چک پوینت تا چک پوینت بعدی رو هم نمیشد به صورت مخفی کاری رفت! خب اگه اینطوریه میرفیتم GeoW بازی میکردیم، چه احتیاجی به SC: C بود؟!:) جالب ایجاست که با اینکه تاکید بازی در مراحل آخر بر شوتر شدن بود، خیلی قسمت Shooting فوق العاده ای هم نداشت.



شما مطمئنی Splinter Cell: Conviction رو تموم کردی؟!؟ مراحل آخر اگه اکشن نبود پس چی بود؟ نکنه مخفی کاری مطلق بود؟!

خب عزيز هر كسي توقعاتي داره از بازي.
بر خلاف نظر شما اين بازي يك بازي مخفي كاري بود ولي فقط استايل بازي نسبت به قبل تغيير كرده همين مقايسه ي بين مثلا PT با اين بازي يك مقدار كار رو خراب ميكنه چون يك جورايي اصلا سبك مخفي كاري بازي به شدت تغيير كرده . منم نگفتم كه بازي شوتر نيست, بازي اين انتخاب رو بهت ميده كه بعضي قسمت هارو به صورت شوتر بازي كني ولي باز هم اين تويي كه بايد انتخاب كني . تنها ايرادي كه من از بازي ميگيرم همون مرحله ي عراق بود. و من با اين تغيير سبك بازي موافق بودم و هستم . هر چند چند جاي ديگه هم گفتم كه برگشتن به دوران PTو CT يه رويا هست .در ضمن با توجه به داستان بازي, اين بهترين سبك گيم پلي براي بازي بود. حد اقل اين بازي منو بيشتر از DA از اين سري راضي نگه داشت. در مورد گرافيك بازييم, به. صورت يك بازي متوسط رو به بالا هست كه خيلي طي بازي تغيير ميكه, كيفيت بعضي بافت ها بسيار پايين ولي در كل نميشه گفت بد بود. در ضمن انيميشن بازي به شدت عالي بود. و همچنين نورپردازي بازي, كه طبيعيم هست.

''براي رسيدن به چيزي بايد يه سري چيز ديگه رو از دست بدي'' و اين كاري بود كه يوبيسافت انجام داد و من به خاطر اين حركتش تحسينش ميكنم.


...............................
من Third Achelon رو تقریبا تموم کردم و به جایی رسیدم که با اون زنه حرف میزنه و بعدش میگه فرار کن از ساختمون. زنه میگه برو اون یدونه EMP که نزدیکه محل سکونت دختره سام هست رو از کار بنداز.
چقدر دیگه مونده به آخرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استفاده از اسپويلرم بعضي جاها خوبه ها !!!
 
آخرین ویرایش:
دوستان اگه المان های نقش آفرینی بازی رو پیدا کردید به ما هم بگید که یه بار دیگه از اول با المان نقش آفرینی بازی کنیم :cheesygri
در ضمن شرکتی که خودش یه بازی تقریبآ یه بازی stealth که توی قرون وسطی اتفاق میفته داره چرا باید این سری رو به اون زمان ببره؟
و پاسخ یکی دیگر از دوستان عزیزمون:
چطور ممکنه یه بازی Stealth باشه و چاقو نداشته باشه؟!
میشه.چون توی SC1 و PT میشد
دیگر ایراد بزرگ بازی این بود که بعضی مراحل توی روز انجام میشدن، مگه PT و CT که مراحلشون همگی توی شب بودن مشکلی پیش اومد؟!
حتی به CT هم کلی به خاطر کمبود نوآوری ایراد گرفتن شما چطور انتظار داری 2 شماره دیگه رو هم همون طور میساختن؟
 
آخرین ویرایش:
ای کاش مراحل آخرش اینقد اکشن نمیشد.به هیچ وجه نمیشه آخرشو بدون اکشن تموم کرد.یجورایی تنوع هم بود تو بازی.اما بنظرم آخرش زیاد جالب نبود.ولی در کل عنوانی بود که نام splintercell رو یدک میکشید و بنظرم از پسش بر اومد و موفق ظاهر شد.
 
فصل الخطاب 2

من توی پست قبلیم به بعضی موارد به صورت جزیی اشاره کردم بودم، الان بد ندیدم که اون موارد رو کمی بازتر کنم:
یکی از چیزهایی که واقعا توی این بازی تو ذوق میزنه دیالوگ هایی هست که بین دشمنا ردُّ بدل میشه. واقعا وجود چنین دیالوگ هایی در یه بازی که در سال 2010 عرضه شده مایه ی تاسف ـه! توی هر جمله ای که به کار میبرن 6000 بار کلمه ی مشمئز کننده ی "A$shole" به دهنشون میاد! البته من نمیگم نگن، میگم طوری باشه که دیگه به آدم حالت .... دست نده. یکی دیگه اینکه انگار میخوان بچه بترسونن با حرفایی که میزنن، مثلا:
"بیا بیرون، من میدونم اونجایی" ، "تو برای همیشه نمیتونی مخفی شی عوضی" ، "فیشر لعنتی بیا بیرون" و و و و... جدی انگار میخوان بچه بترسونن با این حرفاشون! دیالوگ های مسخره ای که رد و بدل میکنن واقعا و جدا روی اعصابه، یه چیزی هم نمیگن که تکراری نباشه، همه کلیشه ای، همه کلیشه ای!

یکی دیگه اینکه وقتی خطر حس میشه و سم Detect میشه تصویری که ازش به جا میمونه، همه جمع میشن اونجا یا حداقل به اونجا برای مدت ها شلیک میکنن! من نمیدونم مگه یه انسان چقدر میتونه جون داشته باشه! والا گربه هم بود 7 تا جونش تموم میشد! بازی مشکلات هوش مصنوعی کم نداشت، الان مجال گفتن همشون نیست...

سینا اگه اجازه بدی بعضی قسمت از حرفاتو فقط نقل قول میکنم:
خدایی به من بگو واقعا کجا احساس کردی که الان به دوربین دید در شب احتیاج داری!!؟من که جایی چنین حسی بهم دست نداد!
چرا اتفاقا من خیلی جاهای بازی این نیاز رو حس کردم! البته از یه طرف هم حرفت درسته. به هر حال که بعضی جاها نیاز بود، قطعا هم نیاز بود.
در ضمن آرش,نماد SC هیچ وقت Night vision نبود بلکه اون Goggle بود که میتونست Night vision,Thermal vision و همین Sonar vision goggle باشه که تو این قسمت این آخریش بود!
آره درسته سینا، من اشتباه نوشتم. منظورم همون Goggle بود. چون اون گاگل بیشتر از دید در شبش استفاده میکردیم من به جای گاگل نوشتم دید در شب، حواسم نبود و حرفمو اصلاح میکنم...
والله آرش من هیچ فرقی بین مرحله ی آخر و مراحال میانی بازی از نظر روند گیم پلی احساس نکردم که میگی تاکیدش رو شوتر هست!تاکید رو شوتر رو باید بگی تو مرحله ی عراق(:evil:)هست!
مرحله ی عراق رو که کلا بی خیال! چون فقط جنبه ی شاد کننده داشت.
واقعا احساس نکردی؟!؟! درست یکی از مراحل میانی بازی رو میشد 90 درصد مخفی کاری رفت، ولی تو 2 مرحله ی آخر رو ببین (چون این دو مرحله خیلی از نظر شوتر بودن تو چشم بودن گفتم). به هیچ وجه نمیشد مخفی کاری رفت، البته دروغ نگم 5 درصدی میشد رفت! همونجا که باید Gate رو منفجر میکردی، میدونم صدای انفجار باعث میشه دشمنا حمله کنن و الزاما" نمیشه بازی رو مخفی کاری رفت ولی منظورم ادامه ی اون مرحله هست. هر جا که میخواستی توی تاریکی مخفی بشی و دشمنا رو مخفیانه بکشی 600 نفر در محدوده ی دیدت بودن! این یعنی چی؟ یعنی اینکه بازی تاکید میکنه بر ادامه ی مرحله به صورت شوتر، البته میل با خودت هم بود، اگه میخواستی مخفی کاری بری هیچ گاه مرحله و بازی تموم نمیشد! چون با یه Detect شدن بلافاصله به دیار باقی میرفتی. چون تعداد افراد دشمن زیاد بود، "مجبور" بودی که بازی رو شوتر کنی و بری جلو. خب من نمیتونم چنین چیزی رو در یه بازی ای ببینم که نامش در ژانر Stealth میدرخشه. (البته میدرخشید) والا هر کی بعضی مراحل رو میدید اگه نمیدونست این بازی یه شماره از SC هست فکر میکرد که یه TPS هست!
باز هم میگم,نباید Conviction رو با شماره های قبلی مقایسه کرد از نظر المانهای به کار رفته!Conviction یه Reboot از Splinter Cell هست به نظرم که باید به عنوان یه بازی مستقل بهش نگاه بشه!
خب چرا نباید مقایسه کرد؟! اگه اینطوریه چرا اول اسمش عنوان "Splinter Cell" هست؟! اگه اینطوری بود اصلا میومدن یه عنوان جدید میساختن (اینا که به شوتر علاقه داشتن) و این ننگ رو بر سری SC به جا نمیذاشتن!
کاری ندارم به اینکه این تغییرات رو Ubisoft خوب پیاده کرده یا نه ولی من فقط دارم سعی میکنم خودمو باهاش وفق بدم.
متاسفانه من نمیتونم...
پ.ن1:آرش اصلا منظورم متقاعد کردنت نیست.یه جورایی تو نظرت رو گفتی,من هم نظرم رو در مورد نظر تو گفتم!:biggrin1:
نه سینا منم نمیگم متقاعدم کن(گرچه هیچ وقت نمیشم) من از این بازی راضی نبودم، نظرمو گفتم و تو هم گفتیو خیلی هم کار خوبی کردی. هم نظر تو و هم نظر سایر دوستان قابل احترامه.
پ.ن2:به عنوان حرف آخر,باید بگم Ubisoft دو تا اشتباه کرد تو ساخت Conviction. ایرادات جزئی بازی رو بزارین کنار.2 تا اشتباه کرد.
تو صفحات قبل هم گفتم، پیش از اینکه بخوایم این مسائل رو مطرح کنیم باید بگیم که بزرگترین ایراد این بازی اینه که فقط نامی از SC ازش به جامونده، حالا دیگه خود اشکالات بازی که کم هم نبودن به کنار...
من با خوندم همین پست آرش دیگه تا آخر قضیه رو رفتم.... آرش هر کی هم که میگفت به کنار اما دیگه با دیدن این پست تو واقعا هنگ کردم. شما راست میگی اکشن بود. من مشکل مغزی دارم که حتی یه نفر هم منو ندید (realistic) :laughing:
انگار ملت مجبورن برن بازی کنن. بابا برین بشینین نوب کمپرتون رو بازی کنید دیگه چه گیری دادید به SC. جدیدا کلاس داره هر کی بگه من SC باز بودم :laughing:

من دیگه توی این تاپیک نمیام چون به غیر از چرت و پرت های پراکنده چیز دیگه ای عایدم نمیشه.
فردین انگار مجبورن چیه؟! هر کسی حق داره بازی کنه، چه برسه به اینکه بازی مورد علاقش هم باشه. دلیل نمیشه در برابر گندی که بالا آوردن سکوت کنم.
در ضمن ببخشید که این حرفو میزنم، واقعا عذر میخوام فردین، چه کلاسی مثلا؟ یادم رفته بود برای اینکه فن SC باشم باید از تو تاییدیه بگیرم!
حتما من نمیتونم ژانر ها رو به خوبی تشخیص بدم!
به نظر من این سری نیاز به یکسری تغییرات داشت که اونا هم به خوبی از پسش بر اومدند.دیگه بعضیا دارن ایرادای بنی اسرائیلی رو بازی میذارن.اخه شما که میگی چاقو حذف شده و با دو ضربه دست نمیشه ادم کشت اینم شد دلیل برا بد بودن؟؟؟:confused:اتفاقا برای کشتن یه ادم دو ضربه هم زیاده! با یه ضربه هم میشه یه نفر رو کشت! و اتفاقا فنون سم بسیار جالبم بود.
ولی مهمترین نکته همونیه که دوستان هم بهش اشاره کردن اونم ازادی عمل شما و حق انتخاب شما برای اکشن یا مخفی بازی کردن sc بود..
نه نمیگم دلیل برای بد بودن بوده، دارم میگم که چه دلیل داره که چاقو بیخود و بی جهت باید برداشته بشه! البته شاید سم تو این چند سال پیشرفت کرده و فکر کنم بتونه با گرفتن بینی دشمنش هم اونو بکشه که دیگه احتیاجی به چاقو پیدا نکنه!:) اللهُ اعلم!
بله اگه میشد انتخاب کنی که یا مخفی کاری بری یا اکشن هم خوب بود. بدبختی اینجاست که نمیشه! وقتی خود بازی در بعضی جاها "اجبار" میکنه گیمر رو به شوتر رفتن دیگه چه تعادلی میتونه بین Shooting و Stealth برقرار باشه؟!
من میگم تعادل باید بین اکشن و مخفی کاری برقرار باشه. نه اینکه به خاطر جبر بازی مجبور به اکشن بازی کردن بشیم.
سلام به نظر من این بازی یه افتضاه کامل بود..هر کسی از این بازی خوشش اومده بهتره بره Diablo مسخره رو بازی کنه..یه بازی شوتر محض با المانهای نقش آفرینی ضعیف..من که آخر نفهمیدم سبک بازی چیه...من خودم یه sc باز بودم اما بعد این بازی......اگه این بود منم یه موتو گرافیکی داشتم یه بازی می ساختم خیلی بهتر از این....در هر صورت امیدوارم شماره بعدی این بازی به نام time machine همون جور که گفتن بره زمان جنگ های صلیبی و گرافیکشم بهتر شه..مخصوصا اون مرحله عراقش..ادم یاد 24و لاست می افتاد
:sick::lol:
عاجزانه خواهش میکنم ایشون رو بن 4 اِوِر کنید! تو این شرایط بحرانی فقط نظرات خوشحال ایشونو کم داشتیم! دلیل فعالیت ایشون تو انجمن و اینکه چرا اسمی از Diablo تو این شرایط آورده میشه رو حتی نمیتونم هضم کنم...
منم نگفتم كه بازي شوتر نيست, بازي اين انتخاب رو بهت ميده كه بعضي قسمت هارو به صورت شوتر بازي كني ولي باز هم اين تويي كه بايد انتخاب كني .
جوابی که به دوستمون دادم به شما هم میدم:
بله اگه میشد انتخاب کنی که یا مخفی کاری بری یا اکشن هم خوب بود. بدبختی اینجاست که نمیشه! وقتی خود بازی در بعضی جاها "اجبار" میکنه گیمر رو به شوتر رفتن دیگه چه تعادلی میتونه بین Shooting و Stealth برقرار باشه؟!
من میگم تعادل باید بین اکشن و مخفی کاری برقرار باشه. نه اینکه به خاطر جبر بازی مجبور به اکشن بازی کردن بشیم...
میشه.چون توی SC1 و PT میشد
خب توی CT که چاقو بود مگه آسمون به زمین اومد؟!
حتی به CT هم کلی به خاطر کمبود نوآوری ایراد گرفتن شما چطور انتظار داری 2 شماره دیگه رو هم همون طور میساختن؟
میشه یکی از این ایرادات رو بگید؟ پس چرا انقدر امتیازات بالا گرفت؟!
 
ای کاش مراحل آخرش اینقد اکشن نمیشد.به هیچ وجه نمیشه آخرشو بدون اکشن تموم کرد.یجورایی تنوع هم بود تو بازی.اما بنظرم آخرش زیاد جالب نبود.ولی در کل عنوانی بود که نام splintercell رو یدک میکشید و بنظرم از پسش بر اومد و موفق ظاهر شد.
خوب حالا نمی دونم دقیقا منظور شما عزیزان از اکشن شدن مراحل آخر چی هست؟! به جز مرحله عراق و مرحله 9 بازی من تمامی مراحل بازی رو حداقل 80% مخفی کاری رفتم. به همه دوستان توصیه می کنم بعد از راه اندازی سایت جدید و قرار گرفتم قدم به قدم بازی حتما یک دور دیگه بازی رو برن تا معنای واقعی مخفی کاری رو درک کنند. اینکه میگید نمیشه مخفی کاری رفت دو حالت داره. 1-توانایی این کار رو ندارید. 2- حوصله انجام این عمل رو ندارید. پس ازتون خواهش می کنم مداوم به این موضوع اشاره نکنید که مراحل آخر بازی اکشن هست. ممنون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or